Net ff pasfoto's wezen maken van Nick voor zijn identiteitsbewijs, ga er dit jaar nog maar even eentje aanvragen, volgend jaar zijn ze dikke twintig euro duurder!! De foto's zijn best leuk gelukt trouwens! Aljaa: Ga je toevoegen op wordfeud, mijn nickname is boukos op naar maandag meid!! Blondi: Hij heeft nog niet gedraaid, maar zit er wel aan te komen denk ik!!
Zo, Nick ligt op bed.. hopelijk blijft hij slapen... Ben er nu mee begonnen om hem lekker rond 7 uur, half acht op bed te doen. Maak hem dan rond 11 uur nog wakker voor de laatste fles.. Meestal wilde hij 's avonds niet echt gaan slapen, maar viel nu vrij snel in slaap! hopelijk krijgt hij dan lekker dit ritme! Hebben papa en mama ook weer wat tijd voor elkaar
Pff, jullie hebben weer veel gekletst! Blike, veel plezier met je vriend Hier vanochtend fotoshoot gehad, ben benieuwd naar het resultaat! Heb eigenlijk een hekel aan foto's dus hopelijk sta ik er een beetje ok op Ben weer verkouden! Normaal ben ik misschien 1x in het jaar verkouden en nu ben ik pas ziek geweest en weer verkouden... Echt balen! Het lijkt mij ook wel leuk om eens te meeten, maar volgens mij ben ik 1 van de weinige uit brabant hier? Geen idee eigenlijk Blondi, heb je een vriendschapsverzeok gestuurd, ben benieuwd naar de foto's! Pfff.. Ga mn neus weer snuiten want die begint te druppen... :S
Helaas... Nick zag het toch niet zo zitten, blérde de hele boel bij elkaar en ligt nu klaarwakker om zich heen te kijken op de bank.... Morgen maar weer een poging wagen... Lupita: Ben benieuwd naar je foto!
haha Blike ik begrijp precies wat je bedoelt Hier ligt Aline nu te slapen in de box en ze is heel de avond al slaperig (komt ook door de prikjes denk ik), zal je zien dat ze vannacht superslecht slaapt. Hier hebben we gepraat en ik had mijn oorlogsstrepen al op want ik was zo bang dat ze me zouden gaan 'verplichten' Aline naar boven te sturen. Maar gelukkig begreep svader het compleet en stonden ze helemaal aan mijn kant. Zij hebben ook eindelijk goed uit kunnen leggen aan mijn vriend hoe dringend het voor mij is om hier weg te gaan en nu begrijpt ie het eindelijk dus we kunnen waarschijnlijk in januari in het appartement van zijn moeder logeren (ja huizen zat hoor) en dan kan vriend in de tussentijd het huis opknappen en daarna verhuizen we dan daarheen. Maar dan hoeven we iig niet de tussentijd af te wachten hier want anders gaat het tussen ons ook slecht aflopen. En voor kerst hebben we nu een oplossing gevonden zodat we het niet verplicht met oma moeten vieren, wordt het voor iedereen tenminste een leuke kerst voor Aline. Pff van me toch een last van mijn schouders! En nu belt vriendlief naar zijn moeder om dus het hele verhaal uit te leggen maar nu vind zij het weer zielig voor oma en wil ze iets gaan 'regelen' (en naar mijn mening wordt dan niet gevraagd), maar ik weiger om Aline naar boven te sturen dus ik zal haar morgen wel gaan bellen om met haar te praten en het uit te leggen. Klinkt misschien heel gemeen maar zij heeft mij zodanig uitgescholden dat ik absoluut niet wil dat mijn dochter nog met haar in aanraking komt, en knappe persoon die dat tegenhoudt. Echt over mijn lijk. Nouja kortom goed gesprek geweest en weer opgelucht. Nu alleen mijn taartenpakket nog. Grr!
Luca, dat klinkt wel positief!! Appartement is wel in dezelfde woonplaats? Wel balen want in alines kamer heb je natuurlijk tijd en geld ingestoken, maar lijkt me dst jullie rust je meer waard is!
