Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by blike1987, Oct 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Sheltie, heb idd opgezocht, zolang de lf min 10 dagen is..
    Vanochtend wel weer een smiley!! 3 dagen achter elkaar! Dat schijnt ook voor te komen..blijven wel vrolijk oefenen ;)

Asun, wow wat is lize groot geworden! Lijkt me een heerlijk vrolijk meisje met idd erg mooie blauwe ogen!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

asun--> mooie meid!! lekker vrolijk en ondeugd... ach dat hoort toch :)

ajlaa--> super hoor een posi test gehad... nu hopen dat het raak is deze ronde :D

roxie--> hoe vond je de beurs?

nou donderdag lekker dus naar de hh-beurs geweest was wel gezellig alleen dat eten.... jeetje het lijkt wel gratis wat kan ik daar toch slecht tegen haha.
    vandaag ook weer geweest want had kaarten gekocht dus voor met me neefje zijn vrouw maarja dat ging niet door dus ben met me tante gegaan dus was erg gezellig.
    heb voor me gevoel ook vandaag iets heel dappers gedaan...
    heb gisteren te horen gekregen dat een hele goede vriendin die ik zowiezo iedere week zie dat ze nu dus zwanger is...
    zit heel erg in een dip erdoor maar gun het der zo erg want ze is al net zo lang bezig als wij ze is nu dan eindelijk zwanger nu ze dus echt even totaal met andere dingen bezig was (met een huis kopen) en nu ben ik dus heel dapper de 9 maandenbeurs overge-raced op zoek naar een leuke speen haha ik moest van me zelf iets kopen want ze begon al helemaal sorry tegen mij te zeggen dat ze zwanger is enzo dus heb een dip moment maar wel een trots moment :)

3. Heey meiden!

Iedereen een goed weekend gehad? Hier wel, drie heerlijke dagen eindelijk weer thuis en genieten met mijn mannetje en mijn meisje! Ben weer helemaal opgeladen!

Zie dat er een aantal nar de hhb zijn geweest, leuk! en ook de 9 maanden beurs leuk natuurlijk :D Hahahah vechten om een pak luiers, wie weet :D

Ikkuh wat dapper van je! Vind ik wel echt knap van je hoor als je het er zo moeilijk mee hebt en dan toch die beurs op die barst van de zwangere vrouwen en baby's! Applausje voor jezelf! En bijna weer de uitslagen, toch weer even spannend he!

Asun wauw wat is Lize gegroeid zeg! Gaat hard he, onze dondersteen is ook alweer een week 7 maanden!

Ajlaa hee wat goed dat de ovutesten goed werken, kun je in ieder geval gericht aan de klus! En volgens mij maakt het inderdaad niets uit of je eisprong op dag 14/15 is of later. Het gaat meer om de lf dat die langer is dan een x aantal dagen (ben ff vergeten hoeveel ook alweer, 8 of 10?) zodat het eitje tijd krijgt zich in te nestelen.

Sheltie wat een mooie echo zeg! Daar mag je trots op zijn ;) Nu op naar de volgende mooie echo, wanneer ben je uitgerekend?

Roxie wow alweer 30 weken, nog maar 10 te gaan! Volgens mij heb jij echt een zorgeloze zwangerschap hihi lijkt me heerlijk!

Lupita succes met de ingreep, arme Hugo :(

Blike hoe gaat het nu met Nick?

En hoe is het met Noamy?

Ik heb straks een soort van sollicitatiegesprek, is voor assistente van een commerciaal (heet dat zo in het nederlands, mensen die producten proberen te verkopen aan bedrijven enzo? :p), en ik zit dan op het bureau en moet brieven schrijven en afspraken maken etc etc, en je moet goed engels spreken en dat doen al die fransen hier niet hahaha. dus ondanks dat ik geen ervaring erin heb maak ik nog een redelijke kans. MAar het is tegelijk ook een soort uitzendbureau dus ik schrijf me ook gelijk in en dan gaan ze sowieso voor me zoeken.

