Hoi meiden, fijne kerst gehad? Ik wel, flink verwend. Ik leek wel jarig Blike, wat ziet Nick er superschattig uit in zijn pakje!! Haha, echt een kerstengeltje! Luca, wat vervelend dat je vriend geen seks wil. En dat is nog een understatement. Hoe zit het nu met jullie trouwplannen? Seks hoort toch ook bij een goed huwelijk. Ik hoop echt dat jullie er uit komen, tijd voor een goed gesprek lijkt me... Igor, ben ook heel benieuwd hoe je echo is gegaan! Hoop dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien. Lupita, wat heerlijk, geen grote baby Hoop dat je dan een makkelijke bevalling tegemoet gaat. Zie je er tegenop? Heb dat boek over Hypnobirthing, een collega van mij heeft het ook gekocht. Die was heel angstig voor de bevalling, maar dat is nu voorbij, door dat boek. Het aftellen naar je verlof is nu begonnen! Lekker vooruitzicht! Iedereen weet inmiddels dat het een jongen wordt. Na de echo heb ik iets van 30 smsjes gestuurd. Kwam er alleen later pas achter dat ik al over mijn bundel zat, dus dat heeft me 16 euro gekost Ach, dat nieuws heb je natuurlijk ook niet elke week te melden, dus het boeit ook niet. Gister ben ik helemaal los gegaan in de H&M en heb allemaal leuke positiekleding gekocht. Ik vond het nog wel lastig, en dan woon ik nog wel in Amsterdam, maar alleen bij de H&M en de Hema kun je een beetje knappe positiekleding kopen. De V&D heeft helemaal niks en wat ze bij de C&A verkopen, dat wil mijn oma nog niet eens dragen zo truttig. Ik vind het echt een redelijk drama. Hoe doen degenen dat die niet in een stad wonen? Alles via internet bestellen? Pfff... Inmiddels beginnen hier ook de kilo's er aan te komen. Haha, dat kwam wat laat op gang, pas rond week 19, maar er zitten er nu al bijna 4 bij. Dat is dus 4 kilo in 4 weken. Haha, OEPS! Hopen dat dat tempo zich niet doorzet. Vrienden van mij hebben op 22 december een dochtertje gekregen: Noortje. Ben zo blij voor ze!!! Hier zijn we nu hard aan het nadenken over een goeie jongensnaam. Als het een meisje was geweest, waren we er al lang al uitgeweest. Wat is dat lastig!!! Ik heb wel een lijstje, maar de namen waar ik echt warm van wordt, vindt mijn lief niks. Ik wil dus echt geen standaardnaam. Dit gaat echt nog lastig worden ben ik bang...
Roxie: Ik heb wat positiekleding bij de prénatal gekocht, maar het meeste heb ik "gewone" kleren gekocht, die wat mee kunnen rekken Moeilijk hé? om namen te verzinnen Wij hebben de naam van Nick pas definitief besloten toen ik in de weeën zat...
