Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Wat leuk! Nog een meid erbij. Gefeliciteerd!!

2. Asun

Asun Niet meer actief

Geduld is hier het codewoord. Vaak eet lize goed, en ze lust alles. Maar soms heeft een een eigenwijze bui dat ze uit principe iets NIET wil eten. Ik maar er geen strijd van, wil ze het niet, dan niet. Ze krijgt van mij dan ook niks anders.

Misschien heeft Hugo gewoon wat meer tijd nodig om te wennen aan het 'gewone' eten. Ik zou me er niet te druk om maken hoor. Als hij vrolijk is en gezond..

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blondi wat leuk weer een meisje...gezellig!!

Ik ga morgen voor het eerst babyzwemmen met Jessy, wish me luck:D
    Vind het heel spannend zo'n eerste keer, maar goed daar moet ik even doorheen. Ik hoop dat hij het leuk vindt, in bad vind Jessy geweldig.

Doe morgen als ik terug ben wel even een verslagje.

4. Hoi meiden wilde even laten weten dat we vsndaag de eerste echo hebben gehad en alles is goed, mooi kloppend hartje. Over twee weken weer op controle. Verder ben ik ziek dus reageer later wel. Truste!

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    blondi!
    had al op fb gereageerd!!! maar erg leuk straks 2 meiden
    het lijkt mij ov er ene paar jaar enorm leuk om ook nog ene jongen te krijgen! 2 broers! maar als het maar gezond is he!

luca wat fijn om een kloppend hartje te zien!! toch weer een geruststelling!
    beterschap

igor veel plezier vandaag!

vandaag 1 dagje op kantoor werken
    morgen ochtendje thuis!
    en dan lekekr vrij ivm de verjaardag van onze kleine man!!!!
    lekker vooruitzicht dus!!!
    en erna nog anderhalve week en dan de sleutel va ons nieuwe paleisje!!!!!!!!!

lupita ik ken dat helaas ook niet met het eten
    noël eet alles en is juist meer van het happen dan het flesje melk drinken dus ik vroeg me wel eens af hoe we die melk nog naar binnen kregen!!! ahahaha
    n schepje pap erdoorheen doet wonderen en nu drinkt meneer weer enorm goed!ook zonder pap ;)

alleen het verlatingsangst gebeuren is volgens mij begonnen bij noël
    hij hangt de hele dag aan je
    en als je weg loopt begint ie vaak te janken!
    pffffff
    ben benieuwd hoe lang dit gaat duren!!!!!!!!!!!

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca wat fijn dat alles goed is en beterschap.

Noamy Noël bijna jarig, het jaar is omgevlogen.

Ik breng Jessy straks naar mijn ouders en vanaf deze week elke week dan blijft hij daar een nacht en een dag, kan ik even tot rust komen. En Jessy gaat vanaf 2 november ook al 1 dag in de week naar het kdv en ik ga dan op die dag werken. Het is heel leuk hoor thuis zijn, maar op een gegeven moment komen de muren wel een beetje op je af en Jessy is geen makkelijke baby dus ik heb het ook nodig. Het maakt mij een leukere moeder.

Het babyzwemmen was trouwens super leuk, vond het wel ff spannend met zijn hoofdje onder water maar hij vond het volgens mij wel leuk. Alleen aan het einde was hij het zat, logisch ook maar Jessy heeft het heel goed gedaan en ik ben onwijs trots op hem:D

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Oh trouwens ik heb nog een vraagje, wanneer begonnen jullie met bijvoeding en wat dan als eerste groente of fruit?

Jessy is sinds een week heel veel op zijn handjes aan het sabbelen, eigenlijk aan alles waar zijn mondje komt wordt gesabbeld. Zou dit een voorteken zijn dat hij straks aan bijvoeding toe is?

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    igor wat fijn dat hij het leuk vond
    ehn wat knap dat je jessey al n dag en nacht weg brengt
    vooral de nacht!!!
    moet r niet aan denken!!!!

ik begon bij noël met fruithapje met 3 maanden
    eerst n half bakje en al snel een heel bakje!
    en maak het eigenlijk bijna altijd zelf
    ik heb de babycook, ideaal!
    en al snel daarna begon ik ook met warm eten n paar hapjes
    en stukjes nijntje koek etc

jaaa noël bijna jarig!!!
    snel gegaan he dat jaar
    jaar geleden dat ik je apte/smste dat ie er was!!!!

