Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hooi iedereen! Het is hier stil, net nu ik weer mijn verslaving op heb gepakt :) even ego verhalen hoor.

Vandaag te horen gekregen dat mijn contract helaas niet verlengd wordt na september :( Dus moet weer op zoek naar werk per 1 oktober. Ze wilde me wel weer voor volgend jaar aannemen maar dat is pas in februari/maart en dan heb ik toch 5 maanden te doden. Plus dat het niet echt zo praktisch uitkomt met onze familieplanning.. mocht ik tegen die tijd zwanger zijn dan word ik zowieso niet meer aangenomen.. en een evt zwschap/bevalling zou wel rond de zomerperiode zijn als het binnenkort mocht lukken. Dus kortom ben gewoon op zoek naar totaal iets anders. Heb vandaag meteen een sollicitatie eruit gestuurd, ze zochten toevallig bij een verhuurbedrijf ook baliemedewerksters, alleen verhuren zij naast auto's ook materialen voor bedrijven. Maargoed dat is een contract voor 3 maanden.. Achja we zien wel hoe het loopt. Svader gaat binnenkort weer aan de slag met de vakbond en hij zit in een of ander bestuur ofzo dus daar heeft ie wel wat connecties. Misschien iets administratiefs. En ik heb contact op genomen met de public relations directrice van het overkoepelende bedrijf waar ik voor werk (de leader van het toerisme op corsica) en daar kon ik evt nog kans maken op een contract voor de winter bij de reserveringscentrale voor mensen die in de winter hun vakantie boeken :) Dus we zien wel hoe het loopt!

Even een ethische kwestie; wat zouden jullie doen als je van een klant een grote fooi kreeg? In de kledingzaak heb ik dus altijd geleerd dat je een fooi nooit aan mag nemen. En zowieso op mijn werk is het niet echt een plek om fooien te ontvangen :p Maar ik had dus gister een klant en die gaf me 100 (!) euro fooi.. En ik voel me nu net corrupt ofzo. Ik heb geprobeerd het hem terug te geven tot 4x toe maar hij bleef het maar terugduwen (t was een armenier ofzo hij sprak alleen gebrekkig engels) en toen liep ie snel weg. En toen was ik dus in twijfel :p Of ik het wel of niet aan collega's zou vertellen (ivm jaloezie) en aan mn bazin (ivm problemen?) maargoed ik was vandaag nog in dilemma of ik evt iets zou kopen voor op het werk (in de zin van een lekkere taart ofzo met frisdrank voor de zaterdag) en toen hoorde ik dat mn contract niet werd verlengd dus nu heb ik zoiets van ik houd het lekker voor mezelf :) Of is dat heel slecht? mn geweten speelt op :p

Val wel even in een zwart gat nu hoor, pff. Heb helemaal geen zin om weer op zoek te gaan naar werk.. En dan is het weer iets tijdelijks. Ik voelde me net op mijn plek waar ik nu zit, begon goed contact te krijgen met de andere meiden enzo, en nu moet ik er weer weg :( Het meisje dat voor mij is begonnen mag tot half oktober blijven en in januari weer beginnen, dus die heeft een kortere periode te overbruggen. En een ander meisje dat op het kantoor werkt en pas heel eventjes bij ons werkt wordt ook verlengd :( Ga er ook meteen van aan mezelf twijfelen.

Nou mijn lief belt me net en kennelijk gaan we een duik nemen in de rivier want het is veel te heet (35 graden)! Dus moet nu even snel alle spullen bij elkaar graaien en op pad. Fijne avond allemaal!

2. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: alles goed hier. Echo afgelopen donderdag was goed. Baby ligt al in de juiste houding en is ingedaald. Qua groei was het iets minder snel gegroeid en het ligt nu tussen het middelste en bovenste lijn in.
    We gaan voor een natuurlijke bevalling op tijd dat de baby het wil. Met 40 weken moet ik me melden in het ziekenhuis als het er nog niet is en wordt er gekeken naar hoe verder.

@ luca: balen dat je contract niet verlengt wordt!
    wbt de fooi; ik zou het ook niet weten, moeilijk is dat.

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Sheltie goed om te horen.

Luca wat balen van je contract, erg jammer. En wat dat geld betreft, ik zou het delen met mijn collega's tenslotte werken jullie als een team toch? En zij kunnen er niks aan doen dat je contract niet verlengd wordt. En je kan jezelf en anderen altijd recht in de ogen aankijken.

