Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Luca daar heb je ook helemaal gelijk in, nogmaals volg je gevoel.

Ik volg ook mijn gevoel mbt Jessy, en inderdaad iedereen heeft een mening en we mogen echt in onze handen knijpen want verder huilt hij niet/nauwelijks. Kan niet wachten tot hij wat groter is, dan kan je er ook wat meer mee. Nu is het verschonen, voeden, slapen af en toe (steeds meer) wakker en dat 24/7. Ach ik knuffel lekker veel met hem en van die lachstuipjes smelt ik helemaal, zo lief!!!

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @igor, tnx! Trouwens mijn neefje werd alleen s avonds in de puckababy 'gestopt' op aanraden van het CB. Verder wat Luca zegt, iedereen weet t wel beter ;) Mijn schoonzus is een voorbeeld voor me: alles vroeg ze aan het CB en luisterde totaal niet naar de meningen van anderen!

Ik snap t wel hoor, dat jullie het bij 1 kindje willen houden! Wij hebben ook zoiets van.. op t moment dat het lukt laten we het daarbij... in ieder geval gaan we niet nogmaals hulp van het zh inschakelen! maar zal ook niet meer aan de pil gaan!

@Luca, ik heb op zondag avond pregnyl gespoten, deze zorgt er voor dat je eitje ongeveer 36 uur later springt, dus als t goed is was dat vanochtend om 11 uur? ze hebben geen echo meer gedaan om t kijken of het al wel of niet zo was, dat is wel jammer maar ach ja wat ze ook zeggen hoe meer je weet en leest des te meer je er teveel mee bezig gaat houden!

enige wat ik weet is dat er 4,4 miljoen soldaatjes rechtstreeks mn baarmoeder in zijn gelanceerd! Laat ze nu maar es goed hun best doen :) haha

3. hihi Ajlaa soldaatjes :p Voorwaarts, mars! :D

En Igor haha dat herken ik wel, in het begin dacht ik ook nou er gebeurt niet echt iets he :p Als het goed is begint Jessy binnenkort wel bewust te lachen, dat is nog leuker hihi :D En voor je het weet krijgt ie tandjes, rolt ie om, begint ie te kruipen en te zitten en te staan en dan is ie alweer een jaar! En dan heb je niet meer te klagen over dat je er niets mee kunt want dan hobbel je er de hele tijd achteraan hahahaha :D

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ik wil hem ook alleen voor de avond/nacht gaan gebruiken maar wilde eerst even kijken hoe hij erop reageert. Nu gaat het goed, hij heeft om 3 uur 120 cc gehad (voor het eerst) en slaapt nu al 3 uur in de puckababy....nog 1 of 2 uur te gaan :D Hij heeft nu alleen wel ook kleertjes aan, denk dat hij vannacht alleen in zijn rompertje erin gaat, met lakentje en dekentje erover. Dat is wel warm genoeg denk ik.

4,4 is hartstikke veel volgens mij, ik heb er een heel goed gevoel bij.....duimduimduimduimduim!! Zal vanavond ook kaarsjes voor jullie branden.

Luca ja dat is zo, laat ik nu nog maar even genieten van de rust hahaha

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Oh Ajlaa, wat spannend!!! Ook hier wordt keihard geduimd. Wel balen dat je vriend niet mee kon, maar mocht het raak zijn dan vergeet je dat ook snel.

Blondi, wat super dat je weer een posi test hebt!!! Hoop voor je dat dit een plakker is. En natuurlijk nog gefeliciteerd met je prachtige dochter.

Aline is ook een dotje zeg, nog gefeliciteerd! En wat een geweldig tuinhuisje!!

Igor, heb ook een Puckababy voor Kasper. Hij kan niet meer zonder. Hij gaat hier ook gelijk met ons naar bed. 's Avonds is hij vaak heel wakker en aan het lachen en kletsen. Ook leuk voor zn papa die dan thuiskomt van het werk! Dus erg fijn dat hij dan niet moe is!
    In het begin had hij wel veel krampjes, vooral 's avonds en was dan erg onrustig. Misschien heeft Jessy dat ook? Bij mij helpt het vaak ook wel om lekker met hem te buidelen, buik tegen buik. Daar wordt hij heerlijk rustig van en valt ook vaak in slaap.

