Wow luca wat is aline groot en veranderd!!! Echt een schatje! Haren zijn ook lichter geworden.. Ze lijkt verder wel nog steeds veel op je vriend, of niet?! Aaaaaaah igor wat een lief menneke, deed ff zwaaien naar mama en papa?! Aan deze echo zie je hoe snel de tijd gaat!!!
Ahh Igor wat een lekker koppie! Mooie heldere echo zeg! Die baan heb ik nog niks van gehoord nee, het interimbureau heeft mijn cv etc opgestuurd naar hun en zij moeten nu een reactie geven en volgens mij moet ik dan eerst nog bij hen op gesprek en dan komt er pas een definitieve beslissing. Maar ik denk niet dat ik vandaag nog een reactie kan verwachten. Ik hoop wel dat ze een beetje opschieten want we moeten ook tegen de gastouder zeggen of we het doen of niet en ze is echt een goede. En als het dit niet wordt moet ik heel hard verder gaan zoeken natuurlijk. Ik kan het misschien vanmiddag nog wel eens bij die kledingwinkel proberen waar ik al een paar keer geweest ben maarja ik weet niet of het wel zin heeft nog, ben daar al eerder afgepoeierd natuurlijk En ik zou minder verdienen denk ik dan bij dat bedrijf. Nja afwachten maar! Ajlaa ze lijkt op ons allebei Ze heeft zijn ogen, nu zijn ze een soort van groen/grijs achtig en amandelvormig hihi. En ze heeft dezelfde lipjes als papa. En de rest van het gezicht is meer mama, en dr haarkleur ook Het lekkerste vind ik die luierbillen hahahaha, ziet er zo schattig uit in zo'n maillotje
Nou, hier ben ik ook weer eens een keer! Ikkuh, jeetje wat ongelooflijk balen zeg. Ik gun het jullie ook zo, je leeft altijd met iedereen mee en bent superlief als iemand anders zwanger is en bij jullie lukt het maar niet Hele goeie vrienden van ons zijn zwanger met een donor, ze hebben hetzelfde traject gehad als jullie. De operatie was bij hem reuze meegevallen maar het had helaas niks opgeleverd. Ik hoop niet dat het nu onaardig overkomt of negatief want dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Wilde alleen even vertellen dat het in onze omgeving ook is gebeurd. Sheltie, ik had je nog niet gefeliciteerd. Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Heb je voor ons ook een echofoto? Ik denk dat jullie een meisje krijgen! Ajlaa, jij krijgt een hsg? Dat is toch dat ze je eierstokken doorspoelen of zit ik nu helemaal fout? Igor, wat leuk een jongen! Ik had al zo'n vermoeden dat jullie een jongen kregen. Had nog eens de foto's van de verbouwing op fb gekeken, jullie hebben echt een groot, mooi huis nu! Luca, wat een heerlijke meid is Aline! En die bos haar, wooow! Super! Dena heeft vorige week haar 1e tandje gekregen en gister de 2e! Je ziet ze alleen bijna niet omdat ze nog zo klein zijn.. Geef je nog steeds borstvoeding? Gaat dat allemaal goed? Lupita, heel veel sterkte maandag! Oh dat lijkt me zo erg.. ik kan er absoluut niet tegen als Dena pijn heeft. Paula gaat ook bijna bevallen denk ik hé? Maar ze is hier nooit meer.. iemand haar op fb? Ego, hier gaat het allemaal zn gangetje. Dena wordt ook een hele dame, ze eet nu een boterhammetje mee 's middags. Vind ik erg gezellig. Ze kan ook papa en mama zeggen, niet naar ons gericht natuurlijk maar zo tussendoor eens een keer. Oh en ik word weer tante! Mijn schoonzus is 9 september uitgerekend. Ze hebben er 1,5 jaar op moeten wachten dus superfijn voor ze. Deze foto is van vanmorgen.
