wat goed van je blike!!!!!zet m op!!! ik ben laatste maand 2 kilo aangekomen doordat ik weer teveel snoep! en dat komt weer door stress en verdriet rondom kinderwens. Dus wij gaan maar weer eens geen snoep in huis halen en dan weer standaard op vrijdag cake/taart/koekjes bakken om toch iets lekkers in huis te hebben, wat natuurlijk ook een stuk gezonder is dan chips/chocola/winegums/toffees. Igor, ben je al geweest? Heel veel succes als je dit nog op tijd leest! k ben nu eigenlijk lichtelijk in shock! mijn achterneef die in kroatie woont sprak me net aan op facebook...dat hij papa wordt. leuk voor hem!!! maar let op: hij is pas sinds maart met dat meisje samen, zij is 20, werkt niet, gaat niet naar school en woont nog thuis. Hij werkt wel, maar of hij van zijn salaris haar en kind kan onderhouden is maar de vraag. wekelijks wijzigt hij zijn status van 'in relatie' naar 'vrijgezel'. ze hebben echt constant gezeik en dat vechten ze via facebook uit! zij beschuldigt hem constant van vreemd gaan en hij plaatst steeds van die zielige statusen. Kort samengevat, niet echt een gelukkig stel, bovendien is het kindje niet gepland, maar ze zijn er erg blij mee en willen dus ook gaan trouwen! Ze is net 5 weken zwanger, zijn oma weet het nog niet en zijn moeder gaat ie het niet vertellen omdat ze niet samen overweg kunnen, maar dat 500 vrienden en familieleden het op fb al weten?! Ik wens ze echt het allerbeste maar heb ook echt zoiets van hoe oneerlijk is het leven!!!!!!!! Moest het ff kwijt, sorry!
Aljaa: Jeetje... Lekkere stabiele basis voor zo'n kindje... Kan me voorstellen dat dat nogal een klap in je gezicht is. Wat is het allemaal toch oneerlijk verdeeld in de wereld hé? Dikke knuffel meid!
tnx blike! weet je het is niet dat ik het hem niet gun! Hij heeft ook het e.e.a. meegemaakt, los van de oorlog heeft hij zijn vader nooit leren kennen omdat deze zelfmoord heeft gepleegd kort na zijn geboorte. Ik gun hem het geluk en de blijdschap dan ook enorm! Maar baal wel dat mensen die geen stabiele basis aan een kindje kunnen geven zo 'makkelijk' een kindje krijgen. Wij zijn in april 9 jaar bij elkaar en hadden het al een langere tijd over kinderen maar steeds dachten we.. eerst dit..eerst dat.. we zijn nog jong... dan ben je zoveel jaar verder kom je er achter dat het niet zo makkelijk gaat. Dan heb ik zoiets van misschien als we niet 10000 andere dingen op orde wilden hebben en dus niet hadden gewacht we nu al een kindje hadden. Dat gevoel is gewoon zo frustrerend! En vooral als ik mensen om me heen zie en hoor die eigenlijk helemaal geen goede relatie hebben!
Woehoeee Blike zet 'm op!! Igor heeel veel succes (en plezier) bij je echo! Hopelijk lezen we snel hoe het gegaan is Vind het toch wel een beetje spannend voor je hoor, eerlijk gezegd. Maar je hebt er zelf zo'n goed gevoel over, dan moet het haast wel goed zijn toch Ajlaa ja kan me voorstellen dat je dat even rot vindt. En als ze constant uit elkaar zijn lijkt me ook niet echt een stabiele basis. Maar altijd als ik zo'n verhaal hoor denk ik toch weer aan mijn eigen relatie haahha Wij waren ook pas net 4mnd samen.. En bij ons gaat het wel goed. Goed misschien niet helemaal dezelfde situatie maarja. Maargoed als je zelf al een tijd aan het proberen bent en je bent al langer samen en alles gaat wel goed, dan begrijp ik dat je het niet eerlijk vind Voor jou komt het ook allemaal goed meis! Let maar op strakjes mag je ook met een mooie buik rondlopen Zoo hier aan het inpakken geweest. Zo even naar de apotheek en broodjes smeren en dan eens aan de schoonmaak. Gisteravond tot half 1 aan de taarten gewerkt Had de tijd niet in de gaten omdat ik me zo aan het amuseren was met versieren hihi. Zal na het weeknd de foto's wel weer op facebook zetten maar moet nu nog even een verrassing blijven. Het herfsttaartje is echt superleuk geworden! En die lelijke taart heb ik nog wat op weten te pimpen dus nu is ie wel gezellig Paspoort; tja gek he, een maand. Maar spoed kan hier niet omdat je het van de staat krijgt dus je betaalt er ook niks voor. Zit dus niets anders op dan afwachten.. Al ga ik wel even vragen of ze niet iets van een papier kunnen meegeven ofzo dat we toch kunnen vliegen. Even iets heel anders. Lijkt het jullie ook allemaal een leuk idee om een meeting te organiseren? Lijkt me wel gezellig elkaar allemaal eens in het echt te zien namelijk en aangezien ik jan/feb weer in het land