Oh Lupita ja het lijkt nu allemaal nog heel ingewikkeld maar het komt vanzelf goed straks hoor Ik denk dat de matraskeuze ook erg afhangt van of je baby een buik- of rugslaper is. Als je een echte buikslaper hebt zou ik me zelf prettiger voelen bij een aerosleep. Maar die zou ik dan achteraf kopen en niet van tevoren al, ze zijn toch erg duur. Aline slaapt alleen op haar rug en zij heeft ook een normaal matras. Wel ademend geloof ik maar niet speciaal merk ofzo. Blike hihi ja daarom wil ik die barbies ook zo graag geven Was zelf vroeger ook gek op barbies en kan ook niet wachten tot ik met mijn meisje met de barbies kan spelen haha. Maar als ik dan van mn schoonmoeder hoor dat ze er zoveel plezier van hebben dan denk ik ach waarom niet. Alleen zal ik dan die twee verschillende kopen of twee dezelfde? Ik vind die kerstbarbie met die groene jurk errug mooi, en die vindt de oudste denk ik ook heel mooi. Die met die vleugels is weer wat speelser en dat is juist weer leuker voor de jongste. Achja ik zie het wel Heb nog even de tijd! Haha een van mijn vriendjes vroeger speelde ook altijd met barbies. Die is wel homo gebleken trouwens Wij hebben trouwens wel een bedzeiltje. Kreeg ik gewoon aanbevolen in de winkel.. Ach mocht ze straks op haar buik draaien laat ik die er gewoon af. Voorlopig ligt ze nog niet met dr gezicht in het matras.
Jeetje luca wat n gedoe met die tandarts! En in nl moet je idd weer n verz afsluiten en aline us dan dd gratis meeverz! Blike wat n heerlijke foto met die grote schrikogen! Hahaha Lupita wij hebben wel voor de aerosleep gekozen Omdat het ons toch een geruststellender gevoel gaf En zo veel meer kost ie nou ook niet dan n goed ander matrasje Igor spannend hoor!! Ikkuh ja over 8 mnd wil ik idd de jurk erg graag zien! Asun gefeli met jullie 1 jarig huwelijk!
Ikkuh ben ook erg benieuwd naar je jurk straks!! Oh mijn GOD meiden! Ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest. Ze hadden een nieuwe les; bodysculpt. Ik dacht nou dat lijkt me leuk en ik had op internet gekeken wat het ongeveer inhield, en het leek een soort aerobic met gewichten. Beetje dansen, steps en veel arm en beenbewegingen. Nou de les begon en meteen diep erin, beenspieroefeningen, zo lekker diep door je knieen en weer omhoog. De eerste 5 min ging nog wel maar daarna ging het lekker door. Voelde mijn benen al een beetje pijnlijk worden, want ik heb natuurlijk geen spier meer over na 9mnd op de bank En toen verder met de armspieren, lekker opdrukken! Nou als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb Gut gut gut en zo kregen we nog een paar flinke oefeningen voor onze kiezen, vooral gericht op de been- en armspieren. Maar dit was geen beginnersklasje laten we maar zeggen En dan nog, we waren met zijn 5en en we waren allemaal beginners dus hij zei nog nou dan doen we het rustig aan Never never never nooit meer dat ik deze les volg Ik voel nu echt alle spieren overal en morgen kan ik volgens mij Aline niet eens meer tillen. Oh oh oh wat voel ik me nu zielig Wilde zaterdagochtend naar de buik- en bilspieroefeningen les gaan maar die sla ik maar even over denk ik Volgende week woensdag maar weer zumba
Vandaag maar eens de blauwe slingers en kaarten weggehaald uit huis... jammer, stond zo gezellig maar het werd wel tijd, nick was gisteren alweer acht weken oud! Hij heeft vannacht weer lekker zeven uurtjes doorgeslapen. Enige vervelende is dat hij 's avonds altijd klaarwakker is. Wil hem graag om half acht op bed leggen en dan om half 11 nog een keer voeden. Hij wil om half acht alleen nooit slapen en begint dan altijd meteen te bléren in bed, wat er dus altijd op uitdraait dat we de hele avond met een wakkere baby op de arm zitten, meneer om tien uur gaat slapen en dan voor zijn laatste voeding niet meer wakker te krijgen is... pfff
