Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hoi meiden

Blondi gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ajlaa spannend allemaal voor je dit moet lukken met zoveel soldaatjes

Noamy sterkte bij de tandarts... Ik hoop daar het snel voorbij is voor je

Alle andere Mama's zo te horen gaat alles goed met jullie en de kleintjes geniet er lekker van voor je het weer zijn ze groot he Haha

Sorry dames dat ik even niks van me heb laten horen maar helaas moet ik er nu aan toegeven dat ik er gigantisch doorheen zit ik loop dagelijks met (voor mijn gevoel) een maskertje op om maar de vrolijke gezellige te zijn en dat kost een Hoop energie dus ben alsmaar heel moe en dan als ik hier kom dan lees ik wel maar geen energie om te reageren en dan denk ik hoe moeilijk is het he.
    Nu ben ik gisteren echt gebroken en heb daardoor vannacht voor het eerst weer goed geslapen sinds en tijd en dat viel ook meteen op op me werk... Dusssss nu wil ik weer positief worden/ zijn en ik zal ook weer proberen hier meer te reageren
    Maar Sorry dames als ik dus niet altijd reageer maar ik ben dus ook weer op zoek naar mezelf

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ikkuh:
    Jij hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor meis.... lijkt me zowiezo erg moeilijk om onze babyverhaaltjes allemaal te moeten lezen..
    Dikke knuffel voor jou hoor!

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Even een dikke kus voor jou Ikkuh! En inderdaad: verontschuldigingen zijn niet nodig!!

Blike, klinkt fijn de vakantie, behalve dan het weer... Heb trouwens ook een ks gehad, dus down there nog intact :D Het zit ook voor een groot deel tussen mn oren dat het nog niet zo soepel gaat. Geb nog geen spiraaltje laten plaatsen en met condooms is ook maar waardeloos. Ik weet dat je bijna niet zwanger kan raken met volledige bv, maar zul je net zien dat het gebeurt!! Kan echt nog niet. Ach, het komt ook wel weer. Alles op zn tijd en gelukkig is mijn lief heel begripvol!

Allemaal de gouden race van Ranomi gezien? Knap hoor, presteren onder zo'n druk.

Welterusten!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ff snel een dikke knuffel voor ikkuh...*knuffel* en aub geen verontschuldigingen!!!

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike ja dat lijkt me ook zo dat het steeds leuker wordt, aan de ene kant kan ik niet wachten aan de andere kant denk ik wel: dat kleine baby zijn komt nooit meer terug dus ook daar moet ik volop van genieten.

Wat heerlijk jullie vakantie, jammer van het weer maar super dat jullie het gezellig hebben gehad.

Roxie super dat zwemmen van Ranomi, ze heeft het goud dik verdiend.

6. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @Ikkuh JIJ hoeft echt geen sorry te zeggen!! Het is heel begrijpelijk!!!!
    --Sorry dat ik niet wat vaker je vraag hoe het met je gaat!--

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Zo ben ff overgestapt op de nutrilon forte voor hongerige baby's....Jessy blijft komen voor eten dus morgen maar nutriton kopen en toevoegen zodat hij langzamer drinkt en meer een verzadigd gevoel heeft.....pffff hij is al 2 dagen veel aan het huilen, valt niet mee......heel zielig.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Igor:
    pfff dat valt inderdaad niet mee... trek je het nog een beetje?

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ach arme Jessy. Heeft hij ook last van krampjes? Kasper wel behoorlijk in het begin. Na een week of 6 nam het flink af, maar nu heeft hij af en toe nog steeds krampjes. Hoop dat hij er gauw overheen groeit! Bij Kasper hielp er overigens weinig tegen. Het beste ging het nog als ik met hem door de kamer danste of hem met zijn buik tegen de mijne aan hield, en dan langzaam heen en weer schommelen. Heb de halve apotheek leeggekocht aan middeltjes, maar dat is allemaal zonde geld geweest. Gelukkig groeien ze er overheen.

Geniet van het weekend meiden, jullie nog leuke plannen? Wil vandaag weer een lekker eind lopen. Ik probeer elke dag minimaal een uur te wandelen en dat lukt meestal wel. Vandaag misschien weer een wat langer stuk lopen. Ben nog niet alle zwangerschapskilo's kwijt, dus even lekker doorstappen!

