Luca jeetje gefeliciteerd meid, inderdaad knetter vruchtbaar Jessy zit al volledig op de forte en ja hij heeft echt weer honger dan. Vandaag ging het trouwens tussen 3 en half 7 beter, ff gejengeld om kwart voor 5 ik heb hem laten liggen, speentje erin gedaan en toen sliep hij tot half 7. Bijvoeding mag pas vanaf 4 maanden, dus daar moet hij echt nog een maandje op wachten
Luca, gefelicteerd meis! Ga je weer heel de cyclus in van misselijk zijn, maagzuur maar ook namen verzinnen spulletjes kopen etc. haha. Geniet ervan Igor, ik durf het niet te zeggen wat je moet doen. Hugo begon juist steeds minder te drinken toen ik er een fles afhaalde. Klinkt raar maar dat hiep heel goed doordat hij met 4 flessen wel goed zijn flessen leegdronk. Heb gewoon van de een op de andere dag geen late fles gegeven en hij werd pas de volgende ochtend wakker. Misschien kan je dit ook proberen, kan je eventueel overdag 210/7 geven (ook al ben ik daar zelf niet zo'n voorstander van zo'n grote hoeveelheid ineens maar mogelijk dat het voor jullie wel goed helpt). Noamy, schattig die fotootjes
Hoi meiden Luca, gefeliciteerd met je zwangerschap! Noamy, leuk die foto en gefeliciteerd met je nieuwe woning helemaal Super! Sorry ben het verder alweer vergeten en zit via mee telefoon dus kan niet alles onthouden
Even heel snel voor ik ga slapen Noamy, wat leuk!! Mooie foto Luca, wauw super gefeliciteerd!! Echt heel erg leuk. Lees de rest ff andere keer. Welterusten ladies
jeetje luca shittttttt meteen weer raak!!!!!! gefeliciteerd maar nogal bizar zeg!!!!!!!!!!!! thanks voor de complimenten girls! igor probeer dan wat te drinken tussendoor!!! venkelthee of water of iets!
Luca, gefeliciteerd!!! Ik had je andere topic gelezen, vandaar dat ik zei dat je je moest melden Super zeg! Noamy, hele leuke foto van Noël, het is ook echt een superknap mannetje. Heel apart gezichtje! Igor, je zou 4 flessen van 210+6 kunnen doen. Wij hebben dat hier ook een weekje geprobeerd maar dat was écht niks. Ze huilde erg veel toen, het is ook heel veel melk in 1 keer. En anders toch maar ff rekken, hoe vervelend het ook is. Misschien kan je het inderdaad even rekken met thee of water maar ik denk dat de kans erin zit dat hij dan boos word omdat hij eigenlijk melk wil. Die laatste fles ging er bij ons wel wat later pas af, ik denk dat ze een maandje of 4/5 was. Ikkuh, wat leuk om je weer eens te zien! (lezen) Ik zie in je onderschrift dat jullie weer verder kunnen? Of stond dat er al? We hebben vandaag het nieuws aan iedereen bekend gemaakt, echt superleuke reacties. Iedereen is door het dolle heen en roepen steeds dat ze het zo leuk vinden. Over 2,5 week weten we al wat het is, we gaan naar België toe omdat ik geen geduld heb om tot 17/18 weken te wachten
Haha bedankt iedereen idd er vruchtbaar. Was er zelf eerst ook verbaasd over want ik voel gewoon niks op wat vermoeidheid en bandenpijn na. Hopen dat alles goed gaat maar eerst lekker op vakantie! Zaterdag mijn laatste werkdag en dan klaar! Nou ik ben weer klaar met werk voor vandaag dus ga lekker naar huis om te eten
ikkuh idd zoals blondi zei! hoe gaat het nu? sorry helemala vergeten te vragen ben op mijn werk dus reageerde ff snel omdat ik nieuwsgierig was naar luca dr test! thanks blondi! lekker ding is noël he! ahahahahaha hahaaha dus je gaat even naar belgié voor n echo!!! ahahaha ongeduld al zelf n idee? en ga je het dan iedereen ook weer vertellen? ik weet jniet of ik bij n tweede weer iedereen het geslacht zou gaan vertellen.....denk dat ik het dan wat spannender zou houden voor de meeste! en zit er zelf ook echt al heel lang over na te denken met n tweede maar ach we gaan eerst maar verhuizen en dan in 2014 trouwen en dan denk ik voor n tweede vind ik ook wel mooi denk ik dan is noël 3 en kan hij zelf al het eea! moet r nu niet aan denken zwanger zijn met n klein kindje! dus respect voor jullie zwangere!!! ahahahahaa hoe zou het ook met sheltie zijn en de kleine??!!!!!
