Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> oei hoop niet dat je ongi bent in het amc en mck mocht je niet ongi zijn dus weet niet hoe het daar is?
    anders hopen op een hele andere cyclus even :)

2. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ajlaa, wat balen dat het heeft doorgezet :(

Igor, ben zo hard aan het duimen! Heb je nou ook het advies gekregen om het rustig aan te doen of mag je gewoon alles doen als altijd? Jeeeeemig, wat duren twee weken dan laaaaaang......! Hou vol meid en natuurlijk: hou je stevig vast klein Igortje!

3. Asun

Asun Niet meer actief

Ik was jullie al kwijt.. duurde ff maar heb jullie weer gevonden ;)

Naomy Wat een mooi mannetje, en wat een mooie ogen. Daar kan je idd echt trots op zijn!! Wat ook al gezegd is.. praat erover. Ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt!!

Aljaa Ohh neeeej!!! Balen

Igor Wat bijnzonder! Nu hopen dat ie zich gaat innnestelen.. Ik duim voor je meis! Wanneer mag je testen? Over 2 weken?

Luca hahaha poep tot op haar rug.. tja heeft lize ook al een paar keer gehad. Lize beweegt nu zo veel ook tijdens het verschonen, gister trappelt ze lekker met haar voetjes in een volle poep luier.. jakkes! :D

Ikkuh Vrijgezellenfeest kan ook heel leuk zijn. Wij zijn met mijn vrijgezellenfeest lekker tapas gaan eten en daarna de kroeg ingedoken. Niks geen rare dingen. Daar hou ik zelf ook niet van. Hopelijk accepteren je vriendinnen dat van je. Dan wordt t vast heel leuk.

Ik zit nu te wachten op Proassist, m'n Iphone was in de maak en is als het goed is nu gemaakt en wordt vandaag terug gebracht, Tussen 8 en 12.. pfff wat een tijd.
    Verder vandaag poetsen.. bleh!
    Morgen gaat Lize voor t eerste een middagje naar de gastouder.. oefenen. Volgende week ook een dagdeel en die week erna volledig (2 dagen).
    Ik ben zo benieuwd hoe het voor haar is maar ook voor ons. Nu denk ik echt dat ik er weinig moeite mee zal hebben maar misschien dat t morgen toch anders is.. hihi

4. Asun

Asun Niet meer actief

sorry kan het niet laten..

5. Asun

Asun Niet meer actief

en nog 1

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @asun wat n lekkere meid en volg mij lijkt ze enorm op jou of niet?!
    En bedankt voor de complimenen over mn zoon
    T is zooo n mooierd ben echt zoo verliefd....

Pro assist heb ik paar jaar geleden nog gewerkt!! Oplichters zijn t! Hahaha hoop dat ze r snel zijn!

@ajla pfffff wat n kutzooi dat die ongi elke maand er weer is bij je....en wachten tot 5 dec duurt nog zoooo lang
    Knuf voor jou

@ikkuh dank je wel!
    Hoest met jou verder? En met de bruiloftplanning?!!!
    Vrienden van ons zijn pas getrouwd toen lagen we in t zkh....fotos wzren iig geweldig en die jurk! Jij al n jurk in gedachten?

Oehh luca lekker die poepluiers....en net schoon echt balen
    De kleine man an ons die piest zich telkens nat.....pffff snap echt niet hoe! Maar blijf m schone kleren aantrekken! Pffff

@igor vind het zooooo spannend voor julle meis
    Ik hoop zo dat het zich lkr gaat innestelen en je over 2 weken n posi zw test in handen hebt!!( heb t toch wel goed gelezen dat je dan kunt testen etc toch?!?!)
    Duim voor je!!!

Blike t was idd heftig en probeer er ook wel over te praten en mn rust te pakken
    Soms n beetje moeilijk met zo n kleintje
    Zie er ook zo tegenop als mn vriend over n week weer moet werken
    Mag 6 weken niet veel doen! Niet autorijden niet tillen etc en woon 1 hoog! Hoe moet ik dan nasr buiten met de kleine man! Pffffff
    Al dat soort dingen.... Maja we zien t wel
    Eerst nog masr genieten van dit weeke thuis met zn drietjes!

7. hihi asun we hebben hetzelfde hema dekentje ;)
    lekker ding hoor!
    ga jij dan ook weer aan het werk over een paar weken? spannend hoor!

ikkuh wat speel je op de kinect? hier vanmorgen weer gezumba'd, merk dat mijn conditie verbetert hoera!

vriendlief is vandaag en morgen vrij, morgen is weer het feest van de doden :p stomme feestdag. maarja wel lekker vrij en ik ga niet naar het kerkhof :p

8. sheltie

sheltie Niet meer actief

Hé dames,

Ajlaa: balen dat je toch nog ongi bent geworden :x.

Blike: ik wacht nog even af hoe het bij mij verder gaat, maar anders wil ik die testen wel overnemen.

Luca, Asun en Noamy: wat een prachtige kindjes hebben jullie! Mooie foto's hoor.

Igor: spannend meid. Ik duim heel hard voor je!