Het inbakeren hier gaat steeds beter, Jessy jengelt nog maar even of helemaal niet. Leg hem moe maar wakker in bed en dan valt hij in slaap. Moeten soms nog wel even de speen er weer indoen, maar dit is al een hele verbetering. Ook de nachten slaapt hij nu door (al 3x achter elkaar) beter!!! Hij slaapt nu van 2330 tot 0700 uur ong. Langzaam aan word ik nu ook wat relaxter, eerlijk is eerlijk het valt soms niet mee.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Sheltie, wat een mooie buikfoto's! En wat doe je midden in de nacht online? Moest je plassen? ;)

Igor, heerlijk dat Jessy beter slaapt! Het valt af en toe inderdaad niet mee. Ook als volwassenen heb je je slaap nodig en als je dat een hele lange tijd tekort komt breekt je dat echt op. Toen wij meer slaap kregen van D kon ik de huiluurtjes etc ook veel beter handelen.

Luca, wat balen zeg! Ik zag eerst je reactie op facebook toen had ik al een vermoeden. Gaat jullie kinderwens wel gewoon door of wil je nu wachten tot je een nieuwe baan hebt?
    Ik zou de fooi houden. Toen ik in een winkel werkte deed ik de fooi altijd in het potje maar het was nooit meer dan 20 cent ;)
    Als je het deelt met collega's denk ik dat je baas het ook weer te weten komt..

Ik heb afgelopen maandag de eerste echo gehad. Ik zou toen 7 weken zijn maar op de echo kwam 6 weken en 2 dagen uit maar ze zei dat ik me daar niet op vast moest pinnen omdat dat op die termijn nog heel moeilijk te zeggen is. Maar het hartje klopte!
    21 september de volgende echo. Vind het nog steeds erg spannend. De vk zei ook omdat ik nu weet dat het ook anders kan gaan (mk) ben je minder onbevangen.. ik ben ook totaal niet bezig met kamertjes kijken omdat ik eerst nog een goede termijnecho wil.
    Wel zijn we al met namen bezig, ik weet eigenlijk zeker dat het weer een meid is. :D

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Goed nieuws blondi!!leuk!

Sheltie ook goed nieuws ben erg bemieuwd wat het word zelf n idee welk geslacht?

Luca balen zeg je baan kwijt....hoop dat je snel iets anders hebt!!

Igor het valt soms idd niet mee.,
    Noël is al n week lang aan het mieren,zeuren,huilen,moeilijk in slaap komen en dan snachts wakker worden terwijl hij al bijna vanaf geboorte door slaapt....pffff word er soms niet goed van maar t is vast weer n fase......en/of sprong......en dan is het weer n periode zwaar vind ik maja hoort erbij

Daarom zou ik echt nooit zo snel op elkaar nog n kindje willen!!
    Dan word ik echt gek!!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh noamy, nog gefeliciteerd met jullie huis!!
    Helemaal vergeten... Superleuk!
    En een nieuwe kamer voor Noel maken! (kan geen puntjes op de E doen op mijn foon)

7. Asun

Asun Niet meer actief

Hi Allemaal,
    Eindelijk weer een berichtje van mij. Heeft iedereen een fijne vakantie gehad? Wij wel, heerlijk uitgerust, inmiddels alweer een dikke week aan het werk.
    Met lize gaat alles goed. T is een pittige dame. Ze wandelt vrolijk langs de tafel, bank stoel ect. En probeert echt alles uit!
    Lize heeft sinds bijna 3 weken dat ze s'nachts vaak wakker wordt, dan is ze helemaal overstuur en bijna niet te troosten. De eerste paar dagen deed ze dit de hele nacht door (in de vakantie) nu gelukkig vanaf 19 uur als ze naar bed gaat t/m 1 uur s'nachts. Best vermoeiend. Ik heb Oei ik groei er op nageslagen.. we denken dat het een sprongetje is.

@ Aljaa, owneej wat balen!!;Ik begrijp je keus, denk vooral aan jezelf! Knuff

@ Blondi GFELEICITEERD, wow zwanger wat leuk zeg! en wat spannend.
    Voor ons zou het nu nog te vroeg zijn, we zitten zelf te denken dat als lize 3 is er dan een 2e komt. Ach ja, we zien wel. Al begint het soms al wel te kriebelen hoor.. ;)

@ Luca Ow balen van je baan!! Over de fooi, doe waar je je goed bij voelt.

