nou alvast gefeliciteerd dan maar luca!!! en ieder zijn ding met een buggy of wat dan ook!!!! ze zijn iig allemaal veel handiger als de echt wagen! bedankt voor de felicitaties!! mijn vriend gaat me nog wel ECHT vragen en me ermee verassen!! aangezien hij nogal romantisch kan zijn hoop ik op een overgetelijk moment we gaan waarschijnlijk pas over een jaar of 2 ervoor eerst het huis maar even en erna gaan we nadenken over een datum weet niet of ik nu in de zomer wil trouwen of winter want in de sneeuw lijkt me ook geweldig en niet standaard!!!!!! maar dan moet er wel sneeuw liggen@!!!! hahahaa lupita zielig voor hugo er heerst wel van alles want hoor veel mensen ziek zijn! beterschapjes! heerlijk igor zo n slaper!!!geniet ervan wie weet veranderd t binnekort en wou je dat hij nog veel sliep!!! ahahah het leuke is idd het ritme wat ze ontwikkelen!!! maaarrrrrr dat kan ook wel eens niet leuk zijn!!! je kunt er zo ineens geen peil meer op trekken!!!!! het veranderd aldoor ze ouder worden blike thanks!!!! haahah heel aankomen doet het denk ik niet haahahah had jij trouwens een echte taart voor de verjaardag van nick? en de andere dames met al een jarig kind gehad te hebben??? wij krijgen behoordlijk wat mensen!!! niet schrikken maar rond de 50! en denk erover na geen foto taart of iets te bestellen maar gewoon zelf wat caken en kwarttaarten te bakken en alleen voor noël een mep taartje te maken!! wat zouden jullie doen?? het scheelt nogal wat geld en moet ook de zaalhuur al betalen! maja n taart hoort er wel bij naar mijn idee..........pff moeilijk!
Zooo ff heerlijk wezen fietsen! waaide wel hard... pfff met klotsende oksels kwam ik thuis Nick ligt lekker weer op bed en nu ff tijd voor onspanning en ZP Luca: Ja ik heb het poppetje inderdaad met de how-to gemaakt. Hij was inderdaad mooi gelukt voor de eerste keer Vind het hele taarten maken echt superleuk! en zit er aan te denken om er misschien wat meer mee te gaan doen, zoals de taarten verkopen ofzo... Maar eerst nog even wat meer oefenen Naomy: De grote taart voor Nicks verjaardag had ik ook zelf, gemaakt dat was een Elmo taart gevuld met een zelfgemaakte mousse van verse aarbeien en slagroom. 50 mensen is idd wel veel!! hopenlijk kan Noël dat qua drukte wat aan. Een fototaart is wel erg leuk ja!
leuk fietsen!!! noël vindt het ook helemaal super! hoop dat het zaterdag een beetje weer is dan ga ik ook weer even met m! ik ben zelf ook niet zo handig(denk ik) met dat taarten bakken! misschien ga ik het t weekend maar eens in t klein proberen heb n leuke site gevonden dus wie weet! ik zat ook aan elmo te denken of nog makkelijker qwa vorm nijntje maar elmo is stoerder en leuker!!!!!! ja hoop ook dat noël t volhoud met al die mensen! neem zn campingbedje gewoon mee en zet die anders gewoon in n rustig hoekje bij de keuken als ie t zat is en een van mn ouders of schoonouders zal heus wel met m op de armen gaan lopen naar buiten of iets als hij t niet leuk meer vind! en het is maar 3 uurtjes en erna gaan we lekker rustig naar huis met alleen de ouders en 2 zusjes en 1 broer! goed blike dat je misschien iets met de taarten wilt gaan doen kun je mij ongeveer beschrijven als ik n taart zelf maak wat t dan ongeveer gaat kosten? dit om af te wegen om er een te bestellen en dan volgend jaar met de volgende verjaardag die kleiner zal worden zelf er een te maken! ongeveer voor n man of 40 want maak er nog wat kwarktaarten bij voor als die taart op is!
