Wooow Lupita!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Leuke naam! Hij is erg snel zeg. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Ben erg benieuwd of jullie nog lang in het ziekenhuis moeten blijven! Een dikke zoen voor jullie kleine man!
lupita--> wow wat super!!!! GEFELICITEERD!!! dat hebben we hier nog niet meegemaakt zo onverwachts he haha wel echt gaaf!! hoop dat je een makkelijke(voor je het zo ver kan noemen) bevalling hebt gehad.
Lupita gefeliciteerddddd! Wat vroeg en onverwacht! Hoop dat alles goed is gegaan en jullie niet al te lang in het ziekenhuis hoeven te blijven! Ui ervaring kan ik spreken dat dat ECHT NIET euk is! Ajla wzt een vervelend nieuws met een posi randje! Hoop zooo dat jij gewoon deze maand nog zwanger raakt en al die nare behandelingen niet nodig zijn....... Sheltie wat apart dat je toch lang moet wachten! Denk ook dat er heel veel erder misschien nig niet veel te zien is maar het is voor je eigen gemoedsrust!! Ikkuh gelukkig ook bij jou weer wat in zicht wat er allemaal gaat gebeuren!! Igor het gaat bij jou ook al lekker he!! Al in de 14 e week! Krijg je al n buikje?? En roxie weet je al hoe je de babykamer gaat doen? En de meubels? Asun wat een prachtige fotos van dekleine meid!! Zoooo cliché maar meiden die al mama zijn....wat gaat het snel he! Pffff Noël is morgen alweer 3 maanden Ik post idd nogal wat fotos van m op fb Vind ik ten eerste leuk maar ook veel fam die ver weg wonen kunnen m zo zien!! Ik moet zo om 11 uur endelijk naar het ziekenhuis Heb van alles wat ik laatst bijv ook op dat forum had gevonden uitgeprint en dat neem ik allemaal mee Hoop echt dat ze iets voor me kunnen doen! Ik word hier echt gek van die pijn en alles eromheen wat er deels ook mee te maken zal hebben Het cb heeft me overigens geadviseerd om eens met iemand van maatschappelijk werk te gaan praten....ik ga er even over nadenken!
Zal ff op iedereen reageren! Asun: Geweldige foto's van je meisje!! Roxie: Hoe gaat het met de babykamer? Aljaa: Wat een domper zeg... gaat er wéér een half jaar overheen.... Of niet natuurlijk! Gewoon blijven vasthouden aan die 52 procent meid! want dat is nog iedere maand meer WEL dan niet kans om zwanger te worden!! Heb eventueel nog 30 ovulatietesten liggen, mag je zo hebben als je wil! ikkuh: Goed nieuws voor je, nu kun je er echt naartoe gaan leven! Luca: Succes met solliciteren! hopenlijk kun je nog wel naar NL komen. Naomy: Succes in het ziekenhuis, hopenlijk kunnen ze er nu eindelijk iets aan doen! Nick begint eindelijk wat beter te poepen (hoe blij kun je met poep zijn) Hij is supervrolijk en slaapt iedere nacht van 8 tot 8 Hij kan nu zelfs sinds twee dagen van de buik op de rug rollen!! *trots*
Dank je blike! Noël poept ook beter door de omneo van de nutrilon en slaapt al weken van 23.30 tot n uur of 9 half 10!!! Ga m nu maar eens proberen eerder naar bed te doen en kijken hoe hij dat doet als hij dat wil aangezien hij elje avond tussen 9 en 11 erg wakker is!! Knap van nick het rollen!! Noël kan het sinds 2 weken ook!!! Leuk he om te zien Oh ja en kletsen doet ie ook de hele dag zoooo schattig!!
