Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    #741 blike1987, 1 feb 2012
    Laatst bewerkt: 1 feb 2012
    Aljaa:
    Ja ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat...

2. hooi allemaal, hoe gaat het hier?

Blike beterschap met je mannetje, echt zielig :(

Igor oh wat leuk zeg dat jullie het hartje hebben gehoord! Zal vast een mooi moment geweest zijn.

Sheltie dat je er een goed gevoel over hebt is in ieder geval al een goed voorteken. En een leuk idee van die slabbetjes!

Noamy hoe gaat het met jou? Ik las op fb dat je ziek was? Hopelijk knap je snel op!

Lupita is jouw mannetje ook verkouden? Je kunt er niet echt iets tegen doen. Ik heb nu bij de apotheek een zoutoplossing gehaald om af en toe te spuiten maar dat doe ik alleen als het echt verstopt zit want als het gaat lopen is dat ook niet prettig :p En zo'n zuigertje om het snot mee weg te zuigen heb ik ook. Is wel een gevecht om dat te doen want ze vind het helemaal niks :p En gister gaf iemand me de tip van een soort vicks vapo rub voor baby's (ben de naam even vergeten, iets met baby erin in ieder geval haha) en dat schijnt ook de luchtwegen een beetje vrij te maken. Hopelijk knapt ie snel op, want verkouden baby'tjes dat is zo zielig :(

Aline is dus ook flink verkouden, het arme schaap. Inslapen is dus echt lastig voor d'r omdat ze een verstopte neus heeft en dus soms niet goed kan ademen. Gelukkig is het ergste nu wel voorbij, hopelijk wordt het snel minder.

Verder ben ik lekker aan het genieten van mijn NL-tijd. Heb wel alweer een paar stomme dingen meegemaakt inmiddels hoor. Ik kreeg opeens uitnodigingen van mensen die ik al jaren niet heb gesproken of gezien en mijn zogenaamde 'vriendinnen'die hebben helemaal niks laten horen. Ik mailde ze dus maar vorige week om een afspraak te maken, kreeg ik eerst 4 dagen geen mail terug (die was dus naar 5 personen gestuurd en niemand vond het de moeite om even terug te mailen), en toen hadden we een datum geprikt maar hadden we nog geen plaats. Er woont er 1 in Leiden, 1 in Den Haag en 1 in Delft dus ik dacht nou dan spreken we in Rotterdam af want dat ligt voor iedereen centraal. Maar diegene die in Leiden woont stuurde gistermiddag opeens dat ze liever daar afspreekt omdat anders "iedereen reiskosten moet betalen". Vond ik een beetje raar aangezien die anderen dus ook niet in leiden zitten in het weekend en ik anders dus kortom de lul ben voor de reiskosten, en dat ik met een baby mag gaan zeulen een hele dag en dan pas laat terugkom etc etc. Dus na dat mailtje had ik al gelijk geen zin meer. Ik kan daar zo kwaad om worden, ik zou niet eens over die reiskosten nagedacht hebben en dat zij dat dan wel doet dan heb ik de indruk dat ze eigenlijk wil zeggen van "ik vind het wel leuk om je te zien maar alleen als het me geen geld kost". Maarja dat ken ik wel van hun (op 1 meisje na dan), als het hun uitkomt is het altijd goed maar als het niet in hun voordeel is nou dan gebeurt het niet hoor. Toen ik nog met mijn ex in amsterdam woonde (pal naast cs) gingen 2 van die meiden samen in a'dam stappen want 1tje was net uit elkaar met dr vriend en die had opvrolijking nodig. Ten eerste zaten ze er dagen over te praten en ik werd niet eens uitgenodigd. Nou goed dat interresseerde me ook niet zoveel want ze wilden op mannenjacht enzo en ik had toen een vriend. En die nacht ging om 5 uur 's nachts mijn telefoon, was het een van die meiden. Of ze naar mij konden komen want die andere vriendin lag kotsend en jankend op de grond op het cs en ze zagen het niet zitten om de trein naar leiden te nemen. Dus ik liet ze maar naar ons toe komen, die ene vriendin was helemaal vuil van de kots en het op de grond liggen, en ze liep keihard te janken en bleef maar kokhalzen, kotste nog bijna op het perzische tapijt van mijn ex. Nou goed dat voorbij, vroeg ik toen ik net samen was met mijn vriend aan die meiden of wij misschien een nachtje bij hun mochten logeren in Leiden omdat mijn vriend graag een avondje wilde stappen in Amsterdam en we dan niet helemaal terug naar Spijkenisse konden. En toen zeiden ze allebei "nee we vinden dat niet zo prettig want jullie gaan misschien ook drinken en dan zijn jullie onvoorzichtig met onze spullen en we kennen je vriend niet goed". Nou ik stond echt met mijn oren te klapperen toen! Zo heel verhaal hahaa maarja om even te illustreren dat je je zo kunt vergissen in mensen, zij die het hardst riepen van we zijn voor altijd vriendinnen die staan het minst voor me klaar, en diegenen waar ik het helemaal niet had verwacht die vinden het opeens leuk om me te zien. Dat vriendinnetje waar ik sinds kort weer mee mail, die gaat morgen met mij en nog een andere vriendin uit eten. Daar heb ik dan wel zin in, en dat is tenminste oprecht. Maargoed dat is de prijs die je betaalt als je uit mensen hun omgeving stapt denk ik..

