Luca hebben jullie nog een ander huis dan? En nee dat is zeker niet leuk z'n oma, maar nogmaals wij kennen de situatie natuurlijk niet zoals die is (wel een beetje). En dat is inderdaad een nadeel, dat je ergens wel geld in stopt maar er is niks officieel van jou terwijl je het toch wel graag een beetje gezellig wil maken. Goed dat jullie gaan verhuizen, al zal dat nog wel even duren denk ik. Ajlaa tja ik weet het ook niet, maar het lijkt me geen schimmelinfectie, dan was het branderige gevoel wel gebleven. Nou toch blijf ik voor je duimen hoor!!!
Luca: pff, tis ook altijd wat met die oma zeg... Hopenlijk krijgen jullie snel een eigen plekje Lupita: Ben benieuwd naar de babykamer! Geniet inderdaad echt van ons mannetje, moet wel bekennen dat ik deze periode veeeel leuker vind dan toen hij net geboren was. Je krijgt wat meer contact met hem dat vind ik zo lekker, en ik begin hem nu een beetje te snappen, zijn huiltjes enzo. Voel me wat zekerder daardoor! Werken: Ben aan de laatste drie weken van mijn verlof begonnen... Ik ga straks 22 uur werken, maandag, woensdagmiddag en vrijdag. Heb er trouwens ook wel weer zin in om wat te gaan doen hoor, maar lijkt me niet leuk om Nick dan weg te moeten brengen Roxie: Wat fijn dat je weer gewoon in de pot mag pissen Vanavond weer naar zwangerschapsgym, we hebben babymassage dus iedereen neemt hun kindje mee. Super veel zin in! En woensdag ga ik voor het eerst met Nick te zwemmen, ook erg veel zin in!
Heb trouwens vrijdag even een zwangerschapstest gedaan, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden na mijn bevallen en er bekroop me ineens het gevoel van "het zal toch niet..." pfff gelukkig was de test negatief
irritant! is ineens mijn verhaal weg!!!! Igor, dank je wel! 1 vooruitzicht staat iig vast en dat is dat ik eindelijk maandag naar de gyn mag! blike, mijn schoonzus heeft ook een cursus babymassage gedaan en ook babyzwemmen, van beide heeft mijn neefje genoten! wees er wel op voorbereid dat nick met zwemmen gaat duiken, haha. ik schrok me rot toen ze me vertelde dat ze mn neefje onder water hadden gedompeld, laatst gingen we met ze zwemmen en toen liet ze dat zien, nou ik was meer in paniek dan mijn neefje hoor!
Igor nee geeft ook niet hoor Maar ik loop er heel vaak tegenaan dat mensen gewoon niet snappen hoe vervelend het is omdat ze zoiets hebben van oh nou maar das toch lief? Terwijl er zo veel meer achter zit maar daarvoor moet je haar gewoon ook kennen dus het is nauwelijks aan anderen uit te leggen. Anyway ja mijn lief heeft ooit van zijn opa een huisje gekregen. Is veel kleiner dan dit en het is een bovenwoning dus geen tuin, maarja het is in ieder geval op onszelf. Maar dat heeft hij dus jaren geleden helemaal gestript omdat hij het groots aan wilde pakken, en toen was zijn geld op en heeft ie het zo gelaten Dus nu is het een bouwval. En om alles weer van de grond aan op te bouwen dat kost veel geld en tijd dus inderdaad dat gaat nog wel even duren. Maar heb in ieder geval iets om naar uit te kijken. En als ik het hier echt niet meer trek ga ik gewoon ergens huren tijdelijk. Heb het al tegen mijn vriend gezegd en die vind het niet zo leuk (vindt huren weggegooid geld) maar ik heb gezegd nog een jaar dat trek ik niet. Dus dan ga ik wel werken en een huur betalen en dan gooi ik dat geld misschien weg maar dan heb ik in ieder geval rust aan mijn kop. Oma heeft me nu de oorlog verklaard want ze neemt onze post niet meer mee. Ik zit op een pakje te wachten en heb sterk het gevoel dat ze het vanochtend gewoon weer terug heeft gestuurd met de postbode (ze wacht hem altijd op en maakt een praatje). Gelukkig heb ik een track en trace code dus ik kan zo zien of ze hem echt terug heeft gestuurd. Zijn mijn taartspulletjes waar ik op zit te wachten dus ik ben nogal ongeduldig
Oh Ajlaa nog maar een weekje! Pff je zult wel op hete kolen zitten Haha blike ik was ook van plan een test te doen. Gebeurden wat rare dingen met mijn lijf en had wat last van mijn buik dus ik dacht oh neee. Maar heb geen zin om een test te halen want de kans is zo groot dat hij negatief is dat ik het zonde vind van het geld Gelukkig iig dat ie nega was. Zag laatst op het forum ergens iemand die een kindje van 5mnd heeft en nu onverwachts alweer zwanger is. Moet er echt niet aan denken
Aljaa: Tis niet dat ik niet blij zou zijn hoor, met een positieve test... Wil niet ondankbaar klinken, maar ik geniet liever nog even wat langer van Nick... plus dat het met mijn keizersnede beter is om nog even wat langer te wachten. Hoe is het bij jou? ga je bijna een testje wagen?