Dena is trouwens wel een echt rotzakje, ze wil nu al alles wat niet mag. Heeft ze boterham, wil ze mijn boterham. In plaats van haar speelgoed pakt ze je telefoon of de afstandbediening en als ik het afpak en zeg dat het niet mag gaat ze kei hard gillen en met haar speelgoed gooien. Ze had beter Diva kunnen heten ipv Dena
Wow blondi, kan dena nu al papa en mama zeggen??!!! Vlotte tante, zeg!!! Heerlijk toch, zo'n kleine diva!!! Hele mooie foto, trouwens! Gefeliciteerd met je schoonzus! Word je voor de eerste keer tante? Tante zijn is hartstikke leuk!! 30 maart heb ik eerst een gesprek bij de fertiliteitsarts, dan wordt ook een afspraak voor hsg gemaakt. Is idd het doorspuiten vd baarmoeder en eileiders! Lees veel pijnlijke verhalen er over maar ook vaak genoeg dat het mwevalt dus ben er niet echt meer bang voor. Dat gevoel zet je wel aan de kant, het is tenminste voor een erg goed doel!
Klinkt spannend zo'n hsg, ik had ook eens gelezen dat het pijnlijk was maar vrouwen kunnen heel wat hebben! Laat het in ieder geval maar de moeite waard zijn. Er zijn wel veel vrouwen die daarna snel zwanger raken toch? Ze zegt papa en mama net zoals ze tata en dada zegt dus ze heeft nog geen flauw benul van de betekenis hoor Ik ben al tante maar toen dat nichtje geboren werd was ik nog niet samen met mijn vriend dus de zwangerschap, geboorte en eerste maanden heb ik niet meegemaakt. Erg leuk om dat nu wel mee te maken!
luca--> mooie foto`s van aline! wat is ze groot geworden he gaat echt heel hard over 6 weken dan als er weer niks is dan kan hij dus kiezen voor de operatie heb begrepen hier op het forum dat als er wel al eens zaad is geweest dat wel goed zou moeten uitpakken en als me vriend er toch voor gaat en ze hebben wat dan doen ze daarmee een icsi en als dat allemaal niet meer mogelijk is dan verder de beslissing nemen over de toekomst. we denken er nu in ieder geval wel al over na wat we dan zouden willen. igor--> mooie echo`s!! echt een babytje he blondi--> mooie foto van dena! lekker hoor dat ze al een broodje mee eet in de middag kan me voorstellen dat dat een stuk gezelliger is. weet je toevallig of er bij die goede vrienden ooit wel eens zaad gevonden is? ajlaa--> spannend hoor 30 maart! ben benieuwd of het mee viel.
Hoi Hoi, We zijn heerlijk een weekje weg geweest met vrienden. We zijn naar de Ardennen geweest. Helaas niet zulk mooi weer, maar wel een geweldig mooi huisje! Echt een aanrader!! @ Roxie - De Stokke is idd erg handig. Volgens mij bestaan er zelf bladen te koop die je aan de stoel kan vast maken @ Luca - Wat is Aline al groot, en wat een schatje!! Mooie foto's hoor!! Spannend van de job! Ik ben een beetje zoekend naar een dag/eetritme voor lize. Langzaam eet ze steeds meer groente fruit ect. Hoe doe jij dat? Of heeft iemand anders ook tips? @ Ikkuh - Ow wat balen!! Geef de moed nog niet op meis @ Igor - Een jongetje!! Wat leuk. FF omschakelen, kan ik me voorstellen. maar zeker niet minder leuk! Mooie echo!! @ Blond - Wow wat is Dena een mooie meid, en al zo groot! Kan ze al zelfstandig zitten? En al praten.. wat een vlotte dame! Leuk hoor! En gefeliciteerd met je nichtje/neefje. Diva/ Dena.. scheelt maar een paar letters Lize is ook een behoorlijke Diva, als haar iets niet lukt gaat ze gillen... hihi. Stiekem ook wel weer schattig. Wat is Dena's eerten slaap ritme? ben een beetje zoekend met Lize. @ Lupita - Succes morgen!! Zie dat jullie elkaar op facebook hebben, wat leuk! Geloof dat ik dat gemist heb.. hihi. Ik wil ook! Dus als iemand me wil toevoegen.. Zoek op Nusa Meijboom Lentelink
Ikkuh, je hebt pb! Asun, Dena´s ritme is nu zo; 7.00 fles 9.00 fruit, half tot 3 kwart vers fruit slapen 12.00 boterham met stroop of boter slapen 15.00/16.00 fles 17.00/18.00 avondeten, half potje en soms wat yoghurt als toetje slapen 20.00/20.30 fles, tandjes poetsen en naar bed! Sinds vandaag is de fles van 11.00 weggevallen. Die heb ik eerst afgebouwd tot 120+4 maar ik merkte dat ze er geen behoefte aan had dus vandaag heb ik hem helemaal weggelaten en dat ging prima! Ze krijgt flessen van 180+6. het is natuurlijk wel allemaal ongeveer, ik ben niet heel strak met een schema, soms wil ze lang slapen en soms helemaal niet
Weer iets vergeten. Dena kan al goed zelfstandig zitten. Ze doet ook niks liever dan dat. Het lukt haar ook om zich te corrigeren als ze bijna omvalt. Zelf gaan zitten kan ze nog niet, er zijn mensen die zeggen dat je een kind pas moet laten zitten als ze het zelf kunnen maar zo denk ik daar niet over.