3. sheltie

sheltie Niet meer actief

niet echt leuk van je vriendinnen luca! Maar je weet zo wel precies wat je aan ze hebt. Ze zijn het niet waard joh, laat ze gaan.

4. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

ben ik ook weer even. Londen was heerlijk, zo fijn om er nog even met z'n tweeën op uit te zijn. We zijn ook een flink eind opgeschoten met de babykamer. Volgende week wordt de kast bezorgd, daar moeten we nog even op wachten. Ik zal een foto posten als het allemaal klaar is, nu is het nog een beetje een rommeltje. Maar heb me de afgelopen weken heerlijk uitgeleefd met het kopen van spulletjes. We hebben ook een nieuwe auto gekocht, een station, dus we zijn (bijna) helemaal klaar voor zijn komst. Grappig om te bedenken dat ik nu de volgende ben hier!

Voel me nog steeds heel goed. In Londen heel veel gelopen en dat ging prima!

Lupita, hoe gaat het met Hugo? Groeit hij lekker? Fijn dat jullie niet heel lang in het ziekenhuis hoefden te blijven. Erg leuk om je bevallingsverhaal te lezen en wat fijn dat je geen pijnstilling nodig had!

Sheltie, wat verdrietig dat je van 1 kindje afscheid hebt moeten nemen. Een vriendin van me heeft precies hetzelfde gehad. Ook met de eerste echo kwam ze erachter dat het eerst een tweeling was, waarvan 1 het niet heeft gered. Daar heeft ze het wel moeilijk mee gehad. Ze gaat binnenkort bevallen, en het idee dat er eigenlijk nog een meisje moest komen die er precies zo uitziet als haar dochtertje dat straks geboren wordt (het was een 1-eiige tweeling), vind ze moeilijk. Ook omdat mensen zeggen: ach, er zit er nog een, maak je niet druk. Hoe ervaar jij dat als ik vragen mag? Hoop dat je je verder goed voelt en dat de misselijkheid al wat afneemt.

Ajlaa, wat heerlijk dat je onverwachts naar Barcelona bent geweest! Dat zijn de betere verrassingen!! Hoe ging het bloedprikken? En heb je al een acupuncturist gevonden?

Noamy, hoe is het met je rugklachten? Helpen de pijnstillers?

Ikkuh, hoe gaat het nu met je na het verlies van je oma? Wat rot dat ze nu je huwelijk niet mee kan maken...

Igor, mooi bescheiden buikje zag ik voorbij komen. Ik zal dit weekend eens wat mooie foto's van mijn buik maken. Hij begint nu wel redelijk enorm te worden :D

Luca, je treft het lekker met die sneeuw hier! Wat een lastige vriendinnen heb jij zeg! Pffff.... graag of traag toch?

Blike, hoe gaat het met jou? En is Nick alweer beter? Werkt de inhaler?

Hopelijk niemand vergeten zo...

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey roxie, leuk om weer van je te horen! Ik vond het ook vreemd toen ik de eerstvolgende was, maar wel leuk niet ;) hoe lang is paula trouwens zwanger? Hebben we ook al even niet meer van gehoord.