Luca, ga jij het vertellen na een echo of schreeuw je het al eerder van de daken? Ik neem aan dat Aline mee gaat op vakantie naar NL? En je vriend? Noamy, ja ik vind Noël echt een heel knap kindje! Wij hadden het bij D tegen bijna niemand gezegd dat het een meisje was, alleen de opa's en oma's en oom's en tante's wisten het. Nu mag iedereen het weten omdat dat toch wel veel makkelijker is. Ik ben er overtuigd dat het weer een meisje is! Ik zal echt heel verbaasd zijn als ze straks zegt dat het een jongentje is, dan geloof ik haar niet denk ik Ach, als Noël 3 is beginnen met een kindje is ook een mooie leeftijd toch?! Jullie moeten er zelf klaar voor zijn!
pff ik ben vandaag echt niet vooruit te branden Heb een afspraak om half 4 maar ik heb echt zooo geen zin, wil gewoon lekker op de bank liggen en slapen/bankhangen. Noamy ach wanneer jullie er klaar voor zijn toch En trouwen is minstens net zo leuk Wil ook wel trouwen hihi. Blondi ik weet het nog niet Vind het lastig, ik voel me dit x veel minder gestresst of bang voor mk. Terwijl ik nu juist niks voel maar ik heb gewoon zoiets van we zien wel. En daarom wilde ik het ook eigenlijk al aan mijn ouders en zus vertellen als ik naar nederland ga, mede omdat ik ze met kerst wss niet zie en ik vind het ook niet leuk om het ze via de telefoon te vertellen. Maarja als ik het tegen mijn ouders zeg dan wil mijn vriend het ook weer tegen zijn ouders zeggen. En als die het weten dan weet oma het ook alweer. En dan weet heel Frankrijk het. En daar heb ik dan weer niet direct zin in Vriendlief vroeg me gister ook of ik het direct zou vertellen en hij wilde liever de 3 maanden afwachten kreeg ik de indruk.. Maar ik denk ook niet dat ik het verborgen kan houden voor mijn moeder/zus want we leven wel 2 weken in hetzelfde huis, en we gaan nog nar de efteling en een avondje stappen.. Maar ik heb nog een weekje om erover na te denken Aline gaat trouwens wel mee maar mn vriend niet, want zijn moeder komt hierheen in dezelfde periode en hij heeft ook nog geen vakantiedagen Hier krijg je trouwens pas met 12 weken de eerste echo dus het duurt nog wel even voor we ook weten of het goed zit. Maakt het ook lastig in de overweging want ik wil niet dat iedereen het al weet als het mis zou gaan. Geslacht; heb niet echt een voorgevoel. Denk rationeel gezien dat we meer kans op een meid maken omdat we een paar dagen voor de eisprong seks hebben gehad. Mijn vriend wil een jongen Hij wilde me al op een speciaal dieet zetten maar daar is het nu te laat voor schat hij is trouwens denk ik een beetje overdonderd. Ik had hem al gezegd dat ik dacht zwanger te zijn en hij geloofde me niet echt dus daarom hebben we tot gisteravond gewacht met testen (hij dacht ze haalt het in haar hoofd ). Toen het positief was begon ie heel veel flauwe grapjes te maken enzo. Denk het even tijd nodig heeft om te bezinken. Daarna was ie wel weer heel trots dat ie in 1x raak had geschoten mannen. Zo nu maar eens klaarmaken voor die afspraak.. pff moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven.
Hallo, ik meld mij ook weer even Blike, Milan is inderdaad een erg vrolijk mannetje Igor, lastig met de flessen, zou eigenlijk ook niet weten hoe je het op kan lossen. Hoop voor je dat je het inderdaad met wat drinken tussendoor wat kan rekken, succes!! Blondi, wat fijn dat iedereen zo positief gereageerd heeft! Ikkuh, hoe is het met je? Luca, oei dat word moeilijk om je mond te houden zeg!! Maarja aan de andere kant, hij is er niet bij dus misschien...... En anders kan je toch zeggen dat je niet wilt dat zijn familie het doorverteld zodat heel Frankrijk het weet? Maar is misschien ook wat lastig. Vandaag op me werk geweest voor een vergadering, altijd leuk als ze dat op je vrije dag plannen en er dingen besproken worden waar jij ook wat over wil zeggen. Maargoed ben weer geweest. Milan nu op bed, ik ga ff zin maken om te stofzuigen, pff ook ik ben niet vooruit te branden :S Fijne dag ladies!