Hoi iedereen, meld me ook weer even! Hier een gezellige kerst gehad en leuke dingen met mijn ouders en zusje gedaan. We zijn allemaal flink verwend door de kerstman, inclusief Aline Roxie bij een kado moest ik gelijk aan jou denken haha, ze kreeg van mijn zusje een koekiemonster met rugzak die praat en die je koekjes kunt voeren die dan in de rugzak terecht komen hahaha. Blike wat een superleuke foto! Helemaal et mannetje En ja mijn vriend is sowieso geen prater en over dit soort onderwerpen helemaaal niet! Maargoed ik had het voor de kerst nog maar eens gevraagd en het schijnt niet aan mij te liggen. We moeten het ritme er maar gewoon in proberen te krijgen ofzo Ik vroeg aan hem of hij kon begrijpen dat het voor mij als een afwijzing voelt en dat snapt hij wel maar benadrukte dus dat het echt niet aan mij lag en de dagen erna was ie ook extra lief om het te laten blijken zegmaar Dus hij wil er in ieder geval ook iets aan doen Lupita fijn dat de controle weer goed was, dat indalen komt vanzelf wel. En je buik groeit de laatste 10 wk het hardst, je hebt nog 7 wk te gaan dus het kan nog groeien Roxie fijn dat jullie ook een mooie kerst hebben gehad! Onze trouwplannen. tja voorlopig gaan we nog niet trouwen Sowieso qua budget zit het er niet in en ik wil eigenlijk wachten tot hij het een keer uit zichzelf nog eens vraagt/voorstelt want zolang het hem niet interesseert ga ik er geen druk achter zetten. Qua seks, tja ik weet echt niet wat het is. Het kan hem gewoon niet boeien ofzo.. En heel vaak is hij al op de bank in slaap gevallen tegen half 10 dus als we dan naar bed gaan is ie al zo suf dat ie helemaal geen zin meer heeft. Ik probeer het er binnenkort wel eens goed met hem over te hebben want zo kan het niet doorgaan natuurlijk (dit heb ik ook al aangegeven). Igor hoe is de echo gegaan!!? Enne positiekleding. Had ik eigenlijk nauwelijks Ik had een paar broeken bij de h&m gehaald die toen goed zaten, en verder had ik vooral veel stretch aan. Bij mij was het natuurlijk wel in de zomer dus ik had van die harembroeken aan enzo die lekker meerekken. En gewoon lange topjes dus dat was hier prima te doen. Mijn buik was tijdens de zwangerschap natuurlijk relatief klein en vanaf toen het echt ging groeien zat ik alleen maar binnen dus vond het ook zo zonde om speciaal kleding te gaan kopen, ik hoefde er toch niet leuk uit te zien ofzo Ik had bij de sting van die basic stretch jurkjes gehaald. Zijn er in allerlei kleuren en ook met streepjes etc en die heb ik de hele zwangerschap aan gekund gewoon met een legging. en dan gecombineerd met een leuk kort vestje oid, die zijn ook overal te krijgen en die vallen precies boven je buik
oh ik krijg net een mailtje van die vriendin die ik had gemaild, dat ze nog niet de tijd heeft gehad om een lang bericht terug te schrijven maar dat ze het leuk vond om iets van me te horen en dat ze binnenkort een uitgebreide mail stuurt Dus leuk nieuws! Ander goed nieuws; ik heb een heerlijke chocoladetaart gebakken die nu af staat te koelen en die ga ik helemaal verorberen
Hey meiden, allemaal goede kerstdagen gehad? Wij wel, heerlijk en erg gezellig. Vandaag de echo gehad en het zag er allemaal goed uit, vond het toch wel weer heel spannend na vorige week, maar het hartje klopte mooi en het was al aan het zwaaien, aan het trappen met de beentjes, aan het omdraaien enz...heel leuk om te zien. Volgende week hebben we de nekplooimeting maar ze zag zelf zo op het eerste gezicht geen afwijkingen. Ik ga daar ook niet van uit, maar we willen het wel weten omdat ik al 36 ben en gewoon een hoger risico heb. Maar dat moet bij een ander echocentrum. Roxie ik ga denk ik ook lekker internet shoppen straks en inderdaad leggings en jurkjes, ik ben straks ook hoogzwanger in de zomer, dat vind ik wel fijn. Blike wat een knappe vent heb je, je mag met recht trots zijn. Luca dus het was gezellig met je ouders, leuk hoor. Wel fijn om van je vriend te horen dat het niet aan jou ligt, maar er moet wel wat actie in de taxi komen hoor....haha Lupita een klein buikje, heerlijk... Ajlaa hoe is het met jou, voel je al iets?? Hoop dat ik niemand ben vergeten
jee mooizo Igor! Dit is een mooie termijn voor een echo, beebje al bijna helemaal af en ook nog compleet in beeld! Zo leuk dat het lekker lag te zwaaien en draaien! En inderdaad haha een beetje actie in de taxi
Igor, dat is super om te horen! Leuk dat ie zo aan het bewegen was! Luca, fijn van je vriendin! Hopelijk komt het helemaal goed en met je vriend trouwens ook, ik kan me best voorstellen dat als ie moe is geen zin heeft. Heeft ie het de laatste tijd niet gewoon erg druk? Maar komt helemaal goed zo te lezen Roxie, ik heb gelukkig kleding van mijn zus gekregen die had al 2 zwangerschappen achter de rug en daarnaast inderdaad gewoon kleding met rek, ik koop liever straks weer gewone kleding als dit niet meer in vorm is ipv dure positiekleding nu succes in ieder geval! Ajlaa, ben ook benieuwd hoe het met jou is!
