Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Och sheltie wat een schatje zeg!!

Blike, mooie taarten!! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Hahah Noamy, inderdaad gewoon vruchtbaar in augustus :D wel leuk voor hun!!

Vandaag lekker lui dagje voor mij, lekker niks doen. Het weer helpt daar ook wel met mee :)

Ik denk dat er hoektanden ofzo bij Milan doorkomen, gister bij de gastouder 6x gepoept!! Helemaal rode billetjes, waar hij erg veel last van heeft. Z'n zaakje gevoelig, arm kind. Ik hoop dat alle kiezen en hoektanden snel doorkomen.

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik zou inderdaad de fles van 16.30 weghalen, bij ons was het geen probleem die in 1 keer te laten vallen. Wij hebben het met Milan ook gehad dat hij wel vast voedsel wilde eten, maar omdat hij nog teveel flessen kreeg hij zo vol zat dat het na een paar happen al klaar was. We hebben wel na zijn brood wat minder melk gegeven, omdat onze intentie wel was gewone melk na zijn brood te geven zodra hij het mocht hebben.

Is het misschien een idee om hem bij de opvang te laten eten? Dat doen wij ook (meer omdat de kleine man de boel op stelten zetten omdat hij niet mocht eten en de andere kindjes wel). Dan hoeft hij ook niet zo laat te eten.
    Er zit zeker verschil in tuitbekers, wij hebben echt alle mogelijke soorten en maten geprobeerd, maar hij begreep niet dat hij de beker omhoog moest houden. Nu hebben wij een beker van Philips Avent met een rietje (die hoort erin zeg maar) en dat gaat helemaal super!! Hij kan de beker gewoon laten staan of vasthouden en hoeft hem dan niet omhoog te doen. Maarja het verschilt per kind, dus is misschien ff uitvogelen wat voor jullie werkt.
    Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, succes!!

3. Hoi meiden!

Hier is het ook herfstweer maar ik vind het ook wel lekker haha :D Kan niet wachten tot we straks weer de open haard op mogen stoken :)

Noamy lekker straks de winter in jullie nieuwe huis doorbrengen, zo leuk!!!

Saskia veel plezier met je vrije dagje ;) Hier ook een vrije dag, heerlijk. Ga lekker lezen en dingen voor mezelf doen haha :D

Met de cyclus gaat het eindelijk de goede kant op. Ik heb gisteravond eindelijk mijn eisprong gehad en nu is de pijn eindelijk over (ik crepeerde echt van de pijn, deed gewoon pijn bij zitten en opstaan en lopen). Vanmorgen werd ik wakker en was zo opgelucht :D Denk niet dat het raak is deze ronde trouwens want het was al wel drie dagen geleden dat we hadden gesekst maar ik vind het niet zo erg ben allang blij dat dat ei eindelijk weg is :p

Zoo nu even op mijn gemakje met een grote kop thee languit op de bank, heerlijk :D

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hallo!

Ik was een weekje op vakantie, zijn gisteren teruggekomen.
    Sheltie, wat super dat je al bent bevallen en wat een prachtig mannetje!! Ik krijg er weer helemaal zin in nu ik die foto zie!
    Wel balen van je placenta zeg, gaat het weer beter met je?

Ik ben sinds zaterdag een beetje grieperig dus heb niet zo'n zin om terug te lezen want voel me echt niet toppie, mijn excusus dames...:)

Zie dat Noamy ook op een neefje wacht, mijn schoonzus is vandaag uitgerekend. Ben zo benieuwd!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh ik wil nog wel ff laten weten dat D. loopt! Ik ben zo supertrots!! Het gaat nog heel voorzichtig en tussendoor kruipt ze ook nog maar het zal niet lang meer duren voordat ze de hele dag rondstapt!

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blondi wat goed van D kan me voorstellen dat je trots bent.

Luca oeh dat een ei zo dwars kan zitten en je weet nooit misschien is het wel gelijk raak. Heb je al een andere baan gevonden?