En gister heb ik eindelijk ontdekt hoe mijn naaimachine werkt, dat ding ligt al sinds juli in de kast haha :D Maar hij doet het dus ik ga nu eerst de gordijnen eindelijk eens korter maken en mijn schoonvader kwam al gelijk met een broek aan die korter moet :p Gelukkig is het een broek om in de tuin te werken haha dus als ik m verpest is het niet erg :D

Ik zal vanavond ook even een foto van Aline weer uploaden, is alweer lang geleden!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi meiden, allemaal lekker weekend gehad?

Ikkuh 2x naar de huishoudbeurs geweest, jij durft!!! En ook nog over de 9maandenbeurs, inderdaad heel knap dat je dat hebt gedaan. Respect voor jou.

Ik heb me rotgelachen om al die vrouwen met die trolly's voor alle gratis spullen. Heb nog serieus zitten denken of het nou gewoon slim was of eigenlijk compleet "gestoord" hahaha

Luca fijn dat je weer thuis bent en mooi dat je weer bent opgeladen heerlijk. Succes zo met je soort van sollicitatie, duim voor je dat het wat wordt.

Asun wat een grote meid is Lize al zeg, gaat hard hè? Ben je aan het genieten van je meisje.

Ajlaa goed aan de klus geweest dit weekend??

Noamy jij krijgt van de week de uitslag van je rug toch?

Lupita ik ben benieuwd wanneer Hugo geholpen word, hoop voor hem dan maar zo snel mogelijk dan is hij er ook weer vanaf (en jullie ook:()

Roxie hoeveel dagen ga jij straks werken, het scheelt denk ik wel dat jij thuis kan werken of niet?

Ik heb me heerlijk uitgeleefd op de 9maandenbeurs, heel veel dingen gekocht van hydrofiele luiers tot de kinderwagen (van mijn ouders gehad). Het is de Mutsy transit geworden, kleur zilvergrijs. Super gaaf en helemaal blij mee. Had 2 hele grote boodschappentassen vol en als we hadden geweten wat het wordt dan had ik nog wel meer gekocht denk ik. wel dekentjes gekocht, hoeslakens, lakentjes, rompertjes, slabbetjes, speentjes en heel veel gekregen ook...ik vond het echt heel erg leuk en het was gezellig samen met mijn moeder. Was 's avonds wel helemaal kapot, maar dat had ik er graag voor over.

5. Hooi! Wow Igors dus je hebt hele ladingen mee naar huis genomen hahaha! Ach lekker toch er is niks leukers dan dat!

Het gesprek ging goed maar moet nu afwachten op de reactie van het bedrijf zelf. En dan nog bij hun op gesprek. Het is wel fulltime maarja dat is dan maar even zo hoor. Mocht het niet lukken dan kan ik altijd weer nog op zoek naar parttime werk.
    Ik heb wel meteen rondgebeld voor oppas en er een gevonden! Hier in de buurt ook nog dus ik denk dat ik het gewoon ga doen. Dan heb ik maar vast een gastouder ook voor evt andere banen. Dus het gaat goed! Eind vd middag met Aline naar de kinderarts en dan krijgen we ook een medisch certificaat mee zodat we in maart kunnen gaan bayzwemmen! Gezellig :) en nog even dat meisje van hier uit de buurt mailen om af te spreken en dan heb ik weer van alles te doen haha. Zo doe je niks en zo heb je nergens tijd meer voor!

6. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @Ikkuh, ik vind het idd erg knap van je!! Moet ook eerlijk zeggen dat ik juist ook erg mee bezig ben om niet over te komen dat ik het een ander niet gun! Ik leef een beetje met het idee als je het een ander gunt, wordt je ook wel wat gegund!
    Maar makkelijk is het zeker niet!

@Luca, heerlijk weer thuis, dus! Ik ben wel erg benieuwd naar Aline! Op fb zie ik nooit een fototje voorbij komen, dus kom maar op! Heeft ze nog steeds zo'n mooie bos haar?
    Zou wel erg fijn zijn als je daar aan de slag kan, he?! Ik hoop het voor je!

