@ Igor. Soms is t idd zoeken wat wel of niet werk. Dat blijft toch. Althans vind ik. Ik heb echt een rot dag gehad. Ik ben halsoverkop met onze poes naar de dierenarts gegaan, het leek dat ze bloed spuugde. Na onderzoek was niks te vinden. Alleen dat ze koorts had.. Nu medicijnen. Gaat gelukkig al beter en ze eet en drinkt weer.
Asun en saskia welcome back!!hahaha Asun wat eng van de kat hopelijj knapt ze snel op! En hoop dat lize stopt met t huilen! Noël doet t gelukkig ook al 3 nachten niet meer! Had m de laatste paar x er gewwon even uit gehaald Even geknuffeld En n beetje drinken En hij ging weer verder slapen!! Eerst liet ik m ook maar huilen maar daar raakte hij alleen maar meer van overstuur..... Saskia wat n mooie foto en wat is milan alweer groot!! Vervelend om allemaal te ezen wzt jullie hebben doorstaan.....gelukkig heeft je man nu weer n nieuwe baan!! Blondi sterkte met de zw kwaaltjes! Sheltie nig niets loos!?!? Igor ik heb ook nooit de roze(in ons geval blauwe) wolk gezien hoor Je leven veranderd zo na het krijgen van een kind En ook zeker je relatie vind ik Noël kruipt, zit zelf vanuit ligstand en staat zelf nu sinds 2 weekjes!! Hij word zoooo groot! Het gaat echt zo snel.....nog ff word ie 1 Bedankt voor de felicutaties voor het huis Asun krijfen 1 nov de sleutel als t goed is...... Vandasg met onze tussenpersoon alle papieren voor de hypotheek en verzekeringen ingevuld en ben er n beetje depri van..... Omdat ik de ziekte van crohn heb is het nu de vraag of ik wel een levensverzekering kan krijgen...... Mijn adviseur zei dat het waarschijnlijk wel gewoon goed kwam maar dan tegen n hogere premie(dat hoop ik dan maar) En anders dus geen verz voor mij en dan dus ook het huis niet met nhg kunnen kopen dus een hogere rente..... Pfff hoop dus echt dat het allemaal goed komt en we snel duidelijkheid hebben...... Het s tich verschrikkelijk dat ik door een ziekte waar ik niks aan kan doen en niet om gevraagd heb plus!!niet levensbedreigend is Ofzo dalijk niet verzekerd kan worden!!!
Thnx allemaal voor de lieve reacties Helaas laat Arriva naar mijn mening iets te lang op zich wachten en wat duurt wachten dan lang!!! Maarja nog even geduld hebben en hopen dat hij toch nog bij de NS binnen kan komen Wauw Igor wat fijn!!! Het is inderdaad gewoon aftasten en uitproberen wat werkt. Asun ook fijn dat het met Lize goed gegaan is. Ahh wat sneu voor je kat hopelijk knapt die snel weer op. Noamy, fijn dat jullie een huis hebben, maar wat erg vind ik het zeg! Dat je misschien niet eens een verzekering kan krijgen vanwege een ziekte. Ik hoop voor je dat het alsnog goed komt en je je kan verzekeren, ga voor je duimen! Hahaha ja het gaat nu hard he, kijk je ook al uit naar z'n eerste verjaardag? Ik was maanden voordat Milan 1 werd al zo zenuwachtig hahaha belachelijk eigenlijk, maarja zo ben ik Milan is niet helemaal lekker denk ik, heeft onwijs last van doorkomende kiezen, koortsig en erg hangerig en huilerig. Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen en hoop ik dat hij dat de hele nacht doet Fijn weekend verder allemaal!!
