haha Luca ben je een dialoog met jezelf aangegaan en wat een grote bril je lijkt wel heel geleerd zo...hihi Die roosjes zijn mooi gelukt zeg, daar mag je trots op zijn. En wat leuk zo'n feest in een chalet, klinkt goed. Ajlaa die 2 weken zijn zo voorbij geloof me, ik blijf voor jou duimen hoor zodat je straks ook een mooie banner neer kan zetten. Ik heb me nog maar een keer ingeschreven bij MvM, vind het zo raar dat ze nog helemaal niet gebeld hebben terwijl ik me afgelopen donderdag al heb opgegeven.
Ik kan het alleen aanpassen via de site waar ik mijn ticker vandaan heb (thebump.com). Maar met die van jou lukt het misschien via gebruikersinstellingen -> handtekening wijzigen. Als je dan een html code krijgt van je ticker, staan er heel veel cijfertjes in. Dan is het een beetje zoeken, maar vaak slaan die op de eerste dag van je laatste menstruatie, dus op die manier kan je het aanpassen. Klinkt ingewikkeld, maar als je het hebt gevonden is het een eitje Luca, leuke bril hoor!
jaa hijs lief je banner Igor Haha ja ik dacht ik breng een beetje leven in de brouwerij ik start een gesprek met mezelf Haha ja ik ben ook heeeeul geleerd Roxie hoe gaat ie bij jou? Pff wat een rukdag nu al. Ik had met mezelf afgesproken om vandaag vroeg op te staan, dus na de eerste voeding Aline terug in bed en ik lekker op blijven, rustig eten en douchen en misschien even wat sporten op mijn gemak. Als ik sport met Aline erbij begint ze altijd te krijsen. Maar natuurlijk kon ik niet in slaap komen. Viel ik rond half 2 eindelijk bijna in slaap, wordt Aline wakker. Dus maar een fles gegeven en uiteindelijk sliep ik om 3 uur nog niet. En om 7 uur werd ze wakker. Nou toch maar opgestaan toen maar zowel zij als ik vielen nog om van de slaap haha dus tegen half 9 weer terug in bed en geslapen tot net Nu het vroeg opstaan dus maar verschoven naar morgen Ga d'r even eten geven en spring snel onder de douche, zijn we in ieder geval aangekleed op een normaal tijdstip
Luca als je zo lang slaapt dan zal je het ook wel nodig hebben, helemaal na een gebroken nacht. Maak je niet druk joh komt vast goed en is het niet morgen dan wel een andere dag. Ik slaap ook al een week heel slecht, erg vervelend. Even een andere vraag: ik ga best vaak in bad, vind dat heerlijk om te ontspannen maar nu lees ik hierover tegenstrijdige berichten of dat wel goed is tijdens de zs. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik vond badderen ook altijd fijn, maar de eerste 10 weken heb ik het niet gedaan. Nou kun je wel in bad hoor, maar je moet de temperatuur van het water niet boven je lichaamstemperatuur uit laten komen. Je baby kan de hitte niet kwijt en kan oververhit raken. Zelfde reden waarom je niet in de sauna mag tijdens het eerste trimester. Het kan dus wel, maar niet te heet! Was erg blij toen ik wel weer lekker warm in bad kon, de ontspanning is natuurlijk ook heel fijn. Heb de eerste weken ook heel slecht geslapen, voor die eerste echo heb ik eigenlijk nauwelijks een oog dichtgedaan. Lag elke nacht echt uren wakker. Hoop dat je er gauw doorheen slaat en toch lekker kunt slapen. Luca, hier gaat het nog steeds prima! Af en toe voel ik plopjes en dan word ik helemaal gelukkig!!! Nog ruim 3 weken tot de 20 weken echo, kijk er zo naar uit!!! En wat Igor zegt, als je zo lang slaapt, zul je het wel nodig hebben. Maar je kunt je er zo waardeloos van voelen, zeker als je allemaal goede voornemens had. Ach joh, morgen beter!
Dank je wel Roxie dan ga ik dus inderdaad maar niet meer in bad. Ben vorige week wel 2x geweest maar had hem expres al niet te heet gedaan, maar wacht nu toch maar braaf Nou dan heb ik nog even te gaan tot de 1e echo maar ja, ik heb het er allemaal voor over en ga zeker niet klagen hoor Kan me trouwens voorstellen dat je helemaal gelukkig wordt als je die plopjes voelt.
