Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Pfff ben hier echt wat minder he....ben gewoon zo druk heb weinig tijd voor mezelf
    Sorry dames
    Noël is ook nog is erg verkouden en hoest enorm
    Ik voel me ook grieperig
    Last van mn wond
    En heb ook enorme rugpijnen al weken
    Denk dat het van de ( verkeerd geprikte) ruggeprik komt
    Volg week op controle ff vragen
    Heb t vooral mwt in bed liggen
    Erg irritant!

Lupita en hoe is je babykamer? Foto?!?!

Igor leuk je banner! Erg gek he om zo je banner te zien ! Heerlijk! Ben blij voor je!

Ajla oehhh toch weer stiekem hoop! Altijd goed! Ik duim voor je!

Blike heerlijk nick zn eerste lachje met geluid!

Noël lacht ook al sinds anderhalve week ofzo en maakt ook soms al geluidjes net of ie iets wilt zeggen die wijsneus!
    Zooo lekker!

Ikkuh hier gaat het verder wel ok hoor
    Ook alleen met noël red ik t wel
    N dag is zo voorbij je bent zo druk met van alles!
    Verder is noël echt heel lief
    Hij huilde nogal veel maar dat had gewoon met zn nekje, schedel en krampjes te maken!
    Het gaat nu n stuk beter!
    En hoe is het met jou?

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Oh ja luca leuke bril!!!

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ha noamy, wat leuk dat je er ook weer even bent ;) kan me goed voorstellen dat je er nu minder bent en dat geeft toch helemaal niet!!!!
    Wat naar dat je nog zo veel last hebt van je wond en je rug! Hopelijk is alles goed bij controle en krijg je pijnstillers!
    Sneu voor Noel, hopelijk is de verkoudheid snel over!

Luca, wat leuk zo'n weekendje, lekker er tussen uit!

Lupita ik wil ook je kamertje zien! Ben helemaal kamertjes loeren verslaafd! Laatst heel veel zitten kijken, zitten echt leuke tussen!

Volgens mij ga ik ook ziek worden! Gister had ik het zo koud, manlief bleef maar zeggen dat t lekker weer was???? Uiteindelijk had ik verhoging! Hele lichaam gloeide terwijl mn handen koud waren. Vannacht niet kunnen slapen omdat ik pijn had aan mijn tanden, vanochtend bleek dus dat ik tandvleesontsteking heb! Vervolgens waren er idioten hier voor de flat die om 5 uur s ochtends zaten te toeteren en muziek draaiden! Dus ik was weer lekker geirriteerd vanmorgen, bah! Wat een geklaag eigenlijk, haha, sorry!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ff snel, later meer.....ik heb vanmorgen voor het eerst gekotst.....niet leuk maar wel een bevestiging dat ik nog steeds zwanger ben:D

Ik nam een slok koffie en ineens moest ik naar de wc rennen, ging net goed...hahaha

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    jeeeeej igor!!! goed bezig!! hahaha

wisten jullie trouwens dat 1 kopje koffie per dag gedurende de zwangerschap er voor zorgt dat je 2/3 dagen eerder bevalt?
    of het echt zo is kan ik niet over meepraten maar zou me niks verbazen!
    ik ken er 2 die gedurende de zw hebben gerookt en allebei zijn ze 4 weken eerder bevallen, godzijdank van gezonde kinderen, maar toch

6. Whahahahah yesssss

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> haha super eindelijk gekotst!! de bevestiging haha :)

lupita--> ik ben ook heel benieuwd naar het kamertje :) altijd leuk foto`s zien heb je niet ook een foto van je zwangeren buikje?

ajlaa--> ff lekker je hart luchten hier moet ook kunnen hoor :)
    ik hoop niet dat je griep doorzet... ik had het dinsdagavond ook kreeg het inene zo ijskoud lag in me bed diep onder de deken en alsnog... heb toen oscillococcinum ingenomen had dat ooit eens gekocht en het heeft bij mij niet doorgezet :) dus of het nou tussen me oren zit ik weet het niet haha maar ik dacht ik wil niet ziek worden :D
    dus wie weet werkt het bij jou ook om het in te nemen

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ik hoop niet dat je ziek wordt, lekker binnen blijven.
    Ik mag inderdaad ook niet zoveel koffie meer, max 3 kopjes per dag.

Lupita ik ben ook heel benieuwd naar het kamertje en je buik :D

Noamy wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt en je wond, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Ikkuh hoe is het verder met jou, alles geregeld voor de bruiloft?

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Oooh Igor, kotsen is altijd zo naar. Maar ik heb er de eerste weken naar verlangd, zo onzeker was ik. Ik hoop wel echt voor je dat het bij 1 keer blijft. Misschien houdt jouw smurfie niet zo van koffie :D

Ajlaa, hoop dat je niet ziek wordt. Het is er vandaag wel lekker weer voor om diep onder de wol te duiken.