hihi blike bij ons hebben de slingers ook zo lang gehangen, en de kaartjes hangen nog steeds MAar die gaan er binnenkort ook wel af denk ik. Netjes hoor dat Nick zo lang slaapt! Aline is geen grote slaper, die heeft aan anderhalf uur overdag genoeg en dan houdt ze het met gemak vol tot 10 uur half 11. En dan slaapt ze ongeveer zes a 7 uurtjes. Zoo We hebben net een heerlijk dutje gedaan, voel me gelijk wat beter weer. Kon zowat niet meer rechtop zitten haha
Luca: oooh dan heb ik niets te klagen, gelukkig slaapt Nick overdag in totaal ook nog wel 4 a 5 uurtjes, kan ik tenminste iets doen in huis
Ghehe, hopelijk houdt de spierpijn niet al te lang aan luca! Blike, fijn toch al die slingers en kaartjes is inderdaad gezellig binnenkort kerst, kan je het huis weer versieren
luca--> heftig hoor bij de sportschool haha is toch even te veel van het goede geweest. blike--> lekker dan weer he als alles weer opgeruimd is igor--> hoe is het met je? krijg je al kwalen? hier gaat alles zijn gangetje hoor... heb alleen weer even een dipje hoorde gisteren dat me neefje een 2de kindje krijgt echt hardstikke leuk hoor voor ze maar baalde wel een beetje maarja ik gun het ze echt van harte enige nadeel is dat ze dus op dit moment uitgerekend is rond mijn bruiloft en toen nog even te horen gekregen dat iemand die we kennen en ook een kindje wil al een paar jaar bezig is nu waarschijnlijk een operatie heeft gehad en een eierstok er waarschijnlijk uitgehaald... dus zijn even weer moelijke momenten maar daar komen we wel weer over heen we waren weer lekker enthousiast enzo en ging vol goede moed opweg naar maart dus dat gaan we nu weer doen
Ikkuh, wat naar om te horen dat een bekende een eirstok moet laten verwijderen! Pff.. Kan me voorstellen dat dat hard aankomt. Maar jullie momentje komt wel in maart Morgen naar jonge gezinnenbeurs, ben benieuwd of het iets is Slaap lekker iedereen!
lupita--> hoe was de jongegezinnenbeurs? was je mannetje ook mee? ons moment komt zeker nog wel kan niet wachten maarja nog 4 maandjes dus gaat heel snel... dan denk ik het had ook erger kunnen zijn he als ik het dan vergelijk met die vriendin want dat is natuurlijk echt een stuk erger...
Hoi, hier ben ik even....we zijn inmiddels 8 dagen onderweg, nog 7 te gaan. Het gaat nu spannend worden. Ik heb geen idee of het raak is, heb geen kwaaltjes volgens mij.....maar ben heel positief ingesteld. Lucas wat een dilemma van je studie, ik zou denk ik ook zoiets hebben van;nu kan het nog.....succes met je keuze. Asun klinkt leuk zo'n gastouder gezin, meer persoonlijk. En alweer een jaar getrouwd, gefeliciteerd!!! Ikkuh kan me voorstellen dat zulke momenten heel moeilijk zijn en wat sneu voor die kennis. Ook jouw tijd komt meis. Ik ben ook heel benieuwd naar je jurk. Ik heb de Xbox 360 met kinect besteld en die komt donderdag binnen....joehoe. Samen met het spel adventures en Kungfu Panda hahaha Een ander verdrietig bericht, vrijdag is de moeder van mijn beste vriendinnetje overleden...zo erg en ik ben zo verdrietig. 5 jaar geleden begonnen met borstkanker, 2 jaar geleden botkanker en vorige week kon ze niet meer. Ze heeft passieve euthenasie gedaan, ze had zo'n pijn.....haar dochter ( de zus van mijn vriendin) zou gaan trouwen, had de bruiloft vervroegd zodat haar moeder er nog bij kon zijn maar zelfs dat kon ze niet meer opbrengen.....wat moet je dan een pijn hebben gehad. Woensdag wordt ze begraven, dat wordt een hele emotionele dag. KUT KUT KUT ziekte....bah
igor--> oohhh wat erg zeg kreeg er helemaal kippenvel van vind dat echt heeel erg naar sterkte ermee en gecondoleerd zal zeker een hele emotionele dag worden woensdag... vreselijk voor die dochter die gaat trouwen ook ze had er alles aan willen doen om haar moeder erbij te hebben maar wat je zegt ze zal echt heel veel pijn gehad hebben anders kies je er niet voor denk ik... echt heel veel sterkte. xbox is leuk had de eerste keer 3 dagen spierpijn wij hebben ook kinect adventures is wel leuk word zeker spannend nu nog 1 weekje maar het vliegt wel voorbij toch? ik hoop zooooo voor je dat het lekker is blijven zitten
