Luca leuk hè al die mensen die hun mening opdringen...alsof je zelf geen mening hebt duhhh. Vervelend dat je zo misselijk bent, hoop dat je je snel beterder voelt. Ga je nu trouwens wel met die andere baan beginnen? Ik heb net Jessy naar kdv gebracht om te wennen, heel apart voelt dat. Het is heel goed voor hem, maar ben er ook een beetje verdrietig van. Dubbel gevoel, maar gaat goed komen
en igor hoe was het met jessey gegaan op het kdv? zal voor jou echt heel erg wennen zijn na zo lang thuis emt hem te zijn geweest straks weer te moeten werken! maar dat duurt nog even! nog 6 dagen! en dan krijgen we de sleutel van het nieuwe huis! we hebben er zo n zin in! spannend!!!!!!!
Heej meiden, Ik ben even weg geweest. Ik heb een weekje vakantie ingelast. Het was weer zo'n chaos op mijn werk, dus was wel toe aan een weekje vrij. Veel gedoe op mijn werk, gedoe bij de familie van mijn man en we hebben eer gister te horen gekregen dat mij tante borstkanker heeft. Dus t was weer een heftig weekje. Ik heb wel mee gelezen alleen geen puf gehad om te reageren, sorry! Hoe is de nacht bij jullie verlopen met de wintertijd? Lize was om 4 uur nieuwe tijd al wakker Bij ons in bed gelegd, en ze had de grootste lol. Weer in haar eigen bedje gelegd, na 10 huilen is ze gelukkig toch in slaap gevallen. We hebben vandaag ook weer een drukke dag, zo met Lize bij mijn man naar de voetbal kijken en vanmiddag nog 2 verjaardagen. En wat is het koud he! Gister maar een sjaal muts en handschoenen voor Lize gekocht. Ik ga mijn best doen om weer wat vaker te reageren.. en volgende keer zal ik ook weer op jullie reageren. x
Leuk asun? Into the sterren! Ik vind sterren ook erg leuk! En wat is ze groot!!leuk hoor! Wat heftig allemaal sterkte met alles!
Asun wat erg voor je tante, rotziekte. Rustig aan met al dat gedoe, kan me voorstellen dat je dan even andere dingen aan je hoofd hebt. Wat een leuk setje Lize, erg gaaf. Hier ging het redelijk met de wintertijd, half 8 werd Jessy wakker maar vanmorgen al om 6.45 uur. Waar dat dan weer aan ligt, komt vanzelf weer goed denk ik. Vanmorgen bij cb geweest en Jessy is 63,1 cm en 6800 gr....hij doet het heel erg goed. Was vanmiddag wel erg verdrietig van de prikjes, zo sneu. Nu ligt hij lekker te slapen en morgenvroeg gaan we weer babyzwemmen, zin in.
Hoi meiden, Igor hoe was het gegaan op het kdv? Heb je een beetje van je vrije tijd genoten ? Zielig altijd he de prikjes, maar ach het hoort erbij, gelukkig is de pijn ook snel weer over Noamy nog maar een paar daagjes! Verhuizen jullie direct helemaal of gaan jullie eerst nog klussen? Asun jeetje wat een nare verhalen zeg Kan me voorstellen dat je dan aan vakantie toe bent. Wat een lekker snoetje heeft Lize zeg! En ja het is alweer flink koud en nu ook al zo vroeg donker, laat de winterdepressies maar beginnen hier gaat het redelijk, de laatste dagen wat minder last van misselijkheid en iets meer van vermoeidheid. Maar over of het nou wel of niet goed zit durf ik niks te zeggen, heb er een beetje een raar gevoel bij, kan het niet goed uitleggen. Woensdagavond hebben we weer een echo dus dan weten we meer. Fijne week allemaal
dat is ook niet leuk luca dat je er een raar gevoel bij hebt.... hopelijk stelt de echo je woensdag gerust! idd nog een paar daagjes en dan de sleutel!!!!! we gaan donderdag en vrijdag verven en behangen(meer hoeft er niet te gebeuren) en dan slapen we er vrijdag misschien al onze beide ouders helpen die dagen en zaterdag gaan we officieel verhuizen en hebben we meer hulp! dus zaterdag zitten we er soieso maandag moeten we de sleutels van het oude huis inleveren en daar moet ook nog het eea aan gebeuren helaas.... igor altijd zielig die prikjes maar gelukkig sbnel weer over noël is er nooit echt ziek van geweest de laatste keer moest ik m alleen vasthouden omdat ie natuurlijk wat groter is geworden eniet meer stil blijft liggen! en dat vond ik echt naar! volgende keer mag papa lekker met m mee!
