Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy wat super fijn voor je, voor je het weet is het november.

Luca hahaha moet ff lachen om je pleisters:D

Blike wat gaaf een schommel, hopen dat het nog even mooi weer wordt of in ieder geval droog, kan hij lekker schommelen.

Ff ander vraagje; Jessy is meestal maar een uurtje wakker incl fles geven en begint dan alweer te jengelen en dan moet ik hem weer naar bed brengen. En dan slaapt hij meestal weer tot de volgende fles (4 uur zit ertussen van fles tot fles). Weten jullie nog hoe lang ze het vol konden houden bij 11 weken?

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    nou ik weet dat noël toen idd nog veel sliep!
    heerlijk!
    geniet er nog maar van
    rond deze leeftijd slapen ze vaak nog maar 1 of 2x per dag ;)

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Vind het ook niet erg;) hij heeft nu zelfs al 2 nachten van 2300 tot 0630/700 doorgeslapen....:$ hoop dat dat doorzet!! Hij wordt wel om 4 uur ff wakker, dan doe ik het speentje erin en slaapt hij verder, heerlijk.

Wanneer slaapt Noël nu nog, op welke tijden?

4. Igor hier sliep ze nooit overdag.. meestal om 1 uur een halfuurtje ofzo. Maar ze sliep wel meestal 'uit' tot een uur of 10. En daarna tegen 5 uur nog een klein dutje van 20 min en dan sliep ze pas om 11 uur/half 12 weer. Dus daar heb je niks aan haha :D

Je stom he van die pleisters, voel me echt een sufferd! Maarja ze is nog net zo actief als eerst haha de pijn was meteen voorbij gelukkig :)

Noamy veel plezier met de kinderwagen ;)

Ik heb vandaag een telefoontje gekregen dat ik misschien per november/december een nieuwe baan heb dus dat zou natuurlijk helemaal super zijn :) Bij hetzelfde bedrijf maar dan reserveringen maken voor reizen. Is in een callcenter maar het schijnt heel relaxt te zijn qua werktijden (9-12 en 14-18 ma tm vrij en zaterdag 9-12). En het grooote voordeel is dat je dan Amadeus geleerd krijgt, een programma waar alle reisbureaus mee werken. Dus daarna zou ik bij elk reisbureau kunnen solliciteren :) Hoop dat het wat wordt want ik er zou nu een solliciatieprocedure gestart worden en ik zou dan in oktober/november iets horen over hoe of wat. Maandag nog even terugbellen om te kijken hoe groot de kans is maar het klonk positief :)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Naomy:
    Gefeliciteerd met je neefje! Leuke naam :)
    Ik zag de buggy op FB, erg leuk en hij zit er ook mooi in!
    Ohh ik vond de 11 maanden prikjes erg zielig... ben normaal niet zo'n jankerd, maar zat wel even met traantjes in mijn ogen Nick te troosten... hij huilde zóóóóóó zielig!!!

Igor:
    Nick sliep altijd maar héél kort, had echt van die hazenslaapjes... dus bij ons was dit niet het geval.
    Hij slaapt nog steeds niet erg lang en zit nu nog steeds op drie slaapjes per dag.
    Op een gegeven moment komt er ritme in... maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee meer heb wanneer dat kwam (verdrongen denk ik haha )

Luca:
    ohh dat zou fijn zijn zeg, een nieuwe baan! moet je dan van 9-12 én van 14-18 of van 9-12 óf 14-18??

Mijn zwager is maandag jarig en heb even een taartje voor hem gemaakt! Ga het hem straks al brengen... ben benieuwd wat hij ervan vind ;) :p

Bekijk bijlage 274136

6. blike hij is supergoed gelukt zeg je tietentaart! mooi strak!

Die baan zou van 9 tot 12 en van 14 tot 18 zijn, maar dat is hier normaal. Tussen 12 en 14 heb je dan lunchpauze, aangezien ze hier meestal warm eten en in het restaurant heb je die tijd wel nodig haha :p Verwende fransen!

Over tieten gesproken haha ik heb echt pijnlijke op dit moment. Brengt niet zo fijne herinneringen naar boven van stuwing.... auw :)

Ik wilde nog iets schrijven maar heb het alweer vergeten :) Ben best moe, ga vanavond maar vroeg naar bed want moet morgen om 7u weer op werk zijn.. gaap!

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike je taart is geweldig en goed gelukt. Knap hoor:D is je zwager vast blij mee...hahaha

Luca zou mooi zijn een nieuwe baan

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Prikjes zitten erin en het was nu idd erger als de prikjes ervoor voor mij als mama.....je had gelijk blike
    Noël moest enorm huilen maar was erna vrij snel weer rustig!
    Nu js hij nog niet echt zkekjes dus hoop dat het niet komt
    Morgen is het weer papadag dus als hij niet lekker is is hij gelukkig nog lekker thuis!!

