Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
  2. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    En z'n voetjes! Kijk er nu al naar uit om daar straks lekker in te kunnen bijten :D

Bekijk bijlage 197779

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    En ik had jullie nog een buikfoto beloofd. Deze heb ik gister gemaakt, dus met 14+5. Heb van mezelf ook altijd een beetje een buikje, dus ik zie nog geen verschil. Ben ook nog niks aangekomen, maar ik eet ook niet meer dan normaal en ben wel wat meer gaan sporten. Dus denk dat het daarmee te maken heeft.

Hoe zat dat bij jullie? Wanneer kreeg je echt een buik en ging je aankomen?

OK, nu hou ik op met spammen.

Bekijk bijlage 197782

4. Roxie mooie echofoto's!

Ik zag het verschil met 14wk zelf wel maar anderen zagen mijn buik pas na 22 weken. Maargoed ik heb zowieso een klein buikje gehad en geen buik is te vergelijken :) Kan zijn dat je over een week ineens een toeter hebt :D Volgens mij krijg je rond de 18wk een groeispurtje.

Dit is mijn buik met 14 wk; http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17203-albums5471-picture30631.jpg

andere foto's staan nog in mijn album.

Voetjes bijten haha doe ik ook wel eens. En handjes sabbelen :p Zo lekker klein allemaal :D

5. Ik word een beetje depri als ik naar die 'niet zwanger' foto kijk :p Haha helemaal mooi plat met spieren en al. Nu zit er een dikke pudding op :(

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel voor Blondi, ik heb gestemd! En nu weer snel werken :p

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Roxie aaahhh wat een mooie echo foto en dat neusje en die voetjes geweldig!!!! Kreeg je geen brok in je keel toen je dat zag?

Je hebt inderdaad nog maar een klein iniminie buikje maar net wat Luca zegt; voor je het weet heb je een toeter:D

Luca hoe was je avondje, is het allemaal gelukt....hahaha

Blondi ik heb op Dena gestemd, leuk verhaaltje ook wat je erbij hebt geschreven.

Noamy hoe gaat het met je, wat heerlijk dat je naar buiten bent geweest.

Asun spannend van je schoonzusje, ik hoop dat je gauw je neefje kan bewonderen. Veel plezier met het weekendje weg.

Hier gisteren de dienst gehad, het was prachtig heb heel wat traantjes gelaten. Vooral toen de 4 meiden (dochters) met het gospelkoor mee gingen zingen waar Annette altijd zong....ze gingen Our father zingen echt zoooooo mooi. Ben verder niet vd kerk maar dit was echt het moment dat ik brak....samen met mijn andere beste vriendinnetje en mijn moeder hebben we elkaars hand vastgehouden en echt gehuild, heftig maar goed.

Verder gaat hier alles nog steeds goed alleen kwam ik er gisteren achter dat ik wel heel leuk mijn temp op kan meten maar dat dat helemaal geen zin heeft. Ik voeg nl vaginaal kunstmatig de progesteron toe (via die utrogestan bolletjes) en waar zorgt progesteron voor...juist ja dat je temperatuur omhoog gaat en blijft...haha Het enige wat de temperatuur nu voor mij zegt is dat de bolletjes hun werk doen en mijn bmsv in stand houden...ppfffff blond!!

Maar goed neemt niet weg dat ik er een heel goed gevoel bij heb, al voel ik verder niks, zie ik niks aan mijn borsten en doen ze ook geen pijn. Het enige wat ik dan wel voel is in de loop vd dag een trekkerig gevoel in mijn buik, that's it.

Blijft dus spannend.

8. Asun

Asun Niet meer actief

Roxie, mooie foto en echo!!
    Ik had al heel snel een buikje.. tja bij de 11 gaat dat sneller als bij de ander. Maar na 20 weken ging het heeeeel erg snel ;)

Hier nog geen nieuws van m'n schoonzusje:(

Owja blondi.. ik had de vorige keer al op je meisje gestemd. Hoop dat je t gaat halen!!

