lupita--> mooi hoor dat het zo snel is gegaan, wel erg prettig dan volgens mij. echt een bevalling uit een boekje zoals je al zei ik hoop er ook zo 1 te krijgen als ik het ooit mee zal maken
Luca, "fijn" dat je ongi bent, blijft raar klinken ondanks dat je al een kleintje hebt... Verkoudheid dus nog steeds niet over? Probeer anders 1 el honing met citroen achterover te slaan, heel vies maar helpt wel! Lupita, dat is echt een fijne bevalling geweest, lijkt mij dan he! Was je niet in paniek toen je bloed zag? Flink hoor! Ikkuh, het schiet echt lekker op voor jullie zeg! Behandeling en dan hopelijk zwanger trouwen lekker reisje er achteraan! Heerlijk! Het is je gegund meid!! vandaag ben ik in een zeik modus! Werd vroeg wakker, hoofdpijn, (.)(.)pijn, temp flink gezakt! Vervolgens kreeg ik verhoging, rugpijn en hele lage buikpijn, ongi zal dus opkomst zijn... Weer een cyclus van 30 dagen dus, dat is dan wel weer mooi! Maar waarom heb ik dan nog gevoelige borsten en waar is mijn bruine afscheiding gebleven... En waarom ben ik een emotioneel wrak?! Net op toilet dacht ik maar ff te kijken waar de ongi bleef, stuit ik op een erg lage en zeer harde baarmoederhalsmond die naar mijn idee potdicht zit. Rare buikpijn is nog steeds niet over, word gek van mezelf! Manlief is gaan voetballen en ik blijf een middagje op de bank, afwachtend.. Positieve is in ieder geval een nette cyclus weer en dat ik maandag/dinsdag bloed mag laten prikken! Wens jullie een fijn weekend!!
Ajlaa, doe lekker rustig aan meis! Vervelend als het steeds zo onzeker is! Ik raakte niet in paniek toen ik bloed zag... Had al verwacht dat hij zich optijd zou gaan melden en was allang blij dat ik niet meer aan het werk was natuurlijk niet fijn aangezien hij dan toch net een prematuur was en dat complicaties met zich mee kan brengen maar ik had gewoon steeds in mijn hoofd dat als ik zou stressen het de kleine zeker niet goed zou doen. Ik wens iedereen mijn bevalling toe ik heb echt geluk gehad met alles, een goede zwangerschap zonder klachten, een goede bevalling en een wonder van een zoon beter kan ik het niet hebben! Oja en super support van mijn vriend, dat mag zeker ook niet missen
Zozo Lupita dat klinkt als een eitje! Haha. Vanaf dat bij mij de vliezen werden erboven vond ik de weeën echt onhoudbaar, maar ze zaten wel in mijn rug dus ik weet niet of buikweeen makkelijker op te vangen zijn. Maar heel fijn dat het zo goed is gegaan zeg! Ajlaa ja het klinkt stom hè maar ik ben zelf toch wel echt blij met de ongi voorlopig. Al zou ik liever niet ongi worden door zwangerschap dan dat er wat mis was met mijn lijf. En jou wens ik natuurlijk geen ongi toe En ik zal je tip eens uitproberen! Het begint nu wel af te nemen gelukkig maar zit nog steeds flink e snotteren, zo vies! Igor ik wilde jou iets vragen over het beheren van een webshop etc. Ik zag dat jouw site niet meer online staat, jammer hoor! Maarten zal ik je daar maar een pb over sturen oid? Zijn een paar specifieke vraagjes. M'n meisje is met opa en oma wezen wandelen en is nu lekker in de Mc aan het slapen
Lupita fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, daar teken ik ook voor Sheltie wat apart zeg, dat er misschien 2 hebben gezeten. Hoe voel je je nu, geen buikpijn meer of bruine afscheiding? En wat bijzonder is dat hè, als je zo'n vlekje aan en uit ziet gaan wat dan het hartje is. Gaf dat je wel een beter gevoel? Noamy het gaat niet zo lekker met je hè, meid ik hoop echt dat je snel opknapt met alles. Wel fijn dat de reumatoloog je nu serieus neemt. Luca gelukkig ongesteld, kan zeker van het reizen komen of stress of misschien is je cyclus nu gewoon anders na de bevalling. Ajlaa ik duim voor je dat je zwanger bent maar probeer jezelf niet gek te maken, dat is moeilijk dat weet ik. Ikkuh jij hebt ook hele leuke vooruitzichten Luca ja hoor vraag maar raak, volgens mij is hier ook iemand op het forum die heel veel van websites af weet maar weet niet meer wie dat is. En die webshop was even niet meer haalbaar voor mij qua tijd. Wie weet pak ik het straks weer een keer op. sorry als ik iemand vergeten ben.