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja ik denk dat zodra Jessy 4 maanden is ik daar ook mee begin, volgens mij is hij er aan toe. Oh de babycook, die wil ik ook. Lijkt me zo handig....is toch die met 2 kannen? Vries je dan ook in of maak je het elke keer vers?

Jessy heeft al vaker bij opa&oma gelogeerd, dus de eerste keer heb ik al gehad;) wij hadden toen een feestje. En het is te ver om 2x op een dag heen en weer te rijden en zo hebben we een avond in de week voor onszelf, ook belangrijk.

Ja inderdaad een jaar geleden kreeg ik je app.....goh time flies.

Ben jij trouwens al gebeld door het cb?

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja cb komt morgenmiddag langs!
    ben erg benieuwd!

babycook heb je met 2 of 1 kan maar ik heb m met 1 kan
    met 2 heb je weer zo n groot ding staan en beetje onnodig vind ik
    en hij is al stervensduur!!!
    ik maak er echt alles voor m in
    erg makkelijk!
    maar goed in n gewoon stoomapparaat en n aparte blender heb je hetzelfde effect en kun je grotere porties maken......
    ze hadden mijn vriend op de 9 maanden beurs omgepraat en hij is er al extra vatbaar voor hahaaha
    heb er geen spijt van hoor!

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja die van Beaba toch? Die ga ik ook halen, lijkt me inderdaad super handig en veel goedkoper op den duur dan al die potjes.

Succes vanmiddag met cb, ben benieuwd.

Zie je op tegen Noël zijn verjaardag, of hij het allemaal wel leuk vindt? Las iets op facebook erover.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    morgenmiddag komt t cb!

ja en beter ook lekker vers alles maken!

ja noël kan niet goed tegen drukte
    zoals meerdere kindjes natuurlijk maar daarom komt t cb ook langs
    aangezien noël altijd onrustig word van visite gaan of komt
    niet bij iedereen en elke keer maar wel vaak
    dus ben bang met zijn verjaardag dat hij het niks aan vind
    als iedereen maar niet meteen bovenop m duikt en iedereen m kust etc!!!
    laat m gewoon lekker zijn ding doen en klaar! hahaahaha
    miss maak ik me ook te druk hoor maar ken mn kind.....

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @saskia
    nog even een vraagje hoe heb jij die ouwel op de cake gemaakt?
    ik heb icing gekocht maar weet niet of dit kan?

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

zo alweer ff geleden. Ze hebben vorige week mijn verstandskies getrokken en ben er behoorlijk ziek van geweest, dus had ff niet de puf om te komen reageren...

Naomy:
    Nog gefeliciteerd met je neefje!
    Morgen jullie mannetje alweer één jaar!! wat gaat dat snel hé?
    Nick kon ook niet goed tegen drukte, daarom heb ik zijn verjaardag bewust klein gehouden. maar daar heb je nu niets aan hahahaha
    Misschien is het een idee om met Noël lekker ergens te gaan zitten waar hij alles goed kan overzien. Dat helpt bij Nick ook altijd goed. Ohja en gaan ze ook zingen voor hem? daar moest Nick namelijk meteen van huilen, die vond het doodeng...
    Hopenlijk heeft hij een beetje een leuke dag morgen

Igor:
    Ja dat moeten vermaken herken ik ook heel goed, sinds hij kan kruipen gaat het een stuk beter en hij kan zichzelf nu een stuk beter vermaken.
    Leuk dat zwemmen hé? Nick is ook echt een waterrat!

Aljaa:
    Heb superveel respect voor je meid! Dikke knuffel!

Blondi:
    Wat leuk!!! Nog een meisje! heerlijk zeg :D

Lupita:
    Heb Nick meestal gewoon vers eten gegeven, dat vond hij toch wat lekkerder dan potjes, en dan gewoon met de blender fijn maken. Met een maand of elf at hij al volledig met de pot mee.