Ah oke Ikkuh zo is het al duidelijker, ja meer kan er anders natuurlijk niet gedaan worden, het was me even ontschoten dat je voor ICSI etc natuurlijk ook zaad en eicelletjes nodig hebt Asun en Blondi; leuke foto hoor van Dena! En wat goed dat ze allemaal al kan! Aline is nog niet zo ver hoor! Die kan dus nog niet zelf blijven zitten en ze eet nu sinds kort af en toe een fruit of groentehapje maar ik mag dat van de kinderarts alleen 's middags geven dus meestal krijgt ze dat ipv de fles van 2 uur.Verder slaapt ze overdag nauwelijks, daar heeft ze helemaal geen behoefte aan, ze doet hele korte dutjes van 20 a 30 minuutjes en dan maar 2 op een dag. Wel gaat ze dan tegen half 8 naar bed want dan is ze flink chagrijnig en zit de hele tijd in haar ogen te wrijven. Maar ik merk nu dat haar ritme nu weer verandert, ze wordt de laatste week opeens om 3 uur 's nachts wakker, dan om 6 uur weer en is om half 9 al helemaal klaarwakker (Terwijl ze eerst doorsliep tot 10 uur half 11). Maargoed ik zit dus weer een beetje in een aftastfase haha. Ik denk dat ze straks gewoon lekker om half 8 naar bed blijft gaan en dat ze dan doorslaapt tot een uur of 7 (wel een fles om 11/12 uur nog). En als dat zover is ga ik proberen haar zover te krijgen dat ze ipv die 2 kleine dutjes 1 lang dutje doet tussen de middag van 1 a 2 uurtjes. Daar zal ze toch aan moeten wennen als ze straks naar de oppas gaat. Blondi ik vroeg me eigenlijk af hoe dat gaat met boterhammen eten. Dat kan ze toch helemaal niet verwerken met die 2 tandjes? Tenminste als ik aline al geprakt fruit geef dan stikt ze er al in Dus een boterham volgens mij lukt dat haar nooit. En stroop is dat niet veel te zoet? en boter te vet? Ik ben wel benieuwd Van mijn kinderarts krijg ik namelijk vrij strikte eetregels mee; ze mag nu groente en fruithapjes, 1 melkproduct per dag (yoghurtjes ed) en vlees in de groentehapjes verwerkt (zoals ham, kip etc) en dat alleen tussen de middag, dus niet 's ochtends en ook niet 's avonds ivm de spijsvertering. En brood mag ze volgens mij pas vanaf 10 maanden ivm gist enzo geloof ik. Maar ik merk ook wel dat Aline er nog niet zo heel veel mee heeft, ze doet het lekker rustig aan haha. Ze weet nu wel hoe het werkt met de lepel enzo maar na een half potje heeft ze het vaak wel gezien Dus dan probeer ik haar daarna nog een beetje fruit naar binnen te werken zodat ze wel genoeg eet. En geven jullie haar ook water als ze vast eet? Ik doe het eigenlijk niet (ze wil het ook niet als ik het haar wel geef) maar mijn schoonmoeder zei opeens van straks raakt ze uitgedroogd ofzo :S (de KA heeft er verder ook niks over gezegd). De fles krijgt ze nu nog om 6 uur en 10 uur 's ochtends, en dan tegen 6 uur 's middags en 11 uur 's avonds ook een fles. Die van 3 uur weige ik nu te geven haha. Vannacht werkte het, gewoon even speen teruggestopt en ze sliep door en werd pas tegen 8 uur wakker. Nou ben ik weer even uitgetypt hoor! Even lekker thee drinken en bankhangen