Met Hugo gaat alles goed, drinkt erg veel namelijk gemiddeld 8 voedingen van 70 tot 80 ml (soms een keer 7 voedingen of eens wat minder, 60 ml bijvoorbeeld) terwijl hij er maar 6 voedingen van 80 hoeft te hebben.

Hopelijk plaatst hij dit bericht nog goed aangezien Hugo net aan het huilen was door een poepluier en mijn bezoek onverwacht een uur eerder kwam. Dus ben nu door aan het tikken op een bericht van anderhalf uur geleden. ;)

Waar was ik... Oja, Hugo drinkt dus goed en heeft steeds goeie plas en poepluiers. De krampjes zijn nu ook al een paar dagen uitgebleven dus dat is ook erg fijn! Hij is alleen een beetj snotterig maar niet heel erg dus hij slaapt ook prima. Hij is alleen nog wel om de 3 uur wakker terwijl hij eigenlijk langer door mag slapen, vannacht en gisternacht heeft hij wel 4 uur geslapen (wel wat gejammer er tussendoor maar was goed te doen voor mij en voor hem) dus hopelijk gaat hij dat nu een beetje opbouwen. Net had ie weer met gemak 80 ml op dus ik ga zijn laatste voeding vanavond eens 90 ml proberen aan te bieden, eens kijken wat hij daar mee gaat doen.

Ghehe vast helemaal niet interessant heel dit verhaal maar kortom het gaat prima ;)

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sheltie--> wel fijn dat je dus niet meer naar dat agressieve meisje hoeft zeker geen risico meer lopen.

ajlaa--> balen van je ongie hoor! hoop dat het snel raak voor je mag zijn!

igor--> super hoor het hartje gehoord te hebben :) zijn altijd mooie momenten!

blike--> ik hoop dat het al iets beter gaat met nick met zijn inhaler? wel vervelend allemaal hoop dat ie er wel overheen groeit

luca--> zo he wat een vrienden daar heb je dus niet veel aan vaak met momenten dat je ze echt nodig hebt kom je er ook pas echt achter wie echte vrienden zijn he.

roxy--> heerlijk hoor lekker even naar londen gegaan.
    ben benieuwd naar je (enorme) buik :D lekker dat het kamertje ook al opschiet ook daar ben ik heel benieuwd naar.

gaat wel allemaal goed nog wel momenten dat ik er echt aan denk. maar probeer dat snel dan weer over te brengen naar leukere gedachtes :)

lupita--> goed hoor dat hugo het zo goed doet zal die zeker goed gaan groeien :D lekker ene gezond kereltje dan he.

ben eigenlijk ook benieuwd hoe het met saskia zal gaan die is ook al een tijdje niet meer geweest...

jeeeeetje zeg wat een k*tzooi hiero rij ik vanavond naar huis toe vanaf me werk (uit amstelveen) voel ik de hele tijd me auto al glijden dus dat jeetje is wel erg glad haha...
    nou wil ik de snelweg oprijden dus moet een helling omhoog glij is gewoon de hele tijd weg! kwam gewoon de helling niet op... komt er een man naast me staan doet zijn raampje open dus dacht "wat moet die nou weer" zegt ie dat me rechterachterwiel niet draait pfffff dat heb ik dan weer dus maar naar de vluchtstrook gegleden haha me vriend maar op gebeld ik dacht ga nu echt niet door rijden is die me komen halen nou en vanaf de snel weg is het echt max 10 min. rijden naar mijn huis belt de politie me! word me auto weg gehaald haha sjonge jonge word er toch niet goed van maarja zit dus na anderhalf uur in de auto gezeten te hebben om thuis te komen heerlijk warm weer :D

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morning!

Wat een prachtige, witte wereld hé? Wordt er gewoon helemaal blij van! vind het zóó mooi! :D

Met Nick gaat het iets beter, hij hoest en piept nog wel vreselijk, en de snottebellen blijven maar uit zijn neus komen, maar hij is hartstikke vrolijk en blij!! Met de inhaler gaat het verbazend goed, hij vind het helemaal niet erg om even door zo'n ding te ademen dus daar ben ik erg blij mee! :D

Luca:
    Pff wat een lui zeg, en dat noemt zich jouw vriendinnen?? pff van mij konden ze lekker in de stront zakken.. zou gewoon niet meer gaan, graag of niet zou ik zeggen!
    Hoe lang blijf je nog in Nederland?