Igor, zooo jij bent lekker bezig geweest op de 9mnd beurs! Heerlijk lijkt me dat! Scheelt dat nou veel in de prijs?
    Donderdag, the big day!!!! Spannend!!!!
    We hebben alle 3 de dagen van de posi ovu test geoefend! En niet eens omdat de test positief was maar we daar gewoon zin in hadden, dus dat kwam wel erg goed uit ;)
    Normaliter is het na de menstruatie om de dag, nu deden we dat tot dag 20, op dag 21 niet, en toen hadden we dag 22,23 en 24 de posi ovu. Manlief wil alleen niet meer na de eisprong, hij is bang dat ie anders de eicel van mn baarmoederwand afschudt... hahaha
    Ergens denk ik dat t belachelijk is, maar aan de andere kant... na de terugplaatsing wordt het toch ook afgeraden? Had dat ergens gelezen.

7. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Ikkuh, wat goed dat je voor je vriendin de beurs over bent gegaan! Echt hartstikke stoer! Hoop dat je er volgend jaar weer heen kunt, maar dan lekker zwanger of misschien al met een kleintje! Kreeg je nou vandaag de uitslag van de zaadtest? Succes!!

Asun, wat een mopje jullie Lize. Echt een leuke foto! Ik zie dat je de Stokke stoel hebt. Die wil ik denk ik ook. Maar vind je het niet vervelend dat er geen blad bij zit? Dat 'ie dus altijd aan een tafel moet staan? Ik vind het een prachtige stoel, maar vind het zo onhandig dat dat er niet bij zit!!

Igor, ben van plan 4 dagen te blijven werken. Ik werk nu wel veel thuis, maar denk niet dat mijn werkgever het goed vind dat ik dan ook oppas. Dat gaat toch niet echt samen. Bovendien moet ik ook de deur uit voor interviews, dus ons schatje zal toch 3 dagen naar de opvang gaan. Vriend gaat een dag minder werken, dus hebben we allebei 1 doordeweekse oppasdag. Vind het wel moeilijk om daar nu al zo over te moeten beslissen. Weet nog helemaal niet hoe het straks echt gaat zijn. Misschien ben ik blij dat ik 4 dagen kan werken, misschien wil ik wel liever naar 3. Maar goed, er moet ook brood op de plank komen... :D
    Wat gaaf dat je zo lekker hebt ingeslagen op de 9MB! Had ook wel meer kunnen kopen, maar mijn collega moest op een gegeven moment naar zwangerschapsgym en toen bleef ik er alleen achter. Tsja, dan is het ook niet echt leuk meer. Gaaf dat je een kinderwagen hebt! Nu nog even afwachten of er inderdaad een roze of blauw dekentje in komt te liggen, SPANNEND! :D

Luca, lekker bezig geweest jij!! Wat fijn dat je een oppas hebt gevonden voor Aline. Heb je al wat gehoord over je baan? Zou top zijn zeg! En wat handig dat je zelf een naaimachine hebt! Moet ook gordijnen inkorten, maar denk dat ik ze even naar de kledingmaker breng...

Ajlaa, fijn dat je ook echt zin had toen het moest :D Mijn lief en ik kunnen er nu wel om lachen als we het weer over die tijd hadden.
    'Ik heb eigenlijk echt geen zin, sorry'.
    'Ja, maar het móet!'
    Ach, romantisch was het op een gegeven moment niet meer, maar het resultaat mag er naar zijn! En nu genieten we des te meer van seks, omdat het weer gewoon om de seks is, niet om de voortplanting :D

Sheltie, veel plezier bij de echo morgen, hoop dat je weer een mooi klein frummeltje krijgt te zien!

Was vanochtend weer bij de verloskundige. Vind het altijd zo leuk, het gaat ook gewoon heel goed! Bloeddruk nog steeds top (70/100) en ijzergehalte is geprikt (7,2 dus perfect). Verder een beetje gepraat over de bevalling. Onze kleine man ligt nu goed, mooi met z'n hoofdje beneden, dus hoop dat dat zo blijft. Ze kon ook voelen dat hij al iets was gedaald.