Ikkuh, hoe is het met jou? Bij jullie nog nieuws? Leuk om toch nog steeds elkaar hier op het forum te spreken af en toe, is toch leuker dan op fb.

Hier gaat t helemaal goed. Kasper was 2 weken geleden ziek, koorts. Dus naar ha geweest omdat hij nog zo jong is. Was gelukkig snel weer voorbij, maar was zo zielig om te zien. Mama heeft er heel wat traantjes om gelaten :D Lekker hoor, die hormonen gieren wat dat betreft nog steeds door mn lijf. Zal ook met de bv te maken hebben.

Vraagje aan de bv meiden: hadden jullie ook zo geen zin in seks na de bevalling? Ik maak af en toe echt zin, maar denk echt dat het door de bv komt en de hormonen. Herkennen jullie dit? En ging het over toen jullie stopten met bv? Kijk, da's nou een vraag die ik niet op fb zou stellen :D

6. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Meiden, we kletsen hier al bijna 2 jaar, HOERA! :D

7. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Lief van je Igor!!!! dank je wel :)

Tnx Roxy! Wat sneu voor Kasper!!! Had ie hele hoge koorts??
    Hoe bevalt bv je verder? Hoe doe je het bijvoorbeeld als je een middagje weg bent? Afkolven? In het buitenland is het zo normaal, voor een tolerant westers land vind ik dat in NL echt tegenvallen! Jammer!

Lig nu al lekker in bed, ga maar es lekker online shoppen!
    Vanochtend na de IUI gelijk doorgegaan naar mn werk, had nog wel krampjes maar rond een uurtje of 3/4 was ik weer krampvrij.

Is het trouwens normaal dat je bm mond hoog ligt rondom de eisprong?

8. Uhh roxie ik kan je helaas niet helpen met je vraag :p Op dat gebied loopt het hier nog steeds erg stroef helaas :) Qua hormonen weet ik wel dat het een goede 6/7 maanden heeft geduurd voor dat uit mijn systeem was haha maar dat had vooral betrekking op mijn emotionele toestand ;)
    Kasper is alweer twee maanden! Grote jongen al hihi, groeit ie goed?

Lekker Ajlaa in bed online shoppen hihi :D Zou ik ook wel willen maar alle bankrekeningen staan hier in het rood, moeten nog even het salaris afwachten haha.
    Qua stand van de bmm heb ik me nooit zo mee bezig gehouden, maar hij zou toch juist laag moeten liggen bij je eisprong?

Pfoee ik ben moe al heb ik niks uitgevoerd vandaag. Morgen lekker nog een dagje vrij samen met Aline en dan donderdag pas weer werken. Heb een lekker relaxt weekje deze week gelukkig :)

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie wat sneu voor Kasper, gelukkig was het snel weer over. Over bv en zin in sex kan ik niet meepraten, geef de fles en wij hebben het vorige week voor het eerst weer gedaan, had er ook echt enorm zin in:D

De puckababy gaat terug, ben er klaar mee. Gisteren ging 1x weer goed en daarna weer drama, hij wil gewoon zijn handjes voelen net als bij Aline. Hij heeft zonder vannacht weer prima geslapen met 4 uur ertussen, met dank aan de 120 cc dus nog maar 1x s nachts mijn bed uit. Jessy heeft inderdaad ook s avonds zijn wakkere moment dus gisteren is hij na zijn laatste fles van 11 uur ook naar bed gegaan en dat ging goed.

En hij is gewoon steeds meer wakker, dus krijg hem niet elke keer na fles, knuffelen, box weer in slaap in zijn bedje. Dan is hij nog klaarwakker, terwijl hij al wel aan het gapen is.

10. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @luca, nu dat manlief niet meer werkt zit ie elke dag bij zijn ouders (ivm paniekaanvallen) dus na het werk rijd ik altijd daarheen en eten we daar... dat scheelt in de portemonnee ;) haha

ben er achter dat juist op de dag van de ovulatie je bm het hoogste puntje bereikt! en dat klopt, de f.arts moest er echt ff goed voor gaan zitten

@Igor, wat fijn dat meer voeding Jessy goed doet!
    Kun je de puckababy trouwens retourneren als het niet bevalt?

