Blondi hoe gaat et met jou? Je bent alweer bijna op de helft, gaat zo hard! Heb je al een buikje? Noamy super dat alles bijna af is! en wat zal het genieten zijn met lekker de ruimte in het nieuwe huis! Blike ah wat schattig Je zal zien dat hij het lopen van de ene op de andere dag doorheeft en dan niet meer te stoppen is Zo was het bij Aline ook haha. Wat jammer dat ie zo eenkennig is Dat herken ik eigenlijk niet zo, Aline is nooit zo eenkennig geweest. Hier gaat alles nog goed. Ik had/heb deze week veel afspraken staan maar dat vind ik wel lekker, even dingen te doen hebben! Ik heb vrijdag mijn sollicitatiegesprek dus dat is ook spannend . De zwangerschap gaat allemaal goed, heb vandaag de termijnecho en nekplooimeting gehad en alles ziet er prima uit We hebben een heleboel foto's meegekregen dus die zal ik er zo ook bij zetten. Ik dacht dat ik pas eind januari weer voor een echo in het ziekenhuis moest (20wk echo) maar ik kreeg nog een afspraak voor 11 december. Dan ben ik 15+1 wk, dus ik denk dat ze dan naar het geslacht gaat kijken. Spannend dus! Heb een jongens-gevoel, maar we zullen het zien Ik vind wel dat ik echt superveel controles heb, ben ik helemaal niet gewend! Heb nu elke 2 weken ongeveer een controle en echo. Geen idee waarom, misschien dat ze extra op me let vanwege de complicaties vorige keer. Of misschien is het ook wel normaal, bij Aline heb ik de 12 en 20 wk echo in nederland laten doen. Nou dat was het nieuws weer vanuit hier! We gaan bijna de feestmaand in dus dat wordt lekker gezellig! We hebben hier al een kerstdorp op het tv meubel neergeplant haha dat vindt Aline helemaal geweldig met een treintje en al die lichtjes!
En de 3d echo. Je ziet niet veel maar vond het toch bijzonder dat het nu al kan! De gyn was zo enthousiast over het goede beeld van mn echo dat ze spontaan het beeld in 3d omzette haha om te kijken of beebje zich liet zien
mooie echo fotos luca!!! en fijn dat alles zo goed gaat! lekker genieten @blike Noël slaapt super in zijn nieuwe kamer! de eerste 2 avonden was het even wat langer voor hij ging slapen en ik of mijn vriend de kamer uit mocht....maar ach het hoort erbij en ook hij zit nu in de eenkenningheidsfase hij wilt t liefst de hele dag bij je zijn en aan je hangen en ook met naar bed gaan duurt het allemala wat langer dan voorheen hij wilt maar dat je bij m blijft dan is t goed nou dat doen we dan maar !!!!! ook loopt noël flink achter zijn loopwagen! ben zo benieuwd wanneer onze mannen zelf kunnen gaan lopen!!!! @sheltie wat vervelend zeg dat hij zo veel huilt.... ik zou idd hele snel naar de osteopaat gaan baat het niet schaadt het niet wij hebben dat ook met noël gedaan toen hij 3 weekjes was en wat heeft ons dat toen enorm geholpen!!!! bleek last van zijn hoofdje en nekje te hebben..... heel veel succes! het is al zwaar maar hierdoor word het voor jou alleen maar zwaarder.....het is iig een mooi mannetje!!!!leuke foto! @blondi hoe gaat het met jou en het buikje? @roxie nu al zo veel tandjes!! wow! hij is er vroeg bij! hahahahaa ik ben vast iemand vergeten.....sorry!!!! hahahaa zit nu mijn eerste ochtendje thuis te werken erg apart! zal proberen deze week eens fotos te maken van ons paleis!
Luca: Hoe ging je sollicitatiegesprek?? 11 december dus de geslachtsecho! spannend hoor! Wauw! wat een prachtige echofoto's, en wat veel!! Heb ook al zooon zin om de kerstboom weer in huis te gaan halen. Maar dat doen we altijd zes december, een dag nadat Sinterklaas weer opgehoepeld is Viert er iemand trouwens al Sinterklaas? Wij nog niet, Nick snapt er niets van en de Decembermaand is toch altijd al duur genoeg... Naomy: Ik zag het berichtje van Noël op facebook... wat vreselijk meid, wat zullen jullie geschrikken zijn. Hoe gaat het nu met hem?
