Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, dat is minder meis! Hopelijk nu alles weer goed en wel :)

Igor, ik heb de mutsy transporter, die is 399 incl. Maxicosi autostoeltje bij de babydump. Enige nadeel is dat ons maxicosi zitje te strak zit, hij past er eigenlijk niet goed in ook al is de transporter er wel gewoon voor gemaakt. Bij ons is het wel met wat siliconenspray opgelost, had geen zin om een nieuwe kinderwagen uit te moeten gaan zoeken! Zag laatst op internet wel andere opzetstuk volgens mij dus misschien eens kijken of dat wat is.

Ikkuh, lekker druk geweest dus ;) voor je ring moet je inderdaad wel af gaan op je gevoel, komt goed!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had bloed laten prikken voor mijn glucosehalte, die was helaas net te hoog... Nu moet ik een ochtend bloed laten prikken, op verschillende momenten doen ze dan testen. Heb al zo'n hekel aan bloedprikken! Maja komt goed... Als ik maar geen zwangerschapssuiker heb.

3. Hoi iedereen ik meld me ook weer even. Lang weekendje achter de rug, helaas niet van de sneeuw kunnen genieten maar wel even ertussenuit geweest. Nu alleen super keelpijn omdat ik vrijdag zo slim was om iets van 50 ballonnen op te blazen. En ik me maar afvragen hoe het nu toch komt. Maakte ik warme melk, blies en dat was precies op de pijnlijke plek haha dus het zullen de ballonnen wel geweest zijn.

Blike ach kan me voorstellen dat je even een rotdag hebt!

Igor hier ook mutsy transporter. Fijne wagen maar nadeel; in de winkel kun je bijna de gangpaden niet normaal door omdat hij zo breed is :p Maargoed je kunt er wel lekker mee op alle terreinen rijden :)

Ikkuh nou het is wat met die ring van je he :D Ja zou m ook lekker zo laten of iets groter, dan kun je er nog in groeien ;)

Lupita maxi cosi gaat hier ook vrij stroef maar het gaat wel gewoon hoor. Je moet er even de handigheid in krijgen :D Ik heb ook een hekel aan bloedprikken maar ben zo vaak geprikt in de zw.sch. dat ik er helemaal overheen ben nu :D
    Die glucosetest vond ik vreselijk, werd enorm misselijk en duizelig van die suikerbom op nuchtere maag. Dacht echt dat ik van mn stokje ging toen :p

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Oke de mutsy is dus wel favoriet. Voordeel is wel dat ik alle spullen uiteindelijk weer kan verkopen, want het blijft bij ons bij 1 kindje.

Luca hebben jullie wel een gezellig weekend gehad met vrienden? Vervelend van die keelpijn, lekker dropjes eten helpt vaak ook goed of van die keelsnoepjes.

Oh ja en dit wil ik jullie niet onthouden, de eerste echo van minieme...

Bekijk bijlage 206332

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @ Igor, wat een mooie echo ;)
    Sorry dat ik er naar vraag, misschien dat ik het gemist hebt, maar waarom kunnen jullie maar 1 kindje krijgen? Is dat omdat jouw eitjes aan het opraken zijn? En is dat echt met zoveel zekerheid nu al te zeggen?

@blike, ach meis wat voelde jij je rot... het is goed afgelopen, niet meer druk om maken, het was gewoon je dag niet!

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca, zit bij jou de maxicosi dan ook tussen het frame geklemd? Dat is bij ons het geval namelijk, de opzetstukken zijn het probleem niet. Beterschap trouwens!

Igor, wat een duidelijke echo zeg! Super!

7. nee hij zit niet klem. Hier zijn het juist wel de opzetstukken, want de maxi cosi klik je erin, maar om hem er dan weer uit te halen moet je heel hard trekken. En met baby erin is dat soms nogal lastig :p

8. Igor wat een mooie echo! Hihi je ziet echt het mensje al :) Had even vergeten hoe mooi dat was :D

Pff ben vandaag echt ziek geworden helaas :( Dus lekker thuis gebleven met mn meisje. En de kerstboom opgetuigd en een deel van de kado's ingepakt, dus het is weer gezellig in huus :)

Ohja en ik ben binnenkort beroemd want er is een boek aan (oa) mij opgedragen haha :p Boek wat mijn ex heeft geschreven :p

Zoo ik ga even online de laatste kado's kopen hoor! Heb zin in kerst :D

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ja ten eerste omdat mijn eitjes inderdaad aan het opraken zijn, ten tweede omdat mijn leeftijd ook een rol speelt. Wij zijn al superblij met 1 kindje en willen het daar bij laten.