@ noamy: nee nog geen baby. Wel sinds donderdagavond een heel harde buik die pijnlijk is. Krijg ook steeds meer pijn bij het lopen.Slapen wil ook niet meer, buik doet teveel pijn. Van mij mag hij/zij wel komen. Lichamelijk ben ik op
Thanks saskia Ja erg he!! Begrijp het best als ik meer premie moet betalen wegens mijn "ziekte" maar helemaal niet verzekeren!!! Hoop gewoon dat het mee zit en ik dus alleen meer premie moet betalen..... Ja ben ook al met de eerste verjaardag van noël bezig Heb zijn kaarten( uitnodiging) al gemaakt Met een foto van m erop zal m binnenkort hier ff plaatsen!! We hebben voor 3 uurtjes n zaaltje gehuurd met speeltuin aangezien we in dit huis niet genoeg ruimte hebben en een eerste verjaardag naar mijn idee wel goed gevierd mag worden!! Erna gaanwe dan met naaste fam naar ons huis eten maar dan heeft noël maar 3 uurtjes drukte om zich been!! Aangezien het echt een kind is die van niet te veel drukte houd maar juist rust lijkt me dat lang genoeg!Mhahaha Sheltie heel herkenbaar Zo voelde ik en waarschijnlijk iedereen zich op het eind ook!! Hoop voor je dat het niet lang meer duurt Wij zitten ook op een neefje te wachten Was gister 38 weken dus hoop dat hij volg week uiterlijk komt dan hebben we nog vakantie en kunnen we snel kijken!!!
Hee dames, kom me ook weer eens even melden! We zijn lekker een weekje naar Center Parks geweest, met mijn schoonouders die 35 jaar getrouwd waren! Echt heerlijk gehad. Nu staan er al weer een aantal wasjes te draaien en kan ik ff lekker ZP'en Had trouwens voor mijn schoonouders een mooie taart gebakken, helaas heb ik die niet op mijn fototoestel staan, maar zal die hier zeker even plaatsen! Nick gaat nu echt met sprongen vooruit! Hij kan sinds twee weken staan en vandaag maakte hij al twee stapjes rond de tafel!! *trots!!* Heb wel het idee dat hij nu in de 11-maanden sprong zit... hij is verschrikkelijk moeilijk op het moment en wordt erg snel gefrustreerd, als hij iets niet mag wordt hij boos!! gaat meppen met dingen enzo... pfff temperamentje hoor Wat dan wel weer megacute is dat Nick een soort van knipoogt haha, we dachten wat doet hij toch steeds met zijn beide oogjes dichtknijpen en lachen naar ons... toen we ineens doorkregen dat wij dat ook tegen hem doen en hij ons dus gewoon nadoet! haha smelt Ohja en ons mannetje wordt vrijdag 1 jaar!!!! Naomy: Wauw!! gefeliciteerd meid met jullie huis! mooi eindbod toch? Luca: Aah jeetje, wat rot meid, van je contract Blondi: Wat fijn meid dat de echo goed was!! begint voor jou weer even helemaal overnieuw met dat zwanger zijn! Asun: ahh jeetje, denk je die fase van 'snachts eruit te moeten gehad te hebben beginnen ze rond een jaar opnieuw... sterkte ermee Jeetje, dat is schrikken, van je poes! vervelend dat er niets gevonden is, hoe gaat het nu? Igor: Roze wolk?? nee, kan niet zeggen dat ik dat gehad heb nee, vond de eerste weken misschien zelfs maanden erg moeilijk, Nick was een pittige baby en ik voelde me ook super onzeker en wist echt niet wat ik allemaal moest doen.... Er zijn echt genoeg momenten geweest dat ik dacht, is dít het nou?? haha Maar dat komt echt Ik ben dus ook echt geen baby mama... Saskia: Leuk dat je ook weer eens komt buurten heb je trouwens toegevoegd op FB Jeetje wat een klote-situatie zeg... met de baan van je man, bah bah bah! Kan me voorstellen dat dat heel wat spanningen teweeg brengt! Ga echt voor jullie duimen dat je man aangenomen wordt! wat zal dat weer een stukje rust met zich meebrengen! Maar wat een prachtig mannetje heb je trouwens zeg! Hoeveel tandjes heeft hij al? oh haha ik lees net dat je man is aangenomen!!! Wat goed zeg!! heerlijk! Sheltie: Jeetje spannend meid! Hopenlijk duurt het dan voor jou niet zolang meer! zooo, heeft ff een half uur geduurd, maar geloof dat ik nu helemaal weer bijgelezen ben Hopenlijk ben ik niemand vergeten!
