Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: ja ben ook heel blij dat ze geen vreemde dingen zag.
    Fijn dat bij jou alles zo goed gaat! :D

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Vanmorgen even met Nick bij mijn schoonzusje geweest, die is nu 38 weken zwanger.... spannend!!

Sheltie:
    Fijn dat er in ieder geval niets aan de hand is... is dus gewoon "pech" dat je niet weer bent zwanger geraakt... hopenlijk is het niet nodig om naar de fertiliteitsafdeling te gaan en ben je voor maart gewoon zwanger meid!!

Igor:
    Hoe is het met jou? hoe voel je je?

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blike hier gaat alles prima!! Heb lekker hele zere (.)(.) en knuffel af en toe innig met de wc pot...helemaal goed dus :D

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Sheltie; wat raar dan toch, dat alles er normaal uitziet. Dan lijkt het er dus op dat het 'gewoon' pech is. Je kan inderdaad flink aan de slag haha ik hoop dat jullie er dan nog wel plezier in hebben en niet dat het een 'moetje' wordt!

Igor; hoe blij kan je zijn met overgeven :D

Blike; wij waren gaan babyzwemmen toen Dena een weekje of 11 was. (zo uit m'n hoofd) Ik heb geen idee wat ze ervan vond.. ze lachte niet maar huilde ook niet. Viel daarna wel als n blok in slaap. We willen binnenkort weer gaan maar moest eerst een nieuw zwembroekje bestellen, die andere is te klein geworden :p

Luca; je taartenbakspullen al binnen?

Ik ga nu even terug kijken wie me toe wilden voegen op facebook en die stuur ik even een pbtje.
    D kan trouwens rollen!!! 2 weken geleden met een klein tikje van mama en gisteren was ze precies 4 maanden en deed ze het zonder hulp!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh en Luca, Dena wil altijd heel graag zitten! Af en toe valt ze wel eens (bijna) om maar als ze op schoot zit wil ze ook het liefst geen steun in dr rug of nek.

6. Sheltie oh gelukkig, goed nieuws dus! Nog even goed proberen tot aan maart dan :)

Igor haha inderdaad hoe blij kun je zijn met kotsen :D

Blike spannend voor je schoonzusje, en voor jullie natuurlijk! Weten jullie al wat het wordt?

Blondi oh haha wat grappig, Aline kan nog niet zonder steun zitten. Ik had dr vandaag eens in de kinderstoel gezet omdat ik bezig was met een taart en ze de hele tijd begon te huilen als ze niet bij me was. Dus met allerlei kussens gestut, want zonder steun viel haar hoofd opzij haha. De eerste 10 min vond ze het wel prima maar daarna zat ze niet lekker meer en toen moest ze huilen :p Ze ligt nu op dr speelkleedje te slapen.

Zoo vandaag eindelijk weer eens getaart. Was leuk! Maar daarna het opruimen daar heb ik een hekel aan :p En ook aan het kleuren van de marsepein/fondant, ben je zo lang bezig met kneden en het wordt nooit de kleur die je in je hoofd hebt :p
    Het resultaat is leuk geworden, als ik de foto's heb geupload zet ik ze op facebook dus dan zien jullie ze wel voorbij komen.

Ons plan is trouwens veranderd uiteindelijk, ik heb gister met smoeder gepraat en zoals het er nu voor staat blijven we nog 6mnd hier, om te kijken hoe het gaat en om niet hals over kop te vertrekken. En dan tegen die tijd kijken we wel hoe het ervoor staat. Als het nog steeds zo erg is gaan we alsnog weg. Maar eerst ga ik in januari even met Aline een paar weken naar NL en een weekje bij smoeder doorbrengen. Om even alles op een rijtje te krijgen en weer wat positiviteit te krijgen. Dan hard op zoek naar werk zodat ik ook iets anders aan mijn kop heb dan alleen oma. En als we uiteindelijk hier kunnen blijven hebben we wel afgesproken dat mij af en toe een time out wordt gegund als ik het nodig heb, dat ik bijv een week met Aline (en mijn vriend als hij wil) naar het andere huis ga om stoom af te blazen. Op die manier moet het te doen zijn. En ik heb op mijn beurt weer beloofd om me niet zo druk te maken om haar en er een beetje tactisch mee om te gaan.