Noël is nu 75 cm en 11 kilo!! Hahaha onze flinkerd!
    Maar hij eet super goed dus liever dan wat flinker!!

Luca leuk miss n nieuwe baan!!

En mooie taart blike!
    Ben jaloers weet echt niet wat ik met noël zijn meptaart aan moet!

9. Noamy voor aline had ik een simpel meptaartje gemaakt, en een waar ze lekker mee kon knoeien: Een biscuit gevuld met vruchtenjam en die overgoten met chocoladeganache. En bovenop een heeeeeleboel slagroom :D De zijkanten versierd met fondant maar dat was niet eens nodig geweest hij was zo ook al leuk (en lekker!)

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Lijkt mij ook steeds zieliger worden die prikjes, ze worden zich er ook meer bewust van natuurlijk.

Ik zou denk ik ook een simpel taartje maken als meptaart, alleen duurt dat hier nog een tijdje..haha

Onze vent wordt trouwens echt een slaapkopje, hij presteert het om soms om half 9 nog te slapen s ochtends...en vaak moet ik hem dan echt wakker maken voor de fles want anders kom ik niet uit:D kijken hoelang dit duurt:p

Noamy al spullen aan het uitzoeken voor het huis? Mooie buggy trouwens. Ik heb de buggy bij de kinderwagen zitten, die kan op hetzelfde onderstel zeg maar.

En hoe is het met Blondi en Saskia? Ook al een tijd niks meer gehoord van Ikkuh, hoop dat het goed met je gaat?!

Ik heb de ergo baby carrier besteld. Jessy is tissen 1500 en 1900 veel wakker maar kan zichzelf nog niet zo goed vermaken. Hij slaapt na de fles een uurtje, wordt dan weer wakker, weer even op en slaapt dan nog een uurtje. Het lijkt me prettig om hem dan bij me te houden zodat ik wel wat dingen kan doen in huis.
    Is ook handig voor volgend jaar april, dan gaan we naar Bali met mijn ouders, die zijn dan 40 jaar getrouwd. Kan Jessy mooi mee in de draagzak als we op excursie gaan.

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    igor wij hebben op de bugaboo ook gewoon de wandelwagen inzet
    endacht eerst ook altijd ik heb geen buggy nodig!
    maar daar ben ik toch op terug gekomen!
    de wanelwagen is altijd in 2 delen en de buggy klap je zo in 1 x in elkaar en is veel makkelijker met weggaan of bijvoorbeeld op vakantie gaan want dan heb je maar 1 compact iets ipv n wandelwagen die uit 2 delen bestaat
    ik ging ook wel n beetje voor n leuke buggy want ik vind de standaard buggy maar lelijk(sorry kan er niks aan doen)
    en vind de nuna pepp een aparte maar leuek wagen
    hij is echt heeeeeel fijn en rijd heel licht en makkelijk
    en allerbelangrijkste!!!! hij kan in 2 verschillende ligstanden!!!!!!
    nu nog even een voetenzak scoren voor de winter en dan zijn we er weer klaar mee!

voor het huis ebn ik al druk in de weer!
    thuis al aan het inpakken!
    spullen die we toch niet gebruiken vast aan het inpakken scheelt straks weer
    ook nieuwe meubels gekocht en besteld
    zo krijgen we al het goed is over 2 weken onze nieuwe eettafel!
    heb een steigehouten besteld van 2.20 bij 1! lekker grote famillie eettafel! vind dat zo gezellig met zijn allen aan tafel eten!
    we hebben een nieuwe dressoir ipv de tv kast(die al verkocht!)
    en krijgen deze week ook onze nieuwe salontafel
    heb een kleinere ronde besteld tot noël een beetje fatsoenelijk kan lopen en niet tegen n hoek van de tafel kan aanvallen!
    zetten we de tafel die we nu hebben even op zolder tot hij wat groter is!

nu nog op zoek naar 2 xtra eettstoelen bij de tafel
    wil er iets heel anders tussen bij hebben staan
    we hebben nu grijze simpele stoffen en denk iets zwart of wits ertussen is wel leuk!

en verder is alles wat we hebben nog mooi en nog geen 2 jaar oud!!!!!
    en dit kost alweer genoeg allemaal!! ahahahaa

lekker zeg naar bali volgend jaar!!! ben jaloers!!
    daar wil ik toch graag ook wel eens heen!
    ook zou ik de indische roots van mijn vriendje wel eens willen zien etc!

oh nog wat leuks!
    mijn vriend zaten van de week het eea te bespreken omtrend het huis en noël
    en we hebebn besloten te gaan trouwen!!!!!
    waarschijnlijk binnen nu en 2 jaar!
    iig voor er evt nog een kleintje bij mag komen!
    er is niets zo goed geregeld als dat je getrouwd bent!!!! en wil ook hetzelfde heten als MIJN kind!!!
    voel me soms net zo n buitenbeentje als ze zeggen mevrouw brandt en noël meijer!!!! bllgggg

hoe is het idd met je ikkuh?
    en blondi?!!

