@Igor, ik heb Blondi toen een korte samenvatting via pb gestuurd, stuur deze ook zo jouw kant op! @Lupita, thanks meis! @blike, fijn dat de antibiotica aanslaat voor nick! gaat dat nog goed? Wow 10 kilo, je mag trots zijn op jezelf, meid! Ga zo door! @luca, hoe gaat het nu met je? weer opgeknapt? @Asun, dankjewel!! Wij zijn vrijdag naar het ziekenhuis geweest! op 17 april gaan de eileiders doorgespoeld worden, eindelijk actie! Ook ga ik meedoen aan een onderzoek (vrijwillig!). Schijnt dat sommige ziekenhuizen contrastvloeistof op waterbasis en sommige op oliebasis gebruiken. Nu zijn er een aantal ziekenhuizen met een onderzoek gestart om te kijken met welke vloeistof meer vrouwen zwanger raken binnen 6 maanden na het doorspoelen. Het ziekenhuis waar wij heen gaan gebruikt vloeistof op waterbasis. Op 17 april gaat er bij ons geloot worden (via een systeem) welk vloeistof er bij ons gebruikt gaat worden! Zie het als een goed doel! Overigens kan ik me nog altijd terugtrekken, dus misschien dat ik over 2,5 week toch dat onderzoek afblaas. Ook kreeg ik een echo omdat ik vertelde dat ik op dinsdag een + ovu test had en ik dus dacht dat mijn eisprong of woensdag of donderdag is geweest, de fertiliteitsarts vroeg toen of ik het leuk vond om te kijken of dat ook klopte met de echo.. tuurlijk wilde ik dat!! Mijn agenda klopt als een bus want op de echo was idd te zien dat de eisprong geweest was, 1-2 dagen geleden dus idd woensdag/donderdag (we hebben op dinsdag, woensdag en donderdag geoefend ) Ook zagen we dat het om een eitje uit de linker eileider ging en dat het baarmoederslijmvlies mooi dik was! Dit te zien heeft me zoveel hoop gegeven! Ik weet heus dat er van alles mis kan gaan maar ik heb in ieder geval een eisprong en dat gaat gewoon goed! Dus daar ligt het niet aan en is het toch geruststellend! Nu dus lekker afwachten... of op een zwangerschap of het doorspoelen van de eileiders, dit tweede zal voor de eisprong gebeuren dus in april hebben we alsnog weer een kans en hoeven we dus niet een maand over te slaan zoals op internet staat! Ook lees ik heel veel positieve verhalen van vrouwen die snel zwanger worden na een HSG, dus ook al test ik over 2 weken niet posi ik ben er van overtuigd dat er iets moois gaat gebeuren kort termijn! En anders heeft het me lekker positief gemaakt! Manlief stond er echt van te kijken dat ik eindelijk weer eens vertrouwen in had en het weer eens positief bekeek! Hopelijk levert die positieve energie wat op!
Ajlaa meis dat hoop ik ook voor jullie!! Lekker positief blijven! Hoe gaat het nu met je zusje en de rest van de familie? Hoop dat zij op denk duur ook de toekomst weer wat zonnig in kunnen gaan zien.. Hier weer helemaal beter, mocht woensdag thuisblijven dus donderdag was ik weer opgeknapt gelukkig. Ik heb alleen sindsdien een afkeer van koffie maarja das niet erg ga je toch alleen maar van stinken We hebben gister voor het eerst ge bbq'd en vandaag zijn we voor het eerst naar het strand geweest, naar de surfers kijken haha en Aline het zand ontdekken. Die ligt nu k.o in de box. Ging dr net in bad doen en ik wilde dr haar wassen en ze kreeg zeep in dr oog, nou drama alom dus die is uiteindelijk uitgeput in slaap gevallen Arm kindje van me. Die zwitsal zou niet moeten prikken maar ik geloof er geen snars van want ze heeft een rood oogje en het was gillen krijsen brullen..
Wat een rust hier!! Ik blijf hier ook hoor, wil alle buik-, baby-, kamer- foto's zien!!! En de rest. Heerlijk om lekker je verhaal af en toe hier kwijt te kunnen!! Lize is vandaag ziek, begon gister al iets. Vannacht 39 graden koorts, dus heb haar lekker thuis gehouden. Gelukkig hebben we alle2 flexibel werk. Ik kon vandaag thuis blijven en manlief morgen als dit nodig is. Toch fijn dat je haar zelf kan troosten. Hoe is t verder met iedereen?