Nou hier: tja wat zal ik er van zeggen. Ben nog steeds niet ongi. Ben al een paar dagen overtijd, maar de test vanmorgen was negatief. Geen enkele verkleuring te zien :(. Heb totaal geen buikpijn, krampen, bruin verlies of wat dan ook maar.
    Vindt het erg vreemd dat zowel mijn ovulatietesten als mijn zwangerschapstest niet positief worden deze maand (of als ik niet zwanger ben, mijn ongi niet komt).
    Ik zal eind van de week nog een test doen en als die nog steeds negatief is en er is nog geen ongi, dan ga ik naar de huisarts. Vindt het erg vreemd allemaal.

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi lieve meiden,

ik vind het zo gaaf dat jullie allemaal van die lieve berichtjes sturen, heel hard voor me duimen, kaarsjes opsteken enz. echt helemaal top, dank jullie wel. Nu moet het echt goed komen hoor;)

Dit embryootje wordt een plakker:D en ja aankomende 2 weken worden heel heel spannend, we zijn nog nooit zo dichtbij geweest.

Luca oh die poep tot aan d'r rug, moest wel heel erg lachen om je verhaal, heb jij weer.

Asun wat een prachtig meisje heb je, mooie foto's hoor geniet ervan.

Noamy voel je je al wel wat beterder? Lijkt me inderdaad lastig als je 6 weken niet veel mag doen, schakel zo veel mogelijk hulp als dat lukt. Het is heerlijk weer, mag je al naar buiten?

Ajlaa volgens mij mag je inderdaad niet ongesteld zijn tijdens het onderzoek, vraag het anders even na voor de zekerheid. En anders gewoon gaan dan ben je in ieder geval al geweest en zit je in de molen.

Lupita is je off day alweer over?

Ikkuh de roos bloeit nog steeds heel mooi en wil hem wel bewaren ja. En een vrijgezellenfeest is hartstikke leuk, ik heb er 2 georganiseerd en de vriendinnen echt niet voor gek gezet, juist alleen maar hele leuke dingen gedaan. Fijn dat de planning allemaal zo goed gaat voor jullie bruiloft.

Paula hoe was Harry Potter? Ik moet de laatste 2 delen nog zien, maar wil ze eigenlijk achter elkaar kijken dat is het leukste.

Verder niemand vergeten, hoop het niet.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Asun:
    Hier vandaag ook een poetsdagje, druk met de badkamer bezig maar Nick wilde graag even aandacht, dus heb nu maar ff pauze genomen, hopenlijk gaat hij straks weer even lief slapen zodat ik het boven af kan maken ;)
    Spannend, Lize voor het eerst naar de gastouder!
    Prachtige foto's trouwens!!!

Naomy:
    Ja Nick plast zichzelf ook regelmatig nat... loopt gewoon bij de luier langs dan, let erop hoe zijn piemeltje ligt, als je deze naar beneden wijst gebeurd het minder snel.
    Ik kon na een week of 3-4 bijna alles wel weer doen hoor... geneest echt sneller dan je denkt.. ik dacht de eerste twee weken ook, hoe gaat dit in godsnaam goedkomen als mijn vriend weer aan het werk gaat... maar dat ging eigenlijk prima!

Sheltie:
    Wat vervelend meid, die onduidelijkheid :( Hopenlijk krijg je snel wat zekerheid!

Hier geen bijzonderheiden, Nick is echt in een razend tempo aan het ontwikkelen en begint steeds vaker te lachen! echt super! :D

11. Asun

Asun Niet meer actief

De hele ochtend gewacht.. maar nu dan eindelijk m'n Iphone terug! Heb een vervangend toestel gekregen.. Kortom een nieuwe. Jeeh!

Luca ik ga idd ook weer werken. Moet zeggen dat ik er ook wel weer zin in heb. Heb een nieuwe functie op een vmbo, schoolmaatschappelijkwerkder/jongerenwerker. Een leuke uitdaging!
    En ik hou van de Hema.. ze hebben zulke leuke meisjesspullen.;)

12. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, mijn day off is weg maar nu keelpijn en begin een verstopte neus te krijgen... :( mogelijk dat ik daarom gisteren ook niet lekker in mijn vel zat. Hopelijk wordt ik niet ziek...

Asun, mooie meid hoor :) spannend dat ze naar de gastouder gaat! Ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen :) zal wel lastig zijn de eerste keer.

Blike fijn dat Nick zo lekker ontwikkeld! Geniet ervan :)

Noamy, vervelend dat je weinig mag, hopelijk valt het mee zoals blike zegt en ben je snel weer op de been!