hellow ladies leuke kerstdagen gehad iedereen? wij wel!onze eerste kerst met onze knul!!! zooo gezellig en hij heeft het ook zo goed gedaan eerste kerstdag met de hele schoonfam in een druk restaurant!!! luca jij bent goed aan de bakkerij he!! jammie!!! en het seks gebeuren........... vreselijk lijkt me al je vriend niet wilt...... wij hebben het ook nog steeds nie gedaan hoor! ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en mijn vriend wilt t pas doen als ik mn ongi heb gehad en de pil weer slik hij wilt nl geen condoom om!!!! naja! die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij! kan ie me weer ontmaagden!!! haahah flauw grapje sorry! igor wat geweldig weer een goeie echo!!!! super hoor!! lupita voor jou schiet het ook op he! weet je al waar je gaat bevallen? en ben je het al zat? wanneer ben je psies uitgerekend? mijn zwager en schoonzusje zijn op 4 maart uitgerekend weten jullie nog de geplanden zwangerschap na 1 maand verkering???!!!! pffff ons neefje(ja t wpord ook n jongen) komt dus ook binnenkort al!!! blike wat n knappe bink heb je toch!!! is dat het rompertje van de h&m met vlinderdasje? die hebben wij namelijk ook voor noël! leuk he! had jij trouwens voor nick ook de voeding van de kkruidvat? wil m morgen gaan kopen en da die voor krampjes scheelt toch 5 euro bijna per pak! ben benieuwd naar je ervaring! sheltie hoe i het met jou en de bruiloftplanning??? en ajla gelukkig zijn alle uitslagen goed!!! hoop zoo dat jij nou ook eens zwanger raakt meid! dan kan je jaar niet beter beginnen he! roxie zwangerschapskleding van mamalicious vond/vind ik mooi en goed online te bestellen en zat verkooppunten in heel nl!!! h&m heeft ook wel leuke betaalbare kleding en de prenatal ook! en 4 kilo in n maand!!! haahhaah ole!!! ach meid t is voor n goed doel!!! ik was in totaal 15 kilo aangekomen aan t eind haat t t hardtst! ik ga 2 jan beginnen met afvallen! ik wil met noël zijn eerste verjaardag uiterlijk 30 a 35 kilo kwijt zijn ik hoop zo dat het me lukt want walg van mezelf bah maar zit ook met mn darmen(crohn) dus ik kan niet te snel gaan en te streng ander krijg ik dus last van mn darmen.......... ik hoop dat ik even niemand vergeten ben sorry maar kom nog steeds tijd tekort! pfffffffffffff ohw en mijn werk had eindelijk vorige week kiets laten horen jaja na meer dan 2 maanden gekke debiellen! en nu was mijn manager dus afg woensdag geweest met de nieuwe dame van p&o aangezien ik nog heeeeel erg last heb van mijn rug waar ik 18 januari ook voor terug moet naar t ziekenhuis( waarschijnlijk iets met de ruggenprik niet goed gegaan euhh ja dat kan ook niet anders na 3 keer verkeerd prikken!) maar heb het nog even erger gemaakt dan het al is dus ben vanaf gister in de ziektewet aangezien ijn verlof alweer voorbij is wat gaat dat fa**ing (sorry) snel zeg!!!!!! niet normaal dus zwangere dames geniet er echt van!!!!! ook wens ik iedereen vast een super fijne en spetterende jaarwisseling toe!!! hier nog even fotos van de fotoshoot van ons! Bekijk bijlage 210978 Bekijk bijlage 210979
Gelukkig nieuwjaar allemaal, met veel gezonde, lieve babies, positieve zwangerschapstesten en veel liefde voor jullie allen! Kus Roxie
