Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Kut kut kut zeg ajla
    Ik leef met je mee
    Wat zullen jullie een ingelovelijke teleurstellend rotgevoel hebben......
    Ik had het jullie zo gegund...
    Sterkte en een dikke knuf

Haha igor thanks
    Hij vond mijn opmerking leuk op je fb dus hij weet nu vast wie ik ben
    Ach wie weet kan hij toch nog iets voor ons betekenen
    Ben zo benieuwd straks met dat bieden etc straks hoop echt dat er nig wat vanaf gaat!! Hahaha
    Lactulose had noël ook gehad werkt idd super
    Ben t nu aan t afbouwen

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajlaa, wat kut meis... Dikke knuf!

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy tuurlijk gaat er wat af, je moet sowieso noooooit de vraagprijs bieden. En inderdaad wees maar brutaal, lekker laag beginnen. Kan jou het schelen, beter dat dan dat je achteraf denkt; waren we maar lager begonnen:D wanneer gaan jullie een bod doen?

Jessy doet het sinds gisterenavond ineens heel goed, ik sta helemaal versteld en begin langzaamaan super blij te worden. Zou zo fijn zijn als hij geen pijn meer heeft en de osteopaat aanslaat:D

Hij slaapt nu overdag op zijn buikje, dat vind hij sowieso prettiger en ' s nachts wel op zijn rug, dat gaat goed gelukkig. Heb hem om 9 uur vanmorgen weer in zijn bedje gelegd en is zonder huilen gaan slapen:$

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oh beter igor
    Komt allemaal vanzelf!!
    Ze hebben gewoon ook fases waarin ze ook ineens weer minder goed gaan slapen bijv of als het heel warm is buiten.....hoort er allemaal bij
    Maar iig super dat hij t nu al beter doet

Ja idd gaan ook brutaal laag bieden!!
    We hebben immers niets te verliezen
    Zitten gehuurd dus zitten niet op de schopstoel en willen t huis natuurlijk wel graag hebben maar alles wat eraf gaat zou erg fijn zijn ivm de maandlasten he hahaha
    Denk dat we donderdag n bod gaan uitbrengen nadat we woensdagavond met beide ouders zijn gaan kijken
    Onze hypotheekadviseur gaat dan ook mee en die zei al gewoon bij 165 beginnen met bieden!!

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja sta er ook helemaal versteld van, kan het nog niet helemaal geloven maar het is toch echt zo:D

Morgen gaat Jeroen voor 4 dagen weg, dat vind ik wel even spannend maar ga donderdag een nachtje bij mijn ouders slapen, dus hoef maar 2 nachten alleen.

Ander vraagje: wanneer gingen ze bij jullie doorslapen? Jessy is echt zoekende....varieert van 6 uur achter elkaar slapen, tot maar 3 uurtjes 'snachts. Maar goed hij is ook nog maar 6 weken en ben allang blij dat hij zich beterder voelt, dan vallen die nachten ook wel mee:p

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ohh neeee ajlaa.. :( Wat erg zeg.. Had het ook helemaal niet verwacht.
    En jullie gaan nu eventjes wachten voordat je weer verder gaat?

Luca, en hoe is het home alone?! :D

Naomy, spannend hoor, een huis kopen! Wij zitten erover na te denken om ons huis te koop te zetten.. Maar dan moeten we eerst in gesprek over wat we bij kunnen lenen en laten taxeren en dat houd me dan weer een beetje tegen. Niet zo'n zin in. :)

Igor, wat super dat Jesse het zo goed doet nu! En wanneer sliep D door.. wil je dat echt weten? ;) Met 4 maanden! Maar ze was een erg slechte slaper, nu gelukkig niet meer. Ze gaat nu om 20.00 naar bed en word rond 7.00 wakker.

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh en Igor, doorslapen noemen ze als een kindje 5 uur achter elkaar slaapt! Dus in principe slaapt hij vaak al door ;)

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blondi ach dat ritme komt hier vanzelf, ben veel blijer dat hij niet meer zoveel huilt.....dat slapen op zijn buik is ook een goede zet geweest.

Hoe voel jij je verder?

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Op dit moment niet super want ik moet vanmiddag op controle bij de tandarts :)
    Het is maar controle maar toch knijp ik hem terwijl dat het eigenlijk niks voorsteld haha

Ik ben veel moe en regelmatig even misselijk. Ik zit nog erg in dubio wanneer we het familie vertellen.
    Zaterdag gaan we naar de efteling met schoonfamilie en het lijkt me leuk om D dan een t-shirt aan te geven met 'grote zus'.
    Maar ik wacht liever tot na de echo van maandag maar dan moeten we heel de familie omstebeurt afgaan om het te vertellen. Zo allemaal in 1x met een dagje uit vind ik leuker.. :) *hormonen*

10. Blondi, vraag of je de echo vrijdag mag hebben? Dan kun je het zaterdag groots aanpakken ;) Succes bij de tandarts :D

