Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajlaa, ik hoop dat het snel raak is voor je meis! En inderdaad hoeft niet alles duur te zijn, je doet er ook relatief kort mee en alle babyspullen zijn al duur zat! Ennuh shoppen kan indrrdaad verslavend zijn maar ik was wel een beetje op uitgekeken met alle spullen die je nodig hebt en wat het allemaal kost ;)

En roxie inderdaad vergeten! Super dat je je uk hebt gevoeld, ik voelde hem ook bij 16 weken als plopjes en bij 17 weken echt duidelijk. Nu kan ik er echt niet meer omheen ;)

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Asun gefeliciteerd met je neefje en wat een mooie datum.

Luca gave bril. Ik heb lenzen en een bril voor nood, die is ook weer een keer aan vervanging toe.
    En Alina heeft zich ingedraaid, wat goed!! Kan me voorstellen dat je trots bent.

Roxie wat goed dat je koekie gevoeld hebt, bijzonder moment.

Ajlaa ik wacht nog even met kopen totdat ik de echo heb gehad en dan ga ik denk ik ook wel los....haha heb van mijn moeder al een zwangerschapsdagboek gehad en een belletje voor straks als mijn buik wat dikker is, die kan je dan als ketting om je nek hangen. Het schijnt dat als het kindje dan geboren is en ze hoort dat belletje dat ze dan rustig wordt omdat het geluid herkenbaar is.

Lupita gefeliciteerd met je man!!! Een hele mijlpaal 30 :p

Asun bedankt voor de felicitatie, gaaf hè?? Ben ook zo blij en het is nog steeds een beetje onwerkelijk.

3. Jaa Asun nog gfeliciteerd met je neefje!

Oh leuk Lupita ben benieuwd naar de taart v je vriendin!

Ben gisteravond even bezig geweest met het plaatje maar toen was het erg laat dus ben er halverwege mee gestopt. En vanmiddag ga ik de taart helemaal afmaken maar we zijn vandaag een beetje lui en kwamen pas om 11 uur uit bed gekropen en zitten nu nog in pyjama. Vriendlief gaat zo werken dus dan gaan we daarna even douchen en aan de taart werken. Hopelijk krijg ik 'm vanavond af!

4. hooi dames, nou ben er heel de middag mee bezig geweest maar hij is af hoor! wilde eigenlijk nog een mooi randje om de bovenkant maar ik heb geen echt witte marsepein en dan zou het niet mooi worden. Dus maar zo gelaten :) Vinden jullie het wat voor een eerste keer? Jammer dat het al donker was, nu zie je de kleuren veel minder goed. In ieder geval de bekleding is geel. Zal morgen nog wel een foto maken bij daglicht :)

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Luca dat ziet er goed uit!! Vooral voor de eerste keer, mijn complimenten!!
    Wat voor vulling heb je gebruikt? Botercreme?

6. Ja botercreme (zooooo lekker!) en frambozenjam :)

7. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Whoo, die taart! Jammer dat je niet in de buurt woont, anders kwam ik even langs :D

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie taart luca! Goed gedaan! Zit te bedenken dat ik geen foto's kan posten aangezien de computer kapot is.... Heb nu thuis alleen mijn ipad en daar kan ik niet zoveel mee. Misschien dat ik vanuit mijn werk wat kan doen.

Jammer van die mooie taarten dat het eigenlijk zonde is om hem aan te snijden ;)

9. nou wij hebben hem net aangesneden, en hij is GODDELIJK :p Ik vind die botercreme zooo lekker! Ik ga de rest vd taart maar snel weggeven hihi anders kom ik zo 10kg aan :D

10. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, mooi! Ik heb ook al veel te veel taart op... Vorige week babyshower waardoor ik ma en di nog restjes taart heb gegeten en gisteren verjaardag en vandaag de restjes... Moet dinsdag naar de verloskundige, ben benieuwd of ik veel aangekomen ben :S haha.

Pfff.. Vandaag schoonmaaktic... Heb boven allerlei kastjes uit staan ruimen en mijn kraampakket dus netjes kunnen indelen, 3e was draait nu, badkamer schoongemaakt en boven gestofzuigd. Beneden ook nog wat kastjes heringedeeld en versiering vsn de verjaardag eraf gehaald. Moest wel redelijk vaak pauze houden omdat ik buiten adem was maar het is weer gedaan! Nu moet ik alleen nog boodschappen doen waar ik dus totaal geen zin meer in heb...

