Blike, wat een heerlijk ding! D was nog later, tijgeren heeft ze niet veel gedaan en kruipen doet ze sinds een weekje of 3 Nu kan ik er steeds achteraan.. Ik ben ergens begin maart uitgerekend. Rond 8 maart volgens mij? Aangezien ik hier niet vaak meer ben vond ik het niet zo leuk om ineens zo'n bericht te plaatsen maar ik vind het ook weer niet kunnen om het niet zelf tegen jullie te zeggen. Het is wel geheim!! Dus niks op facebook aub
Hey Blondi wat leuk! Gefeliciteerd! Was het gepland of niet? Stond me zoiets bij dat je een tijdje geleden zei dat je misschien wel geen tweede wilde haha Maar leuk joh! Ben je er net pas achter gekomen? Blike wauw Nick is ook alweer een hele vent hoor! Wat worden ze allemaal groot he! Aline begint nu echt de grenzen op te zoeken, af en toe flink vermoeiend hoor! Als ze haar zin niet krijgt zet ze het op een krijsen en dan is het soms best lastig om streng te blijven, vooral in het openbaar (je wilt toch dat ze snel ophoudt met krijsen dus ben je eerder geneigd haar haar zin te geven). Net ook ik neem d'r lekker mee naar de rivier omdat ze het zo leuk vindt in het water. Ze viel met dr gezicht in het water dus het was even hoesten en daarna nam ik d'r maar mee op de handdoek omdat het water best koud was. Nou daar wilde ze niks van weten, en ze vond het ook maar geen goed idee dat ze geen stenen en stokjes mocht eten. Dus krijsen krijsen. Toen was ik het zat en nu ligt ze voor straf in bed. Ze heeft het wel begrepen haha maar toch als je dan dat betraande koppie ziet, zo verongelijkt dan steekt dat wel in je moederhart haha Qua tweede, pfoee ik heb zoveel twijfels! Eerst riep ik het hardst dat ik snel een tweede wilde maar ik weet het niet meer! Ik heb nog geen vast contract, en ik heb ook niet echt de 'kriebels'. Ja af en toe als ik een klein baby'tje zie wel maar ik zie het gewoon nog niet voor me, weer een zwangerschap en dan met nog een kleine die net de wereld aan het ontdekken is. En aan de andere kant denk ik ook weer van tja misschien krijg ik helemaal geen vast contract en dan kan ik eeuwig wachten. En ik wil ook graag dat Aline een broertje of zusje heeft die niet veel jonger is dan zij. Dus zoveel tijd hebben we nou ook weer niet
ohnee, een tweede komt hier eeeecht nog even niet hoor... daar gaan we nog minstens een jaar mee wachten en dan zien we wel weer eens verder... Zou het wel wat lekkerder vinden als Nick al wat zelfstandiger is als er een broertje of zusje zou komen.... Haha jaa Nick kan ook krijsen als hij zijn zin niet krijgt joh... vooral rond etenstijd, dan is hij niet eerder stil voordat er een hap in zijn mond zit,.... en dan moet ik soms zelfs nog beginnen met koken... hahaha
Het is gepland, dit was de 2e maand dat we het probeerde. Ik heb ook getwijfeld dat kwam vooral door de vervelende kraamtijd maar dat probleem zou er over een jaar nog zijn. Ons lijkt het fijn omdat je nu nog in het baby ritme zit. Wij wilden liever niet dat we dat straks weer helemaal opnieuw moesten doen. En een klein leeftijdsverschil vinden er leuk Ik vind dat krijsen wel leuk! Eerst schaamde ik me,ook wel eens maar nu niet meer. Ze krijgt haar zin niet, helemaal niet als ze huilt!
hihi ja maar dat gevoel van overnieuw moeten beginnen heb ik nu dus al! Dat wordt wss alleen maar meer met de tijd Achja we zien het wel. In ieder geval eerst Aline haar verjaardag vieren, en dan zien we wel hoe het loopt Blike haha ja lekkere ongeduldige monsters zijn het ook he. Aline begint nu ook af en toe dingen van ons mee te eten (bordje pasta, patatje), dan zit ze dat ding echt af te slachten haha zo grappig.