Vanmorgen moest ik weer naar boven, dit keer om de post. Omdat zij dat altijd haalt en dan voor mijn deur legt maar als we dit door willen zetten moet het dus helemaal afgelopen zijn. En ik had briefjes voor de postbode op de bus geplakt maar ze nam de post alsnog mee. Dus toen ben ik het gaan zeggen met mijn vernieuwde tactvolle houding :p En dat ging goed, ze vond het prima en verder wilde ze wel weer conflict gaan zoeken door gemene dingen te zeggen enzo, maar ik zei dat ik niet gekomen was om over iets anders te praten en ben er niet op in gegaan en toen ben ik weer weggegaan. Dus stap 1 is gezet haha.

Ik ga even mijn taartfoto's op de pc zetten!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sheltie--> wat fijn dat het goed afgelopen is bij de gyn :)
    nu dus gewoon lekker zwanger worden.
    wel fijn dat je anders in maart terug mag komen dan zit je niet nog een half jaar ofzo te rotzooien als het niet lukt.
    maar de volgende ronde zal je lucky egg zijn hoor :D

blondi--> super dat dena zich omrolt :D altijd leuk om te zien he de vooruitgangen.

luca--> eindelijk dan weer taart maken :D ben benieuwd naar de foto. ik ga volgende week proberen een taart te maken heb uitleg gehad van me collega dus we gaan een poging wagen voor me zusje der verjaardag haha of iedereen is erna ziek of niet :D
    gelukkig dat jullie er een beetje uitkomen met het hele huisgedoe en oma hopen dat het op deze manier wat beter zal gaan allemaal.

blike--> ik had je toegevoegd op fb leuk hoor :)

8. Ikkuh als je blike op fb heb zal ik je ook even toevoegen, kun je mn taart zien :) Het is heel makkelijk hoor, ik vind het zo leuk omdat het net lijkt of je zit te kleien :D Maar dan is het nog nuttig zegmaar haha. Nu met al mijn nieuwe tools kan ik wel veel meer en makkelijker en sneller. Maarja ben er ook een smak geld aan kwijt geraakt. Eerste taartje was ik maar heel weinig aan kwijt en die is ook leuk geworden :) Ben benieuwd hoe jouw taart wordt!

De volgende taart op mijn programma is een taart voor een vriendin. Dan een taart voor mijn schoonmoeder die jarig is geweest en die we de 9e gaan zien, en dan misschien nog een verjaardagstaart voor de vriend van mijn lief waar we heen gaan voor het weekendje wintersport. En dan als we terugkomen heb ik mijn eigen verjaardagstaart te maken en dan een kersttaart. Pfoee, flink wat taart voor de boeg haha.

En daarna ga ik naar NL en daar zal ik ook vast wel wat taartjes maken haha. Achja zolang het leuk is he :D

9. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shelti, fijn om te horen dat alles ok is. Ik had ook een onderzoek omdat ik last had van mijn menstruatie en die maand erna was ik zwanger! Ik hoop dat dit bij jou ook zo is :)

Blondi, wat leuk dat dena zich omdraait, wat gaat het toch hard :)

Luca, je hebt het nog druk! Succes met alle taarten!

Dames die bevallen zijn, miste jullie je buik niet? Ik ben er nu zo aan gewend dat het me erg raar lijkt als ie straks weg is.

Pff.. Ben snotverkouden, balen! Hopelijk doet een rustig weekend me goed :)

Fijn weekend allemaal!

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> word een hele klus al die taarten die je moet maken haha maarja wel leuk toch.

lupita--> heel veel beterschap ik hoop dat je snel weer beter word.

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hellow ladies

Ben ik ook weer s....
    Kan ik ook tijd aam de sint vragen dit jaar?????? Hahaha

Sheltie wat een fijn nieuws!!
    En om de dag vrijen ach meis lekker toch! Wij deden t soms elke dag om maar niks te 'missen ' zeg maar ook al zeggen ze dat om de dag beter is.....