Hier gaat alles lekker, die buik begint nu te komen! En elke dag voel ik Koekie salto's draaien, haha! Het maakt me zo gelukkig. Heb gisternacht slecht geslapen, had thee uit China gedronken en denk dat daar teveel theïne in zat ofzo. Heb uren wakker gelegen, maar het grappige was dat Koekie al die tijd ook wakker was. Vond het echt genieten en was gister ook eigenlijk niet moe, omdat ik gewoon zoooooo blij ben dat ik hem nu steeds voel. Over 3 weken weten we of het een j of een m is! Spannend!!!

Lupita, ben ook wel benieuwd naar jouw buikje! Fotoooooo!! ;)

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Trouwens, in week 16 was Koekie zo groot als een avocado volgens mijn banner, nu zo groot als een ui. Krimpt 'ie? Een ui is toch kleiner dan een avocado???

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Heb trouwens woensdag voor het laatst de blauwe containers van Moeders voor Moeders aan de weg gezet (nou ja, mijn lief deed dat altijd). Vanaf nu mag ik mijn plasjes weer gewoon doortrekken, joepie!!!

Zo, nu hou ik op met deze monoloog, ik lijk Luca wel ;)

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen!!

Aah Nick ligt hier nog lekker te slapen na zijn voeding om zeven uur... wel in het grote bed van mama want in zijn eigen bedje wilde meneer natuurlijk niet meer (en ik vond het ook wel héél gezellig ;))

Lupita:
    En? de babykamer al in elkaar?

Naomy:
    aah Nick is ook al zo verkouden... zielig hé?
    Vervelend dat je zo'n rugpijn hebt meid :(

Aljaa:
    Aah tandvleesontsteking? bah meid! beterschap
    Ik heb trouwens helemaal geen koffie gedronken tijdens de zwangerschap en ben 2,5 week eerder bevallen ;)

Roxie:
    Heerlijk gevoel hé? meid!! Echt van genieten, als je bevallen bent ga je dat gevoel echt missen... (had ik wel..)
    En idd, volgens mij is een avocado groter dan een ui... hmmm

Igor:
    Goed bezig ;)

Luca:
    Hoe gaat het met je taartenbakkerij?

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Even snel bericht. Ben druk geweest vandaar nog geen reactie ;)

De babykamer staat! Nog wel poetsen en inrichten :) Ik zal proberen of ik een foto kan plaatsen maar de compu is kapot en vanaf mijn iPad gaat dat niet lukken helaas... Misschien dat ik even snel vanaf mijn werk kan posten (net als nu :p). Ik heb dinsdag de fotoshoot dus dan heb ik vast ook wel een mooie buik foto :)

Ik zal voor de rest vanaaf weer posten (als ik me in kan houden want ik wil de babykamer poetsen en inrichten :p).

14. zooo dames ik ben helemaal hyper! heb net flink lopen rellen bij oma haha en ik heb een grote overwinning behaald. pff dat lucht op zeg. ze had weer eens aan mijn was gezeten (en gister aan mijn afwas) en daar was ik pissed over. en toen zei mn lief nou dan ga je het toch zeggen als dat je oplucht. en dat ging ik doen. dus ze begon eerst een hele verantwoording zonder dat ik ook maar iets had gezegd en toen; maar dat vind je toch niet erg? dus ik; nou eigenlijk wel. toen zei ze ok nou dan doe ik niks meer (is al de 100e keer dat ze dt zegt). en toen; en is dit jouw manier van dankbaarheid tonen? dus ik zeg nou ik heb helemaal niets aan u te danken hoor. en toen zei ze nou dan pak ik toch mijn koffers en ga weg. toen zei ik ja dat lijkt me een goed idee. anders zijn wij het die weggaan. haha en toen ging ze helemaal los, allemaal scheldwoorden naar mn hoofd en dat wij onze koffers maar moesten pakken en dat zij niet weg ging uit "haar huis". ik bleef heel rustig en schreeude niet en zij maar gillen en schelden en van alles over me zeggen en dat hoorde mijn vriend allemaal dus toen kwam hij zich er ff mee bemoeien en was ze flink de lul.

zo dat voelt goed zeg.

ohja en ze zei ook nog; alle mensen kijken me raar aan omdat ik niet met de baby wandel :$ nou toen klapperden mijn oren, wie denkt ze dat ze is. dus toen zei ik nou u heeft niet met mijn baby te wandelen :p vond ze ook niet leuk maar kon er niks tegenin brengen haha. trut oma

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, nog verder misselijk geweest? Grappig dit iets zowel leuk is om te horen maar eigenlijk helemaal niet zo leuk is ;)

Luca, haha dus even lekker jezelf kunnen laten gaan :p

Blike, volgens mij heb je echt een fijn ventje :) je geniet echt van hem merk ik :)

Roxie, fijn om te horen dat bij jou alles ook goed gaat! Uhmm misschien bedoelen ze een grote ui? ;) die kunnen best groot zijn ghehe

Ajlaa, sterkte met je tandvleesontsteking! Als je zwanger bent krijg je ook sneller last van je tandvlees begreep ik van mijn tandarts. Ik ben zelf alleen bang dat mijn verstandkiezen die er nog zitten gaan ontsteken, hopelijk houden ze het vol tot na de bevalling in ieder geval ;)

Noamy, beterschap voor jullie beide!