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja hij heeft er 2x ingelegen en er is verder niks mee gebeurd. Wil nog 1 ding proberen op advies van puckababy zelf, de piep omruilen voor de mini. Dan heeft hij meer bewegingsvrijheid, ze zei dat dat misschien voor hem beter zou werken. Als dat niet lukt dan niks, ik probeer het omdat hij toch wat onrustiger wordt. Wil niet te snel opgeven.....of zou dat onzekerheid zijn :D

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ajlaa wat spannend meis!!!!!
    oehhh hoop het zo voor je!
    dan eindelijk is het raak!
    het is je zooo gegund!!!!

wat is aline groot geworden luca!!!
    en wat veranderd!
    ook lichtere haartjes he!!!
    knappe meid hoor!!!
    en wat is ze toch goed verwend!

ik zat er toevallig ook al aan te denken om n fatboy voor noël te halen omdat ie (qwa gewicht ) niet meer in de wipstoel mag volgens de sticker en dacht dan zet ik m daarin voor de tv bijvoorbeeld!
    bevalt dat dus goed?

blondi van harte met weer een posi test!
    hoop dat het nu goed blijft gaan!
    zelf lekker positief blijven dan komt het vast goed!!!!
    de eerste van het forum die zwanger is van de tweede!!
    ahahaah gek he!

igor vind t maar knap van je
    al snel na de bevalling stappen
    sexen!!!

om op roxie dr vraag terug te komen hier is sex ook 10x niks
    ik heb er totaal geen zin in!
    nou heb ik natuurlijk ook nog ernstige lichamelijke klachten( ruema in mijn rug) waardoor het nou ook niet echt makeklijker word allemaal
    en ik heb niet eens borstvoeding gegeven hoor!
    manlief heeft er trouwens net zo weinig moeite mee
    *schaam*
    luca dus gelukkig ben je niet de enige! en ik dus ook niet pffooeehhh! haahahah

ikkuh hoe is het met jou??
    en sheltie!!!????

en lupita??!

iemand nog op vakantie dit jaar?

met noël was het gister weer goed op het cb!
    hij groeit goed!
    hij weegt 10.2 kilo en 74,2 cm
    is dus iets kleiner maar dat komt door ons! wij zijn ook klein!!(beide 1,65)
    maar ze zei als hij zo blijft groeien hij wel groter dan ons word!!!
    joehoe!!!!

noël zit nu alleen weer in n vervelend sprongetje....
    de eenkennigheid en de hele tijd bij je willen zijn en hangerig
    dus de drie h's idd......
    duurt nog 3 weken en echt dat oei ik groei boek kllopt altijd!!!
    dus voor onze vakantie is ie er gelukkig vanaf!!! whahaahaa

echt een tip vind ik ook voor de mama's of aanstaande mama's
    het oei ik groei boek en dan de versie 'spreekuur op de bank'

en een tweede......
    ik wil toch denk ik wel graag een tweede
    alleen wij hebben maar 2 slaapkamers
    de ene keer denk ik ach ze kunnen gewoon samen slapen ik ga het niet van de ruimte af laten hangen
    en de andere keer denk ik nee wil eerst n groter huis
    maar aangezien wij huren moeten we zeker nog 5 jaar wachten!
    kopen wil ik liever niet.....
    pfff dilemma!!!!
    ook gezien mijn gezondheid
    wie weet hoe ik er over 5 jaar aan toe ben met mijn reuma!!!!!!!
    maja we zien wel voorlopig eerst genieten van noël

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Op zn hoogst had Kasper 38.8. Bij baby's jonger dan 3 maanden moet je de ha bellen als de temp boven de 38 komt. Was blij dat he snel weer voorbij was, niet leuk om je kind zo te zien.

Kasper heeft ook de mini, ben er erg fan van. Jammer dat het bij Jessy niet werkt. Denk niet dat het onzekerheid is. Je wilt gewoon dat je kind rustig kan slapen. Is natuurlijk voor jezelf fijn, maar voor je kind ook!

Ajlaa, even een dikke knuffel voor jou. Ik zie dat je luchtig doet over jullie situatie, maar het is toch allemaal niet niks wat er op jullie af komt. Ik hoop dat deze eerste keer IUI raak is en dat dat jou en je man nieuwe moed geeft!