Fijn zeg dat jullie zoveel hulp hebben, scheelt natuurlijk wel in het sjouwen en het verven ed. En lekker gezellig hihi ik vind klussen altijd heel gezellig met meerdere mensen. Lekker onder de verf zitten, uit plastic bekertjes koffie drinken op tuinstoelen Maargoed gelukkig maar want als jullie maandag al de sleutels in moeten leveren heb je niet zoveel tijd ook! Moet je het oude huis weer in de oude staat inleveren? Sommige dingen mag je wel laten zoals ze zijn toch als het het huis er mooier op heeft gemaakt? Nou succes dan met de laatste loodjes!
aangezien het huis de verkoop in gaat zijn ze nogal zeikerig en moeten we dingen die wij als verbeter punten zien dus echt weghalen! vloeren die nog mooi en goed zijn, want volgens hun verkoopt een kaal huis beter pffff vaatwasseraansluiting nieuw wastafelmeubel slaat echt nergens op maar goed het moet gebeuren! hoop dat ik het ook gezellig ga vinden luca! noël is alleen donderdag bij mn schoonma dus de rest van de tijs is hij erbij! ik zal denk veel met hem bezig zijn ipv het huis! maakt niet uit! kan ivm mn rug toch niet teveel! hahaahahaa
Op het kdv is het heel goed gegaan, vrijdag mag hij de hele dag....spannend!! Noamy het komt nu heel dichtbij allemaal, leuk joh!! Luca probeer jezelf niet gek te maken, morgen weet je of alles nog steeds goed is en ik verwacht niet anders. Komt goed meis. Jessy net weer bij mijn moeder gebracht, avondje samen met mijn vriend en morgen een dagje voor mezelf. Heerlijk maar wel gek om nu in een leeg huis te zitten blijft toch dubbel voelen, ondanks dat ik weet dat mijn ouders prima voor hem kunnen zorgen.
Noamy veel succes met de verhuizing! Vandaag en morgen is het echt begonnen he! Hopelijk zitten jullie er morgenavond al lekker knusjes bij! Igor hoop dat jullie van je vrije avondje genoten hebben! Vriendlief en ik gaan straks lekker romantisch samen een filmpje pakken, dat is ook echt al een eeuw geleden haha! Dus heb er zin in Wilde even laten weten dat de echo gisteren goed is gegaan, alles erop en eraan en een mooi regelmatig kloppend hartje Dus me voor niks zorgen gemaakt (gelukkig!) Helaas was er bij een ander clublid die vandaag haar eerste echo had een overleden vruchtje geconstateerd en dat is dan toch weer heel verdrietig Zo dubbel dan, blij met je eigen geluk maar verdrietig voor een ander. Krijg dan het gevoel dat iemand anders het moet bekopen omdat het bij jou goed mag gaan..
Thx luca! Hoop t ook ben t nu al zat vooral slapen in t oude huis....vervelend en irri dus hoop dat we vanavond in t nieuwe huis kunnen blijven! Slaap ook zo slecht sinds die klok achteruit is ben om half 6 klaar wakker! Gekukkig was de echo goed nu genieten!! Altijd naar als t bij n ander zo loopt bah erg verdrietig Hoop dat zelf nooit mee te maken.....