Wauw het is hier stil zeg! Iedereen druk met z'n leventjes Blike ja het ging supergoed, maar toch maar wel verteld van de zwangerschap omdat het anders gewoon echt een web van leugens werd en daar had ik geen zin in Dus beide bazen zijn op de hoogte, nou deze zomer wordt niks maar dat wist ik al en deze winter wordt nog heel spannend, de bazin zelf was heel enthousiast over mij en vond mijn profiel perfect passen bij haar afdeling, maar ze moet eerst alle andere sollicitanten nog zien en dan met haar directie weer overleggen wie er wel en niet aangenomen worden. En ik blijf een risico ivm zwangerschap natuurlijk.. Krijg het eind vd maand of begin december pas te horen Echt rot ik dacht dat ik het wel meteen zou horen maar niet dus. Maar anders kreeg ik al zowat de belofte dat het volgend jaar in ieder geval wel door zou gaan dus dat is al een fijn vooruitzicht. En deze zomer mag ik op vrijdag en zaterdag bij mijn oude bazin extra komen helpen Dus dan zit ik ook niet de heele tijd thuis. En heb tot eind mei de ww en dan tot half augustus verlof dus zit ook niet zonder inkomen gelukkig. En mocht het deze winter niks worden dan ga ik bij een vriendin helpen, die gaat over een maandje haar eigen reisbureau openen en ik het programma dat zij gebruiken wil ik heel graag leren dus dan ga ik daar gewoon een beetje gratis helpen en leren tegelijk Kan nooit kwaad natuurlijk! Kerstversiering vind ik altijd zo gezellig, en Aline vindt het prachtig dus daarom hebben we nu het kerstdorpje al staan. Gister nog een hele leuke molen (holland sentiment) erbij gekocht die ook muziek maakt. Vond ze zo geweldig om te zien dat ze begon te krijsen toen ik hem op het plankje zette haha want dan kon ze het niet goed meer zien Verder zijn we nu al begonnen met kerstinkopen doen omdat straks in december iedereen gaat en dan zijn alle schappen leeg. Dus we zijn de gekte voor Voor een boom en nog wat versiering ga ik vanmiddag even kijken, neem wel een neppe dit keer denk ik ivm Aline. Anders is heel die boom kaal binnen een week En de komende twee kersten zitten we nog met kleine kids dus die boom komt nog van pas Heb ook alleen plastic ballen haha. En hij gaat in de box zodat ze er niet bij kan (en de kat ook niet). Heb m van de week helemaal geleegd, hij stond hier een beetje als opslagplaats maar jeetje wat zat er een troep in zeg! Nu alle speelgoed in haar kamer gezet haha hebben we weer een beetje ruimte in de woonkamer. De helft van de spullen lag ook onder de bank, echt irritant is dat! Verder ben ik weer creatief geworden, volgens mij krijg ik tijdens een zwangerschap crea-bea hormonen haha want ik kreeg opeens weer haakdrang. Dus een leuk patroon voor een deken opgezocht en daar ga ik aan beginnen zodra mijn moedertje de wol heeft opgestuurd! In de tussentijd ga ik nog wat kerststerren haken voor in de boom en in huis, en misschien nog wat leuke hoesjes voor glazen potjes waar dan waxinelichtjes in kunnen Ik ga ook een neiuwe eettafel kopen (zo'n mooie houten met ECHTE eetkamerstoelen van stof, we hebben nu van die houten rotstoelen) dus dan kan dat mooi als decoratie erop. En ik wil ook de muren van de woonkamer geverfd/behangen hebben haha. Hoe bedoel je nesteldrang Gisteren op fb gezet dat ik zwanger ben, had hem expres een beetje crypttisch neergezet, vind het ook wel leuk als mensen een beetje na moeten denken haha en in het begin durfde niemand te reageren omdat ze allemaal niet zeker wisten of het echt betekende dat ik zwanger ben Werd ineens overstroomd met whatsappies en toen kreeg ik pas de felicitaties Maar was leuk, iedereen reageerde weer superleuk! Verder voel ik nog niet echt iets bijzonders, behalve dat ik wat vermoeider ben maar dat kan ik compenseren, heb er nu de tijd voor En rare dromen maar echt verder geen symptoom te bekennen! Ben drie weken misselijk geweest maar dat was het dan ook, maar 1x overgegeven dus ik klaag niet En nu komen de weken van het genieten eraan. Ben benieuwd wanneer mijn buikje tevoorschijn komt, voorlopig