Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gefeliciteerd met je lief roxie!
    Hmm nja ik hoef ook niet perse veel te weten over chakra's hoor :D Leek me wel interessant maar ik heb al geen zin om een boek te kopen dus kennelijk niet interessant genoeg :p

AARRRGHH ik word gek van mijn vent. Echt totaal geen begrip. Is ie vandaag vrij dus ik denk oh gezellig maar hij wilde al gaan douchen dus dan gaat bij mij het alarm al rinkelen want dat betekent dat ie iets wil gaan doen. Dus ik zeg je gaat toch niet weer heel de dag in de garage klussen he. Jawel want ik moet van alles doen. Had gehoopt op een gezellig dagje, of in ieder geval het verdelen van de verzorging van Aline zodat ik ook eens iets voor mezelf kan doen maar nee hoor ik mag weer alleen met haar binnen blijven. En het ergste is niet dat ik dan voor haar opdraai maar dat hij er gewoon als vanzelfsprekend vanuit ga dat hij op zijn vrije dag lekker kan gaan doen waar die zin in heeft en ik niet. Grrrr. Nou ik heb dr gewoon met wipstoel en al buiten gezet en ik ga nu even koffie drinken en mijn boekje lezen, en straks even uitzoeken hoe of wat qua studie. Moet ook maar eens een knoop gaan doorhakken denk ik.

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Roxie gefeliciteerd met je mannetje...lekker boerenkool dat gaan wij vanavond ook eten.

Luca geef die vent van je eens ff een schop onder z'n kont:) kan me voorstellen dat je er een beetje kriegel van wordt. Zeg gewoon dat je even gaat winkelen en dat hij maar op Aline moet letten. Nu is het zijn beurt.

Kan nog wel goed slapen maar heb sinds gisteren vlagen van misselijkheid en steeds een heel leeg gevoel in mijn buik (alsof ik honger heb) maar ja ook dat kan van die bolletjes komen...zucht.

Het is trouwens St Maarten...dan komen er vanavond allemaal kindjes bij ons aan de deur een liedje zingen en dan krijgen ze een snoepje. En dat allemaal tijdens TVoH...hmmm ik heb mijn eigen TVoH kids maar dan buiten :D

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Nog bedankt voor het stemmen dames!

Naomy; ik heb op jullie lekker ding gestemd :)

Blike; voeding is inderdaad duur! Dena krijgt Nutrilon HA en kost bijna 16 euro per pak! Met een pak doen we een week.. Veel succes met Nick wegbrengen.. dat zal niet meevallen maar ooit moet de eerste keer zijn, je kan er maar vanaf zijn!

Roxie; gefeliciteerd meid! Ik had met 14 weken wel al best een buikje volgens mij maar was van te voren vrijwel plat, ik wil de foto's niet meer zien. Ik mis m'n oude figuur nog steeds zo erg :) Oh en nog met je schoenenverhaal, ik heb het ook een x gedaan in de zwangerschap! Ik wilde de hond gaan uitlaten, ging ik zonder schoenen..

Igor; huh... morgen is het toch pas de 12e, je mag toch pas zondag testen? Of mis ik iets heel erg? :)

Ikkuh; oh wat leukkk.. ringen kijken. Ik begin spontaan te zwijmelen. Ik kijk nu ook dat programma 'Moet je me niet wat vragen' en ik krijg steeds op het hoogtepuntje tranen in m'n ogen. Ik vind trouwen zo mooi!

Luca; lastige situatie met je studie, ik kan je niet helpen want ik zit met hetzelfde. Ik wil ook nog een studie gaan doen maar op z'n vroegst pas in september. Ik vind het te vroeg om Dena nu al veel te moeten missen en ik denk dat ik weinig tijd zal hebben om echt te leren. Ik zit aan juridisch medewerker te denken, vind ik erg interessant. Het liefst zou ik advocaat worden maar daar ben ik te dom voor. :)

Paula; hoe zit het met de naam voor jullie kleine mannetje? :)

Hier vanochtend fotoshoot gehad met Dena. Zo leuk! Ik kan echt niet wachten tot ik de foto's heb! Het was wel erg vermoeiend want het moest allemaal snel snel anders vond ze het niet leuk meer en het was daar kei warm en ze moest eten en kleertjes uit en ga zo maar door. Dus ik heb het al gehad voor vandaag haha,dametje is ook bekaf en ligt alweer bijna 2 uurtjes te slapen!
    Ik vind het zo koud de laatste dagen.. bah bah..:)

Ik was trouwens erg benieuwd naar jullie echte namen! Iemand die zijn naam wil verklappen? :D

4. haha jahoor blondi maar volgens mij heb ik m al eens gezegd. ik heet samantha maar vind dat een hoerennaam dus ik gebruik meestal gewoon sam :p

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Whaaaaaaaaahaaaaaaaaahahhahahaaaaahahaaaa!!!!
    Ik heet trouwens Marijke

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca.....Samantha een hoerennaam hahahah Nee hoor super leuk, maar ik vind Sam of Sammy ook erg leuk

Blondi ik heet Esther. Heb mezelfd Igor genoemd omdat ik dat het leukste/liefste/zieligste disneyfiguur vind ;)
    En jij?

