Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Aaaahhh Blike wat liefffffffff!!!

Het liefst zou ik nu 6 dagen gaan slapen en dan zondag wakker worden...hihi

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wat kan ik me dat goed voorstellen meid...
    Heb je niet vreselijk de neiging om al eerder te gaan testen?

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Heel misschien dat ik zaterdag al ga testen maar denk ik dat gewoon braaf wacht tot zondag...ik haal gewoon pas zaterdag de tests, kan ik het ook niet eerder doen :D en zoals ze in het ziekenhuis al zeiden; de testdatum is al heel vroeg dus nog eerder zou niet betrouwbaar kunnen zijn.

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, klinkt inderdaad als een innesteling, ik heb het overigens niet gevoeld dus kan er meer ook niet over zeggen.

De beurs was leuk maar wel wat meer gericht op ouders met kinderen dan op zwangeren maar dat was opzich wel te verwachten ;) heb nog wel een ledikantlakentje en een handig luier/doekjes tasje plus bijbehorend verschoonmatje gekocht. Merk heet kipkep, best grappig! Er past alleen niet een volle doekjespakketje in, of hoe ik het ook moet noemen ;)

Moet nog even boodschappen dus ben er weer weg van, misschien tot zo nog ;)

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    #86 ikkuh1985, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    hey meiden

igor--> oehhh spannend word het echt he nou zorgen dat je temp zo hoog blijft :)
    ja hoor ben alweer over me dipje heen leven gaat door he :D altijd weer snel positief zijn.

zou wel wachten met testen want begreep dat 1 van de spuiten ook voor positieve testen zorgt en dat het daardoor ook niet betrouwbaar is ofzoiets, maarja weet niet hoe dat precies zit en of het waar is he.

blike--> ja dan merk je wel weer dat het even te veel is voor zo`n kleintje he. ach nu weer wat rustiger aan voor hem.
    en wat een leuke foto zeg lekker een vrolijk mannetje
    doen jullie ook aan dat wordfeud? ik doe dat via me telefoon zijn vriend jeetje haha vind dat heel leuk maar ben toch zoooo slecht erin... ze zeggen dat het verslavend is maarja dat voordeel heb ik, ik kan het alleen in de avond spelen :D

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, wat een super leuke foto van je ventje! Mooie lach hoor!

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ikkuh ja dat klopt. In de pregnyl spuit, die voor je eisprong zorgt, zit hcg. Maar ik test gewoon zondag hoor. Temp is vandaag 37,7 dat is best hoog, lijkt wel verhoging maar wordt niet ziek.....blijven jullie allemaal voor mij duimen?

Tot nu toe ziet alles er goed uit!!!

Lupita leuk al die spulletjes, daar kan je volgens mij helemaal blij van worden:D

9. Asun

Asun Niet meer actief

Sorry dat ik al een paar dagen niks van me heb laten horen. Heb een druk weekend gehad en ben gister weer begonnen met werken.
    T was echt weer heerlijk om ff met iets anders bezig te zijn! Toen ik thuis kwam was t ook echt heerlijk om m'n meisje weer te zien!! Gelijk ff lekker geknuffeld:D
    Ben vandaag vrij, morgen nog een half dagje inwerken en dan vanaf volgende week volle bak. dat wil zeggen. Maandag, dinsdag woensdag en donderdagochtend.

Ik ga zo ff alles bij lezen..

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

ben ik ook weer even. Was een weekend met de familie van mijn vriend in Friesland. Wij sliepen heel romantisch in de bedstee :D

Igor, wat een rotnieuws van de moeder van je vriendin. Vreselijk als het opeens zo snel gaat. Veel sterkte morgen. Wat een spannende tijd komt er voor jou aan zeg! Haha, dat is het natuurlijk al! 37.7 is inderdaad heel hoog, ik hoop echt voor je dat het zo blijft en dat je zondag een positieve test in handen hebt!!!

Blike, wat een schatje die Nick!

Asun, lekker dat je weer aan het werk bent!

Ikkuh, wat rot voor je vriendin! Gelukkig kan je met 1 eierstok ook nog steeds zwanger raken, maar de kans per maand neemt wel af, neem ik aan.

Ajlaa, nog een kleine maand wachten voor jou. Hoop dat hij omvliegt!

Paula, lekker dat je nu kunt genieten!

Lupita, leuk zeg, babyspulletjes kopen!

Hier gaat alles goed. Heb van de week de 20weken echo gepland. Die doen we op 15 december. Mijn beste vriendin, die zelf geen kinderen wil maar het wel allemaal heel interessant vindt, wil graag mee. Dus we gaan gezellig met z´n 3en.
    Heb nog steeds niet echt een buikje, dus dit is zo´n fase van wachten. Kijk er zo naar uit dat ik hem of haar ga voelen bewegen. Nu lijkt het net of ik niet zwanger ben, heel bizar...

