Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeetje Noamy, wat heftig. En dan vind ik mijn problemen al het eind van de wereld. Jammer genoeg kan het nog erger, zoals bij jou.

Gelukkig ben je er sterker uitgekomen en heb je nu 2 mooie mannen :)

Het eetpapier heb ik op deze site besteld, super makkelijk en super snelle bezorging! (past door de brievenbus)

Eetbare Foto op Ouwel Bestellen | Fotoprints | Cakeprint

Hmm balen van je misselijkheid Blondi, haha soms kan je het echt aan iemand zien of die zwanger is, grappig :).

Luca, Milan had dat ook, alsof ze pijnscheuten krijgen ofzo. Ene moment is er niks aan de hand en het volgende moment uitkrijsen van de pijn....
    Oeh spannend streepjes :)

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Saskia wat ontzettend klote zeg, pffff een gevalletje van "foutje bedankt"...kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat. Gelukkig dat je man nu wel voor even weer aan het werk is en hopen en duimen dat het snel helemaal goed gaat komen.

Maar wat een mooie foto van Milan, lekker ding:)

Noamy jouw verhaal lijkt een beetje op het mijne, ook huis gekocht, binnen half jaar weer verkocht, schuld enz enz...ook steeds de foute vriendjes gehad. Maar uiteindeljk ben ik er wel sterker uitgekomen door al het gedoe en heb ik alles samen met en dankzij mijn vriend nu zo goed voor elkaar. Kost wat tijd maar we hebben dit dubbel en dwars verdiend meid. En ieder huisje heeft zijn kruisje, alleen zijn sommige kruizen wel heel groot.

Blondi wat een mooie echo meis, fijn dat je al wat minder misselijk bent.

Luca vage streepjes:$.....oeh spannend. Zou wat zijn:p

3. Igor ja he daarom heb ik er ook zo weinig vertrouwen in :) Was natuurlijk bij Aline al in ronde twee zwanger maar ronde 1... terwijl we echt maar 1x seks hebben gehad in de goede periode.. En ik voel ook niets. Jullie horen het vanzelf wel :p

Ik had vergeten dat we vanavond een housewarming party hebben, echt zo stom! Heb dus geen kado nog.. gelukkig hebben we een fles champagne op voorraad voor noodgevallen maar ik moet straks toch mijn nieuwe telefoon ophalen (maakt een inwendige vreugdesprong) en dan ga ik wel gelijk langs de winkel voor een huis achtig kado :) Als ik het nou niet had vergeten had ik gister al een taart of cupcakes kunnen maken. Maar daar is het nu te laat voor :(

4. ohja trouwens haha :p Nog wat grappigs te vertellen.

Ik kwam woensdag uit mijn werk en reed langs de brievenbus, die zat vol met post van oma. En toen reed ik de oprit op en lagen 2 kranten nog te liggen. Dus ik denk huh dat is raar is oma soms weg ofzo zonder iets te zeggen? Alle luiken en deuren waren dicht en toen dacht ik opeens shit straks is ze dood.. En dan durf ik echt niet het huis in om te gaan kijken! Dus ik mijn vriend bellen neemt niet op, schoonvader neemt niet op ik denk jahoor dat heb ik weer. Als laatste bel ik de vrouw van schoonvader die gelukkig wel opneemt, bleek dat ze maandag al weg was gegaan met hun mee en dat ze vandaag pas weer thuis zou komen. Had er niks van gemertk en ze was ook geen afscheid komen nemen dus ik had helemaal niet door dat ze weg was :p en vriendlief meldt het ook niet even dus ik stond daar voor die deur met een bonkend hart.. Maargoed ze is weer terug want ik hoorde alweer boemboemboem boven.

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    thanks ladies...

saskia het kan altijd erger.....maar voor idereen is zijn of haar eigen ellende het ergst!
    dus voor jullie kotm straks ook alles weer goed!! :)

igor ook ongeveer hetzelfde alleen gelukkig jij het ergste niet gehad .....en dat was het ziek zijn en diverse operaties en opnames!!!!!!!!
    maar er bestaan een hoop asswholes op deze aardkloof
    maar nu hebben we het allemaal maar mooi voor elkaar met een fijne vriend/man!

nog n uur en n kwartier en dan eindelijk weekend

wanneer begin jij weer met werken igor?

lupita hoest met hugo?

en shelttie hoe is het met jou en de kleine?

ga zo ff kijken als ik thuis ben saskia naar je site!!! ben benieuwd!!!!

en luca mijn vriendin is nu ook zwanger van de tweede van maar 1x sex!
    dat is die waar ik laatst over vertelde die op 15 mei waars is uitgerekend en haar zoontje is op 16 mei geboren! ahahahaa

ik voel me niet zo lekker denk dat er ook ij mij n griepje aan komt bahhhh

en noël heeft dat idd soms ook dan is er niks aan de hand en ineens huilen!
    denk dus tandjes!

