Ben ik weer eens. Ik ben ziek, dus nu ff tijd om te reageren. Vrijdag en zaterdag is Lize ziek geweest. Zaterdag en zondag mijn man en gister en vandaag ben ik aan de beurt T gaat vandaag een stuk beter dan gister.. dus hopelijk ben ik morgen helemaal opgeknapt! Mijn tante is 2 weken geleden geopereerd en we hebben goed nieuws! in de okselklieren die we zijn gehaald zijn geen kankercellen meer gevonden. We zijn zo blij en opgelucht. Ze krijgt nog wel chemo, voor t geval dat er ergens in haar lichaam toch nog een cel is. T is t beste nieuws wat we hadden kunnen krijgen Verder zijn we druk aan het voorbereiden voor Sinterklaas. Elke jaar gaan we als Sint en 3 pieten gezinnen bezoeken, van de opbrengsten bezoeken we 2 minima-gezinnen en geven gen kadotje. Zo dankbaar! Maar nu genoeg over mij.. Naomy - wat zullen jullie geschrokken zijn!! Gelukkig gaat alles goed met jullie vent. Ik kan me voorstellen dat je het 'schuld'gevoel moeilijk van je af kan zetten. T is zo'n oergevoel als moeder dat je je kind wilt beschermen. Je had echt niks anders kunnen doen, jullie hebben t super goed gedaan voor jullie ventje! Ikkuh - zo te lezen gaan het super goed met jullie!
Wat fijn voor je tante Asun en wat een mooi initiatief om kadootjes te brengen bij arme gezinnen. Hier gaan we het vannacht voor het eerst op 4 flessen proberen. Volgens het cb waar ik vanmiddag even langs ben gegaan zou Jessy dat met zijn 7,4 kg moeten kunnen. Zo niet dan laatste fles elke dag een half uur eerder geven en zo afbouwen. Hij ging steeds onrustiger slapen omdat wij hem om 23.00 uur uit zijn diepe slaap halen voor de fles en dat is niet meer de bedoeling. Spannend, verwacht hem vannacht om 3 uur ofzo, maar wie weet gaat het goed. Fingers crossed.
asun wat een goed nieuws zeg! gelukkig maar het is idd wat je zegt je hebt dat moeder gevoel en wilt het allerbeste voor je kind en hem/haar altijd beschermen en toen had ik gefaald........... maar goed godzijdank doet hij het weer super hij had gister alleen een rotnacht had smiddags niet geslapen want sochtends had hij lang geslapen dus smiddags wilde hij niet toen was hij savonds natuurlijk zo moe dus op tijd naar bed werd hij om half 12 wakker en alleen maar huilen...... op n gegeven moment mn vriend m uit bed gehaald en ff met m gelopen en erna ging hij gelukkig!! weer slapen ook moeten we sinds een maand of anderhalf als hij savonds naar bed gaat bij hem blijven tot hij n beetje slaapt.......... we hebben m echt al n paar keer gewoon laten huilen maar hij stopt echt niet dit is de enige manier herkennen sommige mama's dit of hebben wij dit weer?! ook zit hij in de lekkere hangfase! hele dag wilt hij t liefst aan je hangen en soms is niks goed!!!! hoorde blike er ook al n beetje over zal wel weer n sprong zijn! lang leve de sprongetjes! igor hoe is het gegaan? vanavond iedereen ook weer tvoh kijken?!
