Igor wauw wat een bescheiden buikje zeg!! Hihi als je nu het bewegen al veel vind wacht dan nog maar een paar maanden Op het laatst porde ik gewoon terug haha omdat ze steeds met dr voet op dezelfde plek zat te duwen en het daar helemaal beurs was Blondi haha oh grappig dat het weer voorbij is. Ik wil nu ook nog niet voor een tweede gaan hoor, ook juist omdat ik nog wil profiteren van de ontwikkeling van Aline. En als je dan al een andere baby erbij hebt dan kun je daar toch minder van profiteren denk ik. En tja met een kleine baby kun je inderdaad heel weinig, maar als ik dan van die kleintjes zie dan smelt ik ook wel weer haha En ik zou het ook leuk vinden als Aline en een evt broertje of zusje niet zoveel met elkaar schelen, zodat ze ook wat meer samen spelen en wat hechter zijn. Mijn zusje en ik schelen 4,5 jaar en wij hebben nooit echt een hechte band gehad. Dat begint nu pas te komen omdat we nu allebei de ontwikkelingsfasen een beetje voorbij zijn, maar voor die tijd zaten we steeds in een hele andere periode en dat heb ik altijd jammer gevonden
Ik wil jullie nog bedanken voor lieve berichtjes naar aanleiding van mijn ongi!! Igor, een erg mooi buikje! Ben benieuwd naar het kamertje! Sorry dat ik verder ff niet reageer, ben ff 'van t padje' om te maar zo te beschrijven!
WOW Ajlaa, wat een enorme klap zeg! Voor jou maar ook voor je zusje, zoiets is toch onvoorstelbaar! En dan de positie waar je je in bevind.. pff dat moet toch ook ongelofelijk zwaar zijn voor je. Ik vind het knap van je dat je je zusje zo goed helpt en je eigen verdriet daarvoor naar de achtergrond verhuist, maar stop het niet weg want jij hebt best het recht om hier verdrietig om te zijn, het gevoel te hebben dat het oneerlijk verdeeld is! Heel veel sterkte aan allen!
tnx Luca! We hebben ook gewoon afgesproken dat we thuis verdrietig mogen zijn, overal eigenlijk maar gewoon waar zij bij zijn dat we dat maar uitschakelen. Verschillende gevoelens komen met vlagen, dan ben je weer geschrokken, dan weer verdrietig, dan weer bang... de grootste klap ligt al wel achter ons, dat was van het weekend, nu is het gewoon een kwestie van zien te overleven!
Tjeetje ajlaa wat een verschrikkelijk weekend moeten jullie hebben gehad. snap best dat je dit heel erg moeilijk vind, jullie willen zo graag en zij is er (nog) niet aan toe en dan krijgt ze een kindje op deze manier. Hoop dat de baby wel gezond wordt geboren ondanks alle medicatie. Voor jullie kan ik alleen maar zeggen heel veel sterkte meid! het zal wel even duren vermoed ik zo voor je hier overheen komt en je blij kunt zijn.
Jeetje Ajlaa wat moet dat een schok voor je geweest zijn, maar ook voor je zusje en haar vriend. Het is en blijft heel oneerlijk en ik kan me zo goed voorstellen dat je gevoelens alle kanten opgaan, maar ook bij je zusje. Ik weet niet of je zusje weet dat jullie met kinderen bezig zijn, maar ik denk niet dat je constant je gevoelens hoeft te verbergen. Je mag best laten merken dat je het moeilijk vind, maar dat wil niet zeggen dat je er niet voor haar bent. Wel heel fijn dat jij en je vriend er goed over kunnen praten samen, maar meisje wat gun ik het jullie dat het uiteindelijk ook bij jullie lukt. En dat meen ik uit de grond van mijn hart. En je weet het, als je je verhaal kwijt wil of je verdriet, je kan hier altijd terecht. Dikke knuffel voor jou!! Oh en ik hoop dat het kindje gezond is!!