Luca:
    Fijn dat de eerste echo goed ging! lijkt me een heerlijk gevoel weer....

Hopenlijk ben ik niemand vergeten!

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike vervelend die verstandskies, gaat het nu weer beter?

Noamy van harte gefeliciteerd met Noël!!! Wat zeiden ze van het cb?

Luca hoe is het met je?

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    dag dames!

hoe is het hier met iedereen?

noamy--> nog van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben en dat hij ondanks de drukte het toch leuk vond :)

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    igor en ikkuh bedankt voor de felicitaties!!!!
    noël heeft een super dag gehad!
    is echt enorm ernstig verwend met veel kadootjes,geld en kadobonnen!!!!
    het feest was zo geslaagd!
    en hij heeft zich in de drukte echt goed gehouden
    het was super fijn dat er een speeltuin bij de zaal zit dat de kinderen zich buiten lekker konden vermaken en wij gingen met noël ook gewoon af en toe even op de schommel etc!
    super en obvergetelijke dag!
    nu gaan we weer verder met inpakken want over anderhalve week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!!!!!

igor het cb was geweest maar niets bijzonders!
    de meeste kinderen kunnen niet goed tegen drukte!
    en ieder kind is anders en noël is een kind die graag thuis is in zijn eigen omgeving en dus niet graag ergens anders is waar het te druk is
    daar moeten we gewoon rekening mee houden dus voor we ergens heen gaan zijn rust goed geven en niet te lang ergens op bezoek gaan
    kijk dat wisten wij allemala al wel en deze we ook wel
    alleen wel erg fijn dat hun t ook nog even zeggen!

jij al iets gehoord

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy wat goed om te horen dat het feestje zo geslaagd is, super!!

Ik moet volgende week naar cb voor prikjes en dan zal ik eens vragen of ik bijvoeding mag gaan geven en even informatie inwinnen over slaapjes overdag. Hier zit bij Jessy totaal geen regelmaat in, word er gek van, er is geen touw aan vast te knopen. Alleen na 15.00 uur wil hij nauwelijks nog slapen en is daardoor soms wat jengelig, maar hij valt dan wel na de fles van 19.00 uur meestal (soms nog ff huilen) als een blok in slaap.

Wanneer begon er bij jullie wat regelmaat in te komen in slapen overdag?

Morgenochtend gaat Jessy voor het eerst oefenen op het kdv, ik ben heel benieuwd...spannend!

19. Hoi dames,

laat weer eens wat van me horen. De afgelopen week een beetje afstand genomen van de computer want nu ik geen werk meer heb zit ik er veel te veel aan geplakt en verlies enorm veel tijd die ik eigenlijk aan andere dingen zou moeten besteden. Ook word ik onzeker van het hele tijd lezen van andere onzekere zwangere meiden hier dus ik liet het even voor wat het was. Maargoed nu ben ik bezig met administratie op de computer dus ik kwam even koekeloeren :) Ik ben ook erg misselijk geweest dus dat is ook een reden om niet zoveel te computeren, wordt het alleen maar erger van. Ben er wel moe van hoor, de lol is er nu wel weer af van dat eerste trimester :p Ben blij als ik straks weer kan eten wat en wanneer ik wil want ik heb een hekel aan zo op te letten wat en wanneer ik eet. Verder geen nieuws, volgende week woensdag weer een echo en dan hoop ik dat alles nog steeds goed is met onze garnaal.
    Ik word trouwens wel moe van de schoonfamilie zeg.. Mijn schoonmoeder hoorde het en begon gelijk over een jongen te zeuren, alsof dat beter is dan een meisje (zij wilde altijd een jongetje en die heeft ze ook gehad en die heeft ook duidelijk de voorkeur over haar dochter).. Daarna mijn schoonvader die ook meteen over een jongen begon, maar zich daarna toch maar bedacht omdat hij weet dat we een jongen niet naar hem vernoemen en daar zou hij beledigd over zijn. Dus die heeft nu liever een meisje. Pff gedoe zeg! Mij maakt het echt geen hol uit. Mijn vriend wil ook al een jongen. Nog even en het wordt verbannen als het een meisje is zeg. En ook de opmerking, oh dan zijn jullie nu tenminste meteen klaar. Ohja? Goh fijn dat ik dat ook weet dat ik klaar ben met kinderen krijgen. Ik zou zelf graag nog een derde willen over een paar jaar maar daar heb je zelf ook niks meer over te zeggen geloof ik. Zo, frustraties even gespuid :p

