Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ok gezellig! maar niks over zwangerschap ed plaatsen bij mij he! hahaha

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    zo dom! druk ik op verzenden terwijl ik nog niet klaar was!

wat goed van aline zeg! wow! waarschijnlijk loopt haar motoriek voor op andere kindjes!
    Ik denk aan je vanavond!

3. lief ajlaa :) haha nee maak je geen zorgen hoor!

Haha blike ik lag net enorm in een deuk. Wilde kijken of je Ajlaa al had toegevoegd en toen klikte ik je nieuwst gemaakte vriend(in) aan. Iemand die een dikke buik foto als profiel foto heeft. Staat daar als reactie; "ben jij zwanger?" :p Nou sorry hoor hahahah maar daar moest ik toch zo om lachen. Ik had gezegd "nee ik heb voor de foto even een kussen onder mijn shirt gestopt" :p

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    #384 Igor35, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
    Ik heb ook fb, leuk als jullie mij ook toevoegen.....ook bij mij niks zeggen over de zs hoor, ik wil het in het nieuwe jaar pas laten weten aan alle andere "vrienden" :D

Luca wat knap van Aline, nog een trotse mama..leuk hoor
    Veel succes vanavond meis, hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt.

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    igor pas wel op met je volledige naam hier! toen we laatst onze voornamen gingen vermelden ging ik daarna voor de gein mezelf googlen....als eerste kwam zp boven! heb toen snel de moderators maar gemaild of ze dat konden verwijderen ahaha

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    thnx ik heb mijn naam weer verwijderd en jou toegevoegd op fb.....leuk om er nu eens een gezicht bij te zien:D

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    haha ja dat is mijn schoonzusje ;) Lekker slim...
    Heb aljaa net toegevoegd.

Aljaa en Igor:
    Zal discreet zijn :)

8. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    haha fijn blike :)

9. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    hell no, bruine afscheiding gesignaleerd! helaas heb ik dit altijd voor de menstruatie

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh fuck aljaa :(

11. Ik heb ook Igor en Ajlaa toegevoegd :) Gezelli. Lijkt me trouwens wel eens leuk met zijn allen te meeten over een tijdje. Maak ik taart ;)

Pff heb net even flink uit moeten janken bij mijn lief. Kan echt niks meer hebben even :( Zit te twijfelen of ik taart zal gaan maken maar heb nog steeds dat stomme pakket niet binnen en mijn middelen zijn nogal beperkt. En ben bang dat ik halverwege uit frustratie geen zin meer heb :)

Straks maar even de was afhalen en de bank stofzuigen (heel fijn zo'n stoffen bank). Misschien ga ik wel een filmpje kijken met een kop thee en Aline op de bank :)

Thank god dat we volgende week even lekker ertussenuit gaan. En daarna is het nog maar 12 dagen tot mijn ouders komen. Ohja ik ben al bijna jarig ook weer, pff een jaar is zo voorbij! Misschien ga ik wel weer even haken ofzo bedenk ik me net. Anders heb ik al die spullen ook weer jan met de korte achternaam gekocht :D

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ja tjah is niet anders! gelukkig hebben we maandag een afspraak bij de gyn staan!
    Ben eigenlijk wel benieuwd wat er mis met is...manlief zijn zaad is in orde, als ik naar mijn temp kaartje kijk zie ik overduidelijk een eisprong, mijn lf is op zich ook wel normaal, is niet te kort of zo. Oke een onregelmatige menstruatie maar het is nou ook weer niet zo dat er 80 dagen tussen zit! We zullen het in ieder geval maandag horen!

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ah nee Ajlaa dat kan niet :( en tja wat er mis is??? Ik dacht ook dat alles goed zat en toch lag het probleem bij mij. Er kunnen gewoon zoveel dingen zijn, maar het kan ook zo zijn dat ze niks vinden, dat is helemaal frustrerend lijkt me:x

Nou meis, op naar 5 december.

