Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    thnx ladies voor jullie reactie op de echo, ben er ook erg blij mee.

Verder alles goed hier, koninginnedag komen eerst 's morgens mijn ouders en oma koffie drinken want dan ben ik jarig en 's middags gaan we de stad in. Koninginnenacht gaan we in principe ook naar de stad, maar ik weet nog niet zeker of ik dan meega, misschien heel even. Dan is het nl vooral staan en veel lopen

oh trouwens ik heb nog geen voedingskussen, nog even kopen bij de babydump, maar denk dat ik die met de korreltjes neem.

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
  3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Igor wat een vet mooie echo
    En wat een klein buikie heb je!!!
    Duizeligheid had ik ook
    Weet je nog dat ik midden op schiphol niet goed ben geworden en in t ziekenhuis in haarlem had gelegen!!!
    Sterkte en rustig aan!

Ikkuh idd moeilijke beslissingen......vind het heel knap en dapper van jullie hoe je ermee om gaat!
    Sterkte! En succes!!

@voedingskussen ik zou die met korrels nemen!! Heb ik ook en ideaal
    Zo n slap ding lijkt me echt niks
    Vooral niet als je kindje wat zwaarder word!
    En hij is echt onmisbaar vind ik net zoals luca zegt en heeft gedaan heb ik er ook al mijn hele zwangerschap mee geslapen en gebruik m nu nog steeds!!

Blondi die stokke stoel is ook pokke duur!!
    Gaat nergens over maja wij hadden toen geld van mijn opa en oma gehad( ongeveer de helft) en toen hebben we m maar gehaald omdat we n deel dus hadden gekregen
    Maar je moet er zoveel bij
    De babysit!
    De kussensetEn heb op de 9 maandenbeurs de playtray gehaald! Echt een aanrader! En stom dat stokke deze zelf niet heeft.....

Kan ff niet op iedereen reageren
    Moet weg rij met mijn schoonzusje mee naar mijn schoonouders in barneveld want daar is mijn kleine knappe vent!!
    Blij als ik m weer zie!
    Tot snel iedereen!

4. sheltie

sheltie Niet meer actief

bedankt voor jullie reactie dames.

Mooi buikje al igor!

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Igor, van harte met je verjaardag. Wat een heerlijk weertje, goed gekozen hoor! En wat een supermooie 3D echo heb je gehad, prachtig!

Mijn vriendin is vorige week bevallen van een gezonde zoon. De bevalling is voor haar wel een hel geweest. Als ik zelf nog niet bevallen ben ga ik van de week even bij ze kijken. Ben benieuwd naar haar verhaal. Is toch niet niks dat de weeën opgewekt moeten worden.

Hier is het nog rustig. Ook nog geen voorweeën gehad. Gok zelf nog steeds op 9 mei, maar we zullen merken wanneer onze kleine man zin heeft om te komen!

Meiden, geniet van deze prachtige Koninginnedag. Ik ga vanmiddag lekker met vrienden op een terrasje zitten. Zometeen nog even naar een vrijmarkt in de buurt. Niet te gek meer in ieder geval, laatste loodjes beginnen zwaar te wegen :D

Groetjes Roxie

6. woee roxie jeetje jij loopt ook nog steeds rond haha :p Nog maar ene paar dagen tot je officieel uitgerekend bent! Kan me voorstellen dat je het nu wat zwaarder hebt :) Maar ach geniet lekker van de laatste daagjes/weekjes van de zwangerschap!

En alle andere dames veel plezier op koninginnedag! Hier geen feest haha :p Vanmiddag en morgen wel lekker vrij met zijn drietjes dus das ook wel eens fijn!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

igor--> mooi klein buikje hoor :D ik hoop dat je hebt genoten van je verjaardag het weer was in ieder geval goed he :D

roxy--> spannend hoor het komt allemaal steeds dichterbij :D ik ben heel benieuwd wanneer je mannetje zich zal melden :D en ben ook heel benieuwd naar zijn naam!

luca--> vind je dat niet balen dat je geen koninginnendag kan vieren? heeft je vriend het ook wel al meegemaakt?
    ik hoop dat je wel 2 leuke dagen heb gehad met zijn 3tjes.

nou hier alles lekker rustig aan we waren gisteren 10 jaar bij elkaar alweer :D de tijd vliegt voorbij. dus nog even en dan zullen we zien hoe alles verder zal gaan gebeuren.

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie het wordt nu spannend voor jou, komt heel dichtbij;)

Ikkuh het is ook zo 10 mei, ben heel benieuwd wat er voor julie dan uitkomt. En gefeliciteerd met jullie 10 jarig samenzijn, super!!
    Hoe is het verder met je?

Luca lekkere dagen gehad met je gezinnetje, wat klinkt dat leuk hè?