@ Naomy - een nieuw huis! wat leuk gefeliciteerd. Wanneer krijgen jullie de sleutel (of heb ik er over heen gelezen:()

@ Sheltie.. wat gaat de tijd toch snel, nog even..;)

Ik ontzettende hoofdpijn, dus ga stoppen. Heb echt goede voornemes om vaker wat van me ta leten horen (en nu echt:D)

8. Sheltie leuk weer iets van je te zien! Bijna tegen het eind aan, spannend hoor! En zo'n enorme baby is het toch niet? Bevalling is toch nog wel gewoon mogelijk?

Igor fijn dat Jessy goed slaapt nu!

Blondi wat fijn dat alles goed was met de kleine! Nu op naar de volgende echo, zo leuk! En haha denk je dat het weer een meid wordt? Lijkt me wel gezellig hoor, 2 dames!

Noamy ohjee een sprongetje.. altijd even pittig he als ze opeens zo lastig worden terwijl je gewend bent dat ze altijd vrolijk en makkelijk zijn.

Asun leuk om hier ook weer eens wat van je te zien! Op fb zie ik wel vaak posts voorbij komen maar dat is toch minder persoonlijk natuurlijk :) Fijn dat alles bij jullie ook goed gaat, en wat Lize heeft dat heeft Aline nu dus ook, dus het zal vast een sprongetje zijn haha. Heel de tijd begint ze om 1u snachts opeens te krijsen en is ze niet meer rustig te krijgen. En dan was het ook nog zo warm dus was ze helemaal doorweekt. Pff vermoeiend dan he als je opeens weer moet gaan nachtbraken. Duurt meestal een uur of 2 en dan is het weer over. Soms doet ze het twee keer op een avond, een keer voor ze in slaap valt en een keer 's nachts. Kan er echt flink sago van worden maar als ze dan eindelijk slaapt en ik zie dr met die billetjes omhoog liggen op de babycam dan smelt ik toch weer :)

Aline geeft handkusjes sinds kort haha, heeft ze van de oppas geleerd en nu gaf ze me vandaag zomaar spontaan twee keer een echte kus! Zo lief!

Zo hier is de ongi weer over, pff word er altijd zo moe van vind het maar irritant haha. De hele tijd tampons verschonen, en dan zit het weer niet goed, en buikpijn, koppijn.. zucht. Zal me nu ook wel wat te wachten staan met het ontpillen. Hopen dat ik er niet teveel last van krijg. Vorige keer kreeg ik hele erg veel puisten na de pilstop, zag er niet uit. Dus hoop dat dat dit keer niet gebeurt haha :p
    Over kinderwens; ja gaat wel door maar ik ben er nog niet uit of ik er haast bij heb of niet haha. Nu we weer begonnen zijn wil ik graag dat het snel raak is en ik had al ovutesten besteld. Aan de andere kant heb ik zoiets van we zien wel, we hebben sowieso geen haast en ik moet eerst maar eens een andere baan krijgen ook nog voor iig de komende zes maanden. Maarja aangezien ik toch geen vast contract krijg de komende tijd hoef ik het voor het werk ook niet te laten. Op zijn ergst lig ik er weer een tijd uit en dan pik ik het wel weer op. Ik moet ook nog steeds eens mijn studie afmaken dus ik heb genoeg te doen ;) Zou liever wel een baan hebben maarja dat is nu eenmaal niet zo en zit er ook niet aan te komen.. Dus daar hoef ik het nu ook niet voor te laten :)

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    D geeft ook handkusjes! Schattig hé! :D
    Ik heb deze keer geen ovulatietesten gebruikt. Ik voel mijn eisprong en heb een regelmatige cyclus.
    Hier gelukkig geen vervelende nachten, ze heeft vanmorgen tot half 10 geslapen!! Meestal slaapt ze tot 7 uur/half 8.

10. Asun

Asun Niet meer actief

Wat lief van die handkusjes! Lijkt me super schattig om te zien.
    Lize heeft ontdekt dat ze onze katten kan aaien, ze kruipt dan heen en gaat ze aaien en zegt aaaaai, super schattig.

Verder is t weer feest hier, lize houd ons goed bezig...

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

haha ja ik moest plassen en daarna lukte het slapen niet meer. Heb ik wel vaker de laatste tijd. Overdag slaap ik dan weer wat bij.

Fijn dat je echo goed was!

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hey meiden, allemaal een goed weekend gehad?