Ajlaa, ik heb je een privèbericht terug gestuurd. Wat goed dat je zo positief bent en zo'n goed gevoel hebt, ik blijf voor je duimen. En mocht je niet zwanger zijn over 2 weken dan weet je in ieder geval dat er verder wat gaat gebeuren, dat vond ik toen al een hele opluchting en ik was vanaf dat moment ook heel positief en er heilig van overtuigd dat ik snel zwanger zou raken Luca oooooh wat heerlijk bbq en strand, ik ben jaloers. Na het mooie weer van vorige week is het hier nu weer prut, dat valt dan even tegen. Maar nog een maandje en dan gaan we 8 dagen chillen op Gran Canaria, zo'n zin in. Asun hoe gaat het inmiddels met Lize, voelt ze zich alweer wat beter?
Igor hier is het nu ook prutweer hoor Vandaag mijn vrije dag, regent het! Lekker vies Maarja ik was van plan om in de keuken te gaan staan en ik moest langs een paar winkels en de kinderarts, dus vrije dag is vast zo weer voorbij Bijna naar gran canaria oh heerlijk!! Hier voorlopig geen vakantie boehoehoe Asun is lieze al beter? Zielig he zieke kindjes
Hoi meiden, hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik heb heerlijk lang weekend, van vrijdag t/m maandag en ik ga vooral heel veel slapen denk ik. Het wordt toch geen mooi weer. 2e paasdag wel even voor terrastegels kijken maar dat is leuk. Eind mei gaan ze de tuin doen en dan is dat ook klaar. Vanavond weer naar ZwangerFit, de 5e x alweer. De tijd vliegt echt niet normaal meer.
hooi meiden, Hier even balen zeg! Ik had vorige week een bekeuring te pakken omdat ik geen voorrang had gegeven. Nu heb ik de bekeuring binnen maar word ik verplicht om mijn rijbewijs om te wisselen voor een frans rijbewijs (omdat ze hier een puntensysteem hebben en op mijn nl rijbewijs kun je geen punten aftrekken, naaiers).. Moet hier nog verder bericht over krijgen denk ik maar ik denk dat ik toch verplicht ben (ja of ik moet 750 boete betalen haha dus dan liever rijbewijs inwisselen ) maarja dan ben ik dus niet meer vrijgesteld van punten weeh
hey meiden, alles goed met iedereen? fijne paasdagen gehad? wij hebben het zaterdag lekker druk gehad heb me jurk mogen passen weer en verjaardag gevierd en ik had het weekend me tante en neefje te logeren vanochtend naar huis gebracht en dan vandaag de boel maar weer eens opgeruimd haha dus dat waren mijn paasdagen en dan gaan we morgen gezellig gourmetten met onze ouders
Hoi iedereen, hoe gaat het hier? Ikkuh oh leukk! Klinkt gezellig allemaal Hier een matig paasweekend gehad haha. Zaterdag gewerkt en hetwas een superdrukke dag. Van tevoren was ik er een beetje bang voor want je bent toch gestresster dan anders maar het was de gezelligste dag van de week haha iedereen was er en we hebben de hele dag lopen geinen, zelfs met de klanten die bijna allemaal in ee ngoede stemming waren want ze kwamen op vakantie Toen zijn we naar mijn oude au pair gezin gegaan om daar te blijven slapen. De moeder zou de dag erna op de markt staan met haar nieuwe bedrijfje (ze doet activiteiten). Helaas was het echt hondenweer en viel de stroom die avond supervaak uit. Maargoed het was gezellig, alleen zondag was het echt te koud om op de markt te blijven hangen dus we hebben er niet zoveel van mee gekregen. En gister heb ik ook gewerkt haha dus niet echt iets bijzonders. En daarbovenop heeft die vriendin nu gezegd dat ik haar computer heb gecrasht. Ze wilde een word-programma dus ik had open office voor haar gedownload (freeware). Daarna netjes de computer uitgezet maar toen ze hem weer op wilde starten gaf ie een foutmelding waar ze niet meer uit kon komen. En ze zegt nu dat het door mij komt. Maar ik denk eerder dat het aan de stroomuitval ligt want het was een probleem met opstarten en de harddrive en dat lijkt me niet dat het iets te maken heeft met een programma. Aangezien het een volkomen legaal en normaal programma is waar je dus geen virus bij download oid. Maarja ze laat hem nu repareren dus we zullen wel zien. Vnd het alleen een beetje voorbarig van d'r dat ze me al meteen de schuld geeft (op facebook!) terwijl ze niet eens weet wat er nou echt aan de hand is. MAarjaa!! Vandaag heb ik lekker een vrije dag dus ben thuis met mijn meisje. We gaan vanmiddag samen happy feet kijken haha en als het lekker weer is nog even naar buiten. Verder niks bijzonders, wasje draaien, boodschapje halen en dan is de vrije dag alweer om!