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> mooie taart! ziet er echt goed uit hoor is het moeilijk om te doen?
    nadat ik toen cupcakes gemaakt heb wil ik ook een keer een taart maken maar lijkt me best lastig...

lupita--> lekker hoor dan voel je je wel weer goed met wat je allemaal gedaan hebt he

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    heerlijke taart luca!!
    gelukkig smaakte ie ook super!!!!
    knap hoor voor de eerste keer!
    ik wil binnenkort van die cupcakes gaan maken lijkt me ook zo leuk!!

blike en blondi hoe bevalt de kruidvat voeding?????????
    ik heb nu de omneo van nutrilon
    is er daar ook een van van de kv?zal toch wel??!!!
    ben benieuwd!

ajla 5 dec is al bijna!!! whoehoe!!!spannend!!!
    eindelijk aktie!

lupita ben wel benieuwd naar de fotos idd en nog gefeliciteerd
    erg he energie neemt af he en je kunt niet eer zomaar alles ff doen zonder pauzes en rust!!
    dit blijft zo tot t eind!!
    nog 13 weken te gaan! ahahahaha
    wanneer heb je verlof?
    ik vond het heerlijk die 6 weken ervoor te stoppen!!!!
    heb je echt nodig!

igor hoe voel je je?

roxie ga jij ook een 3d echo doen???
    zooo leuk!! echt ee aanrader vind ik!

hier gaat t ok
    heb de laatste dagen alleen wat meer last van mmn wond....
    denk toch dat ik dan teveel doe....weet t niet
    moet 2 dec voor controle terug dus ben benieuwd!
    kleine gaat ook wel goed
    heb wel t gevoel dat die omneo voeding zn werk doet!
    noël huilt n stuk minder !!!
    hij huilt zo nu en dan nog wel hoor maja dat doen baby's he!
    vrijdag hebben we de fotoshoot gehad met m!!!
    er zitten denk zo veel super vette fotos tussen!!!!
    over 3 weken krijg ik ze thuis!
    dan kom ik er uiteraard n paar showen!!!!
    hij was echt fotogeniek voor n uur!!erna was hij het zat!logisch! vond t al knap dat ie t zo lang vol heeft gehouden!!!!!

en spammmmmmmm
    kon t niet laten!!!!
    Bekijk bijlage 200538
    net voor de fotoshoot!!!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hai ladies,

Lupita:
    Lekker zo'n lang weekend, gefeliciteerd met jullie 7-jarig jublieum!
    En nog gefeliciteerd met je vriend, hoe vond hij de vlaggetjes?
    haha schoonmaaktic?? nesteldrang zeker ;)

Luca:
    Mooie taart :D heerlijk!!

Over gewicht gesproken, pff stond vanmorgen op de weegschaal en schrok me dood.... ben gewoon 4 kg aangekomen sinds de bevalling... dus dat wordt weer even wat dingen laten staan.. Begin in december weer met sporten. We gaan in februari weer op wintersport en wil wel weer in mijn skibroek passen... Dat wordt nog wat ;)

Naomy:
    Prachtig mannetje!! :D ben benieuwd naar de foto's van de shoot!!
    De KV voeding bevalt mij opzich wel goed, (en Nick ook ;)) volgens mij heeft de KV ook wel omneo... dat is tegen spugen toch? ik gebruik nu nutriton, wat ik door de normale voeding doe, hier spuugt hij ook veel minder op.

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    dank je blike!!!
    omneo is voor krampjes en moeilijke ontlasting
    wij gebruikten eerst ook die nutriton aangezien meneer te gulzig dronk en t vervolgens er soms dan wat uitspuugde
    maar ivm de moeizame ontlasting en krampjes hebben we het maar niet meer gebruikt!
    ik zal morgen eens kijken bij kv of er zoiets is
    goed dat het jou en nick natuurlijk goed bevalt!!!
    scheelt weer geld!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    poeh ja inderdaad, scheelt wel vier euro per bus ongeveer!

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hey meiden, allemaal lekker weekend gehad?

Hier alles goed, geen bijzonderheden. Ben aan het wachten tot ik teruggebeld word door MvM. Ik denk die hangen de volgende dag wel aan de tel, maar niet dus.