luca ik zat er al aan te denken gewoon n klein slagroomtaartje te halen en die n beetje zelf versieren en meppen maar! mits hij dat doet
    veel kindjes vinden het vies en doen er bijna niets mee! ahahahahaha

12. Asun

Asun Niet meer actief

Hi meiden
    Even een ego berichtje van mij! Wat een k*t week heb ik achter de rug zeg.
    We kregen maandag op t werk te horen dat ons werk misschien wordt stopgezet. Hoe en wat prcies verteld ik nog wel.
    Vandaag is en een belangrijk gesprek hoe nu verder..
    Pff wat kost deze rot situatie mij energie... BLEG
    Mijn man heeft ook te horen gekregen dat er volgend jaar bij hun bezuinigd moet worden.. een ton!! Dus er zullen ook ontslagen vallen:x.

Leuk nieuws.. lize kan lopen!! Ik ben zo'n trotse mama:D

Ik hoop vd week op jullie berichtjes te kunnen reageren!

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Jeeeejjj noamy trouwen, gefeliciteerd meis. Toch altijd weer bijzonder.

Over de buggy daar had ik inderdaad niet aan gedacht, dan zullen wij er straks ook een moeten kopen. Wat wordt Noël alweer groot zeg.

En wat gaaf die eettafel, dat wil ik straks ook. Zo'n hele grote robuuste leeftafel zeg maar. Om koffie aan te drinken, te lezen of knutselen met de kleine en eten natuurlijk....gezellig.

Asun oh nee wat naar zeg van je werk, sterkte meid. En wat goed dat Lize kan lopen...trotse mama!!!

Ik ga zo weer naar de osteopaat met Jessy, ff de boel weer los masseren :D

Roxie hoe is het bij jou en Lupita??

Net de verwarming weer aangedaan, het is koud binnen...brrr en de uggs weer uit de kast getrokken:p

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    jeetje asun dat is zeker kutnieuws zeg
    heeeeeel veel succes en sterkte
    hoop dat het jullie deur allemaal zal passeren!
    en wat knap ze kan lopen!!!!! joepie!!!!!

igor idd noël word groot!!!
    vandaag alweer 11 maanden
    bllggg gaat te snel allemaal
    nog n maand is ie jarig onze grote knappe man!!!!

ja wie weet kom je ook nog terug op het kopen van een buggy!
    ik denk volgend jaar naar bali helemaal!!!!
    super handig zo n buggy dan!!!!

hoest met jou kleine slaper??!! ahhaaha

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    IMG-20120728-WA0000.jpg

dit is noël zijn uitnodiging
    was ff moeilijk een goeie shot te kunnen krijgen!!! en daardoor liggen helaas de 2 opblaasbare 1'en naast elkaar......ach ja iedereen snapt wel dat ie 1 word ipv 11 hahahaahah ;)

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Asun, wat naar van jullie werk! Ik hoop dat het allemaal goed gaat lopen voor jullie! En wat leuk dat Lize lekker aan het rondstappen is!

Noamy, spannend trouwen! Wij gaan ook uiterlijk volgend jaa pr trouwen maar bij ons blijft het maar klein hoor... Geen geld voor een groot feest ;) en wat is Noël ook ook een knapperd zeg!

Igor, frisjes inderdaad ja... Verwarming staat hier alweer aan!

Luca, duimen dat je de baan krijgt! Ik hoop het voor je!

Blondi, gaat het goed met je zwangerschap? Is het al bekend bij mensen of nog niet?

De rest ben ik vergeten, excuses!

Hier alles ok, Hugo is alleen een beetje ziek. Had net 38.8 en is behoorlijk aan het snotteren. Zit ook steeds met zijn handjes in zijn mond, misschien tandjes maar ik voel het niet hoor... Maar ook geen idee hoe dat moet voelen. Voor de rest groeit hij erg goed, 74,5 cm en rond de 8680 gram. Hij loopt qua lengte boven gemiddeld en qua gewicht gemiddeld, slanke vent dus maar ontzettend gespierd! Echt gek om te zien eigenlijk die buikspieren en gespierde armen en benen! Hij is ook zo bewegelijk :)

Maar ga weer stoppen met typen, Hugo is wat huilerig... Zo zielig...

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy wat een leuke kaart, knappe vent!!