Lucas fijn dat er een last van je schouders is gevallen. En in januari al verhuizen, dat is snel heerlijk!!! Hier is MvM geweest, nou de streep knalde eraf, dus ze was heel blij. Vanaf vrijdag plassen in een kannetje...haha Heb een mooie armband gekregen en een heel mooi boek: de grote geboortegids omdat ik me al zo vroeg had aangemeld. Ben er erg blij mee.
hey meiden! veel gesproken niet veel tijd dus morgen ga ik echt even reageren ik heb fb en hyves dus wie me wil toevoegen kan me pb'en en ik zal ajlaa? dacht ik toevoegen op wordfeud leuk moet alleen weer even opnieuw beginnen afgelopen dagen geen tijd gehad dus nu heeft iedereen gewonnen oja en ook iets over het zh ik dacht 100 % zeker dat het aan mij zou liggen het niet lukken met zwanger worden omdat ik giga onregelmatig ongi ben... maar aan mij ligt het niet... dus het kan allemaal heel raar lopen zoals je niet zou verwachten ok morgen weer even goed reageren!!
Hee dames, ff snel, ik ga strakjes voor het eerst babyzwemmen met Nick! Heb er veel zin in! Hoop dat hij het ook een beetje leuk vind
Oké meneer vond het dus geen succes.... tis ook zo'n kauwkleum! onder de warme douche vond hij trouwens wel lekker, dus daar maar ff tien minuten onder gestaan! Over een paar weekjes nog maar eens proberen
Aaagh arme nick, die wil nog lekker met rust gelaten worden! Luca, bij ons mag je bij de ene zwembad met 3 maanden babyzwemmen en bij de ander met 6, omdat het water bij de eerste een graad of 2 warmer is.
in dit zwembad mag het al vanaf zes weken... maar dát vond ik nog wel erg vroeg. Was er van tevoren al een beetje bang voor dat hij het niet leuk zou vinden, je moet hem eens horen schreeuwen als we hem thuis uit zijn warme badje halen om af te drogen... En anders maar niet Ga nu zijn badwater steeds ietsje kouder doen zodat hij een beetje kan wennen aan wat kouder water. En dan probeer ik het over een paar weken nog wel een keertje..
blondi--> mooie foto`s! ze staat er heel leuk op. luca--> gelukkig ben je wat opgelucht na het gesprek en hebben jullie een oplossing gevonden dan kunnen jullie eindelijk echt lekker als gezinnetje 1 worden. lupita--> ik ben benieuwd naar de fotoshoot ze zullen vast wel leuke foto`s gemaakt hebben. blike--> jammer dat nick het niet leuk vond het babyzwemmen maar goed idee met de douche wat kouder doen wie weet volgende keer beter dan.
Mijn gyn zei gisteren dat wanneer je niet boven de 41 komt (enkele keer mag) dan heb je een vrij normale cyclus. Dus als ik naar jouw dagen kijk, zou het vrij normaal zijn. Hoop dat er maandag iets komt!
Gisteren bij de gynaecoloog geweest. Ze vertelde dat mijn cyclus er vrij normaal uitzag, ondanks dat ik (net als ajlaa) wisselende dagen heb. Kwam het niet boven de 41 dagen (enkele keer mag) dan schijnt het normaal te zijn . Een echo gekregen, daarop was niets bijzonders te zien. Mijn eisprong was deze maand al geweest en ze kon aan de baarmoederwand zien dat die zich niet aan het voorbereiden was op een zwangerschap. Dus deze maand is het hoogstwaarschijnlijk niet raak. Ze gaf het advies om vanaf de 7de dag tot ongeveer de 26ste (in mijn geval!) om de dag te vrijen. Mocht ik in maart nog niet zwanger zijn, dan mag ik een afspraak maken op de fertiliteitsafdeling. Ze zag zo geen reden waarom ik niet weer zwanger zijn kunnen worden. Wel een opluchting hoor dat er zo op het eerste gezicht niets aan de hand is .
Nou meis, dan mag je flink aan de bak wel fijn dat ze niks geks konden vinden, geeft toch weer een prettig gevoel. Ik hoop voor je dat het heel snel raak is, ik blijf voor je duimen.