ikkuh leuk hoor jurk gepast en jarig geweest, een feestweekend Luca hoe gaat het op je werk, volgens mij heb je het daar wel naar je zin. En bevalt het Aline goed bij de gastouder? Ik heb inmiddels weer een mijlpaal bereikt, 26 weken!! Vanaf nu is het kindje ook goed levensvatbaar buiten de buik, maar laat hem voorlopig nog maar even zitten hoor. Vannacht slecht geslapen waardoor het ventje dacht; goh als jij toch wakker ligt kan ik net zo goed ff flink gaan feesten in je buik nu het nog kan...jeetje mijn buik ging op en neer en ik voelde een gedraai en getrap (wat trouwens soms iets minder prettig voelt) maar moest er ook wel weer om lachen. Hoop niet dat dit straks ook zijn ritme wordt Ook weer bij de vk geweest en nog steeds gaat alles volgens het boekje, bloeddruk goed, buik groeit goed, geen klachten heerlijk zo zwanger zijn!! En over 3,5 week gaan we al op vakantie, daar heb ik zo'n zin in. Het is rustig hier, niemand wat te vertellen? Ik heb Roxie ook al een tijd niet gezien.
Hey meiden, Wat rustig hier! Waar is Roxie idd?? Wij zijn druk geweest het hele weekend... familie overgehad uit Zwitserland, ze kwamen met maar liefst 7 mensen, haha maar was super gezellig! Jammer genoeg heeft mijn positieve gevoel niks goeds opgeleverd want ben sinds vandaag, na 4 dagen zwart/bruin, ongesteld! Ik heb het gevoel dat ik nooit echt goed kan vloeien, omdat het maar vaak 2/3 dagen rood is en de volgende menstruatie heb ik altijd veel last van bruin/zwart bloed dus had zo bedacht om deze maand maar eens maandverband te gaan gebruiken na 10 jaar of zo! Ben zo wanhopig van alles aan het bedenken waarom het maar niet wil lukken en zo kwam ik dus info tegen over tampons....die krengen worden gebleekt!! Het zal allemaal vast wel goed zijn maar ik vind het een raar idee om bleek in je .... te stoppen. Ik kijk het ff aan deze cyclus! Dinsdag is in ieder geval de HSG al!! Begin het nu wel eng te vinden dus ben ik opgehouden met ervaringen van anderen te lezen! Vandaag maar weer eens een lading ovu testen besteld, hopen dat dit de laatste keer is!
Haai, Ik had eigenlijk niet veel te vertellen inderdaad de laatste tijd maar ook druk gehad. Hugo deed erg moeilijk met zijn fles de afgelopen tijd, ben nu begonnen om een schepje standaard bij de Omneo te doen. Hopelijk gaat dit goed, met de Omneo was ik zo aan het zoeken met de juiste speenmaat ( s gaat langzaam, 25 min. gemiddeld en m gaat veel te snel, 10 minuten en hij spuugt dan de helft weer uit) en Hugo wou steeds de afgekoelde melk niet meer hebben. Nu is de standaard wat dunner dus kan hij het makkelijker drinken en hopelijk doet hij het hier ook goed op. Krampjes heeft hij niet echt meer maar wel soms bij het drinken dat hij zo aan het persen is... Germ. Ik begon te merken dat hij een voorkeurshouding heeft en dat ik met geen mogelijkheid hem op zijn andere kant kon leggen behalve als hij helemaal k.o. was dus vandaag ook bij het cb gevraagd en ze gaf aan dat hij inderdaad behoorlijk wat spanning op zijn nekje had. Hij heeft ook redelijk een afgeplat hoofd aan 1 kant dus ik wil natuurlijk voorkomen dat dat erger wordt! Dus nu net meteen de osteopaat gebeld, ze bellen morgenochtend terug voor een afspraak. Ben benieuwd of de osteopaat bevalt, ik heb zelf fysio gehad maar dat werkte bij mij niet (alleen tijdelijk) dus ben zelf naar een manueel arts gegaan. Ik hoop dat een osteopaat misschien ook ziet waarom hij zo'n moeite moet doen voor een simpele scheet... Maar hij was goed gegroeit, 5240 gram en 58 cm, en doet het voor de rest prima! Vannacht zelfs voor het eerst doorgeslapen! Hopelijk houdt het zo aan
Luca, het gaat zo te lezen goed met jullie, fijn! Igor, leuk weer zo'n mijlpaal! En wat fijn dat alles goed gaat! Geniet ervan meis! Ajlaa, tampons zijn inderdaad niet echt goed, kan je ook een ontsteking van krijgen blijkbaar... Ik heb ze ook wel een tijd gebruikt (aantal jaren) en werd ook pas na 9 maanden zwanger dus mogelijk kan het er wel wat mee te maken hebben. Pff.. Ik heb mijn ongi's echt niet gemist! En de pil ook niet... Heb weer last van puistjes en wordt te snel ongesteld, als ik nog niet klaar ben met mijn strip! Zwaar irritant dus morgen maar even de dokter bellen, lijkt me niet goed! Wil wel dat de pil betrouwbaar is natuurlijk, zit nu niet te wachten op weer een zwangerschap!