9. Igor wauw dat zal vast heel heftig geweest zijn zeg, maar ook heel mooi. Pff ik word er zelf ook helemaal emotioneel van zeg :(

En haha wat een muts, aan die temp heb je dus ook geen nieuws :D Nouja als je een goed gevoel hebt dan is dat nog het meeste waard denk ik, instinct is toch sterker dan alles ;)

ASun spannend hoor voor je schoonzusje. Tja inleiden kan zomaar drie dagen of nog langer duren als het tegenzit natuurlijk. Hopen voor haar dat dat niet zo is natuurlijk! Hopelijk heb je er snel een neefje of nichtje bij ;)

Nou mission impossible is uiteindelijk toch geslaagd hoor! Het was echt bijna in het honderd gelopen, vriendlief hield me gewoon af :$ En ik had het bijna opgegeven maar toen deed de wijn zijn werk en die dacht NEE je zet gewoon maar een keer door. En toen bleek vriendlief het toch helemaal niet zo erg te vinden :D
    Maar wel gek na al die tijd weer te seksen. Gelukkig kun je het niet verleren haha maar het was wel weer even wennen. En vanonder ben ik nog niet helemaal de oude merkte ik. Maarja wat wil je, dat gat heeft bijna een jaar stof staan happen :D
    Denk we allebei geen zin meer hadden omdat je gewoon vrij snel vergeet hoe plezierig het is. Dus die ervaring hebben we weer even mogen hebben :p

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Dat was inderdaad wel een emo-momentje :D
    Fijn dat de dienst mooi was, lekker hard huilen kan goed opluchten. Hoe is je vriendin er onder?

Luca, wat heerlijk dat je weer lekker hebt kunnen seksen! Mijn god, bijna een jaar :$ zonder seks!!! Haha, maar goed dat je het niet verleert :D
    En ik moest hardop lachen om je 'dikke pudding', sorry ;)

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haii :D

Roxie:
    Leuk dat jullie een KDV hebben uitgezocht, valt nog niet mee hé? moet zeggen dat wij bij de eerste meteen een heel goed gevoel hadden, daar gaat Nick straks ook heen.
    Wat een prachtige echofoto's! dat voetje!! :D ik had trouwens met 14 weken ook nog niet echt een buikje hoor.. hoop dat je buik snel komt zodat je lekker kan gaan showen!!

Asun:
    Wat spannend dat je schoonzusje ingeleid is!! en wat heerlijk dat jullie een weekendje weggaan! veel plezier :)

Luca:
    Volgens mij valt jouwn pudding nog best wel mee... haha moet je die van mij maar eens bekijken... ;) moet nodig weer gaan sporten, maar wacht er nog even mee ivm de wond.
    Wat fijn dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad en dat je weer goed afgestoft bent ;)

Igor:
    Wat fijn dat het zo'n mooie dienst was.
    haha lekker slim met die temp ;) jij helemaal blij... zegt het alleen geen reet! nog drie nachtjes slapen meid! Toen ik zwanger was had ik ook zo'n trekkerig gevoel! dus hopenlijk is dat bij jou ook zo! pff ben gewoon zenuwachtig voor jou! ;)

Hier heeft Nick vannacht weer van 22.00 tot 07.00 doorgeslapen! Ben zoo trots op mijn mannetje :D

12. Ja trekkerig gevoel is goed nieuws!

Ohh haha ik lig in een deuk, mijn lief is helemaal blij vandaag :p Heeft 'm duidelijk goed gedaan gister haha. Elke keer als ie me aankijkt heeft ie een big smile :p

Net zat ik het nieuws te kijken en ik zag dat er een orkest een concert had gegeven met allemaal disney liedjes. En nu heb ik zoooooo'n zin om disney films te kijken! En Aline was ook helemaal gefixeerd op het beeld :p Dus ik ben nu gelijk aan het downloaden haha :D

Nou ja relatief valt het mee maar voor mij is het een dikke pudding :p Mijn navel is ook gelijk 2cm dieper geworden :) Erg zonde vind ik want ik had altijd een mooie navel, nu is het een diep gat :( Maar ik merk wel dat sinds ik sport mijn buik al wat platter is en ik pas ook beter in mijn kleding etc. Zelfs mijn conditie verbetert echt snel, ik kan het gewoon merken. Voel me daardoor gelijk een stuk beter in mijn vel! Ik wil er nog 3kg af en wat van de heupen en bovenbenen af. En de buik weer plat, dat vind ik wel belangrijk :p
    Verder nog wat benen en armen trainen want als we komende zomer gaan jetskieen moet ik wel wat spieren hebben, anders houd ik het geen kwartier vol :D

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
  14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    heb ook op Noël gestemd :D
    Hoe gaat het?