Jee mijn nieuwe Iphone wordt morgen geleverd Ben benieuwd!! Naomy een leuke site: De Leukste Taarten Maak Je Zelf! Die hebben echt alle informatie erop, en op het forum kun je hele leuke ideeen opdoen!
thanks luca!!! nog ff goed nieuws!!! net bericht dat de hypotheek helemaal rond is en de stukken naar de notaris zijn!!!! we gaan vanavond aan de champgane!!!!!!!!
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes!! Gesprek is redelijk goed gegaan. Gelukkig is er nog ruimte, school wilt gelukkig nog een groot deel van onze 'diensten' inkopen. Hoe en wat precies is nog niet duidelijk. Nog ff afwachten dus. Merk dat mijn hoofd echt vol is en chaos. Blegh!:x Ik ben gisteren op schoenen jacht geweest voor lize. pfff. Niet echt geslaagd. Ik ben uiteindelijk doorverwezen naar internet (shoesme) voor een bepaald model, dus die heb ik nu besteld. Komt morgen binnen, ben benieuwd of t wat is. @ Naomy - Gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen!! Wat een leuk nieuws en alles met de hypotheek rond. Proost! @ Lupita - Beterschap met Hugo.. ze zijn zo zielig als ze niet lekker zijn @ Luca - wat een goed nieuws van je job!! Snel dat contract tekenen Verjaardagstaart - Ik ben niet zo crea met taarten als jullie zijn . Ik heb van die mini taartjes bij de Hema besteld met een leuke foto van lize erop, en Hoera lize 1 jaar! Erg leuk voor de niet creatieve onder ons. En erg lekker. Lize at hem op zonder handen... haha erg leuk om te zien.
gelukkig asun hopelijk pakt t allemaal gewoon goed uit voor je met t werk zijn dat de vierkante tompoesjes met foto die je bedoeld van de hema? daar had ik namelijk ook al zitten kijken maar dat voor 60 man! doe ik de helft dat en de helft kwarttaarten ofzo and thanks voor de felicitaties! pff zit hier nog half slapend achter mn bureau op t werk noël werd vannacht wakker zonder reden en bij elke x dat hij omdraaide ging ie ff huilen zo n uur lang en toen(omdat hij waarschijnlijk zn slaap niet meer kon vatten) is ie gewoon de hele tijd gaan huilen dus mn vriend m eruit gehaald verschoont beetje roosvice gedronken en toen is hij na weer n uur pas weer in slaap gevallen!!!!!!!!!! pfffffff
Noamy hier was aline ook aan het spoken vanancht. Werd om 1 uur wakker en krijsen, krijsen krijsen. Geen idee wat ze had maar meestal houdt ze na 5 min op met huilen en valt weer in slaap maar nu was het echt drama. Dus ik haar troosten etc maar zodra ik dr terug legde was het weer krijsen. Dus flesje gemaakt, dr toch maar tegen haar wil in de trappelzak gestopt want het is nu koud 's nachts dus ik wilde niet dat ze het koud zou krijgen. Nou draaaama nog een uur ofzo en toen gaf ze het toch maar op. Pff
Hallo dames, ik laat ook weer even wat van me horen Heeft even geduurd, maar alsof we het nog niet moeilijk genoeg gehad hebben laatste tijd kregen we nog meer slecht nieuws. Mijn man heeft vorige week woensdag te horen gekregen dat de NS de vacature ingetrokken heeft; er was een foutje gemaakt waardoor er geen plek vrij komt in Zwolle. Vervolgens heeft hij Arriva gebeld, om te vragen wanneer hij daar eigenlijk kon beginnen. Hij kreeg te horen; ja de opleiding die in oktober start zit al helemaal vol, maar je staat wel bovenaan de reservelijst dus als er iemand uitvalt.... En anders ergens volgend jaar kan je de opleiding beginnen. Daar hebben we dus helemaal geen ene RUK aan!!! Pff wat was ik boos, alle spanningen, frustraties en onzekerheden kwamen er vrijdag even uit. Aan de ene kant wel lekker want het heeft wel opgelucht, maar aan de andere kant. Ik barstte eerst al bij de gastouder toen ik Milan wegbracht en daarna nog 2 keer op m'n werk . Maarja iedereen weet ongeveer wel in wat voor situatie we zitten