Dank jullie wel voor jullie hoop meiden, helaas is t ook deze maand eind verhaal. Sinds gisteravond lichte bruine afscheiding, rugpijn en pijnlijke borsten nemen af, dus, zoals elke keer volgt er voor mij dan een ongi. Op cd 3 ga ik in ieder geval bloed laten prikken! Had ook info opgezocht over acupunctuur... wil dat echt proberen! Leek me vroeger altijd eng en zweverig, maar nu ik veel over gelezen heb vind ik t meevallen. Blijkt alleen dat mijn verzekering maar 35 euro per behandeling vergoedt, wat ik tot nu toe in arnhem heb gevonden is 55 euro het goedkoopst, dus vanavond met manlief maar es overleggen. sheltie hoe gaat het nou? Noamy, lees op fb dat je ziek bent? heb je t nou opgelost met de arbodienst? beterschap meid!
Goedemorgen allemaal, het blijft rustig hier.... Ajlaa balen meis verdorie, nou nu wel over 3 dagen bloed laten prikken. Dat is dan weer iets. Ik weet dat heel veel vrouwen die IVF doen/deden ook accupunctuur deden, ik zou wel even op zoek gaan naar een goede accupuncturist en niet gaan zoeken naar wie de goedkoopste is. Volgens mij vroeg pas iemand of ik een klein fijn vrouwtje ben, maar ik ben niet echt klein 1.75 maar ik ben wel heel slank. Vond het in het begin dan ook best gek dat ik een buikje kreeg, want dat heb ik in mijn hele leven nog niet gehad, maar vind het wel erg leuk hoor. Al werd ik er eerst wel onzeker van en schaamde ik me er een beetje voor als ik in mijn nakie voor mijn vriend stond dus dan deed ik maar automatisch mijn armen voor mijn buik, maar mijn vriend zei; dat moet je niet doen, het is juist mooi daar groeit ons kindje in. En dan dacht ik; ja duh jij hebt makkelijk praten bij jou veranderd er niks maar mijn hele lijf wordt anders. Nu gaat het goed en kan ik niet wachten tot echt iedereen kan zien dat ik zwanger ben, zit nu nog duidelijk in de twijfelgeval zone of misschien helemaal nog wel geen zone, ligt er maar net aan welke kleren ik aan heb Oh ja en vanmiddag weer naar de vk, gaan we eindelijk het hartje horen. Ik ben heel benieuwd hoe dat klinkt. Mooi moment weer.
@ luca: die kans was heel erg klein zei de vk, omdat het zakje veel kleiner is en niet "open" van binnen. Zeg maar een inelkaar gefrommelde zak.
@ lupita: tweelingen zitten idd bij mij in de familie. We hebben er een stuk of wat, van zowel van moeder als mijn vaders kant. Bij mijn man is geen enkele tweeling.