Hallo allemaal, Ik dacht ik kom ook weer evenjtes lezen hoe het is. Igor, jeetje wat een ontzettend spannende week, ik duim zo hard voor je! toevallig iets van een innesteling gevoeld of geen idee? Het worden lange dagen nu maar hopelijk met een geweldig resultaat!! Luca, wat moest ik lachen om je sportschool verhaal haha. Ben zelf altijd best sportief en hou wel van aanpakken maar heb nu ook al maanden niks gedaan door het ziek zijn en nu heb ik er geen zin meer in (oeps....) dus denk dat ik na de bevalling ook wel goed aan de bak mag en flink krom ga lopen van de spierpijn. Fijn vooruitzicht in ieder geval! haha. en Igor, wat een verhaal van je vriendin haar moeder.... idd. KUT ziekte!!! kreeg er gewoon een brok van, verschrikkelijk... Ikkuh ook jij hebt verschrikkelijke dingen om je heen, wat is het leven af en toe toch oneerlijk.... Maar hou de moed erin, jullie moment is echt onderweg nu. Lupita, hoe was de beurs? Sorry voor wie ik verder over geslagen heb maar heb niet verder terug gelezen. Merk ook dat ik nog steeds weinig tijd heb voor zp maar ik probeer toch af en toe een gaatje vrij te maken voor jullie hoor! we zijn druk bezig met het kinderkamertje en spulletjes kopen dus dan is het natuurlijk niet zo gek dat mn hoofd in de wolkjes hangt nu. Ik ben eindelijk aan het genieten en dat voelt heerlijk! Fijne avond allemaal nog en tot snel!
jeetje Ikkuh en Igor wat een nare verhalen zeg Daar wordt je niet blij van. Igor leuk de kinect! ben errug benieuwd wat je ervan vind! Lijkt me ook wel leuk maar we hebben al een ps3 met move en een wii dus nog een xbox erbij wordt een beetje too much Paula ga jij maar lekker genieten van het zwangere vrouwen gebeuren hoor, lekker spulletjes kopen etc. Wel een foto showen als het kamertje af is he! Vandaag moest mijn vriend onverwachts werken Echt super balen want we hadden net afgesproken dat we een dagje iets leuks zouden gaan doen, omdat we elk weekend in huis hangen en elkaar dan nauwelijks zien omdat ik binnen zit met de kleine en hij in de garage aan het klussen is. Maar toen werd hij savdons gebeld door zijn werk omdat er in het noordelijke deel van corsica heel veel huishoudens zonder stroom zitten door het noodweer hier (weet niet of jullie er iets hadden van opgevangen maar in heel zuid frankrijk en italie is het noodweer met overstromingen ed), en nu hij natuurlijk in de elektriciteit werkt werd hij ook opgetrommeld En ja hij kan nu natuurlijk nog geen nee zeggen want hij werkt er net 2 weken. Dus toen ben ik maar met Aline lekker lang in bed blijven liggen en daarna zijn we even naar een winkel geweest die op zondag open is en allerlei hebbedingetjes verkoopt voor weinig geld. Dus heb een zet gekleurde glazen gescoord, die had ik eerder al ergens anders gezien maar voor meer geld en het waren er minder. En een kussen voor mijn vriend, omdat hij altijd zo een last van zijn rug heeft dus nu zo'n schuimrubberen kussen wat zijn ruggewervel beter ondersteunt. En een spel voor de wii waar ik al heel lang naar op zoek was; wii yoga! echt zo toevallig, ik had er in nl en hier overal naar gezocht maar nergens gevonden. En ik wist niet eens dat ze in deze winkel ook spellen verkochten. Toevallig stond hij verstopt achter een ander spel en ik besloot op het laatste moment nog om het hele stapeltje door te kijken en toen vond ik hem dus zelfs 5 euro goedkoper dan waar ik 'm voor kon bestellen op internet. En ook singstar voor de ps3 met 2 microfoons voor 15 euro. echt niet duur, keek op bol.com en daar is de microfoonset alleen al 15 euro. Dus ik weer blij Alleen