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    saskia wat een leuke tip!!
    heb ff snel gekeken maar denk dus dat ik 1 taart doe en dan de rest zelf cupcakes met dat eetbare papier(postzegel formaat) erop!!!
    thanks!!!!!!

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Inderdaad Igor, was echt een domper op een nogal "zwarte" periode voor ons. Maargoed, ook tijd voor wat goed nieuws: Pascal belde me zostraks dat hij de komende 4 weken mag blijven werken waar hij nu werkt!! Dus dat haalt de druk ook wel een beetje van de ketel :)
    Pff ook al zo'n heftige tijd achter de rug, wat dat betreft mogen heel veel mensen in hun handen knijpen omdat ze (bijna) geen ellende kennen!
    Ieder huisje heeft zeker zijn kruisje :) Mooi gezegde vind ik dat, omdat het ook echt waar is.

Dank je, mijn zoon is de allermooiste van de hele wereld hahah :D:D

Hhahaha Luca lekker slim :):) over beide kwesties :p

Noamy, daar heb je wel gelijk in, jou ellende voelt altijd het ergste. Oei dat is niet zo mooi als er een griepje aankomt :(
    Zouden inderdaad best tandjes kunnen zijn hoor.

Graag gedaan, vond het ook niet zo duur en echt super leuk om toch een taart of cupcake wat persoonlijker te maken!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goh, lag zeker aan het weer want Nick heeft vannacht ook liggen spoken.. begon ook ineens te huilen.. kwam ik daar, was er niets aan de hand :S

Saskia:
    Jeetje wat rot nu weer zeg... bah het zit jullie ook allemaal ff niet mee, kan me voorstellen dat dit vreselijk veel spanningen met zich meebrengt zeg! Gelukkig kan je man er nog vier weken blijven werken. Hopenlijk vind hij in de tussentijd iets anders.
    Superleuke foto van Milan!! vrolijk mannetje of niet?

Blondi:
    aaah dat is lang geleden, dat we weer ff zo konden smelten bij zo'n mooie echo! :D heerlijk zeg! En leuk! dit weekend gaan vertellen! Veel plezier!

Luca:
    En? hoe bevalt je telefoon?
    oooh ik had helemaal jou banner nog niet gezien, zondag al!!! (al zal dat "al" voor jou heel anders gevoeld hebben ;)) vage streepjes?? woeiii spannend!!

Hier:
    Zit er momenteel een beetje doorheen, superveel gewerkt de afgelopen acht weken ivm met ziekte collega. (we werken maar met vier assistentes voor twee praktijken, dus als er dan één wegvalt is dat behoorlijk veel) Daarbij is Peter nu weer een week in het buitenland waardoor de zorg van Nick ook volledig op mij neerkomt en dat is echt wel even pittig... Ben echt supermoe en merk dat ik snel prikkelbaar ben. Hopelijk komt die collega snel weer aan het werk want ben er echt wel weer ff klaar mee nu...

9. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hugo is vannacht ook rond die tijd een uur wakker geweest haha! Maarja, die is ook nog wel steeds grieperig. ;) vandaag ging het wel een stuk beter gelukkig.

Pfoe, wat een verhalen zeg! Iedereen sterkte gewenst! Hier ook Prikkelbaar doordat Hugo ons al 3 nachten wakker houdt en dat met een fulltime baan, is niet handig... Komt misschien ook door het weer, wordt ook steeds depressiever ;)

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy ik hoef pas in januari 2013 weer te beginnen:D dus kan nog volop genieten vd kleine man.

Blike drukke tijd achter de rug en dan ook je man nog weg, kan me heel goed voorstellen dat je doodop bent.

Lupita ook voor jou sterkte, niet depressief woren hoor;) straks slaapt Hugo weer lekker door. Kan me wel goed voorstellen dat het heftig is in combinatie met een fulltime baan. Heb sowieso respect voor jou dat je dat doet, ook al weet ik dat het voor jullie even niet anders kan.

Nou meiden, het zonnetje schijnt....vanmiddag allemaal lekker naar buiten en ff energie opdoen!!!

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Helaas, hier geen energie opdoen :( Nick is ziek.... dus het wordt de hele dag binnen zitten vrees ik.
    En dat terwijl er de jaarlijkse braderie is... balen... Maar voor het mannetje is het natuurlijk veel erger, arme schat.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Nou hier ook niet
    Noël huilt de hele dag al pfff word r gek van kan m wel wat soms!!!
    Zullen zn tanden wel zijn

Blike jij ooo succes en beterschap voor nick!

Igor wat een luxe zo lang thuis!
    Hoe heb je dat geregeld?
    Onbetaald verlof opgenomen ofzo?