ben dacht ik laat ik het eens in de groep gooien Ik wil best de organisatie op me nemen alleen bij mijn ouders thuis gaat m denk ik niet worden omdat die niet echt centraal wonen voor de meesten. Zat zelf aan Amsterdam te denken. Voor degenen die in het oosten wonen handig, het noorden is ook wel te doen en het westen (ik dus ) is ook niet al te ver. Alleen voor de brabo's is het wat ver maar als ik de auto kan lenen van mijn moeder kan iemand (+baby) wel met mij meerijden evt. Vanuit rotterdam/schiedam. Alleen moeten we dan even bedenken of we het bij iemand thuis willen doen of ergens in een publieke gelegenheid. Heel misschien kan ik wel een woning vlak naast a'dam centraal regelen waar we het kunnen houden maar das onder voorbehoud (is de woning van een vriend dus moet eerst toestemming vragen ) Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom! En als jullie willen komen laat het dan even weten dan houd ik een lijstje bij en kunnen we een datum prikken
Hey meiden, Ff snel en ego.....we hebben een hele mooie echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien. Het is nu al een minimensje...minieme Ik ga morgen proberen de echo te laten zien. Wat was dat een bijzonder moment toen we het hartje zagen kloppen, geweldig. Werd er emo van. Vriendlief had speciaal de hele dag vrij genomen, wist ik niet en we zijn gelijk na het ziekenhuis doorgereden naar mijn ouders ( is een uur rijden) maar dat hadden we er voor over. Ouders ook helemaal gelukkig. Morgen de vk bellen voor een eerste afspraak daar. Fijne avond!!
Igor: oooh wat fantastisch meid!!! En nu lekker gaan geniete Luca: Meeting lijkt me een leuk idee, benieuwd wat de andere meiden ervan vinden!
Igor, wat fantastisch nieuws zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan! Luca, leuk een meeting maar in jan febr ben ik uitgerekend en dus niet uit brabant te slaan denk ik no offense maar beval liever niet in amsterdam ofzo ghehe
@igor jeeeeej wat leuk voor jullie!!!! @luca een meeting lijkt me erg leuk, maar denk dat we misschien beter kunnen kijken om wat centraler te doen of in ieder geval dichter bij brabant voor lupita of anders in het voorjaar/zomer wanneer iedereen bevallen en zwanger is. persoonlijk denk ik niet dat t bij mij in januari gaat lukken omdat ik dan de laatste tentamens heb! maar als iedereen in januari wel wil en kan dan moeten jullie dat gewoon doen hoor
Dan is het inderdaad misschien een goed idee om het even uit te stellen.. voor lupita inderdaad niet zo handig... en brabant is voor mij wel hééél ver weg
@ igor: wat fijn dat je echo mooi was en jullie een kloppend hartje hebben gezien. Super meid, geniet er van! @ luca: lijkt me leuk om af te spreken. Ik moet je wel waarschuwen, ik werk in de zorg en ben dus vaak in het weekend & 's avonds aan het werk.
Uhm ja lupita is Miss niet zo handig. Maar in de zomer is igor uitgerekend dus dan kan het ook niet lijkt me. En anders moeten we wachten tot volgend jaar evt het voorjaar een optie, rond april/mei? Nja even aankijken wat de rest vindt
Heyhey, ik vind het niet erg als ik er een keertje niet bij ben, als jullie maar laten weten hoe het is geweest!
Dames, kunnen jullie mij advies geven wanneer mijn koffertje klaar moet staan voor het ziekenhuis en wat ik allemaal moet meenemen? Eventuele link is uiteraard ook prima! Heb nog geen duidelijke lijst en ik weet niet wat nodig is en wat ze in het ziekenhuis verschaffen. En wanneer moet je hem eigenlijk klaar hebben staan? Tips zijn zeer welkom!
Wat een rust hier allemaal druk geweest met de kerstboom opzetten enz?? wij hebben het lekker rustig aan gedaan, visite gehad van vrienden die allemaal de echo wilden zien, dus was wel gezellig. Heb ook al best veel kadootjes gehad terwijl ik zelf nog helemaal niks heb gekocht wel heel erg leuk om te krijgen maar ben zelf nog een beetje voorzichtig. Ik heb even een hele andere vraag, maar wat voor een kinderwagen hebben jullie? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Hoor bedragen van 900 euro, nou ammenooitniet.....voor het kamertje gaan wij ook bij vrienden kijken, 2e hands. Wij kunnen toch maar 1 kindje krijgen en dan ga ik echt niet alles nieuw kopen. Wel het matrasje, lakentjes en dat soort dingen hoor. Oh heb trouwens vanmorgen de verloskundige gebeld en we hebben 29 december intake en echo (dan krijgen we ook gelijk de nekplooimeting en bloedafname voor prenataal diagnostiek).