Met poes lijkt alles goed gelukkig. Lijkt weg te zijn. Uiteindelijk geen idee wat t was. Thanks voor jullie lieve berichtjes! Ik heb deze week een drukke week op t werk. Morgen en overmorgen ga ik observeren bij de 1ejaarbrugklaskamp. Ik ben erg benieuwd. Ik hoop in t weekend weer ff hier te kunnen kijken. Verder alles goed met jullie? nog plannen?
Spannend hoor Sheltie!! Ja Noamy, dat vin ik echt heel erg, alsof jij erom gevraagd hebt :S. Maarja, ik hoop dat het toch nog goed komt en jij je ook gewoon kan verzekeren. Hahahah heel herkenbaar, ik had Milan zijn uitnodiging in februari al binnen terwijl hij in juni jarig is. Of is dat heel erg overdreven haha Oh dat is wel een goede voor een paar uurtjes iets afhuren, pff ik had het hele huis vol zitten, zo erg dat niet eens iedereen kon zitten. Gelukkig geen klachten ofzo gehad haha . Is je neefje er intussen al? Ohw Blike nog een paar dagen dan is je kleine mannetje jarig Ook al zo vroeg begonnen met alles plannen? Wat goed dat hij stapjes zet!! En erg schattig van het knipogen, kleine papegaaitjes zijn het heerlijk. Je hebt dus ook al zo'n lekker temperamentvol kereltje, same here! Zag inderdaad dat je me op facebook had toegevoegd, heb je ook geaccepteerd hoor Ja ik ben al wat rustiger met de hele "werksituatie" het ziet er nu allemaal goed uit, het enige wat we nu kunnen doen is afwachten en hopen dat hij ergens deze of eventueel volgende maand kan beginnen. Maar dat komt vast wel goed. Dank je wel, ben nog steeds onwijs verliefd op hem , hij heeft nu 8 tanden en 1 kies. Asun, wat fijn om te horen dat het met poes weer goed is. Ohw wat klinkt dat leuk, wat ga je dan precies observeren? Mijn weekendplannen, zaterdag een verjaardag van een vriendin en zondag lekker niksen!! Ff een vraagje, worden jullie ook zo kneitersgek van al die debatten en verkiezingsrotzooi of ben ik de enige die zich niet on de politiek interesseert? Pff zou echt blij zijn als het volgende week woensdag is. Maarja dat was het wel weer geloof ik. Fijne avond verder (van wat er nog van over is )
Even een berichtje vanaf de gsm. Zondag om 18.00u is onze zoon geboren. Hij heet thijs arthur en woog bijna acht pond. Om 12u had ik 4cm. Om drie uur vliezen gebroken en toen kwam de weeenstorm. om zes was de kleine er. Placenta zat nog muurvast. Met spoed naar de ok en deze is onder narcose verwijderd. Heel veel bloed verloren. Drie zakken bloed gekregen en vandaag mocht ik dan eindelijk naar huis. Het is een heerlijk mannetje. Foto volgt binnenkort. Ben nog erg zwak en veel pijn.
Sheltie: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat ontzettend rot dat je na de geboorte nog onder narcose moest voor de placenta zeg... bah... en veel bloed verloren is ook niet niks! Lekker aansterken daar en gaan genieten van jullie prachtige zoon!
Sheltie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Heel veel strekte met aansterken en laat je maar lekker vertroetelen!