@Noamy, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? @Luca, al iets gehoord van de kledingzaak? @Blike, welke ovu testen heb jij? Ik heb in het verleden sensitest gebruikt en daar ben ik niet zo heel erg weg van... was eigenlijk van plan clearblue te gaan gebruiken, 30 voor 7 testen, dus had bedacht om dat in combinatie met goedkopere testen te doen... wat wil je er voor hebben? Ik mag aannemen dat ze nog niet 'overtijd' zijn haha wat fijn dat nick het weer goed doet! En zeker trots op zijn! Wij maken ons neefje ook helemaal mee, was zo geweldig om te zien als ze dan kunnen rollen! @roxie hoe gaat het met puinruimen? Ik ben erg benieuwd! Het is ook zo lang geleden dat hier foto's voorbij kwamen van kamertjes en blote buiken!
aljaa: sensitest was ik ook geen fan van... heb die van zwanger en kids, nee ze zijn houdbaar tot november 2012, en voor die tijd zijn wij toch niet van plan aan een tweede te beginnen Je mag ze zo van me hebben hoor... anders smijt ik ze toch weg, pb me je adres maar, dan stuur ik ze op. Tis voor een goed doel
Ajlaa ik heb ook nog heel veel testen voor je, ook van zwanger en kids. Geef ook mij je adres maar even, mag ook via fb prive bericht. Scheelt toch weer geld. Ik ben inmiddels al weer 14 weken en 1 dag. Zal binnenkort ook weer eens even een buikfoto plaatsen. Noamy zag op fb dat ze je naar huis hebben gestuurd met pijnstillers voor je rug, heb je de huisarts alweer gebeld hierover? Ik zou om een second opinion gaan vragen, Radboud misschien?? Sterkte ermee meis, pijn sucks!!!
Idd ben naar huis gestuurd met zware pijnstillers waar ik suf van kan worden en benauwd en weet ik t! Moet r 6 van per dag slikken Is die man niet goed ofzo??Ik zit de hele dag met n baby thuis moet ik dan suf op bed gaan liggen de hele dag ofzo!! Voelde me erg onbegrepen Alle pijtjes die ik had zouden nu allemaal naar boven komen!! En heel misschien wel eens door de 3 x verkeerd geprikte ruggenprik kunnen komen!!! En t ligt aan mn overgewicht dat zei ie in 10min ook wel 10 x!! Ik ging jankend t ziekenhuis uit!! Maandag is mijn ha er pas weer dan bel ik en wil ik idd n sec op. Of naar n andere arts of iets Hoe word je depressief!!! Ik kan al amper wat en dan douwen ze je maar gewoon vol met pillen terwijl ze niet eens onderzoek doen naar mn rug Bah ik ben zooo boos en teleurgesteld Sorry meiden!!
Haha Ajlaa nou jij kunt even vooruit met testen Igor het gaat hard zeg, alweer 14 weken! Buikje zal zo ook wel flink gaan groeien Noamy ik las het op fb inderdaad, wat kut zeg! Ik zie het al precies voor me hoe je afgewimpeld word, dat ze je klachten bagatelliseren etc. Zou ook voor een second opinion gaan en in ieder geval aandringen op iets van onderzoek, aangeven dat je die pijnstillers niet kunt nemen ivm baby (heb je dat ook gezegd tegen die arts op het moment?) en ik zou ook aangeven dat je bezig bent met afvallen, want veel dokters willen (of mogen?) je niet helpen als ze een vermoeden hebben dat het door overgewicht komt. Maar laat ze maar lekker uitzoeken of het niet ergens anders aan ligt. Straks is er wel iets aan de hand en hebben ze je lekker laten lopen. Nou hier is het werkzoeken tijdelijk gestaakt, de soll. van gister was niks geworden en in die eerste winkel had ze ook opeens niemand nu nodig. Dus ik ben lekker aan het voorbereiden voor nederland, lekker lang ertussenuit!
Hey dames, Bedankt voor alle felicitaties! Alles gaat goed met Hugo en mij, we zijn nog in het ziekenhuis maar hij is vandaag bij mij op de kamer gebracht en waarschijnlijk mogen we morgen naar huis! Hij is vandaag gemeten en was 48 cm, dus toch best groot voor zijn leeftijd denk ik zelf! Hij is is ieder geval niet erg klein en licht dus dat is mooi Het is wel een gulzige drinker dus ik moet hem echt even laten rusten tussendoor maar dan gaat het ook prima. Wat een super gevoel om mama te zijn! Papa doet het ook echt super dus ben echt trots op mijn mannen! Ik wens jullie ook allemaal het beste, ik heb alles wel gelezen maar nog niet de tijd genomen om te reageren. Dat zal ik binnenkort weer even doen!
