Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog lang niet alles gelezen maar blike, een vriendin van mij werd pas na 6 maanden weer ongi ;)

Ik lees weerr verder!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajlaa, lekker kletsen hier hoor! Wij zijn allemaal net zo benieuwd! Ik duim net zo hard voor je :)

Luca, fijn dat je toch een beetje een uitzicht hebt op iets anders. Kan me best voorstellen dat je blij bent om iets helemaal voor jezelf te hebben. Ik denk dat als ik lang ergens bij iemand moet inwonen, maakt niet uit wie, dat ik er na een tijdje ook helemaal genoeg van heb.

Igor, fijn om te horen dat het goed gaat! Bij jou duurt het ook niet lang meer tot de echo! Spannend hoor :)

Uhmm volgens mij nog de helft vergeten... Achja ben zwanger :p

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!

hoe is het hier met iedereen?
    lekker weekend gehad allemaal?

ajlaa--> spannend ik hoop dat je snel een positieve test zal krijgen :D

igor--> balen van de misselijkheid maar gaat ook weer over :D in ieder geval over 9 maanden is dat over haha

luca--> wat een rot oma zeg kan me wel voorstellen dat je gek word van der... ik hoop niet dat je daardoor te veel ruzie met je vriend hebt? want anders zou ik zeker snel weg gaan voordat jullie een heftige ruzie krijgen.

hier lekker naar dusseldorf geweest zaterdagavond er naar toe vanuit het werk met me beste vriendin en me basin en der dochter dus was er gezellig we gingen naar de kerstmarkt maar dat was geen ruk aan was giga druk dus zondag opnieuw op de hoop dat het dan leuker is in het licht haha maarja ook toen geen ruk aan niet echt onze smaak allemaal bestaat vooral uit gluhwein en braadworst haha nah niets voor ons :D dus zijn we daarna zondag naar venlo gegaan wezen shoppen gelukkig was het koopzondag :D leuke centrum is het heb alleen nog niet alles kunnen zien want de winkels gingen sluiten :( maarja ooit ga ik nog een keer haha.

4. ja ikkuh dus wel, is ook een van de redenen dat ik weg wil want als we nog langer blijven gaat onze relatie er onder lijden. We hebben nu ook dikke ruzie gehad al sinds gistermiddag. Maar mijn vriend zegt dat hij liever hier woont als het gratis is ook al is dat dikke stress dan huur betaalt en rust voor het gezin.

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Lupita:
    oooh das lang!! haha heerlijk... nee niet dat ik het heel erg vind dat het wegblijft, maar ik zou ook wel weer willen weten hoe het nu met mijn cyclus gesteld is...

Luca:
    Kan me ook wel voorstellen dat je vriend daar liever wil wonen omdat het niets kost, kunnen jullie tenminste gaan sparen voor jullie droomhuisje! Maar je gaat toch misschien een studie in NL doen?? ben je in ieder geval van die oma af ;)

Nou net dus babymassage gehad... Nick vond er trouwens niet heel veel aan, hij heeft lekker liggen brullen... Toen we de kindjes op hun buik moesten leggen tilde hij z'n hoofdje echt heel ver op en hield deze ook een hele tijd zo! Iedereen zei hoe knap dat al was, en toen glom ik wel even echt van trots :D

6. haha Ikkuh wij zijn ook eens naar de kerstmarkt geweest daar, is inderdaad weinig aan hahaha :p

Blike haha lekker krijsen bij babymassage :p en een lekker trotsmomentje, heerlijk is dat he!
    Studie in nl gaat niet meer door, tenminste ik heb nog 2 dagen om te beslissen :p Ik wil het nu wel liever dan ooit maar ik kan dat mijn vriend niet aandoen om Aline zo lang bij hem weg te houden. Maar als ik het zat ben ga ik gewoon alsnog een paar weken naar nl hoor :p Heb het geld en de tijd ervoor dus als ik zin heb neem ik gewoon het eerstvolgende vliegtuig en zit ik binnen 3 uur in nl :)

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dusseldorg saai ja? Ben daar volgens mij 2 jaar geleden geweest en vond het wel leuk. Dit jaar ben ik in valkenburg geweest in de grotten, vond ik persoonlijk minder gezellig. Vond de sfeer niet zo erg kerstmis op de een of andere manier. Maastricht ben ik ook ooit geweest, was wel erg gezellig maar volgens mij erg klein maar dat kan ik me niet goed meer herinneren.