dus er werd niet gek van opgekeken, ik kreeg zelfs de opmerking; komt het er nu pas allemaal uit!! En daar hebben ze ook wel gelijk in, ik ben alles al maanden aan het opkroppen. Dat is ook niet goed voor je Maar nu gaat het wel weer, ik heb er veel over gepraat, ook met anderen. Ik kan het nu een beetje relativeren en daarbij heeft Pascal (mijn man) deze week gewerkt. Dat moet hij tot in ieder geval maandag, met kans op een paar weken. Dat geeft ook wel weer even een beetje rust. Zo dat was mijn geklaag!! Nu ff kijken of ik alles nog een beetje weet. Noamy: gefeliciteerd met je vooringenomen huwelijk!! Luca: (onofficieel) van harte met je nieuwe baan!! Buggy: wij hebben inderdaad ook zo'n handige kleine (lelijke) inklapbuggy. Is vooral op de fiets erg handig, enige nadeel, je kan hem niet zover naar achter doen. Geen echt slaapstand erop dus. Meptaartje: Ik heb voor Milan gewoon een vanillecake gebakken in een springvorm van volgens mij 12 cm. Heel erg makkelijk en lekker, ik ben ook echt geen keukenprinses en taarten maken al helemaal niet!! Ik heb zijn taartje horizontaal doormidden gesneden daar een flinke laag chocopasta op gesmeerd en bovenop van dat vanille"boter" voor cupkaces gesmeerd (verkrijgbaar in kant en klare verpakking). Voor op de taarten voor de volwassenen had ik eetpapier laten maken met een foto van Milan erop. Ik had er 1 teveel die heb ik nog op Milan zijn taartje geplakt, was trouwens een groot succes!! Ik had trouwens gewoon taarten gekocht bij de supermarkt hoor, net zo lekker en goedkoper als bij een vlaaienwinkel. Maarja aan de andere kant de gasten moeten het er maar mee doen hoor! Tenminste dat is wat ik vind Volgens mij was dat het wel. Sorry als ik iets of iemand vergeten ben, pff mijn hoofd zit nog al vol
Dag dames, Noamy en Luca, fijn die gebroken nachten. Misschien dat Aline een kiesje krijgt? D heeft er 1 en toen begon ze ook opeens mega hysterisch te krijsen. Gelukkig wel overdag Slapeloze nachten hebben we eigenlijk nooit meer *afkloppen* maar ik vind dat we dat ook wel verdiend hebben na die slechte eerste maanden! Nogmaals gefeliciteerd met jullie huis Noamy, echt super! Ik denk dat jullie en dan vooral Noël ook het daar echt zo naar je zin gaan hebben! Saskia, wat een schatje die Milan! Maar wat een gez**k weer met die banen voor je man. Het is echt een rottijd, en wat een stomme reden zeg, 'er is een foutje gemaakt' jaa daaaag. :x Een foutje waarmee je mensen goede hoop geeft! Noamy, wij hadden voor D zo'n grote fondanttaart laten maken, staat hier in mijn album en op facebook. Konden erg veel mensen van eten! We hadden er iets van 30/35 stukken uitgehaald. Wel best prijzig, die grote taart was 50 euro. Die mevrouw had ook het meptaartje erbij gemaakt. Vanmorgen de termijnecho gehad, en alles is goed!! Ik ben zo blij want ik was nog steeds erg bang dat het niet goed zat. Ik ben 4 dagen vooruit gezet, ben 9 april uitgerekend. Dit weekend gaan we het de overgrootoma's en opa vertellen en dinsdag vertel ik het op het werk en dan dinsdagmiddag zet ik het op facebook en mag iedereen het weten!! (helemaal ingeroosterd haha) Ik ben een aantal mensen vergeten, waaronder Lupita, mijn excuses, ik kom hier niet zo vaak meer dus dan vergeet ik al die lappen tekst weer
Dank je wel Blondi (dit is wel een wat oudere foto, van afgelopen april). Inderdaad hè!?!?! Het zag er allemaal goed uit echt dat we "gered" zouden worden. Maarja we kunnen er niks meer aan veranderen helaas, ze zeggen wel fouten maken is menselijk. Maar dit is gewoon een onmenselijke fout! Dat kan je niet maken. Wat fijn dat het allemaal goed is met jullie uk!! Hahah ingeroosterd vertellen Hij/zij staat prachtig op de foto!!