8. sheltie

sheltie Niet meer actief

Even snel berichtje, ben ontzettend verkouden dus mn kop zit vol.
    Vanmorgen echo gehad en alles was super goed! :D
    Het was druk aan het heen & weer springen. Twee armpjes en 2 beentjes gezien. Hij was mooi aan het zwaaien naar ons en lag op zn zij, hierdoor zijn de foto's niet zo super duidelijk. Je kon duidelijk het neusbeentje en de kaakjes zien zitten. Ben zo ontzettend blij dat alles goed met ons kleintje is. Het hartje ook nog even beluisterd, zo mooi.
    Net de kraamzorg geregeld en zo nog even een afspraak maken voor de 20 weken echo.
    Rond 20 september ben ik uitgerekend.

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Goeie berichten Sheltie!!! Echt fijn om te horen, lucht toch wel op kan ik me voorstellen!

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    sorry dat ik even niet verder reageer dus even kort maar krachtig...
    we hebben gisteren de utislag gekregen van het zaadonderzoek en er was weer niks gevonden...
    nu moet me vriend over 6 weken weer onderzoek laten doen dus hopen dat er dan wat is zowiezo gaan we kijken voor een acupunctuur baad het niet schaadt hjet ook niet en me vriend staat ervoor open dus ach ja.
    dan als die zaadonderzoek weer gedaan word dan moet ie een persoonlijk afspraak maken voor de uitslag en als er dan weer niks gevonden is dan zou hij als enige volgende optie nog een operatie kunnen ondergaan.
    nu hebben we begrepen van iemand die we kunnen dat het een zware operatie is... en mijn vriend heeft nu het idee dat het alsnog dan niet goed zal uitpakken dus laat ik de keus volledig aan hem over...
    we gaan er nu in ieder geval echt alles aan doen op de hoop dat ze wat gaan vinden over 6 weken.
    dus het is nu afwachten ben er wel heel bang voor dat het dus weer niet lukt en het dan einde verhaal is van samen een kindje krijgen...

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Lieve ikkuh,

Wat een naar nieuws voor jullie! Het is ook zo oneerlijk!
    Ik blijf hoop voor jullie houden, meid!
    Je vriend zal het vast allemaal al gedaan hebben..de komende 6 weken heel gezond eten en niet roken/drinken. Ik heb daar zulke goede succesverhalen over gelezen.. Misschien heeft het voor jullie ook baat!

Een hele dikke knuffel!

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    #832 Ajlaa, Mar 1, 2012
    Last edited: Mar 1, 2012
    Igor, heel veel plezier vandaag!!!! Spannend!!!

Roxie, wow 4 dagen blijven werken, wat goed als je dat aankan! Het scheelt ook dat jw vriend 1 dag thuis is. Doen mijn zwager en schoonzus ook, voor mij de ideale situatie! Hopelijk is je vriend niet vies van klein beetje huishouden ;) dat scheelt ook erg veel! Ik zie bij mijn collega's hoe fijn ze dat vinden.
    Voortplanting!! Hahaha ja echt, soms heb ik ook zoiets van pfff maar tot nu toe nooit naar elkaar uitgesproken, hoewel ik denk dat hij dat ook wel heeft! Maar t lijkt me fijn als dat nou eenmaal achter de rug is ;)
    In ons ziekenhuis is het trouwens geen fertiliteitsafdeling maar voortplantingsgeneeskunde! Eerste keer belde ik de afdeling gyneacologie, kreeg ik te horen dat ik vooortplant.gen.kunde moest hebben... Ik zag proefdieren voor me bij alleen het woord al! Haha

Sheltie, wat fijn dat alles goed is, meid! Wanneer gaan jullie de fam inlichten? Na deze echo toch? Al bedacht hoe jw t wilt zeggen?