Roxie:
    haha meteen maar een station gekocht ;) goed bezig hoor! Je zult het nodig hebben straks... even met de baby weg is meteen een hele volksverhuizing! :p
    Best spannend inderdaaad hé? om de volgende te zijn! Het begint ook al echt dichtbij te komen voor jou! Per wanneer ga je met verlof?

Lupita:
    Dat wat langer doorslapen komt vanzelf hoor, in één keer hebben ze het straks door! dat was bij Nick ook zo, die is in een week of twee van acht naar 6 voedingen gegaan!
    Hoe is het vannacht gegaan met die 90 ml?

Ikkuh:

huh? waarom belde de politie je dan? en hebben ze je auto meegenomen?

Zal vanmiddag samen met Nick de sneeuw eens bedwingen, moet nog wat boodschapjes doen en ga maar even lekker lopen dacht ik zo.. gelukkig heeft hij een lekker dik skipakje! :)

8. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ roxie: Het tweede kindje zit op zich nog in mij, dus er bestaat nog een klein kansje dat het toch nog wel gaat groeien. Kans is wel klein.
    Ik ben een beetje dubbel in mijn gevoel. Tuurlijk zou ik het heel erg jammer vinden als het inderdaad niets wordt en het zal zo nu en dan wel even treurige gedachten zijn als ik ga bedenken dat er eigenlijk twee moeten zijn. Maar aan de andere kant, ik wil liever geen tweeling als eerste. Lijkt me erg zwaar omdat je nog geen ervaring hebt met een baby en dan gelijk twee.
    Ik sta er nog niet zoveel bij stil en wacht de volgende echo eerst maar af.
    Heb geen buikpijn en het bloedverlies (was iedere dag paar druppels bruin) is ook alweer gestopt. Mijn misselijkheid neemt ook al iets af gelukkig.

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sheltie--> gelukkig is het beetje bloedverlies en de buikpijn weer voorbij wel prettig dan anders blijf je denk ik toch wel onzeker.

blike--> ehmm ja ik had dus me auto laten staan want me vriend ging even iets regelen om hem op te halen... toen ik dus naar huis werd gebracht belde de politie me dat ie onveilig stond enzo (op de vluchtstrook) dus dat ze hem wouden meenemen en gingen ze ook allemaal vragen stellen enzo dus gewoon eerlijk geweest maarja ben all-risk verzekerd dus ze regelen het verder met de verzekering :)

en hoe kijkt nick naar het sneeuw? hij zal er nog niet veel van snappen he? wel lekker een dikke pak aan heeft ie zeker nodig.

10. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, de 90 ml is nog wat veel voor hem, hij drinkt hem meestal niet op maar dat is geen probleem uiteraard. Komt vanzelf wel :)

Hugo heeft wel iets nieuws bedacht, hij wordt na aijn fles van half 3 / 3 uur wakker rond een uur of half 6 / 6 uur en begint dan te huilen. Hij heeft geen poepluier of krampjes maar als ik hem dan de fles aanbiedt drinkt hij hem maar voor de helft leeg of zelfs minder. Honger heeft ie dus ook niet. Hierna slaapt hij dan opeens 3,5 uur of 4 uur zelfs! Ik bied hem de fles wel aan aangezien hij dan gewoon goed wakker is maar ik hoop dat ie snel bedenkt dat ie gewoon door kan slapen en later de fles kan krijgen als ie wel honger heeft. Iemand dit ook meegemaakt?

Ikkuh, is je auto reeds thuis? ;)

Sheltie, ik zie dat je op valentijnsdag de echo hebt, dat is ook bijzonder zeg!

Ik zag dat eng bericht van noamy op facebook, dat moet schikken zijn geweest meid! Hopelijk gaat het nu beter, ik kan me voorstellen dat jullie erg in paniek waren. Ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou hebben gedaan. Heel veel sterkte gewenst meis! Ik hoop dat je het nooit meer hoeft mee te maken! Hugo is ook nog steeds verkouden, vind het maar naar allemaal...

De rest van de dames een goed weekend gehad?