Liefs Roxie

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden, nou de forte was niet verstandig maar daardoor zijn we er wel achter gekomen dat Jessy (verborgen) reflux heeft en inderdaad met de krampen er ook nog bij. We hebben het matrasje nu schuin gelegd en geven gewoon weer de omneo comfort met een schepje nutriton. Dit verdikt waardoor hij minder snel spuugt of het minder snel omhoog komt. Hij wilde al steeds niet op zijn rug liggen, of was er erg onrustig door en allerlei andere symptomen oa herkauwen, iepiep geluid alsof hij stikt en nog meer. S nachts gaat gelukkig wel goed en hij heeft vannacht zelfs van 2300 tot 0530 geslapen. De nachten zijn ook nooit het probleem geweest, daar zijn we heel blij om.

Ik heb voor woensdag een afspraak gemaakt met een osteopaat, zij kan er veel mee zegt ze dus ben benieuwd. Verder is het echt een super lief ventje maar het is wel vreselijk als je kindje pijn heeft :(

S avonds als hij zo onrustig en huilerig is tussen 1900 en 2300 houden we hem nu zoveel mogelijk bij ons en na de fles van 2300 gaat hij slapen alsof hij al kan klok kijken...hahaha

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ach, arme Jessy. Hoop dat de osteopaat wat voor hem/jullie kan betekenen!

Ajlaa, hoe is het met jou? Ben je al zenuwachtig voor het testen?

Blondie, hoe is het met jou? Voel je je al zwanger? Gaat het goed?

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Igor, wat vervelend! Met Dena ben ik ook bij de osteopaat geweest, gewoon om even te checken of alles goed was. Alles was prima bij haar. Ben benieuwd wat ze voor jullie kan betekenen.

Ikkuh, weten ze op je werk ook van heel het traject waar jullie doorheen gaan? Hoe staat het er verder voor bij jullie?

Roxie hart, condooms zijn inderdaad niks haha maar ik begrijp wel dat je het wel veilig wil doen. Hier heeft het wel eventjes geduurd voordat ik weer kon genieten van seks. Maar ik was ook ingeknipt dus dat scheelt een hoop ;)

Hier gaat alles wel prima hoor. Voel me niet echt zwanger alhoewel ik erg moe ben (was bij D ook) en mijn broeken zitten al een beetje strak.
    Echt genieten kan ik ook nog niet, die vmk blijft toch in mijn achterhoofd hangen. We willen het ook pas na de 1e echo bekend maken, als dat lukt!

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie dat hoop ik ook dat ze wat voor Jessy kan betekenen. Heb ook een draagdoek besteld, die haal ik morgen op en wil Jessy daar dan 's avonds in doen als hij zo onrustig is. Schijnt goed te zijn bij reflux en krampjes.

Blondi hoeveel weken ben je nu 5/6? Kan me voorstellen dat jullie even willen wachten met vertellen, maar het gaat vast goed nu!! Bij de osteopaat heb ik ook zoiets van: baadt het niet, dan schaadt het zeker niet.

Heb Jessy nu op zijn buikje liggen in bed, we hebben de aerosleep en een webcam dus kan hem goed in de gaten houden en deze houding is voor hem het prettigst.

En ik hou maar voor ogen dat hij hier even doorheen moet, maar dan wil ik er wel alles aan doen om het zo min mogelijk pijn te laten doen.

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Igor,

Als je een webcam camera hebt is het prima toch!
    D slaapt vrijwel altijd op haar buik, toen ze het net deed vond ik het wel eng maar het went ;)
    Osteopaat is ook heel goed bij een voorkeurshouding, weet niet of hij daar last van heeft?

Volgens de vk ben ik woensdag 6 weken maar dat geloof ik niet. Met de vmk heb ik 2 weken gevloeid dus mijn eisprong was waarschijnlijk een paar dagen later. Maar het zal tussen de 5 en 6 weken inzitten denk ik :)

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Nee hij heeft geen voorkeurshouding, daar let ik goed op. Wel is zijn nekje vaak erg gespannen en kan ik zijn hoofdje pas een andere kant opleggen als hij slaapt.

Lees net dat er heel veel baby's zijn die liever op hun buik liggen, hij heeft zo ook geen last van zijn maaiende armen. Maar ' s nachts leg ik hem gewoon op zijn ruggetje. Vanaf wanneer lag Dena op haar buik?