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy ik had vakantiedagen opgespaard, bewust een beetje...:D en die kon ik nu mooi gebruiken. Had er nog iets van 35 dus dan kom je al snel aan 3 maanden extra thuis. Super leuk met de feestdagen die er straks allemaal weer aankomen.

Blike beterschap voor jullie allemaal.

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    LUCA!!! Kom jezelf hier eens HEEEEEL snel melden!!!!!! ;):D

15. hoi :) We gaan vanavond testen met de digi :)

p.s. snel he ;)

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ahahah ik was ook al benieuwd luca!
    spannend!

lekker hoor igor! goed voor elkaar!

@saskia kijk dit is het geworden wast we bij die site besteld hebben op ouwel
    PicsArt_1348491375340.jpg

vond hem wel grappig!
    en ook recent dus leuk voor op het cupcakeje!!!!

heb blauwe pasta gehaald dat door ik door de icing heen en smeer ik op de bovenlaag van de cupcake en leg daar het fototje op en bestooi t iets met blauwe knispers!

ohh t begint hier ineens te hozen!! pffff

had net ook weer iets stoms
    hebben we speciaal voor noël een ronde salontafel gehaald omdat hij al 2x tegen de oude (een grote vierkante opiumtafel) was gevallen
    dus wij n ronde gehaal en die staat nu maar omdat t huis een grote verhuis huis is geworden hadden we de tafel (heel dom) dus gewoon ergens anders even gezet en laat noël daar gewoon bij kunnen en er nu net met de zijkant van zn oog tegenaan gevallen zijn
    zit er nu n bult op!
    die tafel gaat dus vanavond naar boven als mn vriend thuis is!!!!!!!! pffffffffff

oh en noël heeft dus idd zo lopen huilen van de pijn
    1 hoektand is er nu (vlak na de boventanden) ook al doorheen en de andere komt er ook al bijna door
    zooo zielig he bah

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca spannend!!!

Hier ook de hoosbui en veel wind, jammer want nu kan ik niet gaan wandelen met Jessy.
    Die heeft nu de laatste 1,5 week dat hij steeds eerder wakker wordt dan dat hij eigenlijk weer de fles moet. Dan huilt en jengelt hij. Ik krijg hem dan niet meer stil tot ik de fles er weer in doe. We hebben nu het volgende schema:
    08.30 1e fles
    12.00 2e fles
    15.00 3e fles (meestal rond half 3 wakker en dan rek ik het maar zoveel mogelijk, wat veel moeite kost)
    18.30/19.00 4e fles (ook hier veel rekken omdat hij vaak om half 6 alweer wakker wordt, dus doe hem vaak in bad)
    23.00 5e en laatste fles, hier moeten we hem altijd voor wakker maken

Meestal is hij met fles geven, spelen, box iets meer dan een uur wakker en dan is hij er weer klaar mee. Het liefst zou ik hem wat langer wakker houden zodat hij het redt tot de volgende fles maar dat gaat echt niet.

Wat zouden jullie doen, fles geven zodra hij weer wakker wordt of toch uitstellen? Hij drinkt alle flessen bijna helemaal leeg, dat is 180+6 dus meer voeding mag ik hem niet geven. Of ik zou langzaam aan over moeten gaan naar 4 flessen en dan die van 23.00 minderen totdat hij die helemaal niet meer hoeft maar is hij daar niet te jong voor?

Lastig lastig lastig dit soort dingen.

Noamy mooie foto joh, heel gaaf!!

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Thanks igor!!
    Vind m ook super!

Jeetje hongerig mannetje!!hahaha
    Geef je m tussendoor ook wel gewoon wat drinken?
    BijV venkelthee of water of rooibos zonder theeine?
    Miss heeft hij gewoon dorst iov honger!
    En als het honger is miss wat johannespitmeel erdoor of je voeding met forte( voor hongerige baby) mengen?!!

19. Net getest.. Even met jullie delen ;)

Noamy mooie foto van Noel! En lekker handig van die salontafel haha.

Igor ik zou het echt niet weten hier nooit de flessenrekken gehad..

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    huh? dat betekend zwanger neem ik aan???
    Jeetje!! gefeliciteerd meid! wat zijn jullie knettervruchtbaar ;)

Naomy:
    Wat een leuke foto zeg, is Noël alweer wat vrolijker?

Igor:
    Ja ik zou dan ook zeggen de forte, of misschien de fles van 12 uur nog een half uurtje later verplaatsen?
    Je zou ook eens de flessen iets kunnen ophogen en dan kijken of hij naar vier flessen kan?
    Je mag ook bijna beginnen met bijvoeding toch? of was dat pas met vier maanden (jeetje... dat ik dat al niet eens meer weet :S)

Deel Deze Pagina