Wat leuk zo'n fotoshoot...wel wat foto's spammen als je ze hebt hoor, lijkt me gaaf om te zien. Is het een beetje in Anna Geddes stijl of heel wat anders?

En ja ik moet zondag testen inderdaad, had ik ook al gezegd tegen Luca die zei volgens mij morgen.

7. Nou er zit wel een stempel op die naam vind ik hoor. Misschien in de tijd dat ik 'm kreeg was het een hippe naam maar nu hoor je hem alleen in bepaalde situaties :p Denk aan sex and the city bijv. En ik zag laatst een programma op tv hier dat ging over prostituees in de bossen bij Parijs en daar was een transseksueel die zichzelf Samantha noemde :) En er is hier ook een kinderprogramma op tv, dat is een man die zich aankleed als vrouw en het domme blondje uithangt en die noemt zichzelf Samantha oups :p
    En dan is er ook nog een programma over een heks die met d'r neus wiebelt die ook Samantha heet :p

Maar Igor heet toch Iejoor? Of heet hij Igor in het engels?

En Blondi idd leuk een fotoshoot! Zat er ook aan te denken om er een te laten doen maar ik wacht er denk ik nog heel even mee :)

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Geen idee, ik heb altijd geleerd Igor vandaar ook mijn avatar ;) ach maakt verder ook niet uit.

Ik denk dat jij hetzelfde hebt als wanneer je Vanessa heet, maar nogmaals ik vind het een leuke naam.

Jullie hebben zeker wel in de gaten dat ik het heel druk heb op het werk...pffff heb ook heel geen zin meer. Maar ja net al even lekker tussendoor boodschappen gedaan voor het weekend dus straks gelijk naar huis, heerlijk.

9. hihi niks te doen op werk? Lekker rustig!

Haha ja inderdaad er is zo'n lijstje met namen die je maar beter niet kunt hebben :cool: Tatjana bijvoorbeeld, ook zo erg :p

Haha we vinden net in de garage een vintage fototoestel, een polaroid! Supergroot ding :p Gaan m denk ik verkopen, tegenwoordig zijn ze weer in de mode geloof ik.

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaa oud is het nieuwe nieuw!!!
    Moet je zeker verkopen, krijg je echt wel geld voor.

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Nou, toevallig heet ik zo...
    Haha nee jij weet volgens mij ook al hoe ik heet, van jou wist ik het inderdaad al!
    Ik heb wel een erg vreemde naam vergeleken met jullie, ik heet Teuntje :D (ja, echt)

Ik kom zeker foto's spammen als ik ze heb.
    Luca, wij wilden de opa's en oma's een mooie foto van Dena kado geven voor sinterklaas, vandaar dat we het nu gedaan hebben :) Polaroid (?) is vet! Houden dat ding! Straks is ie misschien nog meer waard...

Igor, we hebben foto's dat ze in dr luiertje op zo'n schapenvachtje ligt maar ook gewoon met kleding. Niet echt Anna Geddes stijl vind ik. 1 soort lijkt me heel leuk, zit ze op een grote witte stoel (op een hoge stoel, net als een barkruk) met een witte achtergrond en dan Dena helemaal in het zwart. Dan is het echt een klein pupke!

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ach ik wist ook wel dat je Teuntje heet, toen ik ging stemmen op Dena stond onderaan het verhaaltje Teuntje :D
    Vind het wel een leuke naam, net zoals dat ik Guusje ook echt heel leuk vind.

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Wat leuk om jullie namen te horen! Ik heb mezelf Roxie Hart genoemd, naar het karakter van Renée Zellweger in Chicago. Vind ik een te gekke film. Maar in het echt dus Marijke, beetje een ouwe wijvennaam, maar het voordeel is wel dat ik niemand van mijn leeftijd ken die zo heet, dat maakt het dan wel weer uniek!

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Och ja, natuurlijk Igor. Wat ontzettend blond weer van mij :)

Roxie, ik vind Marijke niks mis mee hoor!

Mijn naam komt natuurlijk van mijn haarkleur.. best wel logisch.