Noamy zoooo fijn straks jullie eigen grote mensen huis en inderdaad herfst en winter, kaarsjes aan, kerst in je nieuwe huis...leukleukleuk

Saskia wat sneu voor Milan, dat ze daar zo'n last van hebben hè.

Hier gaat het goed, ik leer Jessy steeds beter kennen. Hij is nu bijna 11 weken en nog steeds snel moe na het flesje drinken. Als hij gaat jengelen breng ik hem nu naar bed met een speeldoosje aan, dan huilt hij even maar valt vrij snel in slaap of ik moet 1x terug om het speentje erin te doen. Eerder wiegde ik hem steeds in slaap en legde hem dan in zijn bedje maar dan werd hij heel snel weer wakker en ging weer huilen. Nu slaapt hij lekker tot de volgende fles en is super vrolijk als hij wakker wordt. Ben dit nu 2 dagen aan het doen en als het goed is moet hij straks zonder te huilen/jengelen in slaap vallen. Ben benieuwd ;) maar ga dit wel volhouden. De avonden gaan soms goed en soms minder goed, dan pakken we hem wel bij ons want dat is nou eenmaal zijn huilmomentje en heeft hij troost nodig.....hij wordt ook al echt groot vind ik. Hij krijgt nu 5 flessen van 180+6 maar drinkt ze nooit helemaal op 170/180 ongeveer gaat erin, dus helemaal prima. De nachten zijn wisselend, de ene keer wordt hij om half 7 wakker en de andere keer 5 uur, waar dat aan ligt geen idee.....

7. Blondi, beterschap! Goed zeg dat ze loopt! Aline begint nu ook maar ze heeft er nog niet echt zin in haha. Ze kruipt liever omdat het sneller gaat maar denk dat het hier ook niet lang meer duurt voor ze loopt.

Igor fijn dat het steeds beter gaat met Jessy. Langzaamaan leer je je kindje toch steeds beter kennen :) Bij Aline duurde het ongeveer 6mnd voor ze echt een vast ritme had, daarvoor veranderde het elke keer zo snel dat ik er niet echt wijs uit kon worden.

Nog geen nieuwe baan gevonden. Ben wel op zoek maar ik weet nog niet wat ik wil gaan doen. Ik zou ook wel graag een beetje vakantie willen dus dat houdt me een beetje tegen om nu actief te solliciteren aangezien ik anders misschien direct weer aan de bak moet. En het liefst vind ik een baan voor 20 uur ofzo, niet fulltime. Maar dat is hier nauwelijks te krijgen helaas :(

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    beterschap blondi
    waar ben je op vakantie geweest?

ja straks lekker de winter in ons nieuwe huisje
    net noël zijn eerste verjaardag nog hier vieren maar heb een zaaltje voor 4 uurtjes gehuurd! lang zat!
    erna met ouders en broers en zussen naar ons huis om te eten
    zal eens proberen zijn kaart te posten vandaag!

igor alweer 11 weken
    gaat snel he!!!!
    wanneer moet je weer werken?jij had langer vrij geloof ik of niet?

ahhhh dena loopt!! super!!!!

en saskia vervelend van die tanden he
    noël heeft nu sind 2 weken zijn voortanden beide tegelijk!!! shitttt daar is ie ook zo vervelend van geweest van de pijn!
    en hij heeft nu al net als mij er een spleet tussen zitten zijn boventanden!!!
    dat vind ik toch erug!!!

luca wat vreselijk die pijn van je ei
    ik voel het oo altijd zo goed!
    zelfs met pilgebruik voel ik het!!!!!
    heeeeeel apart!