zie je nog maar een heel klein hobbeltje. We gaan sowieso eerst lekker van de feestmaand genieten, mijn verjaardag komt er ook weer aan en dan in januari weer eens kijken hoe het zwanger zijn verloopt haha @sint; nee niet echt hier.. ik ben er ook nog niet uit hoe ik de sint hier moet integreren want ja hij komt naar nederland en niet naar corsica Ga dat maar eens uitleggen als ze opeens een kado in haar schoen heeft En ze worden hier al enorm verwend met kerst (en kids geloven in de kerstman) dus ik denk dat ze wel een schoentje mag zetten maar verder geen pakjesavond, behalve als we het ooit een keer in nederland vieren misschien. Geslachtsecho is nog niet zeker trouwens, ik maak het er maar van omdat ik anders geen idee heb waar die extra echo voor is. Maarja we zullen het zien. Ze maakt toch 100 foto's dus al zegt ze het niet dan zie ik het zelf wel haha Zet ik d'r gewoon voor het blok Noamy; hoe gaat het met Noel? Arm kindje, was ie zo slecht terechtgekomen dat ie naar het ziekenhuis moest? Hopelijk is hij weer helemaal opgeknapt. En ik ben benieuwd naar de foto's van jullie huisje!! Blondi ik zag in het april topic je buikfoto, mooi bescheiden buikje hoor! Weet nog wel dat je bij D. zo klaagde dat je jezelf niet mooi vond etc tijdens de zwangerschap maar daar is nu in ieder geval echt niks van te zien hoor! Volgens mij heb je de 20 weken echo inmiddels al gehad toch? Of zit ik er een paar dagen naast? Benieuwd naar het geslacht!!! Zal vast wel op facebook komen ook, dus ben benieuwd hihi Zoo lang verhaal maar ben weer uitgeluld haha
Luca: Fijn dat je gesprek goed ging en de bazin zo enthousiast over je was. Hopelijk wordt het wat voor je! Gelukkig heb je nog wat andere vooruitzichten en helpen in een reisbureau lijkt me persoonlijk superleuk! Vrolijke mensen die een reis gaan boeken, lijkt me heerlijk Haha ja vorige zwangerschap was je ook al zo crea bea inderdaad ben benieuwd naar het resultaat! Kerstboom gaat hier ook nog wat worden. Ben altijd wel fan van een echte kerstboom, vind die geur zo heerlijk! Maar moet nog ff kijken hoe ik Nick daarbij vandaan ga houden. In de box is inderdaad ook geen gek idee, Nick zit daar toch bijna nooit meer in. Dan gaat hij meteen brullen Zag je berichtje op FB inderdaad, moest erg lachen om het plaatje! Voorloopt deze zwangerschap wat goed? Voel je je een beetje fit?
Ikkuh: Succes met je echo vandaag! Laat je even weten hoe het is gegaan?? Vandaag op mijn neefje passen, die is drie maanden jonger dan dat Nick is. Pittig stelletje met z'n tweetjes... Nick had vanmorgen een potje nagellak te pakken gekregen (stond in de kast op de derde plank, verbaasde me dat hij erbij kwam) maar het potje was dus stuk gevallen, overal nagellak en glas en hij had zelfs glas in zijn voetje gekregen arm ventje. Volgens mij zit hij in een sprong, want hij is momenteel erg hangerig en huilerig. Ben soms echt blij als hij even op bed ligt Hopelijk gaat het snel voorbij en wordt hij weer mijn vrolijke mannetje!
Ohhh Ikkuh succes vandaag meis!! Spannend zeg! Ik duim heeeeel hard voor je maar je ziet vast een prachtig mooi frummeltje! Hoop op een update straks! Ohh blike nagellak wat een ramp! Heb je het wel opgeruimd gekregen nog? Zeker zitten schrobben met nagellak remover? Hier had Aline van de week een potje sudecrem te pakken. Heel d'r gezicht onder, ze had het ook lekker op haar blokken gesmeerd. Gelukkig is dat nog redelijk makkelijk op te ruimen haha maar het zag er niet uit. Heb ook een foto van mijn witte piet gemaakt, de grapjas Oh gezellig joh lekker met twee kindjes haha vind het altijd zo schattig te zien hoe Aline met andere kindjes speelt Zwangerschap gaat allemaal prima, ik heb niks te klagen haha voel helemaal niks.. ben een snoepkont geworden maar verder echt niks. En een buik heb ik ook nog niet echt, er begint nu een bolletje te komen maar ik ben de enige die dat ziet Voel me veel minder zwanger dan bij Aline maar misschien omdat ik er minder aandacht aan besteed in mijn hoofd haha.