Vrijgezellenleven; tja, ik ben er wel een beetje moe van aan het worden al hoor haha ben blij dat ik geen echte vrijgezel ben. Het heeft wel zijn voordelen (schoon huis, weinig troep) maar na een paar dagen dit zal ik blij zijn als ik mn familie weer heb :) Ben wel zaterdagavond met een collega wezen stappen. Is voorh et eerst in 2 jaar dat ik weer eens echt ben wezen stappen en is ook voor het eerst dat ik met iemand anders dan mn vriend iets leuks doe haha. Eindelijk eens vrienden gemaakt :) Maar ik was dus pas om half 6 thuis en moest om 11 uur weer werken. Dus dat was nogal een beproeving :) Daarom vandaag lekker tot 12u uitgeslapen haha, omdat het kan ;)
    Ik probeer zo veel mogelijk dingen te eten die mijn vriend niet lust haha zodat ik dat ook weer eens kan eten. En verder kijk ik 's avonds naar romantische vrouwenfilms omdat ik die met mn lief ook nooit kan kijken :D
    Ik zou eigenlijk vandaag naar mn oude aupair gezin gaan maar ik kijk wel even hoe het loopt. Zij heeft het ook erg druk en het is 2 uur rijden. Dus ik ga misschien vanavond en dan blijf ik tot morgenmiddag. Morgenavond moet ik nog even weer het huis aan kant maken en wat boodschappen doen (bij de drive :D, heb er nu al zin in haha), en woensdag weer vroeg werken. dus ik zie mijn liefjes pas als ik weer uit mijn werk kom :( Gelukkig ben ik om 15u al klaar dus ik hoef niet tot het eind van de dag te wachten.

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden meiden!

Ondanks dat je weet dat de kans zo klein is verwacht je veel als je weet dat je 2 eitjes hebt en 4,5 miljoen zaadjes die zo dichtbij worden gebracht.... 1+1=2 dat kan niet anders. Ondanks allerlei onderzoeken is er niks gevonden wat een zwschap zou moeten tegenhouden! Blijkbaar 'mag het gewoon niet zo zijn' voor ons.
    Zijn er goed van kapot, we hebben ook besloten om voorlopig geen behandelingen te doen.
    Ik zal hier ook minder (liefst helemaal niet) komen omdat ik aan mezelf merk dat ik geen puf meer hier voor heb. Sorry dames!

Eventjes een time out...

Liefs

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ik begrijp het helemaal en ik denk de andere meiden ook. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

Dikke knuffel voor jou!!!

13. Oh lieve Ajlaa ik begrijp het meis, je hebt zulke hoge verwachtingen, het lijkt zo voor de hand liggend..

Heel veel sterkte voor jullie beiden meis.. dikke knuffel!

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Begrijpelijk meid! Neem goed de tijd voor elkaar om dit te verwerken. Veel sterkte, ook voor je man. Als je weer zin hebt om je hart te luchten, zien we je wel weer verschijnen!!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Ajlaa, meid neem je tijd... Ik kan het en beetje indenken hoe je je nu voelt maar niet helemaal... Ik hoop dat het en beetje lukt het te verwerken. En neem er echt de tijd voor en probeer te praten met elkaar... ik kan vooral zeggen Verwerk alles niet zoals ik het doe want dat werkt niet... Meid als je wilt praten kan je me altijd pb-en...
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ajla heel begrijpelijk en heel veel sterkte
    Een heke dikke knuffel
    Ook voor jou ikkuh!! Voor jou is het ook niet makkelijk......

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajlaa, neem lekker even de tijd voor jezelf, helemaal niet erg. Sterkte en rust lekker uit samen met je man!

Blondi, is inderdaad vrijdag de echo een optie? Neem aan dat je ook niet overal in mag (weet ook niet of je normaliter overal ingaat) dus dan is het wel fijn als je het meteen kan vertellen ;)

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Lieve aljaa,
    Snap best dat jullie ff tijd voor jullie zelf willen nemen, het valt ook niet mee om iedere keer die klap te verwerken...
    Helaas is er niets wat ik voor jullie zou kunnen betekenen, behalve je een hele dikke digitale knuffel willen geven!

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Zo ik heb de voedingen van Jessy omhoog gegooid. Kijken hoever we vannacht komen met doorslapen...;)

Ik logeer een paar dagen bij mijn ouders, omdat J een paar dagen weg is voor zijn werk dus slaap met Jessy op 1 kamer en wil eens kijken hoever ik kan rekken met de speen mocht dat nodig zijn. En anders krijgt hij gewoon een klein beetje vannacht.....

20. sheltie

sheltie Niet meer actief

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik kom niet zo vaak meer op het forum, ben ik niet zo'n schrijfster.

Alles goed hier. De suikers zijn onder controle en hoef dus gelukkig geen insuline te spuiten. Bij de vorige echo lag het kindje 2 weken voor op schema wbt de groei. Het ligt op de bovenste curvelijn. Volgende week weer een groeiecho en wordt er beslist wat voor bevalling het gaat worden.
    Ik voel het kindje regelmatig schoppen (keihard soms :$). Het is nog niet ingedaald.
    Verder sinds afgelopen vrijdag officieel verlof en dat is wel lekker met dit weer :D. Lekker onder de partytent en dan is het te doen.
    Hopelijk gaan we vanavond even een fotosessie van mijn buik doen. Hopelijk worden het mooie foto's.

@ blondi: gefeliciteerd, ik zie dat je weer een positieve test had!. Geniet er van.

@ aljaa: wat ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is! Ik wens je heel veel sterkte. Doe het lekker rustig aan en begin gewoon weer wanneer jullie er klaar voor zijn. Dikke knuffel voor jou!

Verder heb ik niet echt gelezen. Sorry.

Oja ik heb mijn facebook account verwijderd, dus mochten jullie me al missen ;)

Deel Deze Pagina