Pff.. Even neus snuiten, begin helemaal verstopt te raken :(

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden

asun--> wat een mooie foto`s je meisje lijkt wel op jou he :) hopen dat ze ook van die leuke krullen krijgt :D
    ben benieuwd hoe dat morgen gaat bij de gastouder zal wel spannend worden.

noamy--> hoop dat je in ieder geval een stuk sterker voelt als je man weer aan het werk is en dat je dan toch wel een beetje je eigen gangetje kan gaan je zal toch wel naar buiten moeten kunnen en je mannetje kunnen tillen moet ook in huis gebeuren toch? heb je geen box beneden waar de wagen dan eventueel kan staan?
    alle planningen zitten goed op schema :D en me jurk heb ik al :D ben er zo blij mee kan niet wachten tot ik hem aan mag ben af en toe nu maar even de foto`s aan het bekijken :) daar moet ik het nog even een tijd mee doen.

luca--> lijkt me geen gezellige dag morgen... geniet in ieder geval lekker van het vrije dagje met het gezinnetje.
    we spelen nu op de kinect adventures ofzoiets dan moet je over dingen heen springen en bukken enz. en je kan ook een onderdeel doen dan moet je met ballen slaan en alles is erg grappig net nog gedaan met vrienden en donderdag komt me basin met der dochter eten en kinecten dus dat word een gilpartij.

sheltie--> ik hoop dat je ongi gewoon weg blijft en je van de week gewoon positief test :)

igor--> mooi hoor om de roos te bewaren is een mooie herinnering volgens mij is er iets wat
    je kan doen zodat ie wel mooi heel blijft maar weet niet meer wat.

blike--> leuk hoor dat nick zo veel lacht lekker vrolijk dan :D

lupita--> ik hoop dat je verkoudheid zich niet zal doorzetten naar een griep... sterkte in ieder geval

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ikkuh wij wonen 1 hoog vandaar het til dilemma naar beneden straks met maxi cosi en wagen als ik naar buiten wil
    Ben a buiten gewest hoor kelein ommetje met mn vriend en kleine!
    Maar straks is hij er niet om te tillen naar boven en beneden

Ja nog even wachten met je jurk! Ben erg benieuwd hoe je eruit gaat zien op de dag!!

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, wij hebben inderdaad ook kinect adventures, is inderdaad wel leuk. Wat fijn dat je je jurk al hebt! Kan je af en toe even lekker wegdromen ;)

Helaas is bij mij de griep wel doorgezet dus vandaag een dagje thuis... Heb gisteren zoutoplossing neusspray gehaald maar dat helpt niet echt helaas. Hopelijk gaat het snel over!

Noamy, volgens mij bedoelde ikkuh of jullie iets van een stalling beneden hebben zodat je daar de wandelwagen neer kan zetten zodat je die niet naar beneden hoeft te tillen.

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Lupita:
    Beterschap meid!

Naomy:
    Oeh ja dat is dan wel ff lastig als je steeds de trap op en af moet... heb je geen lieve buurvrouw die je daar ff mee kan helpen??

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    lupita ja de wagen kan wel in de schuur maar dan zit ik nog met de maxicosi of reiswieg met kind en spullen die evt mee moeten!!!!
    en de wagen die opgetild uit de volle schuur moet worden en uitgeklapt wat niet heel soepeltjes gaat!!!!
    beterschap!!!

blike heb wel buren maar die werken ook!!!!
    we zien t wel straks.....

ben vanorgen met noël naar de osteopaat geweest
    t huilen werd steeds erger en we merkten gewoon aan m dat er iets was!
    hij is namelijk anders gewoon n rustig kind met af en toe eens n huil maar niet zoals de laatste dagen en vooral gister!!! poeh moesten gewoon n paar keer in zn gezicht blazden zo hard ging ie tekeer dat ie geen adem meer haalde!!!

hij blijkt dus doordat ie vast heeft gezeten met zn kruin in het geboortekanaal last te hebben van zn nekje wat vast zit
    en zn schedel
    daardoor heeft hij dus ook meer last van krampjes....
    osteopaat heeft m behandeld en maandag weer terug
    wij mmoetgen heel erg opletten met zn nekje met vasthouden oppakken en neerleggen en m elke keer op een andere zij en houding leggen zodat zn nekje los gaat en hij niet alleen in zn voorkeurshouding blijft liggen aan de kant waar zijn nekje niet vast zit
    zn schedel komt ook goed naarmate ie groeit maar nu ligt het niet tegen elkaar aan maar iets over elkaar heen door die knelling!!!
    zoooo zielig voor die kleine man!!!
    bah kan wel huilen
    nu maar hopen dat ie snel van de pijn en krampjes af is
    ook werd er nog even op mn hart gedrukt door de osteopaat dat ik al teveel doe
    en ik echt mn rust oet pakken omdat ik anders lichamelijke en geestelijke klachten ga krijgen...........

ik kan t gewoon niet zo goed niks doen althans nietr veel maar iedereen zegt t...t ziekenhuis die osteopaat kraamzorg......
    moet denk toch maar eens gaan luisteren!

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    lupita--> beterschap meid hoop dat het snel over zal zijn.

noamy--> aahhh wat zielig!!! zit niet alleen jou niet mee maar je kleine mannetje ook niet he... ik hoop dat de osteopaat het snel voor elkaar kan krijgen en de pijn snel over zal zijn.
    zodra ik getrouwd ben zal ik wel een foto plaatsen haha maar dat duurt dus nog wel een tijdje 8 maanden nog :D

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> wat schattig die foto :D wat kijkt ie toch leuk he echt grote ogen :D

Deel Deze Pagina