oja en kruipen kan ze ook nog niet. Ze doet nu wel pogingen tot maar ze krijg maar 1 lichaamsdeel opgericht haha. Dus soms steekt ze opeens haar billen omhoog maar dan ligt d'r hoofd nog laag en soms drukt ze zich omhoog met haar armen maar dan ligt d'r onderlijf nog plat haha. Op die manier kan ze wel achteruit 'schuiven' maar ook nog niet zo ver hoor. Ik leg haar ook niet echt op de grond want we hebben geen isolering dus de grond is ijskoud. En ook glad met et laminaat haha dus dan komt ze sowieso niet vooruit. Ik ga wel deze week van die rubberen vierkanten halen die je op de grond in elkaar kan puzzelen zodat ze kan oefenen met zitten en kruipen op de grond. Daar kan ze tenminste niet op uitglijden en als ze valt is het ook een beetje zacht. Want d'r speelkleedje daar rolt ze nu al lang en breed vanaf haha dat ding is veel te klein geworden voor d'r
Hoi Luca! Grappig, Dena at al brood toen ze nog geen tandjes had Ze kunnen zo hard kauwen met dat tandvlees! Ik ben begonnen met korst, daar moest ze extra hard op kauwen dat vond ik een prettiger idee. Op het cb adviseerden ze appelstroop maar ik ben bang dat als ik dat elke dag doe ze niet zo goed meer kan poepen. Bij de boterham en het avondeten geef ik water uit een normale plastic beker, is wel knoeien maar ze vindt het wel leuk en lekker. Dena is wel een erg makkelijke eter hoor, die eet alles! Ik laat haar soms ook pindakaas, jam, slagroom enzo proeven. 1 vingertopje maar hoor Ze zijn best streng in Frankrijk zeg! Dena kruipt ook nog niet hoor! Ze doet hetzelfde als Aline, dr kont omhoog en hoofd omlaag en andersom. Tijgeren doet ze heel af en toe in z'n achteruit. Wel balen dat Aline maar zulke korte slaapjes doet, kan je nooit echt even iets doen. Dena slaapt meestal 1,5 tot 2 uur. Soms zelfs 3 uur!
Asun ik heb je toegevoegd op facebook Wat een rust hier, iedereen druk druk druk? Roxie jou heb ik ook al een tijdje niet meer gelezen (afgelopen donderdag voor het laatst toen je vroeg wat we zouden krijgen)? Luca al iets gehoord van je baan? Wachten duurt altijd lang hè? Ikkuh heb je alles alweer een beetje laten bezinken? Blijf moed houden hoor, ook bij jullie moet het uiteindelijk goed gaan komen. Lupita met Hugo is alles goed gegaan las ik op fb, gelukkig maar. Ik heb vrijdag as weer een controle bij de vk en daarna gaan we 2 kdv's bezoeken. Ik ben benieuwd. Even een heel ander vraagje en jullie hoeven er geen antwoord op te geven; maar hoeveel dagen gaat jullie kindje naar het kdv of gastouder en hoeveel krijgen jullie terug van de belastingdienst? Ik ben me een beetje aan het orienteren en inlezen maar kom zoveel verschillende bedragen tegen. Gelukkig is het voor ons pas van toepassing voor januari 2013 dan hoef ik nl pas weer aan het werk (ik plak al mijn vakantiedagen die ik nog over heb achter mijn verlof aan).....lekker!!