Ik zit inmiddels lekker met Kasper op het balkon. Heerlijk weer!! Over 3 weken gaan we naar een stacaravan in de Achterhoek. Heerlijk burgerlijk, ik kijk er zo naar uit! De ouders van mijn lief zijn daar dan ook. Het idee is dat zij dan een keer kunnen oppassen zodat papa en mama lekker samen uit kunnen. Dat is namelijk nog niet gebeurd!

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    #1214 noamy, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
    lekker roxie!!!

oh ja mijn tandartsverhaal
    ik moet dus morgen naar de kaakchirurg...
    ben zo bang
    lijk net n kleine kind ik weet t heb gister gewoon zitten janken
    mijn kies moet er waarschijnlijk uit
    zit n ontsteking en eronder ligt mijn verstandskies en de wortel ligt ook niet helemaal lekker......

asun hoe is het met jou en de kleine?

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie heb nu ook de mini gehaald, ben benieuwd. Die piep was gewoon te klein/benauwd. Duim maar dat het helpt voor Jessy.

Noamy succes bij de kaakchirurg....ff tanden op elkaar:D en wat doet noël het goed, heerlijk.

Ik ben jessy nu de fles aan het geven, dan hoop ik dat hij gaat slapen want hij is bijna de hele ochtend wakker geweest en dan gaat moeders ff lekker in de tuin in het zonnetje een boekje lezen.....

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @Noamy tnx!
    Wow Noel doet het erg goed zeg! al 10 kilo pff.. heb je geen moeite met hem op te tillen ivm je reuma?
    Ik neem aan dat je gewoon verdoving krijgt? Dan voel je er niks van meid!

@Vakantie, wij zouden naar cuba/mexico/curacao gaan 2 weken maar gaan nu waarschijnlijk naar kroatie. is voor mijn man een prettiger idee omdat ie dan 'thuis' is. Maar daarvoor moeten we nog wel een maand lang wachten, voor het zover is!

@roxy, tnx meid! |Ja tja wat is luchtig... ik wil me gewoon niet gek laten maken en ben over het algemeen geen piepert. Ondanks dat heb ik het ook moeilijk vaak hoor, gister ochtend en vanochtend huilbuien...wellicht door pregnyl? Maar voor mij is t belangrijk om naar de toekomst te kijken, dus de ellende zoveel mogelijk achter je te laten en vooral niet achterom kijken. Ben veel te bang om aan toe te geven!

We hebben sowieso afgesproken dat mocht het deze ronde niet lukken wij in aug en sept geen IUI gaan doen omdat we het toch een beetje hebben onderschat!

In een stacaravan lijkt me ook zo leuk!! Maar dan op Texel of zo. Alhoewel je in de Achterhoek ook zat leuke dingen te doen hebt!

@Igor en Roxie genietse lekker van de zon! Ik heb net ff mijn lunch in de zon genuttigd, moet t er maar mee doen :)

17. Igor ben benieuwd of het een verschil maakt met de mini. Ik wilde hem toen voor de geboorte al aanschaffen maar ben uiteindelijk blij dat ik het niet gedaan heb haha, is niets voor Aline.

Noamy ja dat probleem met de ruimte heb ik ook. Wij hebben dan wel 3 slaapkamers maar 1 kamer is de logeerkamer en die hebben we eigenlijk wel nodig voor als mijn ouders er zijn, en de meubels kan ik ook nergens anders kwijt. Maargoed Aline heeft ook de eerste 6 maanden bij ons geslapen dus dan zouden we nog even de tijd hebben ;) Ik ga in ieder geval geen hele tweede babykamer aanschaffen, tegen die tijd koop ik gewoon een klein wiegje voor in onze kamer en daarna kan ie door in het ledikantje van Aline en tegen de tijd dat de tweede uit het wiegje is gegroeid kan Aline (als t goed is) wel in een meegroeibedje slapen. Scheelt wel voor een tweede, we hebben zo goed als alle uitzet al in huis. Hebben net een nieuwe kinderwagen voor Aline gekocht, dus de oude zouden we weer voor een tweede kunnen gebruiken, de maxi cosi is ze ook uit gegroeid dus die staat nu ook te verstoffen. Kinderstoelen etc hebben we allemaal in drievoud haha en als we nog een meisje zouden krijgen zouden we zelfs nauwelijks kleertjes aan hoeven schaffen. Ik heb een hele zooi kleding in de kast liggen met pakjes die ze bijna nooit heeft gedragen omdat ze er zo uit was gegroeid en omdat we zoveel hadden gekregen dat ik sommige dingen pas terugvond nadat ze er al te groot voor was haha. Achja *droomt even weg*..