En igor lekker zwanger zo te lezen., lekker kotsen en plassen in n emmerM olé!! Haha

Blike jammer van t zwemmen maar ja wie weet is t gewoon even wennen voor de kleine man...
    Gaat t verder goed met nick?

Luca toch even nog blijven dus....lijkt me idd n beter plan eerst even rustig dingen op zn beloop te laten en wellicht dat er dingen veranderen etc!
    Gaat met aline ook alles goed?

Ohh blondi dena kan al rollen! Joehoe wat knap!
    Gaat snel he dat ze al echt dine kunnen doen!

Ajla maandag is t zover he! Spannend meis!

Ikkuh hoe staat t met t wedding plannen etc?

Lupita betersvhap

Hoop dat ik niemand vergeten ben!

Met mij gaat alles ok
    Wond doet af en toe nog zeer en heb enorm last van mn rug wat waarsvhijnlijk van de ruggeprik komt.....
    Controle bij de gyn was verder ook goed alleen die rugpijn dus ff aankijken dat an komen dat t gaatje niet goed dicht zit.....pffff naja
    Met noël gaat ook alles goed en groeit goed
    Eerste x naar t consultatiebureau geweest en meneer weegt nu 4680 gr en is nu 55 cm!
    Hij is ook zooo wijs!
    Hij lacht al meer dan n weelpk en ook al met geluidjes af en toe en brabbeld al! Wijsneus
    Hij heeft de afgelopen 2 nachten ook zelfs doorgeslapen! WAt heerlijk! Hopelijk vannacht ook weer!

Oh ja ik heb ook fb! Leuk om elkaar toe te voegen dus kom maar op!
    Zoek op manuela brandt
    Dat ben ik!
    Fijn weekend allemaal!

12. He Noamy heb je gevonden op fb hihi, er waren allemaal duitsers met jouw naam maar toen zag ik noel op je profielfoto hihi :D

Ik zit naar de verkiezing van miss france te kijken :) Geen sinterklaas voor mij dit weekend helaas.
    Wel kerstinkopen gedaan vandaag, en een mooie keukenmachine gehad van mijn lief voor verjaardag+kerst. Blijblij!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Luca!! Heb je toegevoegd! Leuk!
    En volgens mij heb ik blondi ook toegevoegd!
    De rest ook?? Fb vriendjes worden?!!?

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    noamy--> balen zeg dat je nog last hebt van je wond... ik hoop dat het snel over zal zijn lijkt me niet fijn.
    met de bruiloft gaat alles goed nog 1 deel bedankjes bestellen en we kunnen vandaag de ringen ophalen dus ff kijken of we er tijd voor hebben me vriend gaat in jan. feb. voor een pak kijken en dan nog de taart :D en dan zijn we klaar maarja de taart word een hele klus wil weer iets wat niet overal te krijgen is.
    ik heb je geprobeerd toe te voegen op fb maar weet niet of dat wel helemaal goed gegaan is haha.

luca--> ook leuk toch kerstinkopen :) gaaf hoor een keukenmachine altijd handig scheelt een hoop tijd en werk.

15. Ikkuh; gewoon zelf maken de taart :D Kun je het zo mooi en lekker maken als je zelf wilt ;)

16. en die keukenmachine haha inderdaad handig. Nu moest ik het steeds met de handmixer doen maar het biscuitbeslag moet je meer dan 10min kloppen. Krijg je echt een lamme arm van :D

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ok haha ja dan krijg je zeker een lamme hand :)
    om de taart zelf te maken heb ik denk ik geen tijd voor haha ik denk wel dat ik alle tijd van de wereld heb maar begin al een beetje terug te krabbelen ik dacht eerst gewoon lekker die week te werken voor afleiding :D

18. je kunt hem tot een maand van tevoren al maken! Gewoon invriezen en dan blijft ie goed :D

19. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, heb nu noamy, luca en blondi toegevoegd aan facebook, rest moet ik nog even zoeken ;) lastig om jullie voornamen te onthouden haha

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, nog een paar gevonden... ;)

Deel Deze Pagina