Oh haha ik dacht dat ik sheltie nog niet gefeliciteerd had maar ik had het wel gedaan lol dement Sorry voor de dames die niet over zwanger worden willen lezen voor het volgende stukje..Heb getwijfeld om het hier te plaatsen maar we hebben samen al lief en leed gedeeld dus ik besloot dat ik het hier wel kwijt kon. Ik kwam even klagen. Ben sinds een week met ovutesten bezig om te kijken wanneer ik ongeveer een ei zou hebben, maar ik kom er geen wijs uit. Had een twijfeltest op dag 11 en sindsdien alleen maar lichter. Ik heb al 5 dagen last van buikpijn en het gaat maar niet over terwil ik dit helemaal niet herken van eerder! Ik dacht zo dat doen we even, ik ken mijn lichaam zo goed maar duidelijk loopt het dus niet altijd hetzelfde Ik weet nu dus niet of ik voor of na mijn ei zit en ik heb ook eigenlijk geen zin meer om nog door te testen. Een ei op dag 11 lijkt me gewoon zo onwaarschijnlijk in de eerste cyclus na de pil.. We hebben verder niet gericht geklust ofzo hoor dus de kans op zwangerschap is ongeveer 0 en daar hoop ik ook niet op, het was vooral voor mezelf om te kijken of ik mijn lichaam nog goed kende. Maar kennelijk dus niet en daar word ik chagrijnig van :x Ik ben graag in control Bij Aline toen ik stopte met de pil zat ik gelijk onder de puisten en nu heb ik helemaal niks. En ik heb nu allerlei kwaaltjes die ik nergens onder kan plaatsen omdat ik niet weet waar ik in mijn cyclus zit. Had graag wat meer inzicht in mijn cyclus gehad, maar gezien mijn vorige ervaringen stond ik er misschien een beetje te makkelijk in
Sheltie gefeliciteerd meis. Sterk maar goed aan en geniet van je mannetje!! Asun fijn dat alles weer goed is met de poes, altijd zo zielig als dieren ziek zijn. Klinkt gek maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die het allemaal heel lastig vindt/vond. Het lijkt altijd alsof het bij anderen allemaal vanzelf gaat en iedereen op die roze wolk zit. Alsof ze niet toe durven geven dat het allemaal verdomd moeilijk is. Gelukkig gaat het voor nu allemaal hartstikke goed en heb ik mijn weg gevonden in wat voor Jessy maar ook voor mij werkt. Hij slaapt nu zonder te huilen, lekker op zijn buikje.....heerlijk. Ook de avonden zijn meestal heerlijk rustig, af en toe heeft hij nog even een huilmoment maar dat mag. Gisteren heeft Jessy de eerste inentingen gehad, ach wat sneu en wat een enorme naalden was ff flink huilen maar verder geen last gelukkig behalve veel slapen
Igor die roze wolk heb ik ook nooit op gezeten hoor. En dan was Aline nog vrij makkelijk als baby. Maar hallo, je leven wordt wel even op zijn kop gezet dus moet het dan altijd maar rozengeur en manenschijn zijn? Dus hartstikke logisch dat je er af en toe doorheen zit, zin hebt om gillend weg te rennen of je in de wc op te sluiten hoor! En ik lees hier op zp zo vaak van die perfecte moedertjes nou sorry maar die bestaan niet. Ik zat net te zp-en en dacht dat aline met blokken aan het spelen was op haar kamer. Kijk ik na 10 min eens op bleek ze dus een waterballet van de plee te hebben gemaakt. Borstel ondersteboven erin, zij helemaal onder. Dan voel ik me even schuldig omdat ik niet goed heb opgelet of niet goed de wc deur dicht heb gedaan maarja je bent ook maar een mens. Tja je bent moeder hoor niet God. Dingen verlopen nou eenmaal niet altijd vlekkeloos en blunders maken we allemaal! En we zijn ook allemaal bang het niet goed te doen, maar het zijn onze kleintjes dus je gevoel weet het het beste en niet de zeshonderduizend andere oh zo perfecte moeders met de oh zo perfecte engelkindertjes die nog nooit een sperzieboon hebben geweigerd. Als je kindje naar je lacht weet je waar je het voor doet en dat is wat telt toch
Hee ladies, Luca: Vervelend, misschien toch nog het ontpillen?? mijn ei kwam trouwens ook altijd pas tussen dag 16 en 21... erg irritant ja, pff werd echt superchagrijnig van die ovu-testen hahaha zou wel ff gaan doortesten, dan weet je het in ieder geval zeker. Bij mij werd de test trouwens ook van de één op de andere dag knalpositief, ze werden niet langzamer lichter. Igor: Over de roze wolk, ik heb zooo veel zin in Nicks tweede jaar!! Dat hij leert lopen, praten enzo! heerlijk Zielig hé? die inentingen.. nick kreeg ze twee weken geleden ook weer... ik heb hem nog nooit zó zielig horen huilen... mijn moederhart brak toen even!
Sheltie GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!! Heftig om zo snel na de geboorte naar t ziekenhuis te moeten. Laat je nu lekker verwennen en rust goed uit in hoever dat kan
DRuk weekend dus. We obsereveren op gedrag vd jongeren. Dingen die nu al opvallen en of zorgwekkend zijn.