ja ons neefje is er nog niet!!! pffff hahahahaa

noël die kruipt nu heel snel door de kamer!!! ahahah achter de bal aan vind ie helemaal geweldig!
    en staan!zelf! en dan langs de tafel lopen of de bank!
    het word een echt kereltje nu!
    bijna alweer 1.....
    het gaat echt TE snel!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nick heeft een mooie verjaardag gehad, omdat mijn vriend en ik vrijdag beide de hele dag moesten werken :( (en allebei niet vrij konden krijgen) hebben we het zaterdag gevierd. Van 2 tot 1800. Was bang dat de hele dag te druk voor hem zou worden.
    We hebben zowiezo niet zo heel veel visite voor hem uitgenodigd, alleen beide opa's en oma's, de ooms en tantes van hem en onze buren. Denk dat het zo precies goed was!
    Zijn meptaartje was echt een succes en ik was zooooo blij dat het mooi weer was en dat we dus buiten konden zitten ;)

Naomy:
    Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn??
    Ja Noel is nu de volgende die een jaar wordt denk ik he?
    Haha jaaa Nick heeft ook een spleet tussen zijn voortanden maar dat is vaak alleen bij het melkgebit... (Laten we het maar hopen ;))

Herfst:
    Ik heb er ook weer superveel zin in! Lekker gezellig binnen, gordijntjes dicht, kaarsjes aan! :D heerlijk!!

Luca:
    Luca, dus toch een laat ei... fijn dat je het toch nog gevonden hebt!
    Qua baan is het vervelend... kan me voorstellen dat je geen full-time baan meer wil. Zou ik ook echt niet willen. Ben nu de afgelopen acht weken extra aan het werk geweest omdat een collega van mij ziek is maar vind er niets aan om Nick extra weg te moeten brengen :(

Blondi:
    Jaaa ik zag het filpmje en de foto op FB! goed van Dena zeg! :D

Igor:
    Fijn dat het beter gaat en dat er wat ritme in komt! dat is lekker!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nick zit momenteel trouwens echt in de eenkennigheidsfase... als er een vreemd iemand op meer dan twee meter afstand bij hem in de buurt komt is het brullen... en thuis kruipt hij de hele dag achter me aan. Kan niet eens ff normaal naar de WC en meneer wil alweer mee....
    Ook op het KDV achterlaten is momenteel een drama... huilen!! :( vind mama niet zo leuk....

11. Noamy oh wat apart dat je eipijn hebt bij pilgebruik! Weet je wel zeker dat de pil niet te licht voor je is? Straks raak je opeens door de pil heen zwanger haha. Als het goed is kan een eitje niet groeien bij pilgebruik dus als je het dan toch voelt dan klopt er iets niet volgens mij :)

Blike fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad voor Nick! Wij hadden hier ook niet zoveel mensen uitgenodigd hoor, alleen de opa's en oma's en tantes en ooms. En dat was al druk zat voor d'r. Hier begonnen we ook pas rond 4 uur en het was tegen 8 uur afgelopen, was ook lang genoeg voor Aline want daarna was ze doodmoe. Grootste verjaardagen komen later wel ;)
    Haha en die eenkennigheid herken ik van Aline wel van een tijdje geleden. Wilde ze ook niet bij de gastouder en kroop ze bij me weg. Nu is het gelukkig weer bijna over, ze vind het alleen niet zo leuk om zomaar door iemand beetgepakt te worden maar dat gebeurt gelukkig niet zo vaak. En hier kruipt ze ook achter ons aan naar de wc, de badkamer, overal :p En als ik de deur dichtdoe zet ze het op een krijsen haha. Ach gelukkig zijn het fases haha. Stel je voor dat ze met 16 jaar nog gaan huilen als je even naar de wc moet :D

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hahaha ja dat achteraan komen heeft noël pok al n beetje en eenkennig gelukkig nog niet echt maar soms moet hij van een vreemde niks weten en soms als er bijv in de winkel een vreemde tegen m praat gaat ie lachen!
    gek kind!