Als ik naar de foto van mezelf en mijn buik kijk dan vind ik het wel een beetje een vertekend beeld, ik heb voor mijn idee een veel grotere buik in het echt. Nog 4 dagen en dan gaan we heerlijk op vakantie, vriendlief zit nu nog in het vliegtuig onderweg naar Seoul en komt zaterdagavond weer thuis en dan vliegen we zondag om 16.00 uur naar Gran Canaria, hoezo strakke planning:D

Ik zie trouwens dat ze een voedingskussen bij het Kruidvat in de aanbieding hebben, denk dat ik die maar ga halen vind het zonde om zo'n hele dure te kopen.....

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Igor:
    Wat een mooie echofoto meid! prachtig!
    En wat heb je een mooi bescheiden buikje! wauw!! Mag je trouwens nog vliegen op dit termijn? Heerlijk zeg, op vakantie :D

Roxie:
    Spannend voor jou zeg, de laatste loodjes!! zal het hier goed in de gaten houden!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ikkuh:
    Gefeliciteerd met jullie 10-jaar samen zijn!! Nog een weekje meid, voor het gesprek! Hopenlijk is het positief!!

Luca:
    Bevalt je baan nog goed?

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: ik heb dat kussen ook opgehaald. Hij is lekker stevig. Heb er wel een extra hoes bij gekocht, want de bijgeleverde is wit en die is zeer snel vies denk ik.
    Mocht hij uitverkocht zijn in de winkel, kun je hem ook nog op de website bestellen!

Morgen de 20 weken echo. Vindt het best wel spannend. Voel de kleine al dagelijks even schoppen, vooral s avonds na het eten.

Mijn buik met 19 weken:

Bijgevoegde bestanden:

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Jeeejj Sheltie mooi buikje hoor.

Oh wat goed dat jij hem al hebt gekocht en dat hij lekker stevig aanvoelt, dan ga ik hem ook halen. Inderdaad slim om een extra hoes erbij te kopen.

Veel succes en plezier morgen, weer een mijlpaal. Ik vond en vind het na de 20 weken echo ineens heel hard gaan, vanaf dat moment ben ik ook meer gaan shoppen.....

Fijn gevoel hè dat bewegen, al moet ik wel zeggen dat het nu soms wat pijnlijker is, maar goed dat hoort er ook bij:D

13. sheltie

sheltie Niet meer actief

vanavond voor de 20 weken echo geweest en alles is hartstikke goed met ons kleine wondertje. Er zijn geen afwijkingen te zien. Ben erg blij & opgelucht dat alles zo goed is.

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,5 KB
      Weergaven:
      3
    • 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      3
  14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> heerlijk hoor nog even op vakantie volgend jaar echt met zijn 3tjes :D

sheltie--> mooi buikje hoor :) en van een mooie echo! gelukkig gaat alles goed en jullie weten nu dus niet wat het gaat worden?

hier gaat alles rustig zijn gangetje gelukkig genoeg te doen... zondag helaas vrijgezellenfeest :( zie er best tegen op kan er niet zo goed tegen als ik niets weet... ik wil altijd alles zelf regelen... maarja helaas heb dat niet in de hand.

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Sheltie ziet er mooi uit, fijn dat alles goed is. Nu nog meer genieten:D

Ikkuh joh dat is toch hartstikke leuk je vrijgezellenfeest, geniet ervan zou ik zeggen!! Gaat vast helemaal goed komen :D

16. sheltie

sheltie Niet meer actief

ikkuh: dank je wel.
    Jij veel plezier zondag op je feestje. Misschien valt het allemaal wel wat mee en vindt je het hartstikke leuk!

igor: bedankt. Ja ik kan nu nog meer genieten nu ik heb gezien dat alles goed is met ons kindje.

17. sheltie

sheltie Niet meer actief

het is net of de baby een ingedeukt hoofdje heeft, maar dat is niet zo hoor. Het echoapparaat kan er dan niet goed doorheen komen. Net zoals de vlekken op het onderarmpje, die zitten dus niet op de baby zelf.
    De arts zag binnen 30 seconden al wat het voor geslacht is, maar wij weten het niet.

18. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheltie, mooie echo's en mooi buikje ;) fijn dat alles goed is!

Igor, jij ook een mooi buikje :) schiet al op niet? En bijna vakantie! Heerlijk zeg, ben jaloers! ;)

Ikkuh, wordt vast leuk het vrijgezellenfeestje! Het is als het goed is helemaal op jouw ingericht dus neem aan dat het hartstikke gezellig wordt!

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ikkuh, hoe was je vrijgezellenfeestje??

Hier nog geen nieuws, ben benieuwd hoelang ik nog geduld moet hebben...

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roxie, jij loopt dus nog rond! Ik hoop dat het niet meer te lang voor je duurt meis!

Ikkuh, ben ook benieuwd naar je vrijgezellenfeest!

Deel Deze Pagina