Sheltie dat had ik ook op het laatst, slecht slapen en veel wakker. Lag heel vaak op zolder omdat ik geen geluid moest horen s nachts dan sliep ik helemaal niet. Na de bevalling was dat echt ineens over:D

Luca gewoon weer in het ritme van sex komen....haha en dan komt het vanzelf goed toch? Kan me herinneren van je verhalen dat jij snel zwanger raakt. En je hebt zo te lezen nog genoeg te doen, dus vervelen zal je je niet. Heb je daar ook zoiets al ww of een uitkering oid? En wat geweldig, je eerste echte kus van Aline.

Blondi fijn dat alles goed was, kan me wel voorstellen dat je wat onzekerder bent nu, maar komt goed!! Hebben jullie het echt nog tegen niemand verteld, knap hoor.

Noamy ach arme Noël en arme jullie....

Ik vond de afgelopen weken heel heftig en moeilijk. Heb behoorlijk last van mijn emoties en hormonen gehad, was erg onzeker en heel bang dat ik het niet goed zou doen. En onzeker zijn ken ik eigenlijk niet of nauwelijks van mezelf dus dat was wel even heel raar en daar had ik het ook weer lastig mee. Heb regelmatig gejankt omdat ik het helemaal niet leuk vond en dat had niks met Jessy te maken maar wel met mijn eigen gevoel. Gelukkig gaat het nu echt heel goed, ook met Jessy, en voel ik me steeds zekerder en sterker worden, maar die roze wolk waar iedereen het over heeft die heb ik niet (gehad).......

Ik heb vd week een geweldige foto van Jessy gemaakt dat hij lacht, ook echt een *smelt* moment!! Zal hem op fb zetten.

13. Oh leuk Igor ben benieuwd naar de foto! Mooi he als ze zoveel liefde naar je uitstralen :D

Ja we zien wel of het lukt haha vaak seksen. We zijn vaak 's avonds zo moe dat het er niet van komt :p
    Ik heb nu omdat ik een halfjaar gewerkt heb recht op een halfjaar uitkering gelukkig dus dat heb ik zowieso maar ik heb dan geen recht meer op kinderopvangtoeslag.. en dan zou ik heel mn uitkering aan de oppas kunnen overhandigen dat vind ik ook zonde. Ik kan aline daar ook niet weghalen want het is hier zo moeilijk om iemand te vinden.. Ik ga vanmiddag even mijn cv updaten en opsturen naar enkele mensen waar ik tips over heb gehad. Kijken of er iets uitkomt.

PFf ik heb me toch een barstende koppijn sinds vanochtend. Ik hoop dat niet het ontpillen is want ik kan hoofdpijn zo slecht hebben :( KAn ook van de airco op het werk komen dus hoop dat het straks over gaat.

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey dames!!

Lang geleden voor mij dat ik hier was.
    Hoe gaat het met jullie allemaa, zag dat er aardig wat zwangerschappen en kindjes bijgekomen zijn leuk!!
    En gefeliciteerd allen :)

Ik dacht kom weer eens een keert buurten :)

Groetjes!!

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Woooow Saskia!! :$:$
    Ik zag jouw naam staan en ik dacht 'NU MOET IK METEEN KIJKEN'!
    Ik heb er nog vaak aan gedacht om je een smsje te sturen, ik had jouw nr nog toen ik moest bevallen, jij was mijn buddy ;)
    Maar dat vond ik een beetje asociaal dus maar niet gedaan.

Kom je nou weer vaker buurten?! Hoe is het met jouw en met Milan? Is het al een hele knul?

Igor, wat vervelend om te lezen dat je je zo voelde. Het komt voor een groot deel ook echt door de hormonen. En het is gewoon zo'n supergrote verandering in je leven! Maar het word makkelijker, echt waar!
    Ik ben er nou helemaal zeker van dat ik geen 'babymama' ben. Ik vind dat hele kleine baby superschattig maar het is zooooo vermoeiend. Die avond/nachtvoedingen en al dat gehuil.
    In bad doen bijvoorbeeld is nu al zoveel makkelijker! Ik zet haar in de douchebak en huppatee wassen maar. Eerst moest ik heel de inboedel klaarzetten :)
    Ze vinden meer hun eigen ritme, raken gewend aan alle indrukken van buitenaf en ze kunnen zich veel meer zelf vermaken.

Dames, even klagen. Ik ben zooo misselijk :( Echt elke dag de hele dag door. Word er nu wel een beetje simpel van. En maagzuur!! Dat had ik met D pas de laatste weken.. dat begint nu al..