@ igor: succes bij de vk vandaag! Weer fijn naar jullie babytje kijken . Enne niet schamen voor je buikje! Ik zou hem juist met trots laten zien, je hebt er zo hard voor gewerkt en nu is het eindelijk zo ver. @ luca: pfff gelukkig maar dat je ongi bent geworden. weer zwanger zou wel heel snel zijn. @ Lupita: wat een "heerlijke" bevalling. Mag hopen dat we allemaal zo'n eentje krijgen @ Ajlaa: balen dat je ongi bent geworden! :x Op 3dpo zou ik zeker bloed gaan laten prikken! @ noamy: beterschap meid. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Nou hier nog steeds iedere dag een paar drupjes bruin bloed, maar verder geen buikpijn oid. Het is vreemd, maar bij de vorige zwangerschap wist ik zeker dat het mis ging en nu heb ik een gerust gevoel. Ik weet dat het het lege zakje is en ik maak me helemaal geen zorgen over die andere. Het is wel een gek idee dat je zwanger bent van een tweeling. Het schijnt veel vaker te gebeuren, maar dat vrouwen er niet achter komen doordat de eerste echo vaak pas met 10 weken is. En dan is de tweede zakje vaak al opgelost. Ik voel me verder echt zwanger. Gisteren voor het eerst overgegeven en verder al twee weken kotsmisselijk 's ochtends . Ik moet echt kleine beetjes verdeeld over de dag eten. Zodra ik misselijk wordt moet ik iets eten en dan gaat het weer beter. En dat is ongeveer om de 3 kwartier / uur. Ik ben al druk bezig met ideeën te bedenken hoe ik het de familie ga vertellen. Mijn zusje haar verjaardag is wanneer ik 12 weken ben, dus mooie gelegenheid. Haar wil ik een slabbetje geven met daarop "i love mij tante" en stel nou dat de tweede er toch wel is, dan een tweede slabbetje met "me too"
hai allemaal, Lupita: Mooi bevallingsverhaal, lekker snel Luca: aah das best spannend dan hé? gelukkig gewoon ongi geworden. Ik vind het iedere maand ook best ff spannend, ben nog niet weer begonnen met de pil, vrijen nog steeds met condooms. Eerlijk gezegt heb ik er helemaal geen zin in om weer met die hormoontroep te moeten beginnen, maar mijn vriend klaagt over de condooms... dus zal er binnenkort wel weer aan moeten.. Aljaa: Shit meid Heb je al een afspraak gemaakt voor het bloedprikken? accupunctuur zou ik zeker overwegen... baad het niet dan schaad het niet toch? Igor: Succes bij de VK!! Sheltie: Dat vind ik een superleuk idee, om het zo te gaan vertellen!! Dat jij het zo lang stil kan houden vind ik echt knap trouwens Ik ben in het begin ook erg misselijk geweest, naar is dat... Hopenlijk wordt het snel wat beter! Nick is alweer vreselijk verkouden en snotterig... hij hoest ook vreselijk. Zit te twijfelen om naar de dokter te gaan... hij is verder wel vrolijk en drinkt ook nog wel aardig zijn flessen leeg. Vind het alleen wel erg lang duren.
@ blike: wat naar dat Nick nog steeds niet is ogeknapt. Je kan altijd even bij de arts langs gaan toch? Ik vind het ook heel moeilijk hoor om mn mond dicht te houden, maar mijn man wil het graag. Heb het al wel aan mn baas verteld omdat ik werk met 1 heel erg agressief meisje (weten jullie nog die aanval vorig jaar?). Ik mag nu niet meer naar haar toe (JOEPI!!!) en mag ook geen achterwacht zijn als mn collega heen gaat. we werken met zn drieen dus dat komt goed uit.