Dat gaat ook hard bij jou Igor!! Is je buikje al wat meer gegroeid?? Kom maar op met de foto's! Spammen!! Zo dan, wat een verhaal Noamy! Ze zijn echt niet goed snik, he?! Heel veel succes maandag in ieder geval! Luca, haha ja echt, het lijkt hier wel de rode kruis met het uitdelen van de ovu testen! Wel jammer dat het niks is geworden met werk zoeken maar het is ook wel erg lekker om lang er tussenuit te gaan!!! Lupita, goed om van je te horen en wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie!! Heel veel succes en plezier morgen!! Gister kreeg ik een verwijsbrief voor het bloedprikken op hormonen. We hadden met de fertiliteitsarts afgesproken dat ik op CD3 in maart bloed laat prikken, maar ze kunnen de pot op! Ik laat het gelijk de eerstvolgende keer al doen! Ik ga niet tot maart/april zitten wachten om dan te horen dat er wellicht wat mis is met mijn hormonen. In de brief staat niet wanneer ik dat moet laten doen, als het maar op CD3 gebeurt, en ik mocht een dag smokkelen als 't in het weekend zou zijn, want zaterdag en zondag wordt er geen bloed geprikt!
Morgen ladies, Rustig hier, iedereen lekker weekend aan het vieren? en lupita natuurlijk aan het genieten van haar zoon Igor: Ben benieuwd naar je buikfoto Naomy: Wat rot voor je meid, wat een akelige nasleep van de bevalling... Denk dat het inderdaad verstandig is om er met iemand over te praten... het er lekker allemaal eens uitgooien. Waardeloos van die doktoren zeg, en dan alles maar op je overgewicht gooien! grrr daar gaan mijn nekharen echt recht van overeind staan... dikke knuffel meid! Hopenlijk leidt die second opinion ergens heen! Luca: Wanneer ga je naar NL? heerlijk zeg! Gaat je vriend ook mee? Aljaa: Wat idioot dat ze je nog tot maart willen laten wachten... maar je hebt de verwijsbrief binnen dus ik zou als ik jou was ook lekker alvast gaan... Hier is het helaas gebeurd met de borstvoeding, ik gaf nog twee keer per dag, maar toen de laatste fles eraf ging werd het toch echt snel minder met de ochtendvoeding, hij bleef maar huilen na zijn voeding en dronk dan soms nog wel 120 ml weg... Dus heb maandag mijn laatste borstvoeding gegeven *snik, snik* Heb ook helemaal niets gemerkt aan mijn borsten, geen stuwing of vol gevoel, helemaal niets... dat zegt dus denk ik al genoeg!
Hoi dames ik ben nog een beetje gaar maar ik ben zondagavond in nl aangekomen joepie! Even lekker vakantie.
Hey ladies, wat een rust hier, hoe is het met iedereen? Hier alles goed, zal straks ff proberen foto te plaatsen van mijn buik(je). Luca fijn dat je in nl bent, ff lekker bij je familie leuk hoor. Ajlaa ik heb de testen op de bus gedaan (het waren er helaas maar 4) maar ja alle beetjes helpen. Ik zou ook gewoon bij de eerstvolgende ongesteldheid gaan, echt niet wachten hoor. Blike jammer dat je borstvoeding afgelopen is, maar goed je hebt het toch 4 maanden volgehouden. Lupita hoe gaat het met Hugo? Ik zag een mooie foto op facebook staan, leuk hoor. en hoe is het met jou? Noamy wat ontzettend balen dat je eerst die pijnstillers moet slikken, ga je dat wel of niet doen? en dan in therapie oefeningen doen? Even een algemene vraag, wanneer zijn jullie begonnen met de babykamer? wij nemen het kamertje over van vrienden van ons, echt zo gaaf helemaal mijn smaak. Misschien had ik het al wel verteld maar ik ben er ook zo enthousiast over