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

Lupita, fijn dat Hugo zo goed drinkt. Hij was natuurlijk ook maar klein. Hopen dat hij snel van zijn verkoudheid af is. Vind het altijd zo zielig als kleintjes ziek zijn...

Noamy, even een hart onder de riem voor jou. Ik zag je bericht op facebook en kan me niet voorstellen wat je hebt moeten doormaken, echt vreselijk. Ik hoop dat jullie wat rust hebben gevonden en dat het nooit meer gebeurt!

Blike, Nick is ook niet klein te krijgen he! Lekker hoor, zo'n mannetje. Hij klinkt als een heel makkelijke baby.

Sheltie, kan me voorstellen dat je de volgende echo even afwacht. Blijft toch nog wel even spannend voor jou dus! Kun je al een beetje genieten, of is het voornamelijk spanning nu? Fijn dat in ieder geval je misselijkheid aan het afnemen is!

Ikkuh, wat een gedoe met je auto! Het is ook niet echt weer om stil te staan op de vluchtstrook!!

Nou, vanmiddag eindelijk mooie buikfoto's gemaakt! Mijn vriend heeft er heel wat gemaakt, de mooiste heb ik bewerkt. Ik heb geen zin ze hier op zp te zetten, ook niet op facebook, dus zal jullie persoonlijk een fotootje sturen. Dat doe ik dan wel via facebook, dat is het makkelijkst!
    Vind het een gek idee dat ik de volgende ben, maar ook wel heel erg fijn. Ik had me zoiets anders voorgesteld van zwanger zijn. Maar ik ben echt al 27 weken aan het zweven en heb nergens last van. Dit gun ik iedereen! Ach, de kwaaltjes zullen nog wel komen en dan piep ik vast wel anders :D Blike, mijn verlof begint op 7 april. Heb aangegeven 4 weken van tevoren te willen stoppen, vooral omdat het zo goed gaat. Ook heb ik het gevoel dat dit mannetje misschien wel wat langer gaat blijven zitten. En als ik dan al 6 weken van tevoren thuis ben, verveel ik me zo :D Heb liever meer tijd na de bevalling. Maar goed, misschien denk ik er over een paar weken wel anders over :D

Ga jullie nu allemaal een facebook berichtje sturen!

Groetjes Roxie

12. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ajlaa, Luca, Lupita, Igor, Sheltie, Blike, Noamy, Ikkuh en Blondi, jullie hebben een Facebookbericht :D

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's roxie! Heb ook al gereageerd via facebook ;)

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    roxy--> wow mooie foto`s hoor!!! zijn echt heel gaaf geworden en je ziet er heel gelukkig en stralend uit :D

noamy--> vreselijk dat je dat hebt moeten meemaken... ik hoop dat het nu eenmalig is geweest en je nooit meer zal overkomen!

lupita--> ik hoop dat hugo dan snel door zal slapen en niet eventjes wakker zal worden :)
    me auto was zaterdag opgehaald stond nu bij ons in de buurt en vandaag naar de garage dus ben benieuwd...

lekker een weekendje heeeeeerlijk niks gedaan elk weekend was er wel wat dus ben helemaal blij dat we niks hadden... dus dan gaan we maar weer poetsen in huis he haha.

verder nog iedereen leuk weekend gehad?

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    heej ladies

ben ik ook weer eens even

het was idd enorm schrikken vrijdagavond/nacht
    zoiets wilt niemand meemaken en het gebeurde ook zo uit het niets
    ja wel na het huilen maar zo erg overstuur was ie niet heb wel eens erger meegemaakt
    mijn vriend had m vast en zag ineens zijn gezicht in zijn schouder verdwijnen dus zei "hee pak m is op!!!!!! en toen mn vriend m oppakte zag ik m slap zn ogen draaien en rood blauw worden
    ik heb m uit zijn handen getrokken in zijn geicht geblazen armen omhoog en hielp niets!
    toen m geschud(sorry uit paniek) en weer geblazen en armen omhoog en toen ademde ie ook weer!!!
    leek wel 5 min te duren wilde net tegen mn vriend zeggen bel 112!!!!!!!!
    en toen hij ging ademenen huilde hij niet en zat hij gewoon tv te kijken heel suf net of er niks gebeurd was
    de hele nacht is hij om de 5 a 10 min wakker geweest huilend..........
    bah
    hij slaapt nu weer in zijn eigen kamertje
    had m liever misschien nog n nachtje bij ons gehad maar dalijk wilt ie elke avond bij ons liggen!!!
    hoop dat ik mezelf kan inhouden vannacht en niet om de 10 in bij m ga kijken
    die lieverd!!!!
    man oh man wat een heftige gebeurtenis zeg! hoop zo dat hij dit nooit meer doet!!!

