Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha Noamy die site had ik ook gezien :D

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Welke site is dat dan??

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Heb het inderdaad aan de voedingsdeskundige gevraagd, advies is wel op 5 flessen blijven voorlopig. Gisteren heeft hij weer heel slecht gedronken maar kwam wel sneller, om 17.00 uur was het drama. Gerekt tot half 7 maar was niet leuk. Advies is ook op verzoek voeden, dat deed ik ook steeds. Ben klaar met dat rekken dus als hij komt, dan komt hij. Waarschijnlijk 12 weken sprongetje, dan gaan ze zichzelf weer ineens een ander ritme aanmeten.

Ik zou ook best willen trouwen als ik gevraagd word, maar zo vind ik ook prima. Jessy heeft mijn achternaam en wat grappig dat Milan zijn 2e naam ook Jessy is :D

Luca leuk naar nederland, ben benieuwd hoe je familie reageert en ik kan me goed voorstellen dat je vriend even overdonderd was, zo snel ook al...ongelooflijk toch:)

Ikkuh hoe is het met je en hoever staan jullie nu in het hele proces?

Roxie en Sheltie ook al een tijd niet meer gezien hier, alles goed met jullie en de kleintjes?

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    #1504 SaskiaLW87, 26 sep 2012
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
    Dit was mijn trouwjurk, aan de achterkant had ik een vetersluiting

http://www.wilmsmode.nl/website/gala/103.jpg

Goedkoop maar erg mooi, de duurste jurk is € 95,-

Dit is de link naar de website:

Wilmsmode

Hmm Igor, dan inderdaad maar op verrzoek voeden. Lastig hoor!!
    Ja grappig hè, dezelfde namen. Erg mooie naam vind ik het :) jammer dat wij hem niet zoveel gebruiken omdat het zijn 2de naam is.
    Ik neem aan dat jullie het ook op z'n Engels zeggen (djessie)?

Dat vind ik wel jammer van Engelse namen in Nederland het word al snel op z'n Nederlands gezegd.

5. Igor wat lastig zeg met die flesjes! Wat leuk dat Jessy jouw achternaam heeft :)

Saskia mooie jurk! Maar ik zou zelf echt een witte jurk willen, en ik wil ook heel verwend een echte droombruiloft met alles erop en eraan. Alleen het feest wil ik wel bij ons thuis houden want we hebben genoeg plek in de tuin :) En ik wil ook niet in de kerk trouwen haha.

Als ik het aan mijn familie vertel trek ik Aline denk ik een shirt aan met 'binnenkort ben ik niet meer in mijn eendje' :D Benieuwd of ze dat zullen zien haha. Ja vriendlief moet nog even wennen, maar hij praat er wel steeds over en gister zei hij dat hij wel blij was maar dat ie het gewoon niet zo snel had verwacht.. Tja daar was hij niet de enige in :) Ik had ook echt niet gedacht dat het in ronde 1 al raak zou zijn, ondanks dat ik weet dat we vruchtbaar zijn.

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca, wij gingen niet "echt" trouwen, maar geregistreerd partnerschap aan.
    Daarom had ik een rode jurk, ik heb ook altijd gezegd dat ik een droombruiloft wilde en aangezien we niet gingen trouwe wilde ik ook niet in het wit :).
    Die droombruiloft zit er niet meer in, we zijn overtussen "echt" getrouwd, afgelopen 16 juli hebben we ons geregistreerd partnerschap omgezet in een huwelijk wat een kwestie van 5 minuten was. Viel dus erg tegen, maar ach 2 jaar geleden hebben we wel een mooi feestje gehad hoor. Ook gewoon bij ons in de achtertuin, wij zijn trouwens ook niet in de kerk getrouwd hoor.

Ohw wat gaaf!!!! Ik heb heel benieuwd hoe je familie op het shirt gaat reageren :D:D

Zijn er trouwens nog dames die van het weekend naar de "van zwanger tot dreumes" beurs in Hardenberg gaan?

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja wij zeggen het ook op zijn engels:D we wilden graag een internationale naam. Jessy heeft mijn achternaam omdat mijn vriend zijn achternaam absoluut niet door wil geven ivm zijn verleden.

Tja met die flesjes, ik ga het maar gewoon proberen en dan zien we wel waar het schip strand, zolang hij maar niet boven die liter uitkomt. Maar zie het niet zitten om elke 2 uur te gaan voeden, daar ligt wel mijn grens. 3 uur vind ik acceptabel.

Leuk Luca van dat shirtje!!

8. Asun

Asun Niet meer actief

Ik ben op mijn werk, snel ff lezen dacht ik.
    Ik loop iets achter...

Luca- gefeliciteerd! Dat is snel gegaan zeg... Super!

Ik hoop vanaaf ff verder te kunnen reageren

9. Pff even klagen hoor.. Aline is hier al sinds gisteravond zoooo chagrijnig! Als het tandjes zijn laat ze dan aub snel doorkomen want ze is echt vervelend zeg! De hele tijd zeuren en huilen.. pff zo ken ik haar helemaal niet.

