Gestopt met de pil 8-2!! wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by WonderZonnetje, Mar 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anjou

Anjou Niet meer actief

****dubbel geplaatst*****

2. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ze gaan goed zeg!!

3. Anjou

Anjou Niet meer actief

En nu alweer lichter. Zou de piek al geweest zijn??

Attached Files:

4. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou kunnen maar miss ook niet...

Heb het idee dat hij niet bij iedereen echt knal word...maar zou als ik jou was nog ff door testen en dan is naast elkaar leggen om te zien hoe hij op en af loopt want miss word hij bij jou gewoon niet donkerder maar geeft het wel je ei aan..;)

5. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ja dat wilde ik ook gaan doen. En gewoon lekker gezellig hebben hahha met eerste zwangerschap zelfde gehad als nu

6. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Hoe is alles ? Iemand zwanger?!?

Vanochtend testje gedaan zit 13 dpo maar helaas helemaal Omo wit
    Verwacht er al eigenlijk niks meer van dus nu maar wachten op menstruatie ...😟

Gezellig weekend 😉

7. Anjou

Anjou Niet meer actief

He Siss hé niet leuk. Wachten dus weer en op naar de volgende ronde. Je wist je eisprong of niet?

Hier in de periode na ovulatie en wachten. Rare periode altijd

8. SabHout

SabHout Niet meer actief

Hier alweer aan de volgende cyclus begonnen! Vorige week ongesteld geworden. Helaas, helaas. Die ovulatietesten van sensitest hebben bij mij niks uitgehaald. Zijn nooit echt positief geweest! Nu meer over naar de dure van CB, dan hopelijk wel op het juiste moment seksen ;)
    Jij nog ongesteld geworden?

9. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Sabhout: Ga mezelf beetje hoop geven want zit 16 dpo..vanochtend nog test gedaan maar nog steeds wit... maar wil er ook niet teveel aan denken anders valt het straks zo tegen he
    Ik kijk het weer een paar daagjes aan en doe dan weer een test denk ik...:)
    Mijn cyclus wisseld nog een beetje dus aan de hand van tellen dpo kan ik een beetje inschatten hoelang hij ongeveer duurt

Anjou: Ja is een tijd van jezelf vermaken en afleiden tot het tijd is :D

Smurfin: Heen hoe staat het er bij jou voor inmiddels???;)

Groetjes

10. Leaf

Leaf Niet meer actief

Hoi!
    Wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Ik ben gestopt met de pil op 22-1 en wij gaan voor ons eerste kindje.
    Tot op heden nog niet ongesteld geworden (al twijfel ik of ik vorige maand toch als ongesteldheid kan tellen, ik had bruin bloed verlies).
    Maar wat grappig dat je de vorige keer na 100 dagen niet ongesteld geworden te zijn zwanger was! Geeft me toch weer wat hoop dat het zomaar raak kan zijn :D

11. Anjou

Anjou Niet meer actief

He meiden

Siss je maakt het wel spannend! Blijf duimen draaien hier! je eisprong was duidelijk toch?

Sabhout Dat had ik ook met sensitest. Vond ze niet fijn. Deze ronde action en was duidelijk. Hoe lang was je cyclus deze keer?

Hoe is het met de andere dames?

Hier dus wachtbankje. Ga je weer van alles voelen. We gaan volgende week een weekje kamperen. Mijn NOD is volgende week woensdag. Ga proberen geen testen mee te nemen dan kan ik pas na NOD testen :D.

12. Anjou

Anjou Niet meer actief

Siss las ergens anders dat je toch Ongi was geworden? Balen hoor!

13. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ja k*t :( tijdens werken ook zo fijn. dus zat gelijk met hoofd ergens anders snap je wel.

Maar ja weer ook wel dat ze zeggen dat het gemiddeld 6 tot 12 maanden kan duren...maar je hoop toch iedere maand he ;)
    Dus vol goeie moed naar de volgende ronde.
    Ben ook echt mega ongi pfoe de pil was altijd wel een uitkomst hoor:D

Hoe is het bij jou???

14. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ja echt K... en dan helemaal op het werk.

Hier wachten wachten wachten. Vind deze periode niks. Je denk van alles te voelen. Sta er ook dubbel in. Zou mega-blij zijn als het raak is. En als ik ongi word volgende week aan de andere kant ook wel blij dat het een normale cyclus is (en geen 70 dagen zoals de vorige).
    We gaan lekker weekje kamperen volgende week. Probeer geen testen mee te nemen dan moet het wel volgend weekend worden en dat is dan 4 dagen na NOD.

15. SabHout

SabHout Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat balen van die menstruaties! Die 2 weken na de eisprong blijven spannend he....
    Mijn eerste menstruatie was 58 dgn, de tweede 35 dgn. Al een hele verbetering :) Heb tarwekiemolie gebruikt. Weet niet of het effect heeft gehad, maar het was iig veel minder lang wachten. Nu ronde 3 in dus. Zit nu op dag 10 in de cyclus dus ga vanaf zondag aan de ovulatietesten. Dan wordt ie hopelijk wel eens positief!