Luca ik hoop dat je wel positief in dat boek staat, anders word je meer berucht :D
    Voel je je al wat beterder vandaag?

Lupita hoe is het, alweer geprikt?

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> spannend hoor in een boek voorkomen, wat igor zegt hopelijk wel op een positieve manier :)
    geslaagd met het inkopen van alle kerstcadeautjes?
    bah vind het zo moeilijk om wat te kopen iedereen heeft altijd alles al

igor--> wat een super mooie echo!! je ziet echt heel duidelijk een mensje haha.
    mooie beslissing hoor met 1 kindje kan me voorstellen dat je daar in ieder geval heeeeeel blij mee bent :D

11. haha ja het is aan mij opgedragen ;) Op de eerste pagina staat; voor ..... en .. en .... etc etc :p

12. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Igor, wat een mooie echo!!! Gaaf hoor, wat fijn. Ben je nog misselijk of voel je je goed?

Luca, wat leuk dat je in een boek wordt genoemd. Nou hopen dat het een bestseller wordt!

Ik heb morgen de 20-weken echo. SPANNEND!!! Helaas pas om 18.45 uur, dus we moeten nog even geduld hebben.

Wat denken jullie: jongen of meisje?

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Jongen!
    Succes meid, spannend!

Igor, supermooie echo! Hier ook de mutsy transporter, prima wagen. Dezelfde kleur als Luca heb ik volgens mij. Je hebt hem nu in lichtzilver, die vind ik heel mooi.

Ajlaa, succes met de samenlevingstest.

Blike, wat zielig van je verhaal met het kdv. Je zal wel erg geschrokken zijn.

Wilde ook even zeggen dat als iemand iets aan me wil vragen (je weet maar nooit) je dat beter via facebook kan doen. Daar kan ik altijd reageren.

14. Roxie oeeh spannend zeg! Ik gok ook jongen :D Zal morgenavond extra checken of je al gepost hebt hihi :)

Jaa blondi die zilveren vond ik toen ook zo mooi, maar daar zat een lange besteltijd op omdat het nieuwe collectie was :( En in die collectie zat ook een paarse, die vond ik ook helemaal geweldig haha :D

Ja wij hebben dezelfde kleur, beige/goud achtig.

zucht ik vind de avonden echt veel te kort :( Vriendlief komt pas om half 7 thuis, dan ben ik middenin het eten meestal en na het eten ben ik met Aline bezig. Dan tegen half 10 weer Aline eten en naar bed doen en tegen die tijd valt mijn lief al in slaap op de bank :( Zie hem dus welgeteld 3 uur per dag. Ohja en tussen de middag nog een halfuurtje maar das ook niet echt superlang.

Morgen moet ik enorme boodschappen gaan doen, de 'gewone' boodschappen plus alle ingredienten voor het kersteten! En das echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. Dus ik ben morgen heel de middag in de supermarkt te vinden denk ik :p

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Zo daar benik dan eindelijk ook weer eens.....
    Heb echt zo weinig tijd voor mezelf!

Igor wat een super mooie echo! Wat mooi om weer te zien zo n mooi wondertje wat al helemaal leeft en gevormd is!!

Roxie succes morgen! Ik gok n meisje

Blike wat vervelend van nick ......is ie indertussen weer n beetje bekomen? En gung het wennen goed?
    Noël gaat straks 2 dgn naar mn schoonmoeder en een dag naar mijn vader
    Krijg al buikpijn als ik eraan denk.....bah
    Hoop dat ik de staatsloterij nog ff win met oud en nieuw dan kan ik lekker thuis blijven!! Hahaha

Ajla jij ook succes met de test!

Over wagens.....wij hebben de bugaboo maar hebber er een overgekocht van iemand voor weinig....super fijne wagen vind ik en op mp staan er echt geneg voor weinig die nog super mooi zijn en compleet met mc en al!

Luca wij zitten ook met de kerstnkopen fff en dan nog wat moet ik koken!!
    En ook de avnden samen hier zijn zo kort....