Hee allemaal, Net weer terug van een weekje wintersport, heb echt heerlijk geskied en me goed vermaakt. Nick heeft nog wel een enorme terugval gehad met veel spugen, weinig drinken en hij was enorm benauwd, maar begint nu volgens mij eindelijk wat op te krabbelen. We shall see... Ikkuh: Jeetje meid... ik schrok echt van je berichtje. Wat een rotuitslag zeg... En nu weer zes weken wachten, het zit je ook niet mee hé? Dikke knuffel meid... Sheltie: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Heerlijk hé? om je kleintje dan zo te zien rondspartelen! Roxie: 31 weken alweer! wauw! dat gaat echt snel! Wanneer ga je met verlof? Aljaa: Tis wat hé? dat geplan... Kan me voorstellen dat je ff een baalmomentje had. Igor: Wauw een jongetje, wat leuk!! Dat zal wel even omschakelen geweest zijn zeg Prachtige echo, dat handje *smelt* Over het KDV, Nick gaat 2,5 dag heen, daar betalen wij 800 euro voor, waar we 500 van de belasting van terugkrijgen. We moeten dus per maand 300 euro zelf betalen. Best pittig... Lupita: Hoest met hugo gegaan? Luca: Wauw wat een prachtig meisje, dat staartje!!! geweldig!! Blondi: Jeetje, Dena wordt ook al een hele dame zeg! Wat een mooi koppie heeft ze zeg! Leuk om die schema's zo te zien, kan me echt nog niet voorstellen dat Nick over een maandje ook zover is... Die wil nog niet eens op zijn buik liggen, gaat hij naar een paar tellen alweer krijsen Asun: Heb je toegevoegd op FB
Zal ook nog ff een foto van Nick spammen Met zijn papa: Bekijk bijlage 228436 en deze vind ik ook echt fantastisch! Bekijk bijlage 228437
@ Blike - Leuke foto's!! Wat een mannetje alweer. Leuk dat een aantal me toegevoegd hebben op Facebook. wel ff kijken wie nou wie is. Ik herken niet iedereen . haha Lize is een beetje van de ritme af door de verandering van eetpatroon. Heb haar net van de gastouder opgehaald. Is helemaal munt, had weinig geslapen. Ik heb haar zo slapend uit de maxi cosi in haar bed getild.. slaapt zo door. Schatje! Lize's nieuwe ritme gaat ongeveer er zo uitzien: 7.30 fles 9.00 koekje met drinken slapen 11.00 fruithapje 12.30 boterham met halve fles slapen 15.00 fles 17.30 groentehapje slapen 19.30 fles met pap T gaat redelijk, ze eet goed, alleen het slapen wat minder. Ik denk trouwens ook dat ze last heeft van haar tandjes. Ze kwijt en bijt echt op alles!! Verder hier een mega drukke werkdag gehad. Ik ga snel ff wat eten. Fijne avond allemaal
hallo allemaal!! schaam schaam hier ben ik ook weer eens n keer sorry!!!!!! heb geen tijd en zit vrij weinig achter de pc (meer op mijn foon af en toe op fb maar op deze site niet zo handig om op mijn foon te tikken met een touchscreen....) heb het eea bijgelezen en hoop dat ik niemand ga vergeten alvast sorry als het wel gebeurd!!! @ikkuh meis was een vervelende berichten.............ik ben zeer benieuwd wat er uit jullie volgende zkh bezoek komt en hoop echt zo dat ze iets voor jullie kunnen betekenen het liefst zonder operatie! pfffff ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet zeggen ik vind het gewoon zo sneu voor je.................. @igor meid wat leuk ook een jongen!!!!! geweldig!had verwacht dat jij een meid zou krijgen! haahaha er worden me toch veel jongens geboren he! leuk dat jullie de naam ook al hebben ik ben zeer benieuwd!is het een aparte naam of juist niet/..??? @ajla joepie een posi ovu test!!!! maakt niks uit van het verplichte numertje!!! als er maar een kindje van komt ja toch! het is voor een goed doel!!!! mag voor jou nou ook eens n keer raak zijn meis! hoe bevalt de nieuwe keuken!? @roxie bij jou schiet het ook al op he!!! ik zou 28 uur gaan werken verdeeld over 3 1/2 dag maar nu ik noël heb wil ik t liefst nooit meer werken!!! dus ik ga als ik weer aan het werk ga overleggen of ik 3 dagen van 9 uur mag werken en dan op 27 uur uit kom zodat ik meer bij mijn kleine man ben en niet te veel in hoef te leveren want anders komen we gewoon niet echt goed rond vrees ik alles is zo ongelovelijk duur ook bah ik haat geld!!!!!!!! @luca wat een prachtig meisje en wat is ze al groot! idd wat lichtere haartjes gekregen maar vind r echt heel erg op jouw lijken!!!!! hoe was je tijd in nl? @asun wat heb jij ook n lekkere meid! en ook al zo groot!!! geweldig