Luca we hebben een heerlijke vrije avond gehad. Fijn dat alles goed was op de echo, ben je nu een beetje gerustgesteld? En nu ben ik vandaag voor het eerst een dag werken en Jessy is op het kdv. Straks om 4 uur ga ik naar huis en mag ik hem weer ophalen, nu al zin in. Moet zeggen dat ik mijn gedachten redelijk kan verzetten, hoef niet de hele tijd aan hem te denken. Vanavond weer the voice kijken, vriendlief gaat stappen in Breda dus ik heb het rijk vanavond en vannacht alleen. Morgenavond een feestje en dan gaat Jessy weer naar mijn ouders logeren. Noamy druk aan het verhuizen?
Igor ja ben nu een stuk geruster erop gelukkig Spannend zeg weer aan het werk. Gelukkig start je langzaam op, heb je genoeg tijd om eraan te wennen Veel plezier met je vrije avond en morgen mt het feestje! Noamy succes met klussen nog even! Wilde nog even de echofoto komen showen dus bij deze ons frumpie
Mooie echo Luca, toch weer bijzonder om te zien. Heb je zelf een idee wat het gaat worden? Fijne romantische avond met je mannetje. Geniet ervan!
Igor: Jeetje, sterkte met werken weer haha ik vond de eerste weken echt verschrikkelijk... pfff dat ritme van werken en mama-zijn te vinden. Luca: Prachtige echo weer..... hmmm (kriebelkriebel ) Naomy: Zag dat jullie al in het nieuwe huis geslapen hebben? Lekker hoor! Succes met er een mooi nestje van te maken! Asun: Prachtig meisje hebben jullie toch! Sterkte met je tante... Hier gaat alles z'n gangetje... Nick is nu sinds twee weken over naar 1 slaapje, wat een verademing en een vrijheid zeg! Heerlijk!
hey dames! noamy--> schiet het al een beetje op in je nieuwe huis? en het slapen gaat dat goed? asun--> sterkte met je tante. leuke meid heb je! en lekker dik ingepakt met de kou igor--> hoe was het met je werk gegaan? zal wel even wennen zijn... luca--> mooi hoor je echo gelukkig gaat alles goed! geniet er lekker van. blike--> lekker hoor zal ook wel weer wennen zijn dat nich nog maar 1 slaapje heeft. hier even een kleine update... zat. 27 okt. heb ik een terugplaatsing gekregen van een 7cellig embryo daar waren ze heel blij mee zeiden ze... van de 6 eicellen die ingevroren waren hebben 3 het ontdooien overleefd en die 3 waren bevrucht en daarvan had er 1 zich ontwikkeld als embryo dus verder hebben we niets in de vriezer. de maandag na de tp kreeg ik wat lichte krampen onderin me buik t/m donderdag toen werd het wat erger tijdens het winkelen dus toen maar even gaan zitten en zakte het weer af daarna nog een keer gehad en weer na het zitten afgezakt en verder geen krampje meer gehad dus ik denk dat het toen mis gegaan is ofzo... a.s vrijdag moet ik weer naar het zh en dan heb ik een bloedtest en worden we in de middag gebeld met de uitslag...
Ikkuh wat spannend joh!!! Het hoeft toch helemaal niet mis te zijn gegaaan, zolang je niet ongesteld bent geworden. Ik heb toen ook krampen gehad en wat lichtbruin verlies maar het embryootje is toch echt blijven zitten en is nu inmiddels alweer ruim 4 maanden.... Ik ga heel hard voor je duimen, wat zou dat geweldig zijn!
igor--> sorry vergeet erbij te zeggen dat ik ook progynova slik en utrobollen heb en door die progynova word je niet ongi volgens mij dus het is echt wachten op de bloedtest en als dat negatief is dan kan ik ermee stoppen en dan afwachten wanneer ongi doorbreekt
Ikkuh: Ohh jeetje meid, wat zal dat verschrikkelijk zenuwslopend zijn!!! Ga een kaarsje voor je branden hoor!!