Noamy ik zag dat het feest een groot succes was, leuk hoor! En veel kado's heeft ie gehad zeg! Gelukkig gaan jullie verhuizen haha want anders past het strks niet meer ;) Hier is het ook al krap.. Ik zou de box wel weg willen halen maarja die mag nu nog even blijven staan natuurlijk. Grappig Aline kan heel goed tegen drukte /andere omgevingen. We hebben haar daar vanaf het begin af aan aan gewend maar denk het ook een stukje karakter is natuurlijk. Mij hoor je niet klagen hoor, heb nooit problemen haar ergens te laten en ze vind het altijd heerlijk om in een nieuwe omgeving te zijn, gaat dan gelijk ontdekken. Ze speelt ook goed alleen, heeft geen afleiding nodig van iemand. Past ook wel bij mijn karakter meteen haha want ik ben niet zo'n zwaan kleef aan :p Kan er ook niet goed tegen als ze de hele tijd aan me wil hangen enzo, word er kriegelig van.

Igor succes morgen met Jessy wennen op het kdv! En wat lijkt me dat lekker zeg eens per week uit logeren. Dat kunnen wij helaas niet anders zou ik het ook gedaan hebben, Aline een nachtje naar mijn ouders. Voor iedereen gezellig toch :) Ik ging vroeger ook altijd bij mijn opa en oma slapen al van kleins af aan en heb daar echt geweldige herinneringen aan.

Regelmaat in slaap kwam hier pas met de 6/7 maanden maar dat was omdat ze vroeger 's ochtends altijd uitsliep en vanaf toen werkte ik dus toen moest ze vroeg op en kon ze tussen de middg haar slaapje goed pakken :) Nu heeft ze dat middagdutje echt nodig ook al heeft ze uitgeslapen. En ik denk dat het vaste voedsel ook wel een rol speelt. Sinds ze tussen de middag potjes eet slaapt ze wel, met een fles was ze dan misschien niet moe genoeg ofzo.. In de namiddag slaapt ze dan trouwens niet meer en ze gaat tegen half 9/9 uur naar bed. als ze vroeg op is doet ze in de ochtend nog een dutje van een uurtje en als ze uit heeft geslapen is het middagdutje het enige slaapje van de dag, dat duurt meestal 1,5 a 2 uur.

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    igor succes vandaag!
    ben benieuwd hoe het gegaan is!

regelmaat met noël is niet te vergeleijken aangezien meneer met een week of 3 al snachts doorsliep!plsu altijd overdags ook nog veel sliep
    nu nog alhoewel er nu wel erge verandering in komt
    maar dat lees ik bij meerdere moeders van net 1 jarige dat ze dat ervaren
    het in slaap komen savonds......hij wilt mar dat je bij m blijft
    is weer n fase!
    maar ook die gaat weer over

luca noël hebben we vanaf het begin ook overal mee naar toe genomen
    maar het ligt gewoon aan zijn aard
    hij kan er niet tegen en wij gaan er ons nu bij neer leggen en goed voor zorgen dat hij daar niet gestresst van raakt!

hij is idd goed verwend!! niet normaal!
    in zijn nieuwe super grote kamer kan hij het allemaal goed kwijt
    n u nog op zoek naar een leuke dekenkist om alles in te beqaren oid.

hoe voel jij je luca?

blondi
    een vriendin avn mij gaat waarschijnlijk ook naar dat echobureau in belgie , lommel was het toch?, waar ze vanaf week 13 al kunnen zien wat het geslacht is schijnt
    en ze laten je niet weg gaan tot dat zeker is wat het geslacht is!
    ze is nu 11 weken!
    ze kan eht niet meer volhpuden de nieuwesgierigheid ahahahaha

Deel Deze Pagina