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ghehe, leuk al de normale voornamen eens te horen! Mijne is Noortje, Lupita heb ik van de film 'man on fire' :)

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken trouwens ook een samantha, die noemt zichzelf sem :)

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    wat leuk om al de echte namen te horen!
    ik wist m alleen van igor al
    en ik heet manuela
    ahuh van dat leuke liedje NOT!!!! hahahaahah
    noamy was mijn favo meisjesnaam als het een meisje zou worden maar dan zo Noëmy geschreven.

luca wat moest ik om je lachen met je hoerennaam!!! whahahaha gekkie!!!!
    ik dacht dat jij wel echt luca zou heten aangezien jij ook vrij snel jezelf op fotos gewoon liet zien etc!!!! dus samantha komt echt als een verassing
    maar vind het echt geen rare naam hoor!!!!

blondi aka teuntje! zoooo grappig! leuk hoor!
    en bedankt voor t stemmen!!
    ook wij gebruiken nutrilon hypoallergeen
    fijne he 16 euro per pak voor n weekje!!! pfff
    het consultatiebureau zei dat het kruidvat voeding ook erg goed is en de extra care overeenkomt met de ha van nutrilon
    scheelt 6 euro per pak
    als noël straks van zijn krampjes af is ga ik het zeker proberen!
    ze zeggen niet voor niks dat t goed is!

wij hebben as vrijdag een fotoshoot met noël!!!!
    ben ook zo benieuwd!
    hoop dat ie lekker rustig is!!!!
    die vrouw maakt zulke mooie geweldige fotos en dat voor n prikkie!
    ons neefje is er 4 maanden geleden geweest dus had ook meteen n afspraak gemaakt
    het is wel helemaal in zoetemeer maar mn zusje is vrijdag ook jarig en woont in den haag dus zit op de route!!!!

igor dacht dat jij vandaag ging testen!!! maar morgen dus!
    oehhhhh ben zoooo benieuwd meis!
    zou zooooo vet zijn he!!!!!!ik duim nog steeds voor je!!! en ook thx voor het stemmen!!!!

ajla ook bij jou dacht ik dat je echt ajla zou heten aangezien ik het idd een buitenlandse naam vond die bij jou beeld zou passen!!!!
    magdalena is ook n mooie bijbelse naam!
    maar inmiddels dus een andere meisjesnaam verzonnen????

lupita bij jou schiet het ook al op he meis!!!!
    ben je al ver met t kamertje?

roxie wat goed dat je gewoon sport!
    en dat in zn baas zn tijd ideaal!!!!
    voel je je verder goed?
    nog even en jullie weten ook wat het word!!!
    dat wilde je weten toch?

ikkuh oehhh!!! ringen passen!!! Zoowww leuk
    al wel n idee wat jullie wel en niet willen???

sheltie hoe is het met jou meis?

hoop dat ik niemand vergeten ben

pffff zit ik net fotos op de hema.nl te bestellen
    is het bestand et uploaden mislukt
    fakking 200 fotos en ik kan weer opnieuw beginnen!!!!!!!
    ik word gekkkkkkkkkkkkk

noël ligt nu net gelukkig heerlijk in de box te slapen
    ga zo even met m naar de winkel in de draagzak even brood halen en n stokbroodje en tappenade voor vanavond
    hebben n avondje geen bezoek dus ff gezellig voor de buis met wat lekkers vanavond
    mits onze kleine man niet de hele avond gaat lopen janken.........................

oh en kan t niet laten..........
    spammmmmmm!!!!!!!!!!!!!!
    Bekijk bijlage 198285
    met ernie in de wipstoel!!!
    hij lacht telkens naar ernie!!! zooowww schattig!!!
    onze wijze man!!!!

18. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Even gauw, tussen 2 verjaardagsvisites in: Noamy, wat een snoezige foto weer!

Igor, HEEL veel succes met testen morgen :D

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,

blondi--> leuk hoor een fotoshoot ben ook wel benieuwd naar de foto`s

igor--> spannend je mag bijna testen :D nog een paar uurtjes haha

luca--> ik hoop dat je een beetje een leuk dagje hebt gehad vrijdag alsnog en je niet echt de hele dag alleen met aline zat

noamy--> leuke foto!! weer een vrolijk mannetje :D

leuk om iedereen zijn naar in het echt te weten :)
    de naam ikkuh komt gewoon uit me hersendeel verzinsels vandaan kon niet me originele nickname gebruiken want die is algemeen bekend voor iedereen in me omgeving en ik niet hier eventueel herkend zou willen worden nog op het moment :)
    maar wie mijn echte naam wilt weten mag me pb-en dan zal ik het vertellen :)

nou en we hebben de ringen gevonden :D we zijn zo blij we hebben gekozen voor 2 kleurig wat al heel lang en snel duidelijk wasbij ons aangezien ik van goud hou en me vriend van zilver hebben we dus een combinatie genomen zodat we beiden hebben wat we willen en ik heb er diamantjes op dus we zijn helemaal geslaagd over 4 weken kunnen we ze ong. ophalen :)

20. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Igor!!!!!!!! spannend zeg!!!!!

Noamy, wat een lieve foto!!

Ikkuh, super dat jullie de ringen hebben!!

Deel Deze Pagina