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Asun wat heerlijk dat je weer aan het werk bent, fijn dat het goed ging. Heb je een nieuwe baan omdat je ingewerkt moet worden?

Roxie oh wat romantisch een bedstee..jeej:D
    15 december de 20 weken echo, willen jullie weten wat het gaat worden? Vind je het jammer dat je nog geen buikje hebt? Mijn collega had met 20 weken al echt een toeter, wat een verschil dan hè?

Ja ik hoop ook dat die temp zo hoog blijft, nog 5 nachtjes slapen...wordt wel elke dag steeds spannender en voel elk dingetje in mijn buik. Als ik er aan denk dat we zondag mogen testen (als we dat halen natuurlijk) dat word ik heel erg zenuwachtig. Ook al haal je die 15 dagen dan nog kan de test negatief uitvallen, dat zou wel echt een enorme domper zijn.

12. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    We willen zeker weten wat het gaat worden, en iedereen mag het ook horen. Wij denken beiden een jongetje. Mijn moeder zei ook gelijk: dat wordt een jongen. Haha, ben benieuwd. Ik zou wel wat meer buik willen hebben, voel me nog steeds niet heel erg zwanger. Maar ben blij als ik mezelf vergelijk met anderen die vreselijk last hebben van kwaaltjes. Je hoort me dus niet klagen!

Pfff... wat een zenuwslopende paar dagen voor jou zeg! Ik hoop dat je ze een beetje goed doorkomt en ik hoop dat je je positiviteit kunt vasthouden! GOOOOOOOOOOOO IGOR!!!

13. hee roxie was je toevallig in iit wiit (of zoiets?) :p Daar ben ik ook een keer op vakantie geweest en daar hadden zo ook bedstees :D Was idd erg knus hahaha

Igor oh zo spannend je temp! Nog een paar daagjes volhouden :) Grappig, als je nu zwanger bent ben je rond dezelfde datum uitgerekend als ik hihi :D Mijn NOD vorig jaar was 12 november :p

Asun jij ook weer begonnen met werken. Kan em voorstellen dat het wel even lekker is er weer tegenaan te gaan!

Wij hebben gister een nieuwe tv gekocht, met 3d. Dus nu kunnen we 3d dingen bekijken :p En vandaag moet ik alvast beginnen met de grote schoonmaak, het is alweer anderhalve week geleden en dweilen zelfs al 2,5 week dus het mag wel weer even :)

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca dat zou wel toevallig zijn....zondag zullen we het weten.

oh cool 3D hebben jullie ook van die brilletjes erbij gekocht? Want die heb je dan nog wel nodig toch?

Ik krijg donderdag de Xbox kinect ook zin in, al zal ik maar niet al te veel gaan springen nu ;)

Ik heb ook al een hele tijd niet schoongemaakt, gewoon geen zin in gehad....komt wel weer.

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hallo meiden
    ben ik ook weer even
    ben erg druk geweest
    ook het mama zijn is enorm druk
    noël huilt best vaak savonds om zijn krampjes en last van zn nekje en schedeltje het arme mannetje......
    gister weer bij de osteo geweest en t gaat al n stuk beter!!!!
    ben er helemaal blij van!
    ook hebben we uitgevonden wat hij fijn vind als hij onrustig/huilerig is en dat is in de draagzak de mini monkey
    wat n uitvinding!!! hij valt gewoon meteen in slaap in dat ding!!! ahahahah

asun jeetje alweer aan het werk!!!!

blike wat n leuke foto van jullie vrolijkerd!!!

igor wat n super spannende tijd zeg!!!!
    op naar het weekend dus
    ben zooo benieuwd! en hoop zo op een posi test!!!!!
    duim voor je!

roxie leuk de 20 wkn echo!!! zie dat je de 14 weken alweer gepasserd bent! fijn gevoel he die 12 wkn voorbij! althans dat had ik toch weer een mijlpaal voorbij!

lupita nog een keus voor matrasje kunnen maken?

ajla hoest met jou?
    nog n klein maandje he dan is jouw zkh bezoekje!!!!
    ben erg benieuwd!

hoop dat ik niemand ben vergeten..............

en kan jullie deze foto van onze lieve knappe man niet onthouden!!!!
    Bekijk bijlage 197371

16. mooie foto hoor Noamy!

Blike ook leuke foto trouwens van Nick :D Had ik even over het hoofd gezien in mijn reactie.