Nou straks maar even met nagellakremover bezig want het zit nog op de vloer. (thankgod hebben we plavuizen) En even kijken of ik het uit zijn pyjama krijg. Sudocreme is inderdaad ook rotzooi haha, zal een lekkere bende geweest zijn Het is inderdaad erg gezellig met de twee boys maar moet wel goed opletten dat ze niet op elkaars handjes gaan staan, vingers in elkaars ogen steken of elkaar omduwen haha! Fijn dat je zwangerschap zo goed gaat! Zal inderdaad wel anders zijn bij een tweede, je hebt niet de tijd om de hele tijd te liggen dromen over je tweede frummeltje!
Ikkuh heel veel succes vandaag meis, je krijgt vast een prachtige echo!! Ik hoop ook op een update Verder gaat hier alles goed, Jessy erg verkouden geweest maar was er vrij rap weer doorheen gelukkig. Luca fijn dat je zs zo voorspoedig gaat, lekker gevoel. En weer een creabea aanval..hahaha. Blike leuk 2 mannetjes spelen hihi, kan niet wachten totdat dat hier ook gaat gebeuren. Lijkt me zo leuk en gezellig. Verder heb ik best zin in de kerst, heb van mijn moeder Jessy zijn eerste kerstfeest kerstbal gekregen....ik zet de boom zo snel mogelijk na sinterklaas, zin in.
hoi meiden even niet geweest.... ook ivm mijn arme ventje vind het zoooo erg wat er gebeurd is en voelde me zoooo schuldig zat3erdags moet mijn vriend altijd werken die ging dus douchen en zag op de camere van de babyfoon al dat noël waker aan het worden was ik keek op mijn telefoon en toen een klap!!!!! die klap vergeet ik echt niet snel meer......... djordy de douche uit gerend ik naar zijn kamertje gerend en daar lag ie plat op zijn buik en gezicht op de grond....... ikke huilen mn vriend in paniek....... 112 gebeld en er kwam met 7 min n ambulance hij was zooo wit en trillen en slap en raar en mak dus ikke in de pyama(lees joggi en shirtje) mee de ambulance in met noël wat was ik nerveus en bang joh herkende m gewoon niet!!!! nou toen we daar kwamen kwam de kinderarts meteen en die zei ook van we nemen hem op soieso 24 uur en als dat goed gaat ook met de controles mag hij misschien naar huis..... werd ie op allerlei apparaten aangesloten en gekuisterd aan bed dus daardoor toen heeft hij even geslapen en daarna werd hij gelukkig steeds meer zichzelf....... elk uur werd hij gecontroleeerd en snachts elke 2 a 3 uur wat een heftige nacht want de controle van half 1 daarna wilde hij niet meer slapen hij kon zijn bedje ook niet uit door al die draden!!! wat een verschrikking!!!!!!!!! kon geen kant met m op! alle controles waren goed en mochten zondag einde ochtend gelukkig met m naar huis hij was nog wel wat raar af en toe zuster zei ook dat we fel licht en drukte moesten vermijden en hij erg hangerig en huilerig kon zijn dat is hij dan ook wel idd.... hij wilt maar bij je zijn en soms kan je niet goed aan zijn hoofdje komen dit wens je echt niemand toe en voelde me zo dom want hoe kan ik mijn kindje nou uit zijn bed laten vallen!!!!!!!! nu hebben we een matrasje ervoor gelegd maar hopen dat hij dit nooit meer zal doen wat voel je je dan klein zeg............ vreselijk!
Noamy jeetje wat een schrik zeg! Maar daar kon jij echt helemaal niks aan doen hoor! Kindjes van die leeftijd kruipen en klimmen gewoon overal op en af. Aline is ook al een paar keer flink op de grond gedonderd en ik snap echt hoe je je voelt maar je had het echt niet kunnen voorkomen! Of je moet hem aan je vastbinden zodat ie altijd bij je is maar dat wordt ook zo lastig Gelukkig dat het uiteindelijk goed is gekomen en hij weer lekker met jullie mee naar huis mocht! Ik zag een foto van noel in dat bedje en dacht ook al, hoe houden ze hem daar nou in?? Dat vinden ze natuurlijk 3x niks. Gelukkig was het niet zo lang. Maar neem jezelf niks kwalijk meis! Elk klein kind valt en dat komt echt niet doordat jij niet goed genoeg op hem hebt gelet! Het is al erg en zielig genoeg allemaal dus maak jezelf niet nog gekker door jezelf de schuld te geven! Ikkuh ik ben echt heel erg benieuwd hoe het is gegaan? Ik ga even op je profiel spioneren of er ergens anders nieuws is
Ohh ik lees dat de echo goed was! Al een hartje zien knipperen ook!! Super meis, en 17 juli uitgerekend haha weer een einde juli kindje Gezellig, elk jaar kindjes in juli geboren hihi GEFELICITEERD en geniet ervan!!