Noamy och jeej al die fases, ik snap er soms ook niks meer van maar denk maar zo: alles gaat voorbij Heeft Noël verlatingsangst? Ze hebben er wel een methode voor om hem weer te leren zelf in slaap te vallen, bij hem blijven zitten en elke avond een klein beetje verder bij hem vandaan maar wel in zijn kamertje totdat je de kamer gewoon uit kan.... Ik heb gisteren toch de fles een half uur eerder gegeven, hij was gisterenavond al erg onrustig en had er geen goed gevoel bij om de fles ineens weg te laten....hij werd vanmorgen om 5 uur wakker maar hij is al 1,5 week heel vroeg wakker terwijl hij hiervoor sliep tot 7 uur half 8 dus heeft denk ik niks met elkaar te maken....vanavond doen we de fles om 22.00 uur geven maar ik denk wel dat ik in de fles van 19.00 uur rijstebloem ga doen. Hebben jullie dat ook gedaan? Oh ja en Jessy eet 's morgens al een heel potje fruit, dus dat heeft hij ook al extra.
ja ga ik maar eens proberen zoiets ff googelen op inet! oh lekker fruit! noël at ook al snel n potje fruit maar die is echt heel makkelijk met eten hij eet alles!!!!!!!!! yes vanavond tvoh krijgen wel bezoek om ons nieuwe huis te kijken maar ondertussen wel kijken hoor ahahaha
Hey meiden, Hebben jullie allemaal Sinterklaas gevierd dit weekend? Wij wel, 2x zelfs. Jessy is ontzettend verwend al krijgt hij dat nog heel niet mee, maar ja......voorlopig kunnen we weer vooruit met al dat speelgoed en kleertjes, slofjes enz enz.... Wij hebben lastige nachten achter de rug, Jessy was heel onrustig. Vannacht ging het eindelijk weer beterder en is hij maar 1x wakker geworden. Jeetje wat is dat vermoeiend zeg die gebroken nachten en een veel huilende baby. Hopen dat de stijgende lijn doorzet.
Oh wat ben ik toch een muts! Vond het al zo raar dat ik zo lang geen meldingen meer kreeg uit dit topic! Is ie uit mijn abonnementen verwijderd! Dus even snel teruggelezen van de afgelopen week. Asun wat een goed nieuws van je tante! En ik zag het op fb inderdaad met de pietentoestand Igor lastig dat Jessy opeens weer moeite heeft met slapen! Hopelijk gast het inmiddels beter. Ik zag dat alle kindjes flink verwend zijn door Sint! Aline moet nog even wachten tot kerst maar dan wordt zij ook goed verwend! Heb net een keukentje besteld ze is nu helaas weer verkouden dus wordt steeds huilend wakker ivm verstopte neus.. Dat zal vannacht nachtbraken worden! Verder hebben we dinsdag weer een echo. Maar verwacht geen bijzonder nieuws alles gaat vooralsnog prima dus en voor het geslacht moeten we Denk ik nog wachten tot de 20 weken echo. Begin beeb nu wel langzaamaan te voelen, af en toe een schepje
Luca fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Ben benieuwd hoe je buikje eruit ziet, die zal wel mooi vorm beginnen te krijgen of valt het mee? Wij hebben heftige dagen achter de rug. Jessy heeft het rs virus....vannacht hebben ze hem ter observatie in het ziekenhuis gehouden mocht hij extra zuurstof nodig hebben maar het is gelukkig goed gegaan. Vanmorgen mocht hij nadat de kinderarts was geweest weer met ons mee naar huis. Hij had het zo benauwd, vreselijk hoesten, kon haast niet drinken zo zielig!!! Nu geven we elke keer kleine beetjes voeding en hopen dat hij zo toch voldoende vocht binnen krijgt, want het is niet de bedoeling dat hij ook nog eens uitgedroogd raakt. Het is te hopen dat hij nu eindelijk een beetje op gaat knappen, want dit gaat je door merg en been....bah bah bah Helaas kunnen ze kindjes er niet tegen inenten en er is ook geen medicijn voor, alleen veel slapen, goed drinken en heeeeel veeeeel liefde geven.
Igor jeetje wat schrikken zeg! Geef Jessy dan maar heel veel liefde.. Kan me voorstellen dat je het dan als mama erg zwaar hebt, als je er zo machteloos bij staat Geef hem maar een dikke knuffel van mij! p.s mijn buikfoto's staan in mijn album. Er valt nog weinig te zien. alleen 's avonds wat bollig maar overdag zo plat als een duppie