Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Kort nachtje na het verjaardagsfeestje van mn lief. Maar werd net wakker en dacht: Hoe zou het toch met Igor zijn?

Wakker worden en TESTEN!!! Hoop echt dat 'ie positief is meid, succes!!!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    igor!!!!!
    ben ook zoooo benieuwd!!!!!
    kwam meteen even kijken hier....

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Lieve meiden, ik heb vanmorgen om half 10 getest en.......IK BEN ZWANGER!!!!!!!
    Ik ben zo ongelovelijk blij en vriendlief ook natuurlijk. Er kwam al heel snel een dikke plus in het scherm.

Sorry hoor ff ego.....lees straks de rest.

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!! Wat super meis! Ben ontzettend blij voor je! Geniet van de rest van de dag, maar die kan waarschijnlijk niet meer stuk!

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohh igor!!!!!!!!!!!!!!
    wat SUPER VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik ben zooo blij voor je!!!!!!!!
    geniet van je dag samen met je liefje !!!!
    whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :):):):) stuiter de stuiter!!

6. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    WHOOOOOOOHOOOOOO!!!!

Oh meid, dit is een plakker, ik voel het!!!

7. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IGOR!!!!!!!!

wat supersupersupersupergoed!!!!! Gefeliciteerd allebeii!!!!!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noamy, weer een mooie foto van je knappe vent :)

Gisteren pretecho gehad, meneer had geen zin om zijn gezichtje te tonen helaas. Nu al eigenwijs ;) hij lag lekker met zijn gezicht in mijn boermoederwand gedrukt. Daarnaast een hele sliert navelstreng ervoor en regelmatig een handje of armpje haha. Ik heb gewoon ondersteboven gelegen om toch een beetje een beeld te krijgen. Is geen grapje, moest andersom op het bed gaan liggen knieen buigen en toen zette hij heel de stoel omhoog waardoor ik op mijn kop hing haha. Ik zal het resultaat binnenkort wel even posten maar het is nog steeds maar een half gezichtje ;) ondanks alles toch erg fijn om hem even te zien en ben nu steeds naar hem aan het staren :)

Zo even tussen de hectiek van igor's zwangeschap mijn ego berichtje ook gepost :p

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    WOWWWWWWW!!!!! igor GEFELICITEERD!!!!!!
    echt super geweldig!!!! ben echt heeeeeeel blij voor je :D

10. sheltie

sheltie Niet meer actief

Igor gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van.

Ik heb besloten om niet meer zoveel met het zwanger worden bezig te zijn.
    Ik ga deze maand niet meer temperaturen en ovulatietesten gebruiken. We zien het wel.

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    goed zo sheltie!
    ik werd ook zwanger in de maand dat ik er niet mee bezig was omdat ik dacht dat de kans al verkeken was!
    het is dus echt zoals het cliché is!!! althans bij veel mensen dus hoop ook bij jou meis!!!!!
    gun het je zooooo..............

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor........ Jeetje, JOEHOEOEOEOEOE! Eiindelij! Wat goed. Super super super gefeliciteerd!!! Het is je zo gegund. Net zoals iedereen die nog steeds bezig is :(
    wat een geweldiig nieuws! Geniet ervan maar dat kan niet missen natuurlijk.

sorry dat ik er zo weinig ben. Ik merk dat ik met te veel andere dingen bezig ben en daarnaast het ook wel heel fiijn vind om af en toe lekker op de bank te hangen met een boek of tv. Ik ben jullie niet vergeten maar hier iedere dag bijhouden wat iedereen meemaakt gaat m niet meer worden voor mij. Ik was wel heel erg benieuwd naar igor dus dat volg ik dan weer wel natuurlijk en verder lees ik af en toe gewoon wat mee. Nog een heel fijn weekend allemaal!

liefs Laura ;)

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel allemaal, moet elke keer even naar de test kijken. Dat ik zeker weet dat het geen droom is. Kan hem helaas vanaf mijn tel. Niet uploaden, heb natuurlijk een foto gemaakt maar probeer het morgen even.

Ikkuh wat gaaf dat jullie de ringen hebben, klinkt heel mooi.

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Sheltie, ik voelde me een stuk rustiger toen ik niet meer ging tempen. Alleen nog voor mijn NOD, scheelde ook een hoop zwangerschapstesten. Succes meid!

Lupita, wat een eigenwijs kereltje heb je! Mag je dan niet nog een keer gratis terugkomen, als je geen goede pretecho hebt kunnen laten maken? Ben evengoed benieuwd naar de foto's, kom maar door!

Igor, heb je al veel mensen ingelicht? Kan me voorstellen dat als je zo'n traject ingaat dat veel mensen precies weten in welke fase je zit. Of hebben jullie het toch een beetje stil gehouden? Nogmaals van harte, ben je al een beetje geland of blijf je lekker op je wolk zitten? Groot gelijk hoor :D

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Lupita ik ging me even een voorstelling maken van hoe je erbij hebt gelegen....haha moest er hard om lachen.

Paula kom kletsen wanneer je wil, het is en blijft vrijblijvend hè. Dank je wel voor je felicitatie, is nog wel een beetje onwerkelijk. Morgen het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken.

Noamy wat heb je toch een mooi mannetje, super.

Sheltie ook bij jou gaat het goed komen, blijf positief meis.

Roxie ja de mensen die het wisten van de IVF hebben we ingelicht en ze zijn allemaal super blij voor ons. Daar ontkom je niet aan, maar het is goed zo. Dit moment is even bijzonder als wanneer we het pas na 12 weken zouden vertellen. En als het mis gaat heb ik ook die mensen waar ik op kan steunen.

16. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Dat is ook heel belangrijk natuurlijk, maar we gaan er natuurlijk niet van uit dat dat nodig is :D
    Ga je morgen dan gelijk een afspraak inplannen voor de eerste echo? Hoop dat je hem gauw kunt krijgen, en verder gerustgesteld wordt met een mooi kloppend hartje!

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Igor van harte meid, het is jullie gegund!!!!!!!
    Moet eerlijk zeggen dat ik er ook echt van uitging, weet niet waarom, maar gewoon het gevoel! Iig, vind het echt geweldig voor je, vooral ook omdat het in 1 x gelukt is! ... Geeft mij (ons) toch ook hoop.

18. jeeh igor ben zo blij voor jullie :) En wanneer ben je nu uitgerekend? Echt bijna op dezelfde datum als ik maar dan een jaar verder hihi :D

is er toch weer een groepje zwanger! Hopelijk zijn de laatste meiden ook snel zwanger!

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wow Igor, wat supergoed!!

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Laura ;) Gewoon komen kletsen wanneer je wil!

Nu kan ik niet meer reageren, er huilt een meisje (al de hele dag, we denken tandjes)

Deel Deze Pagina