hey iedereen! een heel gelukkig nieuwjaar en heel veel gezondheid!!! en dat iedereen zijn wensen maar uit mogen komen is alweer even een paar dagen geleden dat ik hier was dus moest weer wat doorlezen luca--> super van die vriendin dat ze dus wat terug gestuurd heb ik hoop voor je dat je snel meer hoort van der en het allemaal goed komt igor--> wat gaaf dat alles goed ging bij de echo en het bewoog dus ook lekker fijn hoor!! blike--> wat een mooi mannetje hoor in zijn kerstoutfit! noamy--> mooie foto`s van de shoot!! zijn erg mooi geworden hoor. iedereen verder een leuke jaarwisseling gehad? en nog iets leuks gedaan allemaal? wij hebben een leuke avond/nacht gehad was erg gezellig had 19 mensen thuis waaronder me basin en der gezin die dus uiteindelijk na 12 uur begonnen te roepen dat dit ons jaar word dat is 1 ding wat zeker is we zullen IETS leuks gaan meemaken dit jaar in ieder geval kan ons jaar niet stuk al haha scherven brengen geluk zeggen ze toch ik heb dus vanacht iets na half 1 dacht ik even de salontafel goed te zetten... dat ging niet zo goed wou hem schuiven en toen zei die krak haha zo me onderste glasplaat gebroken... ik heb zo in een deuk gelegen maarja me vriend was dus buiten en toen moest ik hem dat nog vertellen dus maar heel lief gezegd dat scherven geluk moeten brengen en ons jaar al niet meer stuk kan... en vanmorgen werd ik wakker en dacht ik meteen ff de vaatwasser te doen nah ik was nog niet lang begonnen of er lag een glas op de grond ook kapot dus ging lekker heb meteen de vaatwasser maar even laten staan haha dat is dus geen succes als je net wakker bent...
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!! Inderdaad op naar een gezond jaar met de babies, de zwangerschapstesten, de ICSI voor Ikkuh enz. Ikkuh jouw geluk kan dit jaar niet meer op na zoveel scherven, dat moet goed komen Voor je het weet is het april. Wij hebben morgen de nekplooimeting om 14.05 uur spannend momentje weer even maar ben zelf overtuigd dat het allemaal goed is. Ik heb mijn eerste zwangerschapsjeans en spijkerrokje gekregen van een vriendin, scheelt mooi weer. Denk dat ik niet al te lang meer hoef te wachten met het aantrekken, ik krijg al een mooi bolletje (heel klein maar ik heb mijn hele leven nog nooit een buikje gehad dus ik vind dit al heel wat...hahaha) maar ben er zo blij mee.
Igor, succes morgen met de nekplooimeting. Wel weer een leuke gelegenheid om je kleine te zien fijn inderdaad dat je kleding kan lenen! Was ik ook heel blij mee ik had ook best vroeg al zwangerschapsbroeken aan, gewone broek had ik het gevoel dat ie al snel knelde. Maar dat was denk ik ook een beetje tussen mn oren aangezien je weet dat er een kleintje in je buik groeit
Noamy mooie foto's hoor van je gezinnetje, prachtig. En wat balen van je rug zeg, kan je niet eerder terecht in het ziekenhuis, dit is toch niet normaal? Lupita zeker leuk om vandaag ons kleintje weer te zien, kijken of het weer zo beweegelijk is ik heb vooral 's avonds dat mijn broeken erg knellen en over het algemeen genomen zit het gewoon niet lekker meer. Ik had gisteren weer wat bruinige afscheiding, nou ja zal wel te veel gedaan hebben de dagen ervoor. Of het komt omdat we sex hebben gehad, maar ja dan is 2 dagen later bruinverlies wel een beetje laat denk ik dan?? Ga het vanmiddag toch maar weer eens een keer vragen. Ben morgen alweer 12 weken...joehoe!!