ajlaa--> oh meid wat erg voor je... vind het moeilijk om hier wat op te zegen... snap hoe je je voelt en dat je echt je eigen verdriet niet wilt tonen aan je zusje maar uiteindelijk moet je dat gewoon doen hoor (neem aan dat je zusje van je situatie af weet) ze zullen het ook echt wel begrijpen hoor! snap wel heel goed hoe je je zou moeten voelen, vooral omdat jij nu al jou kennis bij haar dus moet gaan toepassen terwijl je dat eigenlijk voor jezelf allemaal geinformeerd heb. echt heeeeeel veel sterkte!! een dikke knuffel! ook jij zal echt heel snel aan de beurt zijn meid! geef de moed niet voor jezelf op hoor. igor--> wow mooi buikje hoor erg bescheiden! vandaag was een vriendin bij me die dus nu ong. 7 weken zwanger is en die is nu naar huis want ze heeft een afspraak met mvm haha ik heb het der gevraagd of ze dat wou doen het is een hele goede vriendin dus ze stond er meteen voor open enige nadeel van haar is dat ze dus elke keer zegt (vanaf vandaag als het goed is zei) dat ze het zo rot voor mij vind dat zij nu wel zwanger is en ik niet enzo dat roept ze iederen keer als ik der zie dus nu heb ik vandaag maar even gezegd dat ze daarmee maar moet ophouden met het zeggen want word gek van het ermee geconfronteerd worden als zij dat alsmaar zegt
Ajlaa, wat een schok voor jou en je man! Een hele dikke virtuele knuffel voor jullie. Dat moet moeilijk zijn zeg. Fijn dat jullie zo'n hecht team zijn, dat is heel belangrijk. Pffff.... ben sprakeloos!! Ben hier ook even niet geweest. Vorige week flinke schrik gehad. Mijn collega, 10 dagen verder zwanger dan ik, werd vorig weekend opgenomen met gebroken vliezen! Met weeenremmers hebben ze de baby nog 2 dagen binnen weten te houden, maar vorige week dinsdag is het meisje geboren, 7 weken te vroeg. Gelukkig gaat alles goed, maar ze moet natuurlijk nog wel in de couveuse. Mijn collega zou deze week met verlof gaan, dus ze is behoorlijk overdonderd. Het is me niet in de kouwe kleren gaan zitten. We gingen samen zo goed. Ze heeft nooit ergens last van gehad. Zo onverwacht! Heb het nu wel van me af kunnen zetten, maar moet er nog steeds niet aan denken al met 33 weken te bevallen. Dat zou vrijdag al zijn! Sorry, op rest reageer ik later, gaat niet zo makkelijk op telefoon...
Roxie, dat zal ook wel even schrikken zijn geweest, als ze zelf ongeveer net zo ver bent. Gelukkig is 33 weken al een aardig eind en zal de baby niet direct meer in levensgevaar zijn, al is het natuurlijk heel moeilijk om een kindje in het ziekenhuis te hebben liggen in de couveuse Gek he ik kijk er heel anders tegenaan omdat ik met 26 weken al bijna bevallen was en me ook omringde met mensen die ook te vroeg dreigden te bevallen (somigen zijn ook te vroeg bevallen, met 30 wk al!) Dus toen ik aan de 33 was vond ik dat al superver. Je hoeft inderdaad geen symptomen te hebben om te vroeg te bevallen, kijk maar naar Lupita haha die was ook opeens een baby rijker Maarja sta daar maar niet teveel bij stil want er kan zoveel mis gaan tijdens een zwangerschap en als je daar allemaal teveel over piekert dan heb je een rotzwangerschap. Dus zolang het bij jou goed gaat gewoon lekker blijven genieten hoor! Nog een paar weekjes en je bent er al
Ajlaa wat shit zeg! Dingen kunnen vreemd lopen. Jullie tijd komt ook nog, zeker weten! Dan kunnen je zus en jij samen met jullie kleine pronken En ik zou er toch ook over praten met haar hoor, anders blijft dat aan je knagen. Roxie hart, dat is schrikken! Gelukkig gaat alles goed met de kleine. Zomaar vanuit het niets braken haar vliezen? Laat jouw beebje nog maar even lekker bij jou zijn
Ajlaa, wat een aparte situatie! Ik kan me helemaal voorstellen dat het ontzettend moeilijk voor je is. Ik zou er inderdaad wel over praten met je zusje, of met andere mensen indien je zusje niet weet dat jullie al zo lang bezig zijn. Je moet je gevoelens wel kwijt kunnen in ieder geval! En uiteraard kan je altijd hier terecht Roxie, dat is heftig ja! Fijn dat alles wel goed is! Zoals Luca al zei, je weet het nooit. Ik spreek uit ervaring moet wel zeggen dat ik het wel zag aankomen op 1 of andere manier en maar tegen Hugo zei dat ie het wel vol moest houden tot mijn verlof, dat heeft ie heel letterlijk genomen door op de eerste dag van mijn verlof te komen dit komt natuurlijk maar weinig voor, de meeste lopen overtijd bij de eerste dus wellicht dat je straks 41 weken zwanger bent en je had gehoopt dat ie maar wat eerder was gekomen! komt goed meis!