Pff ik ben net boodschappen wezen doen maar het is gewoon echt te heet. 35 graden buiten! Zelfs met wind niet uit te houden en in mijn airocoloze auto al helemaal niet! Ik wilde het badje op gaan zetten voor Aline maar ik wacht nog maar even tot een uur of 6 voor ik haar erin zet anders bezwijkt het arme kind aan een hittegolf :p Ga dr eerst maar eens dr middaghapje voorschotelen, lekker yoghurtje, ze eet nu tegenwordig zelf uit haar schaaltje met een lepeltje. Wel een kliederboel en het duurt 10x langer maar ze vind het wel leuk om te eten :D

18. Oh en Noamy de fatboy is inderdaad een succes. Maar ze vind het vooral leuk om op te spelen en klimmen, Aline is niet zo'n stilzitter. Tv kijken doet ze ook niet aan haha daar heeft ze geen geduld voor :D

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Mini werkt ook niet, dus klaar ermee. Jessy moet ook gewoon zijn armpjes vrij hebben en wat zeur ik, hij slaapt hartstikke goed alleen wat onrustiger. Maar s nachts horen we hem niet en daar gaat het tenslotte om. En ja vanmorgen was hij ook wakker en net had hij ff huiluurtje, nou dan hou ik hem gewoon lekker bij me of gaan we wat doen, wandelen ofzo. Ik moet het ook een beetje los laten, wil het teveel volgens de regels doen.....je weet wel de 3 R'en.

Straks om 7 uur flesje dan even in bad en dan zien we wel weer wat er gebeurd, 1 ding is zeker na zijn laatste fles om 2300 uur gaat hij sowieso altijd slapen :p

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Ben ik ook weer eens even!
    Zal even al jullie verhaaltjes terug gaan lezen!

Blondi:
    Gefeliciteerd met je posi test! hopenlijk is het een mooi plakbabietje!!

Luca:
    Had je ook al even gefeliciteerd op FB! wat een prachtig meisje heb je toch! En wat een mooie taart zeg!!
    Heb vorige week mijn eerste taartje gemaakt, als oefentaartje voor Nicks verjaardag! want die taart wil ik dan ook zelf gaan maken.

Aljaa:
    Wat fijn dat alles goed is gegaan! pff zullen drie spannende weken worden! Ik zal ZP goed in de gaten gaan houden hoor! Ik gun het jullie zóóó erg!!

Igor:
    Ik herken dat gevoel wel hoor! Vind het nu echt nog steeds iedere dag leuker worden! hij krijgt ook echt een eigen willetje haha en zet het op een krijsen als hij iets wil wat niet mag :p
    Nick sliep ook altijd erg onrustig, hield zichzelf gewoon wakker met zijn armen, heb wel een een paar keer geprobeerd om zijn armpjes met het lakentje strak in te stoppen, maar hij vond dit vreselijk... uiteindelijk wennen ze er wel aan... maar het is inderdaad erg vervelend.

Roxie:
    Erg hé? om je mannetje ziek te zien :( bah vreselijk!! en helemaal als ze nog zo jong zijn.
    Wij hebben na de bevalling voor de eerste keer weer sex gehad na een week of drie... maarja, voordeel van een keizersnee is dan wel dat je down there nog helemaal heel bent... zeg maar ;)

Naomy:
    Jeetje, sterkte met je tanden zeg! :( bah...

Vakantie:
    Wij zijn twee weken naar de Moezel in duitsland geweest, samen met mijn ouders. Erg slecht weer gehad maar wel heel leuk! Lekker veel gewandeld en gedaan. Via MP hadden we een rugdrager gekocht, ideaal en Nick vond het geweldig!!

Deel Deze Pagina