Jeeetje saskia wat een gedoe! Ik zou ook heeeeeel kwaad worden hoor. Goed dat het er nu wel uit is gekomen want alles maar opkroppen werkt inderdaad ook niet. En fijn dat je man toch deze week gewerkt heeft, scheelt alweer iets. Alle kleine beetjes helpen natuurlijk. Bedankt voor de felicitatie Blondi ja miss een kies inderdaad. Ze heeft er al een paar en daar heeft ze toen ook hysterisch om gekrijst haha. Maar ze heeft verder geen pijn ofzo, het zullen wel aanvallen zijn. Fijn dat alles goed is met jullie uk zeg! Nu kun je er echt van gaan genieten Is de misselijkheid al een beetje voorbij? En heb je al een buikie? Hele mooie echo hoor!
Luca, misselijkheid word wel iets minder maar is nog steeds aanwezig. Vooral als ik moe ben, zoals nu. Op het werk werd afgelopen week al gevraagd of ik zwanger was, dus het buikje is ook al aanwezig haha Jij mag bijna testen! Of ga je dat nog niet doen?
Oh leuk hoor blondi! En fijn dat het wat afneemt, zal binnenkort wel over zijn Ik heb al getest met mijn ongeduld haha. Heb wat vage streepjes maar we gaan zondag voor het echhie testen dus dat wacht ik even af
heej blondi wat en mooie echo en super fijn om te horen dat alels goed is he!!! weer n zorg minder! geniet ervan! je bent trouwens op de verjaardag van djordy mijn vriendje uitgerekend!!!!! en saskia wat een gedoe zeg jeetje het zit dus echt even erg goed tegen hoop dat voor jullie snel het zonnetje weer gaat schijnen ik heb een aantal jaar geleden zo n periode (jaren) gehad dat alles tegenzat baan kwijt relatie uit waardoor gedwongen verkoop van huis en n schuld eraan overgehouden n ex die niet betaald en nog meer schuld! geen baan kunnen vinden en van het minimale rond proberen te kunnen komen uiteindelijk weer terug naar huis jaren de verkeerder jongens tegen het lijf gelopen en nog eens doodziek geweest waardoro ik er bijna niet meer was en een periode van alleen maar in het ziekenhuis en geopereerd worden gehad! toen zag ik t ook heel vaak niet zitten........maar het is echt waar na regen komt zonneschijn! mijn leven is sinds djordy(mijn vriend) in mijn leven is gekomen zoooo positief veranderd!!!! en hoop dat ik zo veel tegenslagen nooit meer krijg! en jij ook niet meer wat een leuke foto van Milan!!! waar had je dat eetpapier vandaan met de foto dan? luca spannend!!! maar je zag al wat vage streepjes????????
Noamy heftig verhaal zeg Gelukkig maar dat je nu 2 prachtige mannen hebt!! Ja heb wat lichte streepjes op mijn testen maarja ik zit nog 3 dagen voor NOD en ik ben bang dat het niet goed zit dus ik wacht af of ze donkerder worden. Ik moet maandag ongesteld worden. Zo nu moet ik ff dweilen!