Ben inmiddels bijna door mijn verkoudheid heen en nog steeds zwanger :D al ben ik af en toe wel wat onzeker als ik steekjes of krampen voel (ongipijntje zeg maar) maar voel verder niet zo heel veel nog. Woensdag ben ik al 6 weken:) Oh ja ik ben wel heel erg emo en zie ineens allerlei beren op de weg (wat vooral vriendlief moet ondervinden)

Noamy wat een lieve foto, jullie hebben echt een mooi mannetje. En wat fijn dat het beter met hem gaat. Wanneer moet jij weer naar het zh voor controle dan? Oh 2 december lees ik net...haha

Blike is de grote afvalrace begonnen ja, succes meid. Verder alles goed?

Lupita ooohh schoonmaken brrrr echt niet mijn hobby. Ik hoop niet dat ik ooit nesteldrang krijg...hahaha

Ikkuh lekker weekend gehad?

Luca je taart is goed gelukt, op naar de volgende

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Noamy wat een mooie foto! ben erg benieuwd naar de fotoshoot!!
    Ja gaat lekker hard, nog 2 weken! alhoewel ik denk dat de tijd nu ineens heel laaaangzaaaaaam zal gaan voor mijn gevoel!

18. Lupita ook nog gefeliciteerd met het jubileum en je verjaardag ;)

Ikkuh ja het was best wel even werk maarja het was ook de eerste keer, ik had niet alle spullen die je eigenlijk moet hebben en qua werkoppervlak ontbreekt het er ook nogal aan hier dus het was af en toe even priegelen :p Maar wel ontzettend leuk hoor! Mijn volgende idee is alweer in ontwikkeling :) Maar als je kunt zou ik gewoon een workshop volgen. Daar heb je alle materialen en krijg je het goed uitgelegd en begeleiding. Dan wordt ie gegarandeerd ook mooi :D Plus dat als je het dan leuk vindt je meteen met korting voor spulletjes kan shoppen ;)

Noamy ook bedankt voor het compliment :) Cupcakes zijn ook leuk, en een stuk makkelijker qua bekleden (alhoewel ligt er wel aan hoe gedetailleerd je ze maakt natuurlijk ;) Balen dat je last hebt van je wond zeg, maar wat goed dat het met Noel stukken beter gaat! Ik kan er echt ongelukkig van worden als ik zie dat Aline niet tevreden is :(

19. Ben benieuwd naar de foto's! Ik moet misschien ook een fotoshoot laten doen een dezer dagen, mijn moeder vroeg voor kerst namelijk leuke foto's van Aline :p Dus dat was mijn eerste idee. Maar dan wel even een leuke (niet te dure) fotograaf vinden die ook nog tijd heeft op korte termijn haha

Blike oeeh goed sporten dus jij! Ik heb het wii-en alweer compleet opgegeven. Ben een soort van in de winterstand beland nu en ik slaap met Aline elke ochtend tot half 11 of nog later! Echt niet goed want daarna heb ik ook hoofdpijn enzo. Maar anders moet ik opstaan als Aline wakker wordt, en vanmorgen was dat om 5 uur! Als ik daarna weer ga slapen dan voel ik me zooo moe!

Igor wat lees ik nu, nog steeds zwanger? ;) Hopen dat het qua kwaaltjes zo blijft, dat misselijke kan ik me nog goed voor de geest halen en was niet zo leuk. En mocht je nesteldrang krijgen, profiteer ervan! Ik heb ook dingen gedaan tijdens de zwangerschap dat ik nu blij ben dat het gebeurd is, hoeft dat tenminste voorlopig niet te gebeuren :p

Oh Ajlaa ja het is bijna zover he, spannend hoor! Maar die twee weken ben je echt zo doorheen hoor! Gedachten op 0 en gaan met die banaan!

Zoo wij gaan 9 dec nog een lang weekendje naar Briancon, een wintersportgebied op 3 uur rijden van Marseille. Een van mijn lief's beste vrienden heeft daar superdeluxe gigachalets en hij viert zijn 30e verjaardag. Komen iets van 40 man ofzo dus moet vast gezellig worden. En jullie snappen wel dat ik al een taart aan het plannen ben ;)

Deel Deze Pagina