kan k de spellen niet uitproberen want gister is door de onweer onze tv gegrild maar dat komt eigenlijk wel goed uit want we zaten al te twijfelen over een nieuwe tv, die groter is en dan tegen de muur aan kan. En mijn vriend wilde toen kijken voor 3d tv's. En toen vroeg schoonmoeder ook nog eens of we niet een groter, duurder kado voor kerst wilden dat ze dan gecombineerd met schoonvader en mijn ouders betalen omdat iedereen anders met zoveel kleine kado's moet zeulen (zij komen vanuit marseille en mijn ouders komen met het vliegtuig hierheen met kerst). Dus nu gaan we dat als vervroegd kerstkado vragen maar Mijn lief belde net om half 6 dat hij nog steeds aan het werk was en hij zou om 6u te horen krijgen of ze klaar waren of dat ze nog verder moesten werken maar hij heeft nog niet teruggebeld dus ik denk dat hij het of nog niet weet of hij is gelijk weer aan het werk Dus het wordt hier lekker toos vriendloos alleen eten en in het donker zitten haha en beetje computeren want ja de tv doet het niet
Ik heb gisteren een enorme klote dag gehad, ik had steeds een beetje buikpijn en vond 2 stipjes lichtbruin in mijn inlegkruisje...ik dacht echt nu is het mis en was helemaal van slag. Daarna was het niks meer en is tot nu toe ook niet teruggekomen. Jeetje wat wordt je daar onzeker van...is het misschien een innesteling geweest (lijkt me wel een beetje laat op dag 8), begin van menstruatie maar breekt het door de utrogestan niet door. Heb ik met mijn nagel een adertje geraakt vanbinnen......pffffff Na een week vrij vandaag voor het eerst weer aan het werk, dat geeft wel wat afleiding maar hou alles in de gaten wat er in mijn buik gebeurd. Paula wat leuk al die dingetjes kopen, gezellig joh. Luca oh balen is dat he als je vriend dan ineens moet werken, maar het heeft je wel weer een Wii spel opgeleverd...hahaha Ikkuh welke spellen hebben jullie allemaal en wat is een aanrader?
Igor, ff snel om je gerust te stellen! Laatst las ik dat een innestelling tot dpo 10 kan! heb je ook getrmpt?
hey meiden, luca--> jeetje heb wel begrepen over het weer dat het zo erg is en wist ook niet precies waar... hoop dat het snel allemaal wat rustiger zal worden. hier is het weer voor de tijd van het jaar erg lekker wat gaaf al die spellen en nog zo goedkoop ook haha nou dat hebben we hier niet hoor igor--> oh ik hoop zo dat het gewoon een innesteling is!! ik ga verder met duimen hoor wij hebben alleen kinect adventures en iets met een autorace verder hebben we nog niks gekocht hebben hem nu 2 weken ofzo en me vriend gaat kijken om hem te laten ombouwen.
Ajlaa wat lief dat je ff snel reageerd....ja toevallig gisteren getempt (anaal) en die was 37.6 heel hoog dus.....maar dit was niet voor het opstaan maar iets later. Heb verder helemaal niet getempt, maar weet natuurlijk inmiddels wel of dat hoog is of niet en ja dit is voor mij hoog. Het hoogste wat ik ooit heb gehad (oraal) was 36.8 Ik hoop ook echt heel erg dat het een innesteling was. Ikkuh ben je alweer een beetje over je dipje heen?
Igor: ooh jeetje meid, wat schrikken... Hopenlijk was het gewoon een innesteling!! Nog zes daagjes meid, dan kun je eindelijk testen! Je temperatuur ziet er wel goed uit! Luca: Hoest met de spierpijn Ikkuh: Pff ja dat zijn de moeilijke momenten hé? Vervelend dat ze net is uitgerekend tijdens je bruiloft, dan wordt je er weer zo me geconfronteerd hé? En een eierstok moeten laten verwijderen bah... Lupita: Hoe was de jonge gezinnenbeurs? Paula: Alweer bijna 22 weken! schiet ook al op hé? Hier megadruk weekendje gehad! Zaterdag kwamen er oud-klasgenoten van mijn vriend op visite, zondagochtend verjaardag bij de dochter van mijn nichtje en zondagmiddag naar de verjaardag van mijn oma... Kon wel merken dat het voor Nick een vermoeiende dag geweest was, hij was erg huilerig gisteravond, arme jongen.