Gister te horen gekregen dat een vriendin, die ik niet meer zo vaak zie, zwanger is van de 2de! Nooit heb ik moeite gehad dat een ander wel.zwanger is en ik niet, ik gun het echt iedereen, juist omdat ik weet hoe k u * het is om in zo'n situatie te zitten. Maar gisteren hakte het er echt in! Ik gun het haar echt, maar het idee dat sommige al zwanger zijn van een tweede en ik niet eens van een eerste werd echt werkelijkheid!
    Ben er wel weer overheen, maar t was gewoon ff k u *

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Ikkuh wat ontzettend balen zeg voor jullie, maar goed dat jullie doorgaan en er alles voor over hebben. Ik wil me verder nergens mee bemoeien hoor, maar in het Radboud zaten heel veel mannen die ook geen levend zaad hadden en waar uiteindelijk een PESE of TESE is uitgevoerd. Dan halen ze zaad direct uit de zaadbal of nog een andere plek. En hierdoor zijn er genoeg vrouwen toch zwanger geraakt. Jullie zullen dit vast ook al wel gehoord hebben, maar wil het toch even tegen je zeggen. En die operaties vallen volgens mij heel erg mee en zijn goed te doen. Sterkte meissie, dikke digiknuffel voor jou :)

Roxie ja logisch eigenlijk, thuis werken en oppassen gaat niet samen natuurlijk. Mijn vriend kan ivm zijn functie helaas geen dag minder werken, dus ik ga 3 dagen van 9 uur werken. Ik werk nu 4x9 dus 1 dag minder. Heerlijk en als het allemaal mee zit en ik ga 20 juni met verlof hoef ik in januari 2013 pas weer te beginnen heb nl nog heel veel vakantiedagen......joehoe!!!

Sheltie wat fijn dat alles goed was, nu lekker gaan vertellen aan iedereen?

Ajlaa kan me voorstellen dat je even baalde van die vriendin, mag ook toch en is heel begrijpelijk.

Ja en wij straks om 2 uur de 20 weken echo, spannend en heel veel zin in. Jullie horen het van mij. Oh ja en vrijdag 9 maart komen ze de kinderwagen brengen, leuk!!!

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Igor, vertel!!!!!

Zit nog op werk, dus reageer later op de rest.

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden, nou ik zat er compleet naast....we krijgen een jongetje:D moest even omschakelen maar we zijn er hartstikke blij mee en alles zit erop en eraan.....en de naam weten we ook al hahaha

16. Lupita

Lupita Bekend lid

Aug 26, 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iikuh, heel veel sterkte meis! Ik hoop dat het toch allemaal goedkomt, het is je zo gegund!

Igor, wat leuk een jongen! En je weet de naam al, dat is fijn! Ben erg benieuwd als het zover is ;)

Sheltie, wat fijn dat alles goed gaat met je uk :) spannend nu straks de 20 weken echo!

Uhh.. Volgens mij ben ik de helft vergeten...

Maandag wordt Hugo's tongriempje geklieft... Germ... Maar komt goed... Zie er wel tegenop!

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    haha Igor dan moet je idd ff omschakelen, maar maakt het niet minder leuk toch ;) En meteen een naam! Wat gaaf! Ben benieuwd! Je zit op de helft meid!

Lupita, ach gossie...maandag al?! Komt goed meis! Niet stressen!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> bedankt voor de tips :) heel lief van je alleen wel jammer dat we dus allebij niet drinken en roken haha en we eten gezond en me vriend gaat ook 2 keer per week zowiezo hardlopen dus we kunnen niet veel doen eraan... dus vandaar maar proberen met acupunctuur en dan zien we het wel.

wel naar om dat dan te horen dat er een vriendin zwanger is weet precies hoe je je voelt :) zelf ben je nog bezig met de eerste proberen te krijgen en een ander krijg zijn 2de al (bij mij soms zelf mensen hun 3de...)
    maar vooral positief blijven hoor! werkt het beste...

igor--> ja de operatie is waarschijnlijk een TESE of PESE op dit moment ziet me vriend het positieve er niet van in hij denkt dus dat het bij hem niks uit haalt omdat hij het idee heeft dat het zaad dood gaat al bij het verdelen van de chromosomen... maarja misschien dat als het zo ver komt bij de volgende uitslag dat dat nog het enige oplossing is wie weet doet ie het dan wel... maarja ik wil heb niks verplichten.

wat super hoor een jongetje!!! en wat leuk dat jullie de naam al weten ik ben wel heel benieuwd hoor!:D

lupita--> voorals ik het vergeet heeeeel veel succes en sterkte met hugo maandag ik hoop dat het allemaal mee valt!