roxi zag je fb fotos idd
    mooie buik hoor en stralend zwanger!!

lupita wat goed dat hugo het goed doet en goed drinkt!
    welke voeding krijgt hij?en geef je m iets voor de krampjes?

ajla hoop zo dat ze jullie snel een handje gaan helpen!!!!!

sheltie het is wel heel apart he dat je gewoon weet dat er id eigenlijk 2 kindjes in je groeien waarvan er eentje soieso leeft!!!
    wanneer zien ze dan of het andere vruchtje wel of niet leeft zeg maar?

ikkuh bij jou gaat nu alles ook lopen he!!!!
    joehoe!!!
    wanneer trouw je ook alweer?

idd saskia is er ook al ff niet geweest nee!

asun wat heerlijk dat dena in de sneeuw was geweest
    zag t op fb
    hoe vond ze t?

luca ik ken dat idd ook met vrienden
    en ach zelfs met fam!
    probeer erboven te staan aar dat is soms makkelijker gezegd als gedaan ik weet t!
    ik heb het namelijk ook
    en heb mensen met de geboorte van noël wel weer leren kennen
    van sommige ensen hebben we niet eens n kaartje,smsje , mail,fax whatever!!! gehad!
    naaste fam!
    mijn zwager en vriendin weten jullie nog die na n maand al gepland zwanger was!!! nou die zijn zo met zichzelf bezig volgens mij!
    noël heeft nog steeds niks van ze gehad voor zijn geboorte!!!!
    ze wonen hier 5 min vandaan en zijn sinds noël er is misschien 2x hier geweest!
    en vragen nooit eens op whats ap ofzo hoe het gaat of net zoals wat er met noël is gebeurd t weekend reageren ze ook niet op!!!!!
    we hebben zo n groeps whats ap voor de schoonfam neven en nichten ierdereen reageerd behalve mn zwager(broertje van vriend) zijn vriendin en mn schoonzusje(zusje van vriend)
    dat is toch echt erg of niet!!!
    maar als ze iets gekocht hebben ofzo dan kunnen ze wel appen en fotos sturen!! oehh vreselijk!
    nou hun behandel ik dus hetzelfde als hun ons!
    helemaal als straks hun kind er is!
    wellicht gaan hun ogen dan open maar ik ben r al zoooo klaar mee!
    egoisten!!!!
    sorry moest ff vuur spuwen! ahahahaha

nog iets leuks!
    wij hebben er een neefje bij!
    Ronin genaamd en is de 30ste geboren!

over 4 weken is mn leuke schoonzus uitgerekend NOT leuke schoonzus he ;) hahaa ben benieuwd!
    krijgen iig ook n jongen!
    en............de neef van djordy en zijn vriendin zijn zwanger van de 2e!
    het is een heuse babyboom in mijn schoonfam!
    en alemaal jongens en maar 1 meisje!

hoop niemand vergeten!!!!
    truste voor straks!

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ohh vergeet op blike te reageren en haar arme mannetje
    wat zielig zeg een luchtweginfectie!
    hoop dat ie snel opknapt!!!!

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hey meiden,

lekker van het weer genoten dit weekend? ik ben vooral gisteren de hele dag binnen geweest, lekker bij het kacheltje en de hele dag de joggingbroek aan. Is niks voor mij, maar vond het nu heerlijk.

Noamy nou wat een verhaal van Noël, ik denk dat je wereld op dat moment even heel klein wordt. Hoop voor jullie dat hij het niet nog een keer krijgt. En een neefje erbij, gefeliciteerd.

Blike gelukkig dat het alweer wat beter gaat met Nick.

Ikkuh wat een verhaal van je auto..haha maar ja jij zat lekker warm thuis, dan kan volgens mij die auto je even niks meer schelen.