Jessy slaapt tegenwoordig tot half 9 s ochtends uit....zo bizar. Hij slaapt dan vanaf 23.30 uur na zijn laatste fles zeg maar. En overdag compenseert hij zichzelf dan wel weer zodat ik s avonds toch weer rond 23.00 uitkom voor de laatste fles.
    Tegenwoordig slaapt hij s middags veel minder en als hij dan om half 6 wakker wordt dan geef ik hem een klein beetje voeding. Dan ff chillen op schoot tot ong 6 uur en dan begint het badritueel. Tegen 7 uur krijgt hij dan de grote fles en is daarna uitgeteld en dan kan ik hem om half 8 zo hoppa in bed leggen, wel nadat hij een boertje heeft gelaten natuurlijk:D

Dus de avonden en nachten gaan perfect, grappig hoe zo'n kereltje zijn eigen ritme bepaald.

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Naomy:
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! :D
    Zoo je hebt inderdaad een flinke boy ;) Nick was met 11 maanden 79 cm en 9,2 kg. Maar hij is dan ook echt een spillebeen haha
    De meptaart die ik voor Nick maakte was echt heel simpel. Zou er best één voor je willen maken hoor.. maar geen idee of ik zoiets kan opsturen.. Nouja, opsturen zal het probleem niet zijn, eerder het heel aankomen ;)
    Prachtige kaart trouwens, echt héél leuk gedaan! :)

Igor:
    Heerlijk zo'n slaapkopje! van genieten zolang het duurt zou ik zeggen ;)
    ohhh wat heerlijk zeg! naar Bali!! jaloeeerrs! ;)
    Als Peter en ik ooit gaan trouwen wil ik op huwelijksreis naar Indonesië! Lijkt me fantastisch!!

Asun:
    Jeetje wat kl#te zeg :( bah... hoe was het gesprek?

Lupita:
    aah beterschap voor je mannetje!

hoor net dat mijn mannetje wakker aan het worden is! mooie timing :D We gaan lekker een stukje fietsen!

19. Jeetje noamy wat een verhalen haha :D Allereerst gefeliciteerd met jullie trouwplannen!
    Ik heb gewoon een lelijke buggy zoals jij het noemt maar ik ruil hem niet meer in voor een ander want hij is zo heerlijk compact. Onze wandelwagen heeft ook buggystand maar dat ding is zo groot! Bij mij in de auto past hij alleen op de achterbank en daar zit Aline nu in de stoel (we hebben de maxi cosi Axiss, echt een aanrader) dus dat kan niet meer. En die kleine leg ik gewoon op de grond achterin en hij heeft zelfs een draagding dus je kunt m zo over je schouder hangen. voor die 50 euro dat het kostte vind ik het een handig en leuk ding. Neem deze ook mee naar nederland want die wandelwagen en het vliegtuig was echt drama.
    Leuke verjaardagskaart hoor! En fijn dat je al zo bezig bent met inpakken, het is even stressen maar straks zitten jullie in je nieuwe huis :) Heerlijk toch!

Asun ohjee dat is rotnieuws zeg :( Kan me voorstellen dat je erdoorheen zit! En je man ook :( Hoe is het gesprek gegaan? Weet je al wat meer? En wat goed dat Lize loopt! Aline loopt nu ook, het is zo mooi he :D

Lupita beterschap met Hugo!

Igor heerlijk zo'n slaapkoppie!! En wat leuk zeg naar Bali! Zal Jessy ook vast geweldig vinden!

Blike haha jouw zoon is geen spillebeen hoor haha! Aline is nu 73 cm en weegt 8,4 kilo! Veel plezier op het fietstochtje!!

hier gaat alles goed, heb nu eindelijk 2 dagen vrij na 7 dagen gewerkt te hebben en was echt uitgeteld. Heb 12 uur geslapen vannacht haha heerlijk! Ik vind het nu extra lekker want ik heb het dekbed weer op bed gelegd en daar kan je zo heerlijk onder kruipen! Ik heb nederland gereserveerd voor 2 tm 14 oktober! Heb er echt zin in maar ik mag mijn laarzen dus wel meenemen als ik het zo lees? Wou dat ik ook uggs had haha.

Qua baan, ik heb hem bijna zeker weten al! Moet nog even afwachten tot ik in oktober/november op gesprek mag maar het klonk meer als een formaliteit, aangezien ik al binnen de groep werk :) Dat begint dan in december dus heb k als het goed is de hele maand november nog vrij. Dan neemt de gastouder ook vakantie dus kan ik wat meer tijd met mijn meisje doorbrengen komende maandjes :) En mijn nieuwe werktijden zijn veel beter! van 9 tot 18 en 1 op drie zaterdagen geloof ik en elke zondag vrij :) Sluit veel beter aan op mn gezinnetje :)

20. Ohja blike ik wilde jou nog vragen over je poppetje van fondant! Heb je die met de howto gemaakt? Hij was echt goed gelukt, het boetseren zit duidelijk in je vingers dat talent heb ik dus totaal niet :)

Deel Deze Pagina