Leuk om jullie allemaal in het eggie te zien en Luca zeker leuk om elkaar een keer te zien, we komen wel naar jou ;)

Goed dat je even hebt uitgehuild bij je vriend, ik zou inderdaad lekker op de bank gaan zitten, kopje thee, filmpje en Aline erbij...gewoon even niks en genieten van je meisje.

14. ohh mijn vriend is echt lekker bezig zeg.. Zitten we te lunchen, breekt er WEER een tand af! Dus nu kan ie voor de derde keer in 3 weken naar de tandarts. De tandarts had een heel plan gemaakt om bruggen etc te plaatsen dus hij krijgt strak een mooi kunstbekkie want zijn eigen tanden vallen er stuk voor stuk uit :p

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hallo!

Igor; gaat dat lukken? In het nieuwe jaar pas vertellen? :$

Blike; hoe gaat het met kleine Nick? Hij kon ook al draaien van buik naar rug?

Luca; je taart was echt heel mooi! Vind het heel knap dat je dat de eerste keer zo voor elkaar krijgt. Nog nieuwe foto's van Aline? Heb nog wat verhalen van je gelezen over de oma van je vriend. Kan je niet zeggen dat ze bv tussen 2 en 3 wel even mag komen stoffen/zuigen/wassen en daarna deurtje op slot? :)

Ajlaa; wat balen zeg! Hopenlijk kunnen ze jullie snel helpen en duurt het niet nog maaaanden voordat er een 'behandelplan' is. Misschien ligt het toch aan je cyclus.. hij is best onregelmatig toch?

En ik ben er een hele hoop vergeten, dat krijg je als je zolang niet komt. Excuus!
    Ik zou jullie nog foto's komen laten zien van de fotoshoot, ik zet ze in een album maar dat album is alleen voor vrienden zichtbaar. Als je ze niet kan zien, even vriendjes worden!

En ik heb ook facebook. Volgens mij weten jullie mijn naam allemaal toch?
    *ga nu foto's in album zetten*

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    #397 Ajlaa, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
    blondie wat een mooie foto's!! Dena heeft zulke mooie ogen!! trots op zijn meid!!

ja is idd onregelmatig die cylcus van mij! ik dcht altijd dat onvruchtbaarheidsproblemen zich voordoen bij vrouwen vanaf 30 jaar, nou mooi niet dus! Maar omdat paula en igor zoveel geluk hadden heb ik goede hoop :)

@igor, precies wat je zegt want jij had idd altijd wel een duidelijke cyclus! Ik ga in ieder geval beginnen met een lijstje maken wat ik sowieso niet moet vergeten daar te vertellen! weet hoe dat gaat, is het zover vergeet je de helft!
    had jij trouwens temp kaartjes meegenomen?

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    blondi kan jou trouwens niet toevoegen want weet jouw achternaam niet!

hadden jullie trouwens ook wordfeud? verslavend!
    mijn nick is nenic

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blondi ja op facebook zeker, daar ga ik het echt niet eerder vertellen. Lijkt me wel een leuke binnenkomer voor het nieuwe jaar, dan ben ik 12 weken :D

Maar aan vrienden en familie (die het nog niet weten) vertellen we het na de 1e echo wel.

En wat een gave foto's van Dena, echt heel mooi, en wat een prachtig meisje.

Ajlaa ja ik had van 3 maanden de tempkaartjes meegenomen en ik had ook mijn cyclussen opgeschreven van het hele jaar. Dat zag er inderdaad ook allemaal prima uit, met 1 uitzondering.

Luca balen voor je vriend, heeft hij altijd zo slecht voor zijn gebit gezorgd?

19. Igor ja ik geloof het wel. en heel veel roken en zuipen en drugsgebruik, tja dan gaan je tanden wel kapot als je dan ook nog eens soms een poetsbeurt overslaat :$

Blondi ooh leuke foto's! Bleef Dena helemaal zelf rechtop zitten in die stoel? Krijg ik bij aline niet voor elkaar hoor die is veel te wiebelig. Ze zou het liefst opstaan en weglopen :p
    Ik kan je ook niet vinden op fb want heb je achternaam niet, en er zijn toch behoorlijk nog wat mensen met jouw voornaam! :p

Deel Deze Pagina