Luca wat heb je toch een lastige vriendinnen, vraag me af of de meesten weten wat vriendschap inhoudt. Het is geven en nemen toch?

Sheltie zeker apart dat er misschien nog een 2e kindje in je buik zit, maar als de vk al een leeg zakje zag dan zal dat waarschijnlijk niet meer uitgroeien tot een kindje.
    En ik las het verhaal van Roxie over haar vriendin maar als ik heel eerlijk ben en het zou mezelf overkomen dan zou ik wel denken; het is er in ieder geval een maar dat komt omdat we er aardig wat moeite voor hebben moeten doen en dan ben je ook al heel blij met 1 kindje.

Roxie hele mooie foto's dat lijkt me straks ook leuk om te doen, een fotorapportage van mij en mijn zwangere buik eventueel met mijn vriend erbij.

Lupita fijn dat het zo goed gaat met Hugo, nu nog even doorslapen :D

Wij hebben 1 maart de 20 weken echo, leuk en zin in. Ik ben ook zo benieuwd wat het wordt, al denk ik zelf (ik ben er behoorlijk van overtuigd zal ik maar zeggen) dat het een meisje wordt.
    Als ik iemand vergeten ben, sorry!!

18. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ lupita: idd op valentijnsdag is de echo. Mooie datum, hopelijk brengt het veel liefdevolle momenten met zich mee.

@ roxie: ik geniet er wel van hoor. maak me niet eens zo heel druk. wat ik al zei, ik heb een goed gevoel.
    Mooie foto's hebben jullie gemaakt! Lijkt mij straks ook zo leuk om te gaan doen.

@ noamy: tjeetje wat zal dat schrikken zijn geweest! Gelukkig gaat het nu een stuk beter met hem. Weet de arts ook waardoor het kwam?
    Op 14 februari hebben we een echo en dan zullen ze zien of het tweede zakje er nog zit of al weg is. en als het er nog zit of er toch nog een vruchtje in zit of niet.
    Heel soms gebeurt het dat een zakje de eerste keer leeg lijkt en een paar weken later er toch een vruchtje blijkt te zitten.
    We wachten het rustig af.

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Sheltie inderdaad gewoon rustig afwachten, meer kan je toch niet doen. En als je gevoel verder goed is, dan zegt dat al een hele hoop.
    Zo heb ik het tenminste wel allemaal ervaren.

Wat vinden jullie vd elfstedentocht, zou toch wel heel leuk zijn als deze na 15 jaar weer een keer doorgaat. Vooral voor de friezinnen onder ons :D

Oh ja ik vergeet nog helemaal iets heel belangrijks te vertellen, ik heb afgelopen zondag 2x het kindje gevoelt. Het voelde als een soort plopje en dat tot 2x toe, dus ik denk ook echt dat het zo is, leuk hè:)

20. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

allereerst dank voor jullie leuke en lieve reacties op mijn foto's. Ben er zelf ook erg blij mee. Hou normaal niet zo van op de foto gaan, maar nu had ik wat moois te laten zien, dat scheelt :D En je hoeft er niet eens voor naar een dure fotograaf!

Igor, wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Volgens mij begon dat bij mij ook zo rond week 16. Over een paar weekjes kan je vriend hem/haar dan ook voelen, dan wordt het helemaal gaaf!! Leuk he! Het geeft weer een extra beetje zekerheid!
    Ben benieuwd of je voorgevoel wat betreft een meisje klopt! Ik was ook overtuigd van een jongen, en dat klopte ook. Nog een paar weken wachten op de echo, leuk leuk leuk!!!

En ik ben helemaal voor een Elfstedentocht! Vind dat zo te gek! Ik hou ook echt van die kou, zeker als dan ook nog het zonnetje schijnt. Heb ooit 5 maanden in Finland gestudeerd, daar is zo'n winter normaal. Ik vind het genieten, en als het dan straks weer lente wordt, is dat extra fijn na zo'n strenge winter. Begrijp alleen dat de kans op dooi komend weekend groot is, dus het is nog even afwachten of het door kan gaan.

Sheltie, nog een weekje tot jouw echo. Rustig afwachten is het beste wat je kunt doen! Altijd mooi om je kleine weer te zien.

Zo meiden, ga weer even aan het werk. Werk lekker thuis vandaag, zo fijn!

Deel Deze Pagina