nou hier gaat alles weer rustig zijn gangetje zat er eergisteren echt even doorheen was heel kwaad op me vriend... omdat ie er dus niet echt over kan praten maar daar kan ik dus niet tegen... naja gelukkig blijft hij altijd rustig en hebben alleen de muren het te verdoen hahaha.
    morgen ga ik naar musical kruimeltje en ook me vriendin gaat mee die dus afgelopen zaterdag vertelde dat ze eindelijk zwanger is... ze is nu 4 weken zwanger en heb der dus nog niets verteld over onze uitslag en ze weet er alles van maarja weet dus niet zo goed of ik het moet vertellen of even niet want zij zit nu lekker op die roze wolk en daar wil ik der wel op laten zitten :D
    maarja nu weer lekker alle positiviteit naar voren halen en dan komt het weer helemaal goed!

19. Hoi allemaal!

Ikkuh oh nee he wat een vervelend nieuws, dat is natuurlijk precies niet wat je wilt horen! Nu weer 6 weken wachten dus.. En als ze verder niks vinden dan krijg je ook geen ICSI ed meer begrijp ik? Ik hoop voor je dat je vriend die operatie dan wel aandurft, het is altijd het proberen waard natuurlijk. Maar wel lief dat je het helemaal aan hem overlaat.
    En ik zou het gewoon aan je vriendin vertellen. Als ik die vriendin was zou ik me eerder beledigd voelen als ik er achteraf achter kwam dat je het me niet had verteld om me te 'sparen'. Als je het er zelf nou liever echt niet over wilt hebben oke, maar anders zou ik het wel vertellen. ze weet immers alles al dus dan hoort dit er wel min of meer bij.

Igor wauw een jongen, gefeliciteerd!! Wat leuk! Alles stoer kopen dus haha :D Is zeker wel even wennen he haha, dat had ik ook bij mij was het ook precies andersom, we dachten een jongen en het was een meisje. Maar dat was na een dag wennen wel weer over, toen waren we ook superblij :D

Ajlaa weer een zwangere, het lijkt wel een babyboom! Je mag je af en toe best even kut voelen hoor, helemaal niks mis mee! Dat wil helemaal niet zeggen dat je het mensen niet gunt maar je kunt je gevoel nu eenmaal niet uitschakelen. Als je ziet dat het anderen zo voor de wind gaat en jij er zelf zoveel moeite voor moet doen!

Hmm roxie 4 dagen werken is prima toch. Tenminste ik ben zo iemand die het thuis niet uit kan houden de hele week dus ik zou wel blij zijn haha. Nu heb ik misschien 5 dagen te pakken en das natuurlijk ook niet ideaal maarja daar kan ik altijd evt later nog over overleggen of dat het misschien iets minder kan. De werkdagen zijn hier echt belachelijk. Je werkt van 8 tot 6 maar je hebt dan wel pauze van 12 tot 2. Dat betekent dus dat je verplicht 2 uur onbetaald uit je neus moet gaan zitten vreten (Want eten kan ik echt ook wel in 30 min) maar daardoor wel een uur vroeger begint en een uur later klaar bent, plus dat je een fulltime werkweek van 35 uur in 5 dagen moet doen terwijl het dus ook makkelijk in 4 dagen past als je maar een uurtje of halfuurtje pauze neemt. Grrr! Maar ik ga wel even kijken of ikhet voor elkaar krijg dat ik tussen 12 en 2 door mag werken en dan of eeder naar huis kan of een dag in de week vrij.

Nou ik heb eindelijk de tijd genomen om de foto's van Aline op de computer te zetten dus hier komen ze, ons meisje is al zo groot! Ze heeft 2 tandjes, foto is van vrijdag en de foto waarop ze zit (dat houdt ze overigens maar een paar seconden vol haha) heb ik vanochtend gemaakt :D

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    [/ATTACH]

Hierbij 2 foto's van de 20weken echo, lief hè? Dat koppie zo schattig, nu al:p

Jeetje Luca wat is Aline alweer groot, wat gaat dat hard zeg.

Nog niks gehoord van je baan dus? Zou wel fijn zijn als je inderdaad door kan werken en eerder naar huis kan.

Share This Page