Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    En heeft iemand Asun toegevoegd?

2. nee asun heb ik nog niet..

Roxie met mijn ex opzich niet zoveel contact meer, maar met zn broertje kletsten we wel eens op facebook enzo. Van de week had hij nog een reactie bij een van mijn taartjes geplaatst.. En nu is hij er opeens niet meer. Het is net of het niet echt waar is. En ik vind het best erg dat ik niet naar de herdekingsdienst kan :( Maar ik laat denk ik maar een bosje bloemen opsturen.

Ik ben bezig met taarten ook al heb ik totaal geen zin vandaag. Maar ik moet het vandaag afmaken want morgen moet ik schoonmaken en donderdag inpakken en wegwezen. 2 taarten voor de boeg. Totaal geen zin maarja ik maak er maar wat van.

3. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, even een opmerking tussendoor. Is het normaal dat niemand opstaat in de bus als je zwanger bent? Ik ga voortaan altijd met de bus naar het werk en op de terugweg is de bus altijd vol en er staat echt niemand op. Vaak stapt er nog wel iemand uit halverwege en dan laten ze me meestal wel zitten maar de bus zit altijd vol studenten. Zou toch zeggen dat ze het minimaal aanbieden of zie ik dat verkeerd. Gelukkig ben ik nog goed ter been maar als ik last heb dan moet ik vragen of iemand opstaat, vind ik wel vreemd.

Roxie, ik was al benieuwd wie mij nu weer had toegevoegd op facebook ;) fijn om te horen dat alles goed gaat! Ben erg benieuwd naar het geslacht!

Luca, sterkte meis! En succes met de taarten!

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, succes met het passen van de ring!

Igor, hopelijk houdt het zeurende gevoel niet aan, vervelend!

Sheltie, heb je ook toegevoegd :) succes met het klussen ;)

Roxie, lijkt me opzich ook wel wat in bad bevallen... Als het alleen lang duurt is het water koud :p

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @roxie, jeeeeej eindelijk aangekomen hahaha! wat spannend...20 dec weten jullie of koekie een prinsje of prinsesje is!
    ik weet niet waarom je me niet kan toevoegen.. ik kijk wel bij luca wie ze allemaal heeft, die heeft toch iedereen haha, voeg ik je wel toe!

@lupita, wat belachelijk! maar dat valt mij ook op, voor ouderen wordt er niet eens meer opgestaan! Ik zou het gewoon zeggen!!

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Roxie dat gaat de goede kant op, fijn hoor. En nog even en dan weten jullie wat het wordt. Heb je zelf een idee? En over dat boek en het bad, je moet zelf doen wat jou het lekkerst en prettigst lijkt. En als dat boek zweverig is jammer dan, jij hebt er baat bij;)

Lupita wat belachelijk, ik zou er inderdaad gewoon om vragen als je het echt niet meer trekt. Zij zijn dan diegene die zich moeten schamen en niet jij hoor.

Gisteren ging ik douchen en toen had ik ineens een hele dikke buik, echt zo'n puntje...leek wel zwanger hahaha

7. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Igor, morgen de echo!!! Spannend! Moet je nou langs een vk of gyn omdat je via ivf zwangr brnt geworden?

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    We moeten morgen naar het ziekenhuis voor de echo en als die goed is dan mogen we door naar de verloskundige net als iedereen die op de normale manier zwanger is geworden:D

9. Spannend Igor de echo morgen! Voor het eerst jullie beebje zien! En ja wat raar joh van die buik :D

Pff ik loop echt heel erg achter met mijn schema :) Gisteravond 1 taart gemaakt (de grootste), en hij is echt superlelijk geworden omdat ik geen zin had, maarja jammer dan :p Misschien plak ik er nog wat sneeuwvlokjes op voor de leuk. Ik vraag me ook serieus af of hij lekker is..