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca wat heerlijk dat je weer goed afgestoft bent:D

Roxie mijn vriendin is erg sterk, ze heeft zelfs gepraat in de kerk. Tuurlijk is ze heel verdrietig maar zoals ze zelf al zegt; wij zijn al heel lang bezig om afscheid te nemen en de laatste week hebben we alles tegen haar en elkaar gezegd wat we wilden en daarna met z'n allen de verwerking aangegaan. Maar zij krijgt echt wel haar momenten hoor, straks als alle belangstelling voorbij is en ze in d'r upje op de bank zit...maar dan zijn we er voor haar. Ook al moet ik er een uur voor rijden, als ze me nodig heeft dan ga ik erheen. Ons vriendinnennummer is ook: You've got a friend!!

Blike Nick gaat het leren dat lange slapen, wat lekker zeg.

Net het hele huis maar schoongemaakt. En heb de Xbox 360 Kinect binnen, joepie!!! Let the games begin...hahaha

Ja die temperatuur, gelukkig kwam ik er zelf achter. Dat dan weer wel:)

Nou op het forum september/oktober van mijnzorgnet waar ik zit (gaat via het Radboud ziekenhuis), zijn er van de 15 meiden 3 zwanger en 2 moeten nog testen. De andere 10 zijn vroegtijdig ongesteld geworden....zijn niet echt hele positieve berichten. Maar goed nog 3 nachtjes slapen

16. ik ook!

hoe gaat het je alleen af?

roxie vraagje aan jou;
    jij doet toch aan yoga?

Ik heb een nieuw wii yoga spel gekocht en ze geven een hele uitleg over chakra's enzo. Weet jij daar toevallig iets vanaf of kun je me een of meerdere boeken aanraden die een heldere uitleg geven? Lijkt me wel interessant om dieper op in te gaan en meer over te weten te komen :)

Ik had ooit eens een boek van deepak chopra gelezen haha, en dat was heel interessant opzich.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Igor:
    ooh zit dat zo? dat als je ongi wordt het game over is? dus dan heb je eigenlijk een soort van vroege MK?
    Jeetje, wat spannend, iedere keer als je naar de WC gaat zeg!!

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca ik snap je vraag niet...hoe gaat het je alleen af?
    Oh trouwens ik vind disney films helemaal geweldig. Had alle videobanden en straks ga ik ook alle dvd's kopen...vooral de disneyfilms van vroeger...Assepoester, Bambi, Doornroosje maar ook Brother Bear....heel erg leuk!!

Blike hahaha ja inderaad het is inmiddels een heel ritueel: naar de wc, broek naar beneden, broekloeren, plassen, wcpot loeren, afvegen, wcpapier loeren, zuchten van opluchting en de broek weer omhoog:D en toch heb ik elke keer niet het idee dat ik bloed ga zien, het gevoel is anders maar ja...je doet het automatisch dat loeren

Je hebt dan inderdaad een hele vroege mk

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oohh ik ben ook zo'n doos..

Ging ik water koken voor de voeding van Nick, dus zet de waterkoker aan... Doet ie et niet! Dus ik balen en doen en had dat ding al bijna weggegooid, kom ik erachter dat die niet op de houder staat (en dus niet aan de stroom).... nee zo wordt het water nooit warm nee ;)

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    whahahaha
    gelukkig is ie niet kapot!
    thx voor het stemmen!
    hier gaat alles wel ok!
    ben er even snel hoor
    heb gene tijd meer over!!!
    kleine is vandaag veel wakker hoop dat ie daaro vanavond en vannacht lekker veel slaapt!!!!
    probeer morgen weer te komen!!!!
    hij huilt alweer en moet ook nog koken pfffffff

Deel Deze Pagina