Luca, ik heb natuurlijk nog maar een uk dus ook nog geen wens voor een tweede. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of dat nog gaat komen, ik ben ontzettend blij met Hugo en geniet echt van hem maar ik denk dat 1 kindje voor mij genoeg is. Ik zou het alleen wel leuk vinden als hij een broertje of zusje, ik heb nu ook een goede band met mijn zussen en vroeger sleepte ze mij ook overal mee naartoe dus dat is natuurlijk wel erg leuk. Maar daarnaast heb ik ook een tijd helemaal niet op kunnen schieten met 1 van mijn zussen en mijn oudste zus is 8 jaar ouder dus daar had ik toen ook niet veel mee. Maar ik vind wel dat wij een super gezin hebben en het is altijd zo gezellig met kerst en Sinterklaas enzo dus dat wil ik voor Hugo natuurlijk ook. Ik weet alleen dus niet hoe het is om enigst kind te zijn. We zullen dus zien! Misschien dat ik over een jaar ofzo wel graag een tweede wil
Hooi meiden ik wil even melden dat ik over een uurtje een sollicitatiegesprek heb dus wish me luck! Goede dingen komen altijd in drievoud zeggen ze toch? Ik werd echt een halfuur later gebeld door een ander bedrijf waar ik morgenochtend kan komen voor een 'test' in engels haha. Dus ineens 2 kansen in mijn schoot geworpen! Nu nog op dat derde telefoontje wachten
Hee allemaal, Ff niets van me laten horen. heb ff een rotweek achter de rug, net te horen gekregen dat een goede vriendin van mij borstkanker heeft Volgende week wordt haar borst geamputeerd en gaan ze in de lymfeklieren kijken of het uitgezaaid is... Gaat allemaal erg spannend worden. Verder wil Nick maar niet opknappen, hij blijft maar wat sukkelen met zijn hoesten en verkoudheid. Nu is er ook nog eens bijgekomen dat hij uitslag krijgt van fruithapjes, dus donderdag weer naar de huisarts en dan EIS ik gewoon dat hij eens even goed nagekeken wordt want eigenlijk sukkelt hij al vanaf december. en binnenkort waarschijnlijk naar een kinderdiëtist om te kijken waar het vandaan komt. Naomy: Prachtig mannetje hebben jullie toch! En nog gefeliciteerd met je neefje! Lupita: Fijn dat het tongklieven goed is gegaan, dapper mannetje heb je ook! Op het schema waar hugo nu op zit heeft Nick ook een tijd gezeten. En dat niet willen slapen 's avonds komt me ook errg bekend voor Maar er komt een dag dat hij ineens wel gaat slapen 's avonds hoor! Aljaa: jeetje meid, het zit je ook nooit eens mee hé? Wat een schok zeg, van je zusje en wat ga je er met ongelovelijk veel kracht en moed mee om... respect meid! heeeele dikke knuffel voor jou! Igor: Fijn dat alles goed gaat en wat heb je een mooi bescheiden buikje zeg!! wauw! Luca: Heb dat evy ook een keer gedaan, kwam niet verder dan les 1 haha die vond ik al loodzwaar afvallen hier gaat wel goed, al mijn zwangerschapskilo's zijn er al af... nu de kilo's die ik daarvoor al teveel nog haha. Bij ons begint het absoluut nog niet te kriebelen voor een tweede, wil zowiezo minstens nog 1,5 tot 2 jaar wachten voordat we aan een tweede gaan denken. Succes zo bij je gesprek! Toi toi toi! Sheltie: Hoe is het met jou meid? Ikkuh: Wat goed dat je vriendin dan ook MvM doet. En kan me voorstellen dat je het vervelend vind als ze dat de hele tijd ter sprake brengt. Roxie: Jeetje dat is schrikken zeg van je collega, gelukkig lijkt alles verder goed te gaan!
hey Blike nou alleen maar slecht nieuws komt er hier voorbij zeg, daar worden we ook niet vrolijk van Hopelijk wordt er nu eens goed naar Nick gekeken hoor, vind het ook maar raar dat ze het steeds zo makkelijk afwimpelen en al helemaal bij een baby! En wat erg van je vriendin zeg, dat zal ook wel een schok geweest zijn. Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen.. Veel sterkte aan je vriendin en ook aan jou.. Trouwens goed dat al je zw. kilo's er al af zijn! Ik krijg die laatste 3 er maar niet af. Elke ochtend weeg ik exact hetzelfde haha ondanks het sporten en gezonder en meer of minder eten.. Vanaf morgenochtend ga ik geen hagelslag met brood meer eten maar fruit als ontbijt. Dus misschien dat dat ook nog wat verandert, al is het alleen voor de weerstand Hoeveel wil je er verder nog af hebben? En ben je bezig met lijnen oid of sporten? Lupita het gesprek ging wel goed maar het was weer heel kort. Ik weet niet waarom maar elke keer als ik een gesprek heb duurt het echt maar 5 minuten ofzo. Dus of ik ben niet interessant of ik praat niet genoeg haha Maar ze vroeg ook niet zoveel verder, meer naar of ik beschikbaar was en of ik engels sprak daar vroeg ze meerdere keren naar want dat is voor hen het belangrijkst. Er was nog 1 andere kandidate en die had ze op hetzelfde tijdstip uitgenodigd Beetje raar vond ik ook want dat meisje kwam dus echt 1 min na mij binnen en ik denk dat die vrouw het daardoor met mij ook een beetje afraffelde omdat ze onder druk stond om met dat andere meisje te praten. Maar ze heeft wel 2 vacatures (1 bij het vliegveld en 1 in de stad) en wij waren de enige 2 kandidaten dus met een beetje geluk wordt het wat. Ik word donderrdag of vrijdag gebeld. En morgenochtend ga ik dan voor die andere sollicitatie (tenminste ik weet niet of het direct een sollicitatie is, ze zei dat het een schriftelijke test was om te kijken of ik engels kan schrijven, maar ze zei ook dat ik niks mee hoefde te brengen en dat ze mijn cv al had dus daar leid ik dan weer uit af dat er misschien wel een gesprek aan vast zit), en donderdagochtend heb ik een aspraak bij het arbeidsbureau.
Blike, ik had helemaal over je bericht heen gelezen! Wat vervelend meis dat Nick nog steeds niet lekker is! Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid! En wat naar dat je vriendin borstkanker heeft! Heftig hoor! Ik hoop dat alles goed komt! Sterkte gewenst! Luca, nou spannend hoor! Hopelijk wordt het wat
roxy--> wel naar om dat dan zo dicht mee te maken hoor als iemand te vroeg bevalt he... maar niet te veel piekeren hoor is ook niet goed voor jou kleintje. luca--> ik hoop dat het nu echt een keertje lukt voor je om een baan te krijgen! wie weet is dit je week om een baan te krijgen blike--> jeetje wat vreselijk van je vriendin! echt heel veel sterkte! hoop dat het niet uitgezaaid is me duimen zullen draaien! ik hoop ook dat nick snel weet wat beter zal voelen en zeker anders gewoon na laten kijken. sorry als ik mensen vergeet de laatste tijd maar sla niet alles al te best op me gedachtes dwalen alle kanten op concentratie is ver weg te vinden.
Blike wat vervelend voor Nick dat hij steeds ziekjes is, succes vast voor donderdag. En inderdaad ga op je strepen staan, ik vind sowieso dat mensen zich veel te snel af laten wimpelen. En wat erg voor je vriendin en schrikken. Dan is ze nog heel jong, hoe is ze erachter gekomen als ik vragen mag? En heel hard duimen dat er geen uitzaaingen zijn. Sterkte voor je vriendin en voor jou ook natuurlijk....*digiknuffel* Roxie wat schrikken van je collega, maar gelukkig is alles goed met haar en het kindje dat is het belangrijkste. Maar kan me voorstellen dat je even van slag bent, bedenk wel dat het uitzonderingen zijn. Jouw kindje blijft gewoon lekker 42 weken zitten Luca een baan voor jou moet toch goed gaan komen dacht ik zo, wel leuk op het vliegveld lijkt me. Ik ben zelf stewardess geweest en vond het altijd een bijzondere en leuke wereld. En heb je nog contact opgenomen met dat andere meisje bij jou in de buurt, daar zou je toch wat mee gaan doen? Zal ik eens wat vertellen, het wordt morgen gewoon 18 grd en laat morgen nou net mijn vrije dag zijn Ik kan er nu al naar uit kijken. Ik moet ook thuis blijven want ze komen de kinderwagen brengen tussen 8.00-18.00 een een kennis gaat 1 muurtje in de babykamer behangen dus ik zit denk ik lekker achter in de tuin met een boekje. Oh ja en we hebben een vakantie geboekt, 6 mei gaan we nog even een weekje naar Gran Canaria, heerlijk in een allinclusive hotel met alles erop en eraan. Nog even genieten samen.