Igor ik heb het ook niet gedaan in bad, sowieso hebben wij geen bad dus das simpel haha Maar als ik bij mijn ouders was oid liet ik het maar even achterwege. Later met die harde buiken wel want dat was heerlijk ontspannend. Alleen houd ik het sowieso niet zo lang vol in bad, raak dan zelf oververhit Jeetje het gaat wel hard hoor (vind ik), morgen al 6 weken! Zo ik ben weer aan de marsepein knutsel geweest haha. Vind het zo leuk om te doen! Ik heb een kerstboompje gemaakt, heb even geoefend met het maken van een ruitjespatroon, en ik heb een oefenlapje met panterprint gemaakt die echt heeeeel leuk is geworden dus daar ga ik zeker nog eens een taart mee bekleden. Heb er nu maar hartjes uit gestoken anders kon ik er toch niets mee. De volgende taart staat wel al op het programma, het wordt een boltaart (zo'n half rondje) met bloemetjes oid. Ga ik weggeven aan een vriendinnetje denk ik. Ga nu even op de thee bij die vriendin dus even een stukje taart meenemen om te laten proeven En voor mijn eigen verjaardag heb ik ook al een leuke taart uitgezocht haha kan niet wachten om die te gaan maken (een kuiken )
luca, wat mooi je roosjes!!! Goed bezig! Wellicht kun je daar op corsica een online taarten webshop beginnen of cursussen geven mooie banner igor! ik kan idd haast niet wachten voordat ik er 1 mag, hihi. zondag had ik last van krampjes, was er wel een beetje bang voor maar tegelijkertijd had (heb, stiekem!) ik er zo'n goed gevoel over! Gister had ik een temp dipje en vanochtend schoot deze weer lekker omhoog. Volgens mij was dat dus mijn innesteling! Misschien moet ik dit helemaal niet doen, maar ik heb zo'n hoop gewoon! Sorry voor mijn ego berichtje dames!
Luca jij bent goed bezig!!!!! Ajlaa ik gun jou ook zo'n mooie banner en duim heel hard dat je gevoel het goed heeft!! Go Ajlaa Go Ajlaa
Goeieavond, Zoo Nick was vandaag een partij vrolijk!! heeft de hele dag lekker gelachen, goed gedronken en goed geslapen. Bijna niet gehuild, dat is wel eens anders geweest heerlijk, zo'n vrolijk mannetje!! Ook heeft hij vandaag voor het eerst echt met geluid gelachen, zo leuk! mama schoot gewoon helemaal vol Mijn vriend heeft nu collega's op bezoek, voor de kraamvisite van Nick en voor de vergadering van de personeelsvereniging, mijn vriend is hier de voorzitter van.. dus ik ben verbannen naar de achterkamer... moet mezelf dus even achter de laptop zien te vermaken. Igor: Nog steeds zwanger goed bezig meid!! Mooie banner trouwens! Bij mij duurde het ook heel lang toen ze me eindelijk terugbelde van MvM... helaas had ik toen mijn miskraam gehad, erg pijnlijk. Aljaa: Nog dertien dagen Misschien hoef je niet eens meer te gaan, volgende week kun je testen? mijn duimen draaien vool uit! Luca: Zit ook te denken aan een fotoshoot, moet volgende week zowiezo even een foto van Nick laten maken voor zijn ID-kaart. Nick en ik slapen tegenwoordig ook lekker bijna iedere ochtend uit, neem hem gewoon na zijn eerste voeding lekker mee bij mij in bed. heerlijk, nu kan het tenminste nog! Lekker een weekendje naar briancon!! ga je ook skiën? Wauw wat mooi die roosjes, jammer dat ik geen marsepein luist.
blike--> balen he altijd maar weer die kilo`s die eraf moeten... en dan ook nog de feestdagen in aantocht dus dat word wat... luca--> gezellig hoor weer even een weekendje weg gaat aline dan mee of gaat die uit logeren ofzo? wauw!! mooi gemaakt hoor die roosjes echt heel gaaf! leuke bril hoor echt een heel ander gezicht meteen hoor. ajlaa--> nog even meid je 2 weekjes vliegen zo voorbij hoor de tijd gaat sneller dan je denkt uiteindelijk als het zo ver is denk je was dat het haha. ik hoop dat je gewoon lekker niet meer hoeft igor--> geniet je al een beetje van je zwangerschap? of ben je wel nog echt heel voorzichtig? voor je het weet is het 8dec. en mag je je kleintje dan ook echt zien noamy--> hoe gaat het met jou? alles zijn gangetje? red je het een beetje alleen met je mannetje?