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Igor:
    Jeetje wat vervelend meid... arm stakkertje!
    Hopelijk werkt de omneo met nutriton wat voor Jessy... Nick heeft dit ook een periode gekregen omdat hij zoveel spuugde, hij kreeg steeds erg veel lucht binnen tijdens het drinken van de fles. Ben toen overgestapt op de difrax flessen, en dit scheelde voor hem een hele hoop!
    Wel lekker trouwens dat hij vanaf 2300 wel doorslaapt. Nick heeft dit ook een periode gehad, niet willen slapen na de 1900 uur fles en erg onrustig en huilerig, geloof dat veel kindjes dat hebben. Ze zijn dan echt de dag aan het verwerken. Hier was het van het één op het andere moment over en sliep hij wel lekker vanaf zeven uur... Hopelijk gaat jessy dit ook snel doen!!
    Nick ligt trouwens ook altijd op zijn buik.

Blondi:
    Spannend meid! 20-08 de echo zie ik! Ga voor je duimen! echt!

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey meiden dank je wel allemaal.

ajlaa jij hoeft ook geen Sorry te zeggen hoor je zit zelf ook in die molen dus heb je het zelf ook van die moeilijke tijden... Dus heb je ook wel even iets anders aan je hoofd.
    Wanneer mag je testen? Spannend hoor

Blondi spannend allemaal voor de echo...
    Me basin weet ervan die weet ook hoe het is dus kon heel goed met der praten alleen nu even niet maar dat ligt echt aan mij

Igor ik hoop daar alles snel goed komt

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @Ikkuh, daarom juist ;) maaaaarrrr op een dag zullen wij hier ook hele andere dingen schrijven ;) Gewoon HOOP houden en positief blijven!!!!

@Igor, oei hopelijk kan de osteopaat daar gauw wat aan doen!

@Roxie, nee nog niet echt zenuwachtig maar dat komt omdat ik erg bezig ben met mn vent! Dus op zich wel een goede afleiding maar tegelijkertijd eentje die toch wel stress bezorgt dus ben bang dat daardoor mn lichaam de iui niet zal accepteren! (En daar ga ik weer, doemdenker! Moet ik ook niet doen!!!)

Vandaag is het een week geleden dat de inseminatie plaatsvond!
    Pregnyl is uit m'n lijf! Zondag ochtend getest en toen was er nog een heeeeeel zacht streepje te zien. Na pregnyl werden m'n borsten ook weer groter en ook dat heb ik niet meer sinds zondag dus ik mag er echt vanuit gaan dat het er uit is! Dus na 6 dagen was de 5000 er uit.
    Gisteren voelde ik wel steken, precies waar ik ze ook voelde de dag van de inseminatie (eisprong!). Ik hoop dat het een goed teken is!
    Van het ziekenhuis mag ik pas de 18e testen omdat het dan 2 weken + 4 dagen na IUI is, of ik me daar aan houd is iets anders :)

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    zacht streepje? LICHT streepje!!!

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa dat zegt helemaal niks, ik voelde ook niks zelfs niet toen ik al wist dat ik zwanger was. Pas met 6 weken kreeg ik wat zeerdere borsten enz.....dus pin je niet vast op de symptomen die je wel of niet zou moeten voelen.
    POsitief blijven meis!!

Met Jessy komt het allemaal zeker wel goed, dat beseffen we ons wel. We moeten er even doorheen, tis niet anders. Nog even en dit is allemaal achter de rug, en dan bedoel ik vooral voor Jessy. Hij heeft last en wij voelen ons soms machteloos.

Ik ga nu de draagdoek ophalen, kijken of we hem vanavond nodig hebben. Gisteren heeft Jessy ook weer van 9 tot bijna 11 uur op mijn borst gelegen, wel knus maar je kan niks. Vandaar de draagdoek, dan heb ik wel mijn handen vrij.

Vanaf 7 uur ging het wel goed trouwens gisteren, maar zat net in bad, maskertje op en toen was het gebeurd...haha lekker mama pesten, nu al :D

Blike liet je Nick dan op bed liggen of hield je hem ook bij je? Overdag
    als Jessy jengelt doe ik de speen erin en slaapt hij wel verder, maar s avonds lukt dat dan echt niet. En ik wil hem niet overstuur maken door hem in bed te laten liggen......

Deel Deze Pagina