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahaha Blondi had je gewoon mogen doen hoor vind ik helemaal niet asociaal!

Ik probeer vaker te komen buurten, we hebben nogal een bewogen jaar eigenlijk achter de rug. Dat is ook de reden waarom ik hier minder was.

Met Milan gaat alles super goed!! het is echt aal een heel mannetje, lekker op zijn eigen tempo de wereld aan het verkennen.
    Met mij verder ook alles prima hoor :)

Ik lees dat je weer zwanger bent: wat super gaaf!!! Hopelijk goed nieuws na je termijn echo :) Ohw wat zou ik ook graag weer een kindje willen, ben bang dat het nog wel even wachten word.

17. Hee saskia wat leuk om weer iets van je te zien! Ik had je laatst nog op geprobeerd te sporen via hyves maar daar vond ik je niet, en op fb zag ik wel iemand met jouw naam en een foto van een klein blond jochie haha maar wist niet of jij het was :D

Hoe gaat het ermee? Milan is al groot zeker! Loopt hij al? En praten?

Blondi haha ik lig in een deuk om je stukje over baby's in bad doen :p Grappig dat je dat zo ervaren hebt. Ik heb het idee dat ik er een beetje apathisch over was ofzo. Haha tenmisnte geen heftige emoties uit die tijd. Was ook niet overdreven blij ofzo en ook niet heel verdrietig en heb ook nooit het gevoel gehad het niet aan te kunnen (maar aline was vrij makkelijk). Zelfs het opstaan 's nachts ging wel goed (was meetal maar 1x en ze lag toch in haar bedje naast ons). En vond verder het babygedoe nou niet heel spannend want ja ze doen nog niet zoveel haha maar ik vond het ook niet vervelend ofzo. We gingen er gewoon rustig doorheen. Weet alleen nog dat ik zo moe werd van het borstvoeden omdat ik altijd de enige was die haar eten kon geven en het duurde elke keer zo lang en het moest zo vaak, had het idee dat ik de hele dag door zat te voeden :p Dus daar denk ik nog wel een keer over na voor een tweede :)

Balen joh dat je je ziek voelt! En maagzuur is ook zo irritant he! Ik heb het nu ook soms, gewoon zomaar na koffie ofzo. Echt smerig, blegh. Rennie mag geloof ik niet toch? Geen zure sappen drinken en geen koffie of sterke thee. Melk blust maagzuur dus wel melk drinken haha :D of chocomel ;)

18. Saskia wat is er allemaal gebeurd? of wil je het er niet over hebben?

En waarom moet je nog wachten op een tweede? Wil je man nog niet?

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Luca, van chocomel kreeg ik vanmiddag ook maagzuur :(
    Mijn schoonzus die zwanger is (staat op ploffen, nog 2 weken!) gebruikt volgens mij wel Rennie's. Moet ik eens even navragen.
    Maar vind je de leeftijd die Aline nu heeft niet leuker dan de babytijd? Ik heb misschien een verkeerd beeld van baby's omdat D zoveel huilde ;)
    Borstvoeding begin ik niet meer aan. Na 2 (bijna 3) borstontstekingen en bloedende tepels waar de vellen aanhingen, nee dank je. Dus vriendlief is bij deze baby ook de klos 's nachts. :D Alhoewel ik me wel een beetje schuldig voel tegenover deze baby maar geen haar op mijn hoofd die het nog een keer gaat doen..

Saskia, ook ik ben benieuwd waarom het zo'n bewogen jaar was. Negatieve dingen of ook nog wel wat goede dingen?
    En hoe komt het dat een 2e baby er verlopig niet inzit?
    Zoals Luca zegt, als je er niet over wil praten ook prima! ;)

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca, ik denk dat je me dan op facebook gevonden hebt ;).

https://www.facebook.com/#!/saskia.lassche

Hij is druk aan het oefenen met lopen, achter zijn babywalker stapt hij de hele woonkamer door en aan de hand ook wel. Alleen als je zijn beide handen vasthoud ;)
    Vrijdag zette hij plots 3 stappen los, helaas was dat bij de gastouder dus heb ik het niet gezien :(.

Hoe is het met jullie mooie kindjes?

Ik wil wel vertellen wat er gebeurd is, maar ben nu op me werk dus heb niet zoveel tijd om het hele verhaal te doen. Ik zal ff kijken of ik een gaatje kan vinden vanavond, dat moet vast wel lukken :).

Deel Deze Pagina