Zo ik heb net even de gyn alvast gebeld en ik mag 15 oktober al komen. Had het niet verwacht, ben dan pas 7 weken zwanger en net 1 dag terug van vakantie maar ik ben er wel blij mee :) Nu morgen nog langs de ha voor een verwijzing voor bloedprikken, begint dat ook weer het maandelijkse ritueel want naar mijn weten heb ik nog steeds geen toxoplasme gehad in de tussentijd.

Even een vraagje aan de mama's met de dreumessen; kijkt jullie kindje wel eens tv? Aline wil dus nooit stilzitten om tv te kijken. Als ik een programma opzet duurt het 1 min en dan is ze alweer met iets anders bezig. Zelfs bumba blijft ze niet op geconcentreerd en ik dacht dat kleine kids dat zo geweldig vonden :) Hebben jullie naast teletubbies en bumba en sesamstraat en baby tv nog andere leuke dingen waar ze misschien wel naar wil kijken?

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Wat fijn dat je al zo snel terecht kan Luca!
    Over het tv kijken, Milan kan ook niet echt lang ergens naar kijken, maar ik denk dat het de leefdtijd ook is. Alles is interessant dus zijn ze snel afgeleid.
    Alleen 's morgens als ik moet werken zit hij rustig in zijn kinder stoel naar de tv te kijken. Ik zet altijd telekids voor hem op zijn best leuke dingen op hoor.
    Milan vind brandweerman Sam helemaal geweldigen Chloe's closet.
    Verder heb je Little people, Bobo en Sprookjes boom erop. Natuurlijk nog veel meer, maar dat zien we niet :)

Igor, hebben jullie niet dat ze Jessy op z'n Nederlands uitspreken? Vind dat altijd zo irritand :S

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca wat fijn dat je al zo snel terecht kan, iets om naar uit te kijken.

Saskia ja dan zeggen ze jessie of jesse.....hmmm soms laat ik het maar zo.

Heb toch even het cb gebeld en die gaven me toch het advies om te rekken, aangezien hij het prima kan. Dus dat wordt veel wandelen, in bad, met de auto weg enz....:D vanmiddag was hij ook alweer om 13.00 uur wakker, dus in de maxicosi in de auto, moest iets wegbrengen, viel in slaap in de maxicosi, toen we terug kwamen weer in bed gelegd en toen moest ik hem om half 4 wakker maken:( Terwijl hij om 11.00 uur de fles half leeg had gedronken. Nou ja, het zal allemaal wel.....kinderen hahaha

Gaan jullie kindjes trouwens elke dag in bad?

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    Vind ik altijd zoo leuk met zo'n shirtje, bij een tweede wil ik het ook op die manier doen! heerlijk om dan naar die reacties te kijken :D Lekker dat je zo vroeg al naar de gyn mag!!
    Ik wil trouwens ook een verwende prinsessenbruiloft ;)
    Nick heeft ook geen rust om tv te kijken, heel af en toe maar inderdaad na een minuutje heeft hij het wel weer gezien en hobbelt hij weer weg. Komt denk ik wel als ze wat ouder zijn, dan zijn ze niet meer voor die TV weg te slaan hahaha

Saskia:
    Lijkt me wel leuk, helaas zit mijn weekend alweer helemaal volgepropt... gaat hem helaas niet worden dus. Ga jij wel?

Igor:
    wij hebben bewust voor een Internationale naam gekozen, ikzelf heb een friese naam en geen enkele buitenlander kan dat normaal uitspreken, vind ik zo irritant soms!
    Lekker dat je nu gewoon kan voeden op verzoek, brengt ook wel weer even een stukje rust mee of niet?
    Nick gaat echt niet iedere dag in bad, hij heeft een erg droge huid en gaat maximaal drie keer per week in bad, de andere dagen was ik hem gewoon op het aankleedkussen.

Vraagje aan de rest van de dreumesmoeders, Nick heeft de laatste dagen echt veel last van woede-aanvallen. Waarbij hij zijn vuisten balt, zich helemaal stijf maakt, een rood hoofd krijgt en gaat schreeuwen... Niet normaal joh.... Nou is Nick zowiezo wel een fel mannetje dat al snel begint te piepen als hij zijn zin niet krijgt maar dit is weer wat nieuws. Echt als hij iets wil en niet mag gaat hij dit doen, of hij gaat op zijn knieën met zijn hoofd tegen de muur bonken :S
    Herkent iemand dit?? Misschien een sprongetje?

13. aline doet het ook.. en springt erbij als het even kan. hoort er zeker bij :p

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Igor, ik zeg er altijd wat van vind het echt irritant als iemand een naam verkeerd uitspreekt. Heb ik nu ook met m'n aangetrouwde achternaam.
    Milan gaat trouwens eigenlijk iedere dag in bad, tenzij er wat tussen komt.
    Succes met rekken ;)

Blike, ja ik ga wel naar die beurs lijkt me wel leuk. Milan laat zich ook zeker horen als hij z'n zin niet krijgt, maar echt ergens tegenaan bonken met z'n hoofd dat doet hij niet. Ik heb het wel vaker gehoord hoor, zou me er op dit moment nog niet echt druk om maken.