De rest een fijn weekend gehad?

Ik had vrijdagavond helemaal nergens meer puf voor, was echt ontzettend moe! Gisteren even naar de kapper geweest en even in de stad geweest en toen was ik weer helemaal kapot en vandaag zeer weinig gedaan behalve even wat boodschappen gehaald. Heb echt geprobeerd producten te halen met vitame D / ijzer, hopelijk krijg ik daar wat meer energie van. Meer mensen die hier last van hadden? Fulltime werken met een drukke baan lijkt nu toch teveel te worden, hopelijk houdt ik het nog 7 weekjes vol :)

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden, allemaal een lekker weekend gehad?

Hier gaat alles zijn gangetje, ben wel met vlagen misselijk maar gelukkig niet meer over gegeven.

Lupita kan me voorstellen dat het nu zwaar wordt met een drukke fulltime baan, ik ben blij dat ik in april 36 uur ben gaan werken. Ik werk nu 4x9 en ben dan 1 dag in de week vrij, heerlijk. Weet je al hoeveel je gaat werken straks?

En de andere meiden, hoeveel gaan jullie weer werken na de geboorte?

Ajlaa hoe is het met jou, merk je al iets? En hoe is het met je voorgevoel?

Luca oh oh oh die oma van jou, maar op zich kan ik me wel voorstellen dat ze met Aline wil wandelen, als oma zijnde dan. Verder weet ik niet hoe jullie verstandhouding zo gekomen is, maar dat die niet goed is dat is wel duidelijk:D Het is toch de oma van je vriend?

Blike lekker aan het genieten?

Roxie wat leuk al die plopjes, nog even en jullie weten wat het wordt...leuk leuk leuk

Sheltie hoe is het met jou meis, al in het ziekenhuis geweest?

Noamy ook aan het genieten van Noel?

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @ikkuh, dank voor de tip, het heeft gelukkig niet doorgezet!

@roxie, wat gaaf dat je koekie voelt, waarblijft de buikfoto?!

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @luca, jeetje wat een gedoe met oma, is t inmiddels uitgepraat? Ene kant snap ik haar ook wel dat ze 'verdrietig' is dat ze niet met aline mag wandelen. Het is toch ook een iets om trots op te zijn als overgrootmoeder. Ik snap jou ookwel hoor, dat je genoeg hebt van haar bemoeienis maar aan de andere kant..het is 'haar' woning, kan me ook goed voorstellen dat ze zich niet gerespecteerd voelt. Ik heb nog maar 1 oma die 1400 km verder woont, is ook een grote bemoeial maar zou haar toch dichter in mn buurt willen hebben!

@lupita, kan me goed voorstellen meid dat t al zwaar begint te worden, nog ff volhouden, je kan het!!

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @igor, fijn dat je niet meer hebt overgegeven! Hebben jullie t al aan iemand verteld dat juliein verwachting zijn?
    Wat mij betreft, ik weet tniet meer zo goed, temp isnog redelijk hoog maar mijn hoop/gevoel is weg! Gevoelige borsten en rugpijn maar niet zoals met ongi. Stemmingswisselingen waar je u tegen zegt!!! Haha
    Vanochtend eindelijk weer na 9 dagen sex! Manlief wilde niks ' kapot maken' na de eisprong, haha. Maar na sex had ik ineens een branderig gevoel en bij naar wc gaan zag ik licht roze. Het was na 45 min weer over. Op google lees ik vanalles over een schimmelinfectie maar dat lijkt me sterk! Heb verder nergens last van! Iemand die ditook had?

20. is idd de oma van mijn vriend. nou we gaan gelukkig het andere huis opknappen en verhuizen. want ik word er ook helemaal ziek van om te horen; 'het is toch haar huis'. ik heb in ons deel van het huis toch ook geld en moeite gestopt? maar omdat mijn naam niet op papier staat heb ik geen recht om me thuis te voelen of recht op privacy kennelijk. als zij morgen chagrijnig is en besluit me eruit te zetten heb ik geen poot om op te staan. en niet naar binnn of buiten willen gaan uit angst dat ze achter me aan komt gerend is niet normaal.

Deel Deze Pagina