Ik voel me wel een sukkel dat ik dacht dat je wel zo "even" zwanger zou worden. Nou ja, voor mn gevoel gebeurt dat ook wel om me heen, maar dus niet zo bij mij. Nou is dit qua wachttijd in vergelijking met anderen nog niks natuurlijk! Maar toch... Probeer me idd ook maar eraan vast te houden dat je er 6-12 mnd over doet.

Gelukkig gaan we de zomer tegemoet! Dat maakt de dagen weer wat vrolijker en dan hoef ik nu iig nog geen glas wijn over te slaan hihihi.

16. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Anjou
    Kamperen leid lekker af is denk de beste remedie haha:D tenminste zou ik vinden. Je dagen vol plannen zodat je er zo min mogelijk aan denkt.
    Wist ook niet dat je cuclys zo aal de lange kant zijn geweest, dat is helemaal lastig, weet je eigenlijk nooit wanneer je echt ongi moet worden, lijkt me best frustrerend:(

Sabhout
    Ik herken wat je zegt helemaal! Dacht ook dat ik het wel "even"zou doen...:)maar zo werkt het niet helaas nu rond 4 in en dacht dat het daarvoor wel gelukt zou zijn......
    M'n vriend vond dat ik nog niet zo frustrerend moest reageren want zijn zus is nu een maand of 9 bezig met clomid en pregnyl want ivm erfelijke afwijking is het wsl heel moeilijk zwanger te worden. En ik snap hem ook wel.
    Maar kan hem niet aan zijn verstand brengen dat het niet zwanger worden voor mij net zo lastig frustrerend en onzeker kan zijn als dat voor mijn schoonzus is met haar problemen.
    Haar probleem is nu eigenlijk groter maar de mijne voelt voor mij ook groot..snap je...?:)

Maar ja mannen haha
    He ben gisteren ook met tarwekiem olie begonnen! spannend of het iets zal bijdragen hoor...bij jou merkte je het aan je cyclus? want wat ik begreep is het voor een goede doorbloeding van je baarmoederslijmvlies voor betere innesteling en teunisbloem, die je slikt vanaf begin menstruatie tot eisprong reguleert de cyclus beter....maar ja wie weet doet de tarwe dat ook voor jou;)

Groetjes

17. SabHout

SabHout Niet meer actief

Ja ik weet het ook niet, maar had het bij meerdere meiden gelezen op deze (of een andere...) site. Die hadden ook tarwekiem gebruikt en zowel de LF werd langer (handig voor mensen dus met een korte LF) maar hun algehele cyclus werd regelmatiger! Gebruik ook bloem babywens capsules. Daar zou ook een stofje inzitten die je cyclus bevordert en regelmatiger maakt. Dus wie weet heeft één van de 2 wel effect ;)

Ja mannen inderdaad.... die voelen ook die "nesteldrang" niet zal ik maar zeggen hahaha! Het is gewoon een gedachte in je hoofd die maar niet weg gaat en dat hebben zij volgens mij helemaal niet. Is het raak dan leuk, zo niet, dan zien ze dat dan wel weer! Zoiets denk ik... En wij maar tempen, slijmchecks doen en pillen slikken.... Wordt ons daarom ook een stuk moeilijker gemaakt om er niet mee bezig te zijn! Tuurlijk kunnen we er ook voor kiezen om het op zn beloop te laten, maar dat zou ik al helemaal niet trekken hoor!

Het lastige voor jou is dat je je schoonzus moeilijk kan zeggen dat het hetzelfde voelt! Dat is dan `ongepast`. Maar ja.... dat wachten en die onzekerheid is voor jou net zo echt als voor haar. Pfff, lastige situatie.

Nou ja, laten wij dan maar hier klagen ipv tegen het thuisfront hahaha! Gedeelde smart.... :p

18. Anjou

Anjou Niet meer actief

Euhm complete shock hier. Was bij huisarts en moest testen ivm medicijnen die ik zou krijgen en niet mogen bij zwangerschap. Is de test gewoon positief. Woensdag mijn NOD.

Attached Files:

19. JoyceChalina

May 16, 2014
    14
    0
    0
    huishouden, met mn meisje spelen, fietsen zwemmen
    Hengelo
    Gefeliciteerd Anjou :D dus met een zooi kwalen de zomer door! Wat lastig allemaal als je het zo leest. :$ dan is een ongeplande maar toch gewenste zwangerschap makkelijker!

20. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sabhout,

Ja beter zo klagen he haha vrouwen onderling begrijpen elkaar dan wat beter ;)
    Heb echt van het weekend ook echt een lekker "gehumeurd en zin om te zeiken om het zeiken "weekend gehad:cool:
    Wat zat ik mezelf in de weg zeg met m'n ongi....
    Gisteren ook nog een verjaardag waar ik helemaal geen zin had om gezellig te doen met iedereen, maar dat kan dus ook niet dus maar mn pokerface opgezet :D

Net maar lekker in de tuin beetje zon gepakt want toch geen zin om naar het strand te gaan...

Jij gezellig weekend gehad?

Anjou!!
    Die test...! Geweldig!

Share This Page