Met noël gaat alles goed!
    Groeit als kool en het gaat echt zo snel....niet normaal
    Hij s alweer bijna 2 maanden!
    Hij heeft gister zijn eerste prikjes gehad echt n bikkel! Ff n klein huiltje van de schrik en verder niks! Lekker ding!

16. Ja Noamy gaat hard he het groeien!

Ohja ik heb vandaag de identiteitsfoto's voor Aline laten maken :p Lekker lastig met een baby hahaha. Ze ging of lachen naar de fotograaf of ze zat met open mond hem aan te gapen. Wat dus allebei niet mag :D Gelukkig op het laatste moment had ze opeens een momentje dr mond dicht en dat was gelijk de goede foto haha. Arme kindjes :(

Voor kerst doen wij gewoon een lopend buffet. Omdat we met zijn tienen zijn en om dan te koken das zo lastig en ongezellig. Nu hebben we gewoon een heleboel hapjes die dan van tevoren al gemaakt kunnen worden en hoeven ze alleen opgewarmd :)
    Tenminste niet dat dat niet veel werk is natuurlijk maar op de dag zelf is het wel gezelliger/handiger, hoef je niet steeds in de keuken te staan en zit je ook niet zo statisch, lekker kunnen lopen en kletsen enzo.

Haha grappig dat jullie het zo erg vinden dat de kids bij de oppas zijn. Ik vind het wel lekker dat ze straks lekker 2 daagjes naar de oppas gaat als ik ga werken, en ben extra blij als ik dr dan weer op kan halen :)

Noamy ging jij trouwens nog op zoek naar een nieuwe baan? Je zit nu nog steeds bij dezelfde toch, waar je zo mee in de clinch lag?

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie ik denk een meisje. Succes vanavond. Hoef gelukkig weinig over te geven, gaat eigenlijk best goed.

Ikkuh dank je wel, we zijn hier al zo blij mee, ons kindje is al een wonder.

Noamy fijn dat alles goed gaat, wat een stoertje is Noël. Hoe is het met jouw rug eigenlijk?

Luca succes met boodschappen doen, is ook wel weer leuk. Ik laat dit jaar eens een keer alles bezorgen door Appie. Ga zo aan de slag met bedenken, doe ook een buffet, en dan lijstje maken op internet en bestellen. Bestel ook wat dingen bij La Place, zo lekker allemaal. Die moet ik wel zelf ophalen.

18. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Alles gaat goed en we konden overduidelijk een piemel zien :D :D :D

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Whaaaa roxie, wat gaaf!! Eindelijk stoere jongens dingen shoppen!! Over een jongens naam waren jullie toch nog niet uit?
    Opvallend trouwens, volgens mij zijn er inmiddels meer jonvens dan meisjes hier..

Morgen ff weer goed reageren hier!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen ladies,

Wil even beginnen om te zeggen dat ik gisteren tante ben geworden... Mijn schoonzusje heeft een zoontje gekregen! :D Terwijl iedereen er van overtuigd was dat het een meisje zou worden. Ik vind het echt fantastisch, ook voor Nick! Lekker een neefje om samen mee op te groeien en lekker mee te ravotten. Ben er gisteravond even geweest, het is een prachtig mannetje, maar heel klein 2850 gram!

Lupita:
    aah dat zou vervelend zijn... hopenlijk valt alles mee en heb je geen suiker!

Igor:
    Wauw!! wat een mooie echo! Echt een minimensje hé? :D

Luca:
    Alweer wat fitter? Heeft je vriend rond kerst en oud en nieuw ook nog vrij? Heb ook een id foto van Nick laten maken, grappig genoeg ging het in één keer goed! hij heeft maar twee foto's moeten maken en ze waren allebei wel goed gelukt moet ik zeggen.. haha heb een fotomodelletje! :D

Naomy:
    Wat een leuke kerstkaart van Noël zag ik op fb voorbij komen!!

Roxie:
    aaah een jongetje, gefeliciteerd!!! :D

Vandaag mijn laatste, officiele verlofdag! Maandag moet ik weer aan het werk... met gemengde gevoelens moet ik zeggen...
    Gelukkig ging het met Nick op het KDV heel goed! (behalve die val dan ;))

Deel Deze Pagina