15. ohja aline gaat niet elke dag in bad. Ze gaat eigenlijk nooit in bad maar altijd mee in de douche. En dat doen we eens in de 2 dagen ongeveer.

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    dag dames,

luca--> leuk idee om het op een speciale manier allemaal te laten weten als er wat leuks in het vooruitzicht is hoor:)

saskia--> mooie jurk had je!

ik vind het altijd wel leuk om te horen welke ideeen iedereen altijd heeft over trouwen :D
    wij hebben het dus ook groots gedaan ik ben nooit echt heel erg meisjes-achtig nooit zo van de rokjes enzo maar met me bruiloft moest dat wel echt prinsessen stijl worden haha...
    nou dat was bij ons gelukt en me jurk... die is te zien op facebook :D verder waren we ook echt met de koets gekomen en buiten onder een prieeltje getrouwd het was mooi weer ik kijk er ook echt met mooie momenten op terug :D (binnenkort zet ik wat meer foto`s op facebook) en wel heel speciaal hebben we zelfs de regenboog gehad :D

nou verder gaat het hier rustig zijn gangetje ben druk bezig met een andere auto zoeken want heb 2 weken geleden een aanrijding gehad dus auto is totaloss... erg balen
    en 3 weken geleden te horen gekregen dat we dus weer verder mogen want er was zaad gevonden ben nu aan het wachten op een ongie al een tijdje en dan nog 1 cyclus en dan mogen we verder dus zal ong. november worden.

sorry dat ik even niet verder reageer maar ben heel veel vergeten alweer...

17. Ikkuh fijn dat jullie weer verder mogen! En jeeee wat balen zeg van de auto! Zal ook wel even schrikken zijn geweest..

Ik heb wat foto's van veraf gezen op facebook maar niks van dichtbij, ben zo benieuwd naar de rest van de foto's! Je jurk was in ieder geval prachtig en met die koets ook superromantisch! Hebben jullie het ook laten filmen? Lijkt me ook bijzonder het jawoord terug kunnen kijken. Jeetje hoe bedoel je hormonen zit gelijk te snotteren haha.

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Snel tussendoor....

Luca gefeliciteerd!!!

Sheltie, van harte met jullie zoon!!

Ikkuh, wat fijn, positief nieuws! Ik doe je snel via fb weer mailen!

Sorry dat ik verder niet reageer!

19. Ajlaa! Wat lief dat je een berichtje plaatst :) en fijn om te weten dat je af en toe meeleest :)

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ajla!!!! tof dat je er even bent geweest!
    dikke knuf voor jou

ikkuh wat super super fijn dat jullie in nov weer door mogen!!!!
    hoop voor jullie dat het nu echt eens raak mag zijn!!!!!
    gun het je zo!

@tv kijken
    noël kijkt wel goed tv en soms best lang! haahaha
    en wat hij echt helemala geweldig vind is op de zender jim jam het programma de HOOBS!!!!
    nou soms zit ie zo te schaterlachen!!!! heerlijk kind!
    verder vind hij antonio's circus en igloo gloo op die zener ook leuk!
    het is echt meer n zender voor de allerkleinsten!

@in bad gaan
    noël gaat al vanaf hij thuis is uit het ziekenhuis elke avond in bad
    het is gewoon zijn avond/naar bed gaan ritueel en hij vind het heerlijk!
    lekker spetteren en spelen en lekker rozig worden van het badje
    erna de fles en slapen!
    doe altijd iets van olie in het badje en smeer m erna ook gewoon goed in en hij heeft nergens last van!
    onder de douche gaat hij nu ook wel regelmatig mee!
    maar het badje blijft zijn favo!

@saskia
    mooie jurk!!!!
    ik had een andere site
    Trouwjurken_goedkope trouwjurken,galajurken,avondjurken,goedkope bruidsjurken online shop
    heel veel meer keus en voor een prikkie!
    weet nog steeds niet of ik nou wel zo n echte jurk wil maar voor deze prijs denk ik wel ahhahahaha!

noël heeft af en toe ook wel dat ie fel is hoor!
    en soms rood word en ineens n schreeuw doet ahahahaha
    zal er allemaal wel bij horen!

luca wat fijn dat je dan al terecht kunt zeg!
    maar eerst lekker naar nl!

zit op mijn werk dus heb ook neit alles goed terug kunnen lezen dus sorry als ik iemand vergeten ben!

noël is ziek.....en toch naar oma...
    mijn vriend heeft n halve dag vrij vanmiddag dus het is maar voor een ochtendje!
    en we zouden vanavond na t eten even naar ikea gaan en heb er zo naar uit gekeken maar eerst maar even kijken hoe het met mn kleine ventje gaat!
    snot loopt constant uit zijn neus
    hoesten als een malle en je ziet gewoon aan hem dat hij niet lekker is.....hij wil de hele tijd maar aan je hangen etc en veel slapen!
    arm ventje!
    dan zit je toch ook niet echt lekker op je werk he bah!

Deel Deze Pagina