Goedemorgen! Ben op de babykamer aan het wachten dus vandaag lekker vroeg uit de veren. Hopelijk komen ze niet pas om 11 uur aankakken Luca, mooie roosjes! Je hebt er echt feeling voor leuke bril ook. Fijn een weekendje weg! Heb afgelopen weekend een lang weekend vrij gehad maar dat gaat toch ook snel voorbij helaas... Igor, idd leuke banner hoe voel je je? Hopelijk krijg je niet al te veel last van kwaaltjes! Ajlaa, spannend meis! Ik hoop voor je dat het gewoon raak is maar de afspraak is in ieder geval ook snel! Blike, leuk dat Nick zo heeft gelachen! Lijkt me ook erg bijzonder. Fotoshoot, die ga ik volgende week van mijn zwangere buik doen je kan dan 10 euro korting krijgen op een newborn shoot maar ik weet nog niet of ik dat wil. Is maar net hoe ik me dan voel en hoe het met de kleine gaat. Ikkuh, lekker aan het voorbereiden voor de feestdagen? Is altijd zo'n vreetfestijn he Noamy, mooie foto van je knappe man hoor! Ben benieuwd naar de fotoshoot foto's Gisteren weer naar de vk geweest, alles was goed gelukkig hij was lekker aan het bewegen en kreeg van de vk te horen dat ik een fijne buik had om de kleine goed te voelen hij lag lekker met zijn benen gestrekt ghehe. Volgens de vk had ie lange benen. Nou babykamer, schiet maar eens op! Ik kan niet meer wachten!
Hi Igor, Sorry dat ik even inbreek in de discussie. Ik zag je opmerking voorbij komen Het kan ongeveer een weekje duren voordat een van de informatrices contact met je opneemt. Als je deze week nog geen reactie hebt, bericht me dan even per privébericht dan ga ik erachter aan. Groetjes, Bibi
Bibi dank je wel, helemaal goed ga ik doen. Morgen is het een week geleden dus Lupita en heb je de babykamer? Fijn dat de controle weer goed was. Ik begin een klein beetje "last" te krijgen, wat misselijk en steken in mijn buik(waardoor ik heel onzeker word) en mijn borsten beginnen nu wat gevoeliger te worden maar ik neem het allemaal voor lief Zo'n fotoshoot met een zwangere buik wil ik ook heel graag maar dan wel samen met mijn vriend, ik hoop dat hij dat ook wil maar moet hem wel even overhalen denk ik. Blike wat leuk dat Nick zo heeft gelachen, een heerlijk geluid vind ik dat altijd dat schaterlachen. Ikkuh ja ik blijf nog heel voorzichtig, heb ook zelf nog niks gekocht, wil eerst wachten op die echo. Noamy hoe is het meid en Saskia, Blondi, Sheltie, Asun en Paula hoe is het met jullie? Ajlaa ik duim me rot voor je en blijf lekker doorgaan.
Dank jullie wel, lieve meiden! Igor, dat klinkt als zw symptomen, toch?! Maak je geen zorgen want dat is ook niet goed, he!! Lupita, leuk zo'n shoot! Wij willen dat ook doen, wel bij dezelfde fotografe die ons voor de bruiloft fotografeerde... lijkt me leuk, en daarna met een klein lief hummeltje!
Ajlaa heel spannend hoor, ik duim voor je! Blike haha lekker he als ze een dag in zo'n goed humeur zijn! Echt genieten is dat En dat lachen met geluid hahahaha ik kan daar helemaal van in een deuk liggen Ohja Id kaart dat moet ik ook binnenkort eens regelen want als we naar nl gaan met het vliegtuig volgend jaar moet dat toch geregeld zijn denk ik. Ikkuh Aline gaat gewoon met ons mee hoor, als het nou voor 1 nachtje zou zijn liet ik dr wel bij schoonma maar het is van vrijdagochtend tot zondagmiddag dus dat is een beetje too much. Ik ga zelf denk ik de zaterdag alleen snowboarden, en er zijn veel vriendinnen van mijn vriend die niet skien dus die kunnen dan voor die tijd even oppassen. En het feestje is 's avonds/ 's nachts dus dan leg ik d'r lekker op bed Lupita mooi dat alles weer goed was met je mannetje. Igor toch wel 'fijn' ergens dat je kwaaltjes hebt he? Een soort van bevestiging dat er wel iets gebeurt Nou ik heb van mijn vriendin gister weer een paar winkels doorgekregen waar ik kan kijken voor bakspulletjes dus daar ga ik zo even heen. Wilde vandaag een taart gaan maken maar heb er nu geen tijd meer voor dus ga denk ik alleen de biscuit en de vulling maken en de rest dan maar morgen.