oh jeetje... ging net muesli eten, giet ik in plaats van melk, yoghidrink erover heen... en dat is echt smerig kan ik je vertellen
Moet zo trouwens naar de tandarts... we zullen zien.. Ze zeggen dat iedere zwangerschap je een tand kost. Pff ben toch altijd best wel zenuwachtig voor de tandarts
hehe dat had k ook laatst met de 1e x tandarts na de zwangerschap. volgens hem geen gaatjes maar ik heb superlast van 1 tand en hij had me een spoeling gegeven maar daarmee is het niet weg. Dus ik moet maar een vervolgafspraak gaan maken denk ik.
@luca, laat je niet gek maken door oma hé! blijf sterk en houd lekker de eer aan jezelf! ja ben best wel er mee bezig! merk dat ik me weer nergens anders aan toe kan zetten en ook hartstikke moe ben, waarschijnlijk ben ik in mn slaap er alleen maar mee bezig, haha. @blike, ach nee joh, zo kwam het niet op mij over!!! begrijpelijk, je hebt net een zware bevalling achter de rug en logisch dat je van nick wilt genieten!! vooral als je weer aan slag gaat! maare yoghurt ipv melk? haha zijn toch van die typische zwangerschapskwaaltjes? er niet met je hoofd bij zijn gisteravond hadden we mijn zusje en haar vriend op bezoek, mijn lief ging een wijntje openen en ik zeg wacht ik pak de kurkentrekker wel, hij zegt; nee dit is er een met een dop en loopt de woonkamer in. ik sta in de keuken pak de fles wijn en schreeuw nog van nou dacht het toch niet en open zo die fles wijn, kom ik er mee aanlopen bleek dat ik een 2de fles wijn open had gemaakt!!!! hahaha nu ik dit opschrijf begrijp ik dus helemaal niet waarom IK dat deed want manlief was met wijn bezig... @testen, nee ga ik niet doen! zit nu op dpo 13, verwacht mijn ongi morgen of overmorgen, als ik dan niet ongi ben en dpo 16 nog hoge temp heb waag ik wel een testje... vind mijn temp kaartje er wel goed uitzien en heb qua kwaaltjes ed 71 punten op FF maar ben wel vaker op mn bek gegaan met testen dus nu wacht ik gewoon tot ik kotsend boven de pot hang heel veel succes bij de tandarts blike!!
Luca fijn dat je iets achter de hand hebt, dat maakt het vaak wel wat makkelijker ook al duurt het dan nog even. Hou vol meid en laat je niet afschepen door oma. Ik hoop dat je snel je pakketje krijgt, kan je weer lekker bakken. Blike oeh naar de tandarts, dat moet ik ook nog doen. Ben op zoek naar een nieuwe tandarts hier in Elst, ging elke keer nog naar mijn oude tandarts. Maar aan mijn tanden nu geen polonaise...kijken mag maar boren gaat niet gebeuren zonder verdoving en die mag ik nu niet En iieeuuhw yokidrink over de muesli Ajlaa ik heb er een goed gevoel over bij jou en mocht ik het mis hebben dan is het inderdaad bijna 5 december...jeeejj spannend!!
igor, ik hoop dat je gevoel klopt maar nu heb ik dus weer verhoging! ben weer aan gloeien! 37.0 graden, is niet zo heel erg veel, maar als je je bedenkt dat ik vanochtend 36,5 had en de ochtend temp altijd hoger is dan later op de dag.... laat me maar gauw zwanger zijn ben ik en vooral jullie van dat gezeik van me af
pff één gaatje en één vermoedelijk gaatje... en hij heeft ook nog röntgenfoto's gemaakt... hopenlijk komt daar niets uit shit man, moet over twee weken terugkomen... balen... Aljaa: ooh spannende tijden voor je meid!
ooooh blike wat balen! ik houd ook al niet zo van de tandarts! ik duim dat het bij die (eventueel) 2 gaatjes blijft! ja spannend... weet k niet hoor de rugpijn is ook weer aanwezig, als ik nu bruine troep krijg dan weet ik dat t einde verhaal is
pff dat wordt weer zo'n vreselijke tijd met iedere keer broekloeren als je naar de WC moet... Je temperatuur ziet er trouwens wel mooi uit, ik houd hoop!
Oh Blike nee hè, dat is vervelend. Ajlaa jaaaaa neurotisch dwangplassen en broekloeren...hahaha Nou meis, ik ben je "gezeur" heus niet zat hoor, is toch lekker dat je dat hier even kwijt kan? Ik hoop echt met heel mijn hart dat je snel zwanger bent