thanks luca geef mezelf niet de schuld maar voel me wel schuldig en het 'had ik maar....' komt vaak naar boven maar logisch lijkt me.... ben idd dankbaar en blij dat het zo is afgelopen en hopelijk gebeurd dit niet nogmaals! ikke wat hoor ik via luca een goed nieuws over de echo! wat super vet zeg! voelt het nog onwerkelijk voor je?! lijkt me wel als je zo lang hebt moeten wachten en de moed misschien had laten zakken en het nu dan echt zo is!!! een echt wondertje groeit er in je!!! geniet ervan!!!!!
hey meiden, noamy--> jeetje heftig wat er gebeurd was zeg ik hoop dat het nu weer beter gaat en hij weer zichzelf is... het klopt het was goed gegaan de echo we hebben een hartje zien knipperen dus dat was ook goed... verder ben ik nu 6 weken 4dgn. zwanger en dus 17 juli uitgerekend. en 10 dec. krijgen we weer een echo
Igor: Fijn dat alles goed gaat. Nick is ook veel verkouden geweest, en nu het koudere weer er weer aan komt komen de loopneuzen ook weer mee Wat leuk dat hij zijn eerste kerstbal heeft gekregen! Nog twee weken, dan mag de boom er weer in!! Heerlijk! Naomy: Jij hoeft je echt niet schuldig te voelen! Echt heel bizar en ik zou niet weten hoe je dit had kunnen voorkomen. Je verwacht toch dat die bedjes veilig zijn en ze er niet zomaar uit moeten kunnen klimmen. Wat zielig zeg, dat hij gekluisterd moest zijn.. logisch natuurlijk anders gaat het niet met al die slangetjes.. arme vent en arme jullie, wat zal je vreselijk geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met hem?? Ikkuh: Wat een fantastisch nieuws meid!! Gefeliciteerd!!!! Ben echt superblij voor jullie!!! Nick zit midden in een sprong... hij is echt een klein monstertje geworden... niets is goed en als hij iets niet mag is het brullen... erg vermoeiend, hopelijk komt hij hier snel doorheen, het is echt geen pretje!
Ikkuh, gefeliciteerd meis! Naomy, wat schrikken meis! Hopelijk gaat het nu wat beter. De rest, ik hoop wat meer te kunnen reageren, ben veel te druk maar gelukkig ook met leuke dingen iedereen het beste gewenst!
Ikkuh fijn dat alles goed is, ik ben heel blij voor jullie!! Noamy kan me voorstellen dat je schrikt en dat je jezelf schuldig voelt, maar inderdaad nergens voor nodig. Je doet alles voor de veiligheid van je kindje maar die zijn soms zo ondernemend en je kan helaas niet alles voorkomen. Gelukkig is het goed afgelopen. Blike ja erg zielig als ze zo verkouden zijn, ga zo ook even naar de huisarts want Jessy heeft het topje van zijn piemeltje echt heel rood. Hij heeft geen koorts maar voordat het erger wordt wil ik dat ze er even naar kijken. Ja het weekend na Sinterklaas ga ik de kerstboom opzetten, zin in!!! Jessy zit in zijn 4,5 maand sprong.....wordt ineens weer s nachts wakker en wil dan drinken en is s morgens heel vroeg wakker....begreep eerst niet waarom maar het oei ik groei boek erbij gepakt en inderdaad het klopt (vanaf uitgerekende datum). Lacht veel maar kan ineens gaan huilen en slaapt best veel weer overdag.
kan er zelf idd ook weinig anders van maken en probeer er me maar ov erheen te zetten dat t niet onze schuld is...moeilijk maar goed het gaat gelukkig goed met hem godzijdank! @blike wat nick heeft , heeft noël nu ook volgens mij wil overal aan zitten en doen en als het niet mag en ik waarschuw m is het huilen geblazen en hoe!!!! whahahahahaa @igor die sprongetjes kloppen altijd he zo bizar vind ik dat wij pakken ook vanaf het begin altijd al het boek erbij en telkens klopt het! succes! ikkuh wat fijn allemaal zeg! op naar 10 dec!!!!!!