En ik kwam er net achter dat ik nog 2 wassen moet draaien en ik nog maar 24 uur heb om die te laten drogen, met maar 1 droogrek :( Dus meteen maar erin geknald :p En eigenlijk moet ik vandaag schoonmaken maar ik kwam er ook achter dat het water op is dus ik moet ook nog boodschappen gaan doen, en mijn andere taart nog helemaal vullen en versieren. Dus misschien schoonmaken maar verschuiven naar morgen, of iig het stofzuigen. Maar morgen moet ik alle spullen inpakken! Ahhhhhhh teveel te doen :p En nu twijfel ik opeens over de taart voor schoonmoeder. Wilde namelijk een herfsttaartje maken met gevallen blaadjes, hertje, egeltjes, molletje, eikeltjes, paddestoelen en de taart in de vorm van een boomstam. Maar mijn schoonmoeder was helemaal weg van de roosjes die ik had gemaakt en ze vroeg laatst of ik voor kerst een taart met roosjes ging maken. Dus nu vraag ik me af of een roosjestaart niet leuker is.. Qua werk scheelt het niet veel want de roosjes maken is ook een flinke klus. Alleen had ik al chocoladefondant gemaakt om de taart mee te bekleden, donkerbruin dus. Hmm lastig! Denk dat ik het toch maar bij de herfsttaart houd. AHHH STRESS!

ik ga maar eens douchen :) En morgen misschien iets vroeger opstaan :D

10. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @igor, ok. ik vroeg dat omdat ik nog steeds zit te sukkelen met de zorgverzekering. had bedacht dat als je dmv 'hulp' zwanger bent geworden je dus standaard naar de gyn moet en dus ook in het zh moet bevallen en dat dus standaard in de basisverzekering zit en ik dus dan geen al te uitgebreide aanvullende verzekering nodig heb.. nu ik dit opschrijf besef ik me dat ik belachelijk aan het doen ben en eens naar mijn man moet luisteren, gewoon uitgebreide aanvullende verzekering. pff vrouwen, altijd ingewikkeld doen :)

luca, je bent er maar druk mee! ik zou voor de herfst taart gaan en met kerst maak je er toch een met roosjes?

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Pff, nou pittig nachtje achter de rug. Nick werdt gistermiddag ineens ziek... had gistermiddag 38.7 en gisteravond zelfs 39.6 graden koorts. Dus toch voor de zekerheid de HA maar even gebeld.. die waren sjacherijnig want ze stonden blijkbaar op het punt om dicht te gaan (ja én?:() uiteindelijk adviseerde ze ons, zolang hij goed dronk en gewoon plaste om een zetpilletje te geven en het aan te kijken. We hoefden pas naar de huisartsenpost als de koorts boven de 41,7 :$ graden uitkwam ik dacht PARDON??? dat vind ik voor mezelf al veeel te hoog, laat staan voor zo'n klein babietje.
    Gelukkig zakte de koorst in de loop van de avond door de zetpil. Is vannacht nog wel een paar keer wakker geworden maar niet meer koortsig geweest, gelukkig! Hij ligt nu weer lekker tevreden te slapen :)

Lupita:
    aah ik kijk dat programma ook altijd, zowel die Nederlandse als de Engelse versie! Leuk hé?... wat ik alleen niet snap is dat mensen niet naar de dokter gaan omdat ze zich schamen, maar vervolgens wel op televisie alles laten zien ;)... bizar gewoon!
    Wat aso trouwens, dat niemand voor je op ging staan zeg... wat leven we tegenwoordig in een rare maatschappij hé?:x

Aljaa:
    Fijn dat de onderzoeken je zijn meegevallen... balen dat je misschien je eisprong straks gemist hebt :(

Ikkuh:
    En? paste je ring nu wel goed?

Luca:
    Jeetje, wat een rotberichten zijn dat altijd hé? :( en zo jong nog....
    Geen stress meid... gewoon ergens beginnen, komt altijd wel goed :)

Roxie:
    Jaa zal een mooie foto maken van Nick in zijn pakje!
    Lekker in bad bevallen, leek mij ook wel wat... helaas hadden wij geen bad.. en zo'n zwembad in huis zag mijn vriend nou niet bepaald zitten ;)

Igor:
    Joepie!! een puntbuik!! ;) :D
    spannend morgen bij de echo! succes!!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Joepie!! Nick is vandaag precies alweer drie maanden :D

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @nick gefeliciteerd, 3 maanden al weer!!!!!! :)

@blike, zo hallo zeg!!!!! 41,7? Ik ben zelf aan het doodgaan bij 38 graden volgens mij! Ze zijn niet goed wijs soms he, doktoren pfff! Gelukkig is het gezakt, maar blijf het maar goed in de gaten houden!
    Ik ben er van overtuigd dat je als moeder zijnde gewoon aanvoelt wanneer het niet goed gaat met je kindje!