Sheltie zeker een leuk idee van die slabbetjes. En fijn dat je niet meer naar dat ene meisje hoeft Blike wat vervelend Nick weer verkouden, zo zielig altijd als die kleintjes ziek zijn. Bij de vk was alles goed, eindelijk het hartje gehoord....wow super mooi om te horen. Ze moest eerst even goed zoeken, dus vond het wel spannend worden maar uiteindelijk was het duidelijk te horen....kippenvel moment
Jeeej igor, wat leuk!!!! Maar waarom is dat bij jullie pas met 15 weekjes? Vanaf 6 weken kun je t hartje toch zien, en je hebt al 2 echo's gehad... Met de goedkoopste acupuncturist bedoel ik de goedkoopste onder de beste/bekendste in arnhem! Als ik al in me laat prikken dan moet t geen halve gare malloot zijn die t voor een tientje doet ik ga morgen es ff rondbellen. Manlief zat vorig jaar bij menzis en betaalde 150 euro pm, dit jaar samen naar ander e verzekeraar gegaan ivm eventuele kosten mmm, krijgt ie nog rekening nagestuurd van menzis ivm zaadtest van september! Zo belachelijk!!! het is voor een goed doel maar slaat nergens op!! Gister en vandaag nog alleen maar bruine troep, temp weer hoger, borsten en rug doen weer pijn, vandaag wilde ik nog een test kopen maar laat me niet gek maken morgen is t vast rood. Erg leuk idee sheltie, als je t tot die tijd nog kan verbergen Blike, wat naar dat nick nog steeds ziek is, anders ga je toch ff langs ha, mss kan die iets geven? Druppels? Roep maar wat hoor!!
Ajlaa bij de 1e 2 echo's konden ze dat nog niet horen, kan pas na 12 weken. Dus nu bij deze controle hebben we dit pas voor het eerst gehoord, maar we hadden inderdaad al wel 2x het hartje zien kloppen. En voor het luisteren gebruiken ze weer een ander apparaat dan voor de echo (wist ik ook niet hoor). Het blijft dus nog wel even spannend voor je, ik duim echt elke maand dat je zwanger bent. Gun het jullie ook zo.
Net toch maar even naar de dokter geweest, Nick blijkt een luchtweginfectie te hebben... heb zo'n inhaler gekregen waar ik nu mee aan de gang moet... hopenlijk knapt hij hier snel van op...
Heb je een link blike? vervelend dat hij een luchtweginfectie heeft! Hopelijk wordt het snel beter! Hugo snottert ook een beetje en had gisteren een beetje een huildagje dus ik ben bang dat ik hem toch heb aangestoken... Heb toch geprobeerd steeds mijn handen goed te wassen en niet teveel te knuffelen maar denk niet dat het gebaat heeft. Als hij slaapt is hij ook steeds geluidjes aan het maken dus hij is helaas een beetje onrustig. Hopelijk wordt het niet erger in ieder geval, heb ook geen idee wat je er aan kan doen bij zo'n uk. Igor, heerlijk om het hartje van je kleine te horen! Zal vast heel bijzonder zijn geweest Ajlaa, ik ben benieuwd of het doorzet... Sheltie, leuk idee van de slabbers! Inderdaad knap dat je het voor je kan houden, ik kon dat totaal niet ik vond ook dat als het toch nog mis mocht gaan ik de steun van de mensen die ik het verteld had goed kon gebruiken, was alleen directe familie en goede vrienden.
Goh dat wist ik niet Igor, dat ze daar een ander apparaat voor gebruiken! Weer wat geleerd! Door jullie en mijn schoonzus ben ik straks ervaren Anyway, superleuk het gaat ook bij jou zo hard ineens! 16 weken ALWEER! Tnx voor je duimen meid! Hopelijk gebeurt er snel iets, ben je daar dan ook weer van verlost Blike wat naar zeg! Goed dat je toch maar naar de ha bent geweest! Hopelijk komt er snel verbetering!!
Waar is Roxie trouwens?? Ze zou toch een paar dagen naar Londen gaan? Alweer terug? Heeft iemand nog wat van Paula gehoord? Hoe zou t met haar gaan? Ben benieuwd!