Igor ja de brilletjes zaten er al bij, we hebben er nu 7, zat een party pack bij ofzo. Het zijn wel gewoon van die goedkope net als in de bios zegmaar, van plastic. Maarja is ook weer makkelijker als je nieuwe moet kopen, kost het niet zoveel :p
    Onze tv is kennelijk iets met nieuwe technologie ofzo waarbij je alle beelden van 2d naar 3d kunt omzetten. Dus je kunt in principe alles in 3d bekijken hahah. Zaten vriendlief en ik gister het nieuws in 3d te kijken :p
    Achja het gaat zo snel die ontwikkelingen, over een tijdje hebben ze vast alweer iets nieuws uitgevonden.

zoo het schoonmaken is weer klaar. Wilde eerst de helft doen en de andere helft morgen maar bedacht me dat dat met stofzuigen niet zo praktisch is als je van de ongestofzuigde kant vd huis naar de gestofzuigde kant loopt :D Dus nu maar alles gedaan en even wachten tot de vloer droog is. Dit vind ik altijd het beste moment, als ik helemaal alleen thuis ben en ik ben net klaar met schoonmaken. Dan is alles perfect schoon en het hele huis ruikt zo lekker fris. Tegen de tijd dat mijn vriend thuis komt zijn de deuren weer open geweest en de dieren die in en uit lopen dus dan is het alweer een bende :p
    Merk wel dat qua schoonmaken een week hier echt limiet is. Daarna ligt er echt overal stof en alles is goor. Ben ook niet zo'n typ die elke dag even de stofzuiger door het huis haalt of even snel overal een doekje over haalt ofzo :p Stel het het liefst zo lang mogelijk uit en ben dan ook zo snel mogelijk klaar haha :D

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy wat fijn dat het beter gaat met Noël, wat moet je je dan opgelucht voelen. En wat een knapperd, die grote bruine ogen...heel mooi.

Lucas het journaal in 3D...haha nou ik weet niet of je daar blijer van wordt. Is het weer bij jullie alweer beterder? Ik vind schoonmaken ook echt niet leuk en ben ook serieus op zoek naar een schoonmaakster, maar ja dat valt nog niet mee en ik wil ook niet iedereen in ons huis hebben.

Ajlaa voor jou schiet het ook al op, voor je het weet is het 5 dec.

Sheltie hoe is het met jou? En Saskia en Blondi??

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hai dames,

Vanochtend schrok ik om 7 uur ineens wakker, Nick was nog niet gekomen om zijn voeding, dus ik ff snel naar zijn kamertje om te kijken, lag meneer nog lekker te snurken :D:D Heeft dus van half 11 tot half 8 geslapen vandaag! Echt heerlijk!!

Heb vandaag maar even een slaapzakje voor hem gekocht, want hij wurmde zich iedere nacht uit de dekentjes.

ikkuh:
    Jaah ben ook wordfeud verslaafd ;) mijn nickname is boukos dus voeg me maar toe :D (wat leuk trouwens dat jouwn telefoon een vriend heeft ;))

Asun:
    aaah balen dat je weer aan het werk moet... of heb je er ook wel weer zin in?

Roxie:
    aah wat romantisch in een bedstee, daar slapen we hier in friesland allemaal in ;) Leuk die 20-weken echo! Ik had bij Nick ook direct heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden, en voila :D

Naomy:
    Mooie foto meid! vervelend dat je mannetje zo'n last heeft van zijn hoofdje en van krampjes... hoe gaat het met jou?

Luca:
    Zo maak ik ook altijd het liefst schoon... ;)

19. Igor nee het was vandaag baggerweer, heb de hele dag het licht aangehad zo somber was het buiten :( Nu weer regen. Maarja we mogen niet klagen, het is toch nog lang goed weer geweest! Over anderhalve maand is het alweer kerst :$

Blike oh heerlijk dat Nick zo lekker heeft geslapen zeg! Sta je normaal altijd om 7 uur op of vroeger als hij rond die tijd wakker wordt? Aline wordt standaard om 6 uur wakker en dan neem ik haar na de voeding altijd gewoon bij me in bed en pitten we lekker door tot een uur of 9/half 10 :p Al heb ik dan tegen die tijd wel meer moeite om wakker te worden dan om 6 uur :p Soms denk ik dat ik beter op kan blijven maar dan stort ik rond het middaguur in. Heb echt minstens 10 uur slaap nodig per nacht anders trek ik het niet :p

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    jaah ga normaal echt wel weer mijn bed in ;) Nick lekker naast me, dan slapen we nog ff een paar uurtjes :D

Deel Deze Pagina