Eisprong mis ik niet hoor! want we moeten gewoon om de dag vrijen :) Maar het gaat er om dat de samenlevingstest net voor de eisprong plaats moet vinden, als de eisprong al geweest is zal de samenlevingstest negatief uitvallen. Toen ik dus tegen de gyn zei of het niet verstandig was dat ik op dag 16/17 kwam omdat ik te bang ben dat uitgerekend deze maand ik een vroege eisprong krijg en daardoor de test dus verpest zei ze heel droog: doen we m in januari toch weer! Oh ja tuurlijk wat maakt het ook uit maand meer of minder.....grrrrrr
    We gaan in ieder geval verder oefenen ;)

14. ach blike het arme kereltje :( Jeetje bijna 42 graden koorts en dan pas naar de dokter! 38 graden is al koorts toch voor een baby? Dan zou ik bij 40 echt wel al op de ehbo zitten! Maarja gelukkig is het goed gekomen :) Zielig he als ze niet lekker zijn :(
    En jeeuh 3 maanden alweer de tijd vliegt echt voorbij he!

Denk dat we maar eens boodschapjes gaan doen. Zo geen zin in :) het regent etc. Maarja even snel heen en weer voor die paar spullen en dan weer lekker binnen.Heb een deel van de spullen vast ingepakt en schoonmaken ga ik morgen toch maar doen, het is nu ook zo nutteloos als we het huis nog gaan vervuilen :p

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Aljaa:
    Hopenlijk laat je eitje even op zich wachten deze maand ;)

16. nou meiden ik ben even flink pissig! Ging naar het gemeentehuis om het familieboekje op te halen, en te vragen wat ik moet doen voor een id kaart voor aline. Moet dus foto's laten maken bij een fotograaf die in de stad zit en dan een heel formulier en 600 andere papieren inleveren, en dan duurt het EEN MAAND!!!! Wilde begin januari naar NL gaan en dat valt nu dus mooi in het water. jezus in nl duurt het toch maar 5 werkdagen. Ik verwachtte een week ofzo. Echt ik vervloek het franse systeem. Zal m lekker zelf maken dan zijn we nog sneller klaar, grrrr.

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ik snap je gedachten helemaal, vanaf het moment dat de 1e echo goed is na IVF/ICSI of andere methoden dan mag je naar de verloskundige. Behalve als het een tweeling is dan blijf je in het ziekenhuis.

Je krijgt de bevalling in het ziekenhuis vergoedt als het op medische indicatie is en nou is dat al vrij snel hoor. Maar na IVF heb je niet standaard een medische indicatie, dat bepaalt de verloskundige. Maar ik zou als ik jou was je zeker wel aanvullend verzekeren, ook ivm kraamhulp en dat soort dingen. Het kost je een paar euro meer per maand. Succes meid!

Luca wat een vreemd systeem, kunnen ze er geen spoed achter zetten?

Blike wat zielig voor Nick, gelukkig is de koorts alweer gezakt. Een ding weet ik wel wat ik zo om me heen hoor, vertrouw altijd op je moeder instinct. Beter te vaak de huisarts bellen dan 1x te weinig....

Nou meiden ik laat jullie morgen weten hoe de echo was, heb straks verjaardag van het dochtertje van mijn vriendin. Heb een heeeeeele grote doos duplo gekocht, wilde ze graag hebben.

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    jeetje, kan je het niet met spoed aanvragen dan?
    Dat kan hier in NL wel...
    Ik heb ook een ID-kaart aangevraagd voor Nick, maar hier duurt het inderdaad maar een week.

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    igor, je bedoelt dat je morgen een fototje uploadt ;)

luca, belachelijk systeem! spoed aanvraag? kiezen jullie er trouwens voor dat aline alleen de franse nationaliteit krijgt of ook de nederlandse?

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ben trouwens maandag weer begonnen met lijnen...
    Nouja lijnen mag natuurlijk niet helemaal omdat ik nog borstvoeding geef, maar ben in ieder geval niet meer aan het snoepen en weer begonnen met sporten (waaah spierpijn ;))
    Ik paste namelijk deze week mijn skibroek even en kwam erachter dat deze (ECHT) niet meer paste.... Het was vorig jaar al kielekiele (buik inhouden en héél sneel het knoopje dichtdoen, en dan de hele dag hopen dat die knoop niet losschiet ;)) Dusss mijn doel is om voor de wintersport (25 februari) mijn broek weer fatsoenlijk dicht te kunnen doen!
    En vanmorgen kwam ik er achter dat ik alweer twee kilo kwijt ben! joepie!!
    Ga vanavond weer lekker te sporten en dan moet het goedkomen :D
    Steunen jullie me?

Deel Deze Pagina