wat gaat het hard he dames met kids??!!!! soms TE snel vind ik hoor! @blondi ook n heerlijke knapperd!!! gaat alloes goed verder met de kleine? @blike wat n knappe man!!!! vervelend om te horen van zijn terugval hoop dat nu alles weer een beetje onder controle is!!?? leuke vakantie gehad? @sheltie wat een mooie echo en wat een goede berichten!!het is je zo gegund!!! @lupita gelukkig is het voor hugo meegevallen de bink!! vreselijk lijkt me zo zielig voor zo n kleintje als ze iets hebben bah voel je je verder wel goed? uhhh ben ik nou niemand vergeten????!!! pfff geheugen is bij nog steeds niet zoals hij was........... met mij gaat het allemaal ok over mijn gezondheid niet zlke goede berichten gehad........... het is toch reuma alleen omdat ik al crohn heb noemen ze het anders dan bechterew.....en vraag me niet meer hoe het heet!!!!!! ik krijg nu eerst oefentherapie en als dat niet helpt moet ik toch aan de medicijnen die medicijnen zijn weer slecht voor mijn crohn(darmen) en de kans op een opvlaming(terugval) is dan zeer groot aangezien ik 4 jaar geleden nogal veel ellende heb moeten meemaken met ziekenhuisopnames en operaties etc wil ik gewoon echt niks met mijn darmen meer krijgen...........maar kan ook niet met die pijn in mijn rug door blijven lopen natuurlijk het is soms gewoon zo ondragelijk dat ik gewoon moet huilen van de pijn en alles ......bah maar goed ik ga niet klagen! mijn schoonzusje is op dit moment aan het bevallen! haar vliezen zijn vanmiddag gebroken en een uur geleden kregen we het bericht dat ze ongeveer 3 cm ontlsuiting had en naar het ziekenhuis gingen ben benieuwd wanneer ons neefje geboren word ik hoop rond een uur of 7 morgenochtend dan kan noël gewoon door blijven slapen! met noël gaat alles goed gelukkig afgezien van het stoppen met ademen wat hij inmiddels nogmaals heeft gedaan diegene die ik in mijn fb heb die weten dat omdat ze het daar gelezen hebben.......... het is echt heeeeeel naar en hoe het komt?????ik weet t niet morgenochtend heb ik een afspraak bij de ha ervoor ik wil m gewoon goed na laten kijken van mijn part in het zkh door de kinderarts! het is gewoon niet normaal dat hij dit doet en breath holding spell is makkelijk gezegd ik hoop niet dat er iets anders aan de hand is maar laten ze maar eens goed kijken arme kleine knapperd van ons!! verder groeit hij goed! en eet hij goed lekker bollie word het! haahhaa en het gaat zoooo snel.......bah noël slaapt vanaf hij n week of 3 is eigenlijk al door snacts maar maakten m altijd rond half 12 nog wakker voor zijn laatste fles nu sinds n week of 3 doen we dat niet meer en krijgt hij om half 9 de laatste fles en slaapt gewoon tot 7 a 8 uur door!!! wat een geluk he! zijn schema is nu als volgt: 7/8 uur fles 11 uur fruithap 12.30 fles en slapen tot 1600 uur 1630 fles 1800 uur groentehap 1930 standaard badje want dat is zijn favo ding van de dag!! 20.30 fles en slapen tot volgende ochtend! en een foto van onze heerlijkerd!!! Bekijk bijlage 228605 en nog een!! Bekijk bijlage 228606
Blike, vroeg me al af waar je was dat je op vakantie was is me ff ontgaan. Fijn dat het je goed gedaan heeft! Die 2de foto van nick is geweldig! Wat een glimlach! Een echte charmeur Asun, ik ben de "buitenlander" op fb haha Igor, hoeveel dagen gaat jullie kindje straks naar het kdv? Verschrikkelijk die prijzen, he! Mijn moeder, werkt op kdv, vertelde me dat in 2 jaar tijd zij voor de helft minder aanmeldingen hebben gehad! En dan te bedenken dat bij hun de meeste kindjes ouders als dokter, huisarts, advocaat... Je snapt t wel, hebben. Hier weer eens in afwachting van mijn nod, van het weekend is t weer zover. Opvallend, deze ronde erg weinig symptomen! Eigenlijk alleen grotere (.)(.) sinds vandaag. Gister zelfs stiekem getest met een ovu test, negatief!
Noamy, aaah wat spannend voor je schoonzusje! Wat naar dat noel het toch vaker gehad heb!! Bij de ha er echt om vragen he dat ze m uitgebreid onderzoeken! Is voor jezelf ook alleen maar geruststellend! De nieuwe keuken... Haha manlief mag er niet meer in, ik was al pietje precies maar nu is het gewoon smetvrees en elke vingerafdruk moet gepoetst worden, haha. Heb je al therapie gehad?? Of moet dat nog gebeuren?