hey meiden!! alles goed hier? lekker weekend gehad allemaal? fb--> ik weet nu niet wie ik allemaal heb haha ik weet luca, igor, sheltie, blike, ajlaa, noamy en verder weet ik dus even niet meer wie wie is haha roxy--> eindelijk wat aangekomen werd eens tijd he haha, dan gaat het nu echt beginnen voor je lupita--> wat het in de bus met opstaan betreft wat aso dat niemand opstaat... las laatst ook al op hyves van een vriendin dat niemand voor een oudere dame opstond en toen is zij (aantal maanden zwanger) opgestaan en daarna stond iemand voor haar op haha maarja dat ging dan om een oud persoon vooral. luca--> is het allemaal gelukt? hoop dat je tussendoor ook wel gewoon je tijd genomen heb... wel vervelend voor het paspoort voor aline hoop dat ze eventueel oplossing kunnen bieden. blike--> ik hoop dat het alweer wat beter gaan met nick? en niet ziek meer is? ajlaa--> wat een meelevende gyn hebben jullie zeg... ik hoop dat het deze maand gewoon raak voor je is wat vreselijk om te horen dan he dat iemand zo makkelijk zwanger word die dus niets voor elkaar heb... denk dat ik precies weet hoe je je voelt dat had ik vorig jaar ook met dat meisje waarmee ik ben opgegroeid en het ergste daarvan is ook nog dat ze de vader van dat kind kort erna weer heeft laten zitten en weer terug is bij der ex die der mishandelde!! het is allemaal echt niet eerlijk verdeeld. igor--> wat super van de echo!! en dat het goed gaat heerlijk hoor. dus dat word vanaf nu shoppuhhhh en wat kinderwagentje enzo daar heb ik geen verstand van haha. nou heb een lekker weekje achter de rug me vriend ging 2 nachten weg naar friesland voor zijn werk... en nu kan ik dus echt niet alleen slapen haha nog noooit gedaan ook... echt een mietje dus. dus gezellig logees gehad en me vriend kwam donderdag weer thuis dus dacht toen lekker gezellig de kerstboom op te zetten maarja wou ook nog een taart voor me zusje maken... dus ben heel gezellig geweest voor hem haha zou zondag dus toch eindelijk de boom opzetten maarja uiteindelijk naar een kerstmarkt geweest met me neefje en me tante dus was super gezellig en nu ga ik vandaag maar lekker de boom opzetten maar eerst het huis verbouwen... oja en ik heb vrijdag me ring toch maar terug gebracht en nu moest ik hem daar om doen en zegt die vrouw hij zit hadstikke goed (ik had normale warme handen) ik zou het zo laten maar toch ervoor gekozen ietsjes groter te doen dus nu gaat ze kijken voor een kwart maatje groter voor mijn gevoel
Hee allemaal, Vamorgen Nick voor het eerst naar de kinderopvang gebracht voor een wenochtendje. Op zich al best gek en emotioneel natuurlijk, maar wat doe ik... laat ik daar Nick uit zijn maxicosi vallen kukelde zo voorover met zijn hoofd op de grond.... ik kon wel door de grond zakken! Heb me daar even een potje staan te janken stomme, domme ik!!!! Arm jochie.., gelukkig was hij snel te troosten en viel lekker op mijn arm in slaap. pfff echt schrikken!! Ben zonet maar even boodschappen gaan doen om mezelf wat af te leiden, kan hem om half één weer ophalen. Stond ik bij de kassa van de supermarkt, was ik mijn portomonne vergeten :S Het is dus echt niet mijn dag vandaag.... Igor: Wij hebben de mutsy 4-rider. Niet de goedkoopste (600 euro geloof ik) maar we hebben em van mijn schoonouders gekregen. Bevalt wel super trouwens! Ikkuh: Klinkt als een leuk weekendje! Ja zou de ring inderdaad ook niet te klein doen, anders sta je ook zo te prutsen voor het altaar
blike--> oh wat zielig... ik hoop dat deze dag snel voorbij mag zijn voor je zo te horen is het echt jou dag niet! kop op dikke knuffel komt allemaal goed. ja dat wil ik dus ook niet met de ringen dat we daar staan te klungelen maarja zal je altijd zien sta ik in de winkel gaat het heel makkelijk en zegt ze ook nog zoals ik het nu zie zou ik zelf iets kleiner doen haha nou dus mooi niet.
Ikkuh goed dat je hem toch ietsjes groter doet (ook met het oog op de toekomst) en wat een gezellig weekend heb je gehad. Blike aaah nee arme Nick, kan me voorstellen dat je schrok maar gelukkig was hij snel weer happy. En dan ook nog je portemonnee vergeten, zeker niet jouw dag.