He ik zie nu pas dat Milans tweede naam dezelfde is als Igors kindje p.s totaal nutteloze afspraak.. had beter kunnen gaan slapen
Igor: ohja, vanaf vier maanden... dat is ook zo Hmm, ja zoals blondi en lupita al zeggen, misschien toch maar naar vier flessen gaan proberen? Je zou ook even topic kunnen openen in het gedeelte van de voedingsdeskundige, misschien heeft die nog advies?? Blondi: ik zag je aankondiging op FB, superleuk! haha, helemaal naar België voor het geslacht... maar ach, waarom ook niet? Spannend zeg! Zou het geslacht bij de tweede absoluut wel willen weten. We wisten het bij Nick niet en vond dat maar niks, haha Luca: Heerlijk, even naar Nederland! Kan me voorstellen dat jij het wel aan je ouders wil vertellen, helemaal omdat je het anders niet face to face kan doen. Zou het persoonlijk niet verborgen kunnen houden voor mijn ouders. Misschien dat je toch je vriend kan overtuigen om het wel alvast tegen jou ouders te vertellen, en daarna pas tegen zijn ouders? Ikkuh: Ben ook benieuwd hoe het met je gaat meid! Tweede: Het begint hier af en toe toch ook wel te kriebelen voor een tweede, maar zie het toch nog echt niet zitten. Vooral omdat Nick zo'n pittige baby en nu zo'n pittige dreumes is... pff heb echt mijn handen vol aan hem.. Ze zeiden het zelfs bij het KDV al, en daar zijn ze vast heel wat gewend... Dus we wachten in ieder geval nog een half jaar, dan kijken we wel even weer. Trouwen: ohh ik zou zooo graag willen trouwen, al is het alleen maar om dezelfde achternaam als Nick en Peter te kunnen hebben. (maar ook gewoon om het leuke feestje ) Geef hem regelmatig hints, maar die lijkt hij nou niet bepaald door te hebben...
haha blike hier hetzelfde Volgens mij vind mijn vriend het wel best zo.. Ik wil ook graag dezelfde achternaam als mijn gezin, helemaal nu er nog 1 op komst is En ik wil van mijn hollandse achternaam af haha. En natuurlijk wil ik de jurk, de taart, de ringen, het feest en de eeuwige liefde
Klopt inderdaad Luca, Milan zijn 2de naam is dezelfde als van Igor Trouwen: wij hebben een onwijs leuke en mooie dag gehad, maar de geboorte dag van Milan was echt de mooiste dag van m'n leven! . 2de kindje: bij mij kriebelt het heel erg, maar wij hebben zoiets als er ongeveer 3 jaar tussen zit vinden we wel mooi. Maargoed, eerst financieel wat stabieler zijn en dan zien we wel verder
Grappig die kriebels allemaal, die heb ik helemaal niet maar Hugo is natuurlijk ook pas 8 maanden. Wordt af en toe nog wel emotioneel als ik een bevallig of kleintje zie maar niet het gevoel dat ik dat weer wil. Iedereen zegt alleen dat het na een jaar komt, dat gevoel, dus ben benieuwd
Trouwen, dat gaan wij ook doen volgend jaar verwacht ik. Maar ik ben niet zo van het grote feest en jurk en taart enzo... Gewoon gezellig klein met alleen de mensen waarmee ik echt een band heb en dan lekker ergens eten en that's it mooie jurk vind ik wel leuk maar dat kan ook een leuke vlotte cocktail jurk zijn
lupita wij gaan het ook niet groot doen! ten eerste wil ik er geen mensen bij waar ik niks mee heb! dus dan blijven er al niet heel veel over en met n echte (dure) jurk heb ik ook niet veel en ene duur boeket en trouwauto enzo wij willen waars trouwen met alleen de ouders broers zussen en getuigen erna ergens wat eten en savonds n klein feestje tot max 24.00 uur! hebben ene heel leuk zaaltje waar we ook noël zijn verjaardag vieren en die kost voor 5 uurtjes maar 75 euro! en er zit een omheinde speeltuin voor alle kids bij! had trouwens wel een site gevonden met hele goedkope trouwjurken! had er een gevonden voor 200 euro! vanochtend ochtendje thuis werken..... mijn kleine mannetje begint ziek te worden..... dus vandaag maar lekker binnen blijven!