Gestopt met de pil 8-2!! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WonderZonnetje, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabHout

SabHout Niet meer actief

Wauw! Anjou.... en dat op je 39ste! Super hoor. Dat geeft ons weer moed hihihi.

@Siss: weekend was top. Vrijgezellenfeest gehad, was erg leuk. Heerlijk wijntjes gedronken :) Had vanochtend een knipperend gezichtje op de CB test dus als dat zich doorzet deze week de eisprong! Nu aan de bak dus en daarna weer 2 weken spanningen....

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Anjou, gefeliciteerd!!
    Volgens mij lijkt hij een beetje op mijn test van gister :)

Bekijk bijlage 396078

3. Anjou

Anjou Niet meer actief

Gefeliciteerd Loesje!!

Ja lijkt erop inderdaad

4. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Is weer ff geleden;)

Hoe is het bij iedereen inmiddels...? wie weer eitje gehad, ongi of beter zwanger?!?!?:D

Ik weer rond ovulatie, heb nu ovu testen van zwanger en kids hopen dat die meer duidelijkheid geven.
    Had kruidvat maar die werden allemaal steeds erg donker, ook action klopte niet met de ovulatie buikpijn die ik had want moest al streepje geven en dit gaf hij niet...zwanger en kids weer wel.

we'll see ;)

Dus weer scheel klussen de laatst dagen :)

5. SabHout

SabHout Niet meer actief

Hey Siss!

Nou ik heb inmiddels al een week lang een knipperende smiley! Pfff. Wacht nog steeds op de "stilstaande" smiley. Koop die test dan ook nooit meer....
    Heb hiervoor sensitest gebruik maar die is nooit positief geweest terwijl ik heel duidelijk een eisprong had gehad. Hoop vd week mn eisprong te hebben. We'll see! Jij succes en veel plezier met klussen! ;)

6. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey sabhout

Zitten we in zelfde periode nu :D
    Welke heb je dan met die knipperende smiley??
    Die moet dus stil staan als je echt je piek hebt ?

Vandaag echt geen broek te verdragen van de pijn in mn buik...zolang ik stil zit is er niks aan de hand dus dan weet je hoe ik er heel de dag erbij zit hahah

Groetjes

7. SabHout

SabHout Niet meer actief

Hahaha. Ow irritant! Dan is je eisprong vast gaande hihi. Heb de dubbele indicator testen van clear blue. Die zou zowel oestrogeen stijgingen als de lh piek moeten kunnen meten. Maar ik ook de "gewone". Die de volgende keer maar gebruiken.
    Hier iig nog geen LH piek of pijnlijke tepels (dat krijg ik erna) te bemerken dus voorlopig nog geen eisprong.

Deel Deze Pagina