Ghehe blike, hoort erbij krijsen toch :p wel leuk dat je zoveel complimentjes kreeg!

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> super trots mag je zijn op je mannetje :D altijd leuk als je dan hoort hoe goed ie het doet he.

luca--> wel rot als jullie dan zo`n ruzie hebben en snap wel dat je heb aline niet wilt laten missen alleen zou ik voor jezelf ook kiezen meid... het draait niet alleen om anderen en als op deze manier jullie relatie ook niet beter erop word zou je bijna beter in nl je studie op kunnen pakken dan zit jij tijdelijk niet bij die oma en hij heeft niet het probleem met dubbele huur wat hij zonde vind en dan kunnen jullie misschien weekenden of om het weekend ofzo iets regelen met zijn 2en?
    je moet niet denken dat ik alles beter weet hoor want dat doe ik niet wil hiermee alleen zeggen denk ook aan jezelf meid zou ook zonde zijn als jullie op deze manier straks niet meer met elkaar kunnen zonder ruzies en je uiteindelijk nog naar nl gaat voor een break jullie moeten wel gewoon met elkaar kunnen genieten zonder oma ertussen alleen met aline ertussen.
    ik denk dat je nu net als een moeder instinct moet denken en doen :) die weten het altijd het beste he :D

lupita--> ow wij willen dus nu misschien een dagje naar valkenburg grotten me beste vriendin is er al eens geweest en die zegt dat het daar veel leuker is want daar hebben ze echt kerstspulletjes te koop ik heb wel begrepen dat ze thema`s hebben dit jaar iets met kerstman ofzo...

9. Haha ikkuh ik denk niet dat je een betweter bent hoor ;) misschien heb je ook wel gelijk, maar ik heb ergens het idee dat ik mijn vriend dat gewoon niet aan kan doen :( vind het maar lastig. Nja vanavond komt schoonvader hier om te praten en als hij ook aan mijn hoofd gast zeuren dan ga ik er nog wel serieus over nadenken toch maar..

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blike wat goed van Nick kan me voorstellen dat je heel trots was!!!

Ikkuh nou die misselijkheid zie ik gelukkig niet als balen, vind het alleen maar een prettig idee. Het staat voor iets wat we heel graag willen en is gelukt, al moet ik elke dag knuffelen met de wc pot, het zal me een zorg zijn :D Maar tot nu toe gaat het prima, nog maar 1x echt overgegeven, daarnaast vind ik ook dat ik er zeker niet over mag zeuren, want ik heb echt gewenst dat dit zou gebeuren (net zoals heel veel andere meiden zoals jij en Ajlaa en Sheltie)

Ik ben vorig jaar ook in Valkenburg geweest in de grotten en ik vond het erg leuk, maar Valkenburg zelf vond ik nog leuker. Gezellige straatjes en kroegjes en lekker buiten gezeten onder de terrasverwarmer en het sneeuwde dus dat was echt het toppunt van romantiek en een kerstoptocht.....zo leuk!!!!

Luca heb je je idee al eens voorgesteld aan je vriend, dat jij een tijdje naar nederland gaat om te studeren en hij bij oma blijft? Volgens mij heb je zo 2 vliegen in 1 klap en is iedereen tevreden. Je zegt; ik heb het idee dat ik dat mijn vriend niet aan kan doen, maar misschien vindt hij het ook wel een heel goed plan??? Weet je; het zou eeuwig zonde zijn als je over een paar jaar denkt "had ik maar" en vervolgens je vriend gaat verwijten dat het allemaal zijn schuld is o.i.d.
    Succes met je keuze, maar zoals Ikkuh ook zegt voor jou toekomst en die van Aline moet je misschien ook eens voor jezelf kiezen

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @lupita, geweldig excuus toch ;)

Wij vinden dusseldorf ook erg gezellig maar zou er nooit alleen vanwege de kerstmarkt gaan, dus wij maken er altijd een gezellig dagje shoppen van!