fijn dat jullie het lekker rustig hebben gehouden voor nick!
    ik daarintegen heel schandalig heb ongeveer 60 man in dat zaaltje!!!!!
    wij hebben beide zo n grote fam en hebben al gehakt in wie wel en niet kan t gewoon niet met minder!!!!
    en er zeggen waarschijnlijk toch mensen af dus we zien wel
    het is maar 3 1/2 uur en erna lekker in de rust naar huis
    en word het daar te druk voor hem dan loopt er iemand maar even met m naar buiten of beneden waar het rustiger is!

luca als het goed is is die pil gewoon goed maar heb het altijd al gehad
    en mocht ik zwanger raken door de pil dan is het maar zo!
    ik bedoel zit er niet op te wachten maar als het zo is ga ik t niet weg laten halen ofzo!
    heb m nu deze maand voor het eerst ook weer doorgeslikt ( dat heb ik heel lang gedaan paar maanden door slikken en dan 1 x stoppen omdat ik voorheen altijd de prikpil had en dat niet zo vertrouwde) en bloed er nu ook niet doorheen
    dus als hij te licht zou zijn zou dat ook moeten gebeuren lijkt me!

blike wat hebben jullie nick gegeven???

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Naomy:
    We hebben Nick een schommel gegeven, en leuk dat hij het vind!!!! :D
    Verder heb ik aan de familieleden duplo gevraagd, daar heeft hij nu een mooie doos vol van :)

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    haah toevallig!!!
    wij willen ook n schommel geven aan noël aangezien we volgend jaar een tuin hebben!!!!!!

heb net te horen gekregen dat ik wel een levensverzekering krijg!!!
    jeeejj!!!!
    ben helemaal happy!!!!!

15. noamy gefeliciteerd :) Goed nieuws!!

Haha ik lig in een deuk. aline heeft van die verdovende pleisters gekregen voor haar prikken straks maar ze vind het helemaal niks :D Probeert ze er steeds af te trekken :) Nu heeft ze dus maar lange mouwen aan terwijl het daar eigenlijk te warm voor is, arm kind :p

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Naomy:
    Ja ik las het al op FB! wat fijn meid!!

Luca:
    Hoe gingen de prikken?

17. Het prikken ging wel ok. Alleen domme mama heeft de pleisters op haar armen geplakt terwijl de prikken in haar benen waren :) Dus deed het alsnog zeer maar gelukkig niet lang :) Ze ligt nu lekker te pitten, was uitgeteld :)

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    ooh suffie ;) Hopenlijk heeft ze er niet teveel last van....

19. nee ze had alleen even pijn bij het prikken maar het was meteen weer over. Ze heeft eigenlijk nog nooit last gehad van een prik..

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    we hebben er een neefje bij!!!
    gisteren is Levi Dean geboren!
    en hij lijkt sprekend op zijn broer!!!
    heel apart om te zien

echt wij hebben weer heel wat mensen nu om ons heen die voor een tweede gaan,zwanger zijn van de tweede of net ene tweede hebben! erg vaag!

luca slim van de pleisters op de armen ipv de benen haahahahaha
    gelukkig heeft ze er niet al te veel last van!
    ik moet maandag weer met noël ik ben benieuwd!
    hij is er vaak wel ziek van
    althans hangerig,slaperig en koortsig!

pff heb al 2 maanden geleden een buggy voor noël besteld bij de babydump
    de nuna pepp
    nu ben ik net maar even boos gaan bellen waar hij blijft!! en nu kan ie ineens wel morgen op het filiaal in veenendal zijn!
    zo stom dat als je jeerst druk en boos maakt het allemaal wel kan! bllggg

blondi hoe voel jij je? gaat alles goed?

ben soms benieuwd of onze lieve ajla nog wel eens mee leest....
    zo ja een dikke knuf voor jou
    hoop echt dat er snel een wonder mag gebeuren bij jullie en je zwanger mag zijn van een wonder!

ik moet nog een half dagje en dan lekker weekend
    zo n eerste weekje na de vakantie valt nogal zwaar zeg bah
    en vooral straks weer lekker mijn knapperd bij mijn vader ophalen!!!!!!!!!!
    mis m!

Deel Deze Pagina