Haha luca, wij wilden ook wachten tot de eerste verjaardag maar in de familie kring zijn er zoveel die zeker een jaar over zwanger worden deden. En het geduld was op Hoe,gaat het op je werk?
haha ja als je er klaar voor bent moet je ervoor gaan toch, daarna kan het alle kanten op. Werk gaat prima, begint nu erg druk te worden. Vind het erg leuk werk om te doen maar ik merk wel dat het icm familieleven een beetje jammer is dat ik de weekenden werk en soms de avonden. En met een vast contract zijn de werktijden weer anders en ik weet niet of ik dat prettig zou vinden (dan werk je van 7-15 of van 15-23), ik hoor van veel collega's dat het echt slopend is elke keer de avonden te werken en dat het killing is voor je social life. Vandaar ook de twijfel voor een tweede, hangt er ook vanaf of ik deze baan houd of niet.
Whaaa Blondi wat ontzettend leuk voor jullie, gefeliciteerd!!! Hoe voel je je? Je moet altijd doen wat voor jezelf goed voelt en niet wat voor anderen eventueel goed zou kunnen voelen. Klinkt misschien heel egoistisch, maar het is jullie keuze, jullie leven, jullie kindje. Alle kindjes worden al groot, wat gaat de tijd toch snel. en wat een mooie foto's allemaal. Hier gaat alles goed, heb sinds gisteren wat gerommel in de buik en voel me erg onrustig, kan het niet goed omschrijven. Kindje is al helemaal ingedaald dus wat mij betreft mag hij komen Ben vorige week naar acupunctuur geweest, voor de bevalling. Het schijnt dat het dan soepeler, sneller minder pijnlijk verloopt en grotere kans dat het binnen de 40 weken gaat gebeuren. Zie niet op tegen de bevalling, integendeel, maar ik las hier een artikel over en dacht, ach waarom niet proberen. En je krijgt het nog vergoed ook. Je mag dit ook pas doen vanaf 36 weken zwangerschap.
Vergeet mijn vorige berichtje maar weer. De test van vanmorgen was niet donkerder en sinds net verlies ik bloed
Igor wat heb jij een ontzettend fijne zwangerschap gehad zeg! Geen vuiltje aan de lucht! Nu nog een voorspoedige bevalling en volgens mij komt dat ook wel goed zo te lezen Ik ben nog wel eens benieuwd naar een buikfoto nu je zo op het eind loopt! De laatste keer was met 20 wk, ben wel benieuwd hoeveel je gegroeid bent Staat alles al klaar voor de kleine mr?
Luca ik heb zeker niks te klagen gehad, zo moeilijk als het ging om zwanger te worden zo volgens het boekje is mijn hele zwangerschap verlopen. Als de bevalling nu ook nog soepel gaat Ik zal morgen proberen met mijn telefoon een foto hierop te zetten, via de ipad lukt niet en mijn laptop is overleden. Ga mijn best doen en ja alles is klaar voor ons ventje dus laat maar komen.
Aaahh blondi... wat kan ik er op zeggen.. Heel veel sterkte en knuffels!! Alsjeblieft zeg nooit meer sorry bij een posi test! Iedereen heeft recht op geluk!!! De een niet minder dan de ander!! Wij hebben weer leuk nieuws! Iui komt er aan! Recept gekregen om spuitrn enzo op t halen! 9 juli uitleg over en rond half juli verwacht ik.mijn ongi dus ga op korte termijn beginnen! Ze raden ons aan om pas na de zomer/najaar met iui te starten omdat alles goed is.. Maar na 2 jaar kunnen ze de pot op, wacht niet meer!! Ze zitten wel te zeiken over kans op meerling ivm hormonen maar daar wil ik niks van weten, dit is voor ons echt een steuntje in de rug! Morgen reageer ik uitgebreider op iedereen, zo via tel is een ellende!
Jaaaaa Ajlaa wat een goed nieuws! Oh dat is nog eens een leuke binnenkomer zo op de zaterdagochtend Nou ik zou hetzelfde zeggen als jij, je bekijkt het maar met je wachten jullie wachten al 20 rondes, nu mag het wel eens gebeuren En zo lekker snel al joh, over een paar weekjes al! Super nieuws, ben gelijk helemaal blij! En nu ga ik werken
Helemaal top ajlaa! Dikke neus met wachten, zouden ze zelf ook niet doen. Igor, ik ben ook erg benieuwd naar zijn kamertje... Bedankt voor jullie reacties! Vandaag lekker naar de beekse bergen.
Lees net op fb dat igor al bevallen is!! Ongelooflijk hoe snel t allemaal is gegaan. nogmaals van harte meid!!!
waaah Igor, gefeliciteerd! Prachtig mannetje, en een mooie naam! Is alles goed gegaan met de bevalling? hij was mooi op tijd
Wat fijn dat ze geen afwijkingen hebben gevonden! Ik zou ook niet meer wachten hoor. Gewoon gelijk beginnen.