Luca, vervelend dat jullie ruzie hebben vanwege oma,hopelijk kan je schoonvader de situatie een beetje sussen! Valt er met oma geen compromis te sluiten? Dat ze bijv 1 uurtje met aline mag wandelen, heb jij ook ff tijd om bijv boodschappen te doen? En dat ze jullie verder met rust laat? Of is t er zo een dat je een vinger geeft en zij je hele hand pakt?

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Blike, jammer dat nick t niet zo leuk vond maar hij heeft je wel trots gemaakt ;)

KLAAG ALERT Haha :)
    Wat een ellende vannacht om in slaap te vallen, echt een helse rugpijn en super gevoelige (.)(.)
    Gelukkig heb ik nu minder last van mijn rug, maar de zijkanten van mnborsten... Pfff lijkt wel spierpijn! Net alsof ze zich aan het uitzetten zijn aan de buitenkant. Temp is nu 3 dagen achter elkaar gelijk, inmiddels op dpo 14, dus vandaag of morgen is t zover, hopelijk niet ;)

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    poeh wat spannend meid... op welke dpo werd je de vorige keren ongesteld??

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa spannend.....hoop het echt voor je!!

Oh trouwens gisteren eindelijk gebeld door MvM, vanavond om 19.00 uur komt ze langs.

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    verschillend omdat mijn ongi dus ook onregelmatig is! langste was 27 lf en kortste 8!!! Maar volgens FF moet ik uitgaan van 15! Vorige keer was ook 15. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik op dpo 5/6 mijn innesteling had! Volgens mij is dat redelijk vroeg en zou ik dan toch een kortere lf moeten hebben?! we zullen het zien! FF zegt dat ik op 1 dec het beste kan testen, wacht het tot dan af als ik dannog niet ongi ben!

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @igor dat is dan wel fijn! wel apart dat t zo lang duurt, dacht dat ze er altijd wat sneller bij waren! ga je alleen de plas van thuis opsparen?

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    knap dat je kan wachten aljaa! (denk dat ik er al een heel bataljon testen doorheen had ;))

Hee wie hebben er van jullie trouwens hyves of facebook? en mag ik toevoegen?

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    blike met hyves doe ik niks meer, maar fb wel! ik pb je wel!

19. ajlaa hmm dat van die vinger en die hand is het geval helaas ;) nee een compromis kan niet, hoe vaak we dat al nit geprobeerd hebben.

we hebben het er al over gehad (nl) maar vriend zegt dat hij dan ongelukkig wordt. ach we zullen het vanavond zien. ik heb al diarree door de stress dus probeer er zo min mogelijk aan te denken.

en spannend joh! zou wat zijn als het raak is nu ;) ik duim mee hoor!

aline is weer bij de ka geweest. ging ze opeens spontaan draaien van rug naar buik. ligt ze zo, vraagt de ka 'en andersom doet ze dat ook?' ik; ja ze heeft het 1x gedaan nu.. en alsof ze het gehoord had draait ze hup andersom! nouu mijn mond viel open :p en trots natuurlijk haha!

20. ohja heb ook een test gedaan want had laatst een paar drupjes bloed en al een tijd last van buik en maag dus toch even zeker weten. gelukkig negatief :) de apotheek assistente zal het wel zielig gevonden hebben dat ik moest testen want ik kreeg gelijk een hele tas met monstertjes mee haha :p

Zit nog steeds te wachten op mijn pakketje, grrr duurt superlang :( Zou binnen 2 werkdagen bezorgd worden en ik heb vorige week woensdag besteld! Nou dan had het er zaterdag of gister al moeten zijn en ik heb nog niks gezien :( Dus nu kan ik ook geen taarten maken.

Ik heb ook fb maar blike jou heb ik al haha :D Ajlaa ik ga je ook even zoeken op blike dr fb :D

Deel Deze Pagina