Omg heel verhaal op die kut ipad te typen is het weg irritanttttttttt! Ajla hoe is het met je?en met he zusje? Kut zeg weer n ongi........ Lupita Wij gebruiken ook omneo op aanrafen van t cb toen naar standaard gegaan ......toen is de ellende begonnen met het moeilijke poepen van noël..... Meteen weer terug naar omneo maar nog steeds is zijn poep nog niet goed Het is keihard! En hij drukt en drukt soms voor een klein keuteltje Heb van alles geprobeerd en heb nu lactulosesiroop van de kinderarts gekregen en zelfs dat helpt niet echt super! Ik zou dus gewoon die omneo blijven gebruiken hoor!! En qwa fles wij gebruiken difrax en avent Op de difrax fles hebben we de 3 standen speen en dat werkt echt super En mer de avent deden wij er al n grotere speen op voor hij al de leeftijd had dat hij t eigenlijk mocht zeg maar Nu hebben wij ook al n week of 3 de 6 maanden speen erop tereijl hij deze week pas 6 maanden is!! Het is even uitvogelen met die flessen T is soms een heel gedoe Igor het schirt voor jou ook al op!! Geniet maar van het getrappel je gaat het straks echt missen Ik iig wel!! Mis het zwanger zijn soieso wel....heel gek he na mijn niet zo fijne zw maja!! Ik wilde ook altijd maar 1 kindje maar wil er zeker nog wel een bij als dat mag lukken!! Fantaseer er ook vaak wel kver hoor wanneer dat leuk zou zijn etc En bewaar nu natuurlijk al ,ijn spulletjes en kleertjes!! Verder alles goed met iedereen???
Ikkuh spannende dag voor jou, en de uitslag van de zaadtest en in ondertrouw. Ik hoop op alleen maar goede berichten vandaag. Ajlaa ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen, neem aan dat je wel de hele dag vrij bent? Ik hoop voor je dat dit helpt en dat je hierna snel zwanger bent. Balen dat je nu weer ongesteld bent geworden. Noamy hoe gaat het inmiddels op je werk? Al beetje gewend? Ik blijf voor je rondkijken hoor. Lupita ik kan me voorstellen dat het lastig is met die spenen, ben benieuwd hoe dat hier straks gaat Verder geen nieuws. Oh ja vrijdag a.s. de 3D echo, daar heb ik ook heel veel zin in, ben zo benieuwd??!!
Noamy, Hugo reageert tot nu toe goed op de standaard, heb nu 3 schepjes standaard en 2 Omneo sinds vandaag. Hij poept steeds tot aan zijn rug tot nu toe dus daar is nog niks mis mee komt het niet eerder door de bijvoeding dat Noël slecht poept? Hugo dronk Vanochtend dronk ook zijn fles sneller leeg, de voeding wordt nu dunner dus kan hij het makkelijker drinken. Zolang het goed gaat ga ik er zo mee door, lekker rustig aan laten wennen. Hopelijk kan de osteopaat vanmiddag ook wat zeggen over zijn nek en eventueel over het persen (zonder stevige poep te hebben), ben erg benieuwd! Ikkuh, hopelijk krijg je vandaag goed nieuws! Spannende dag, heel veel geluk gewenst! Ajlaa, succes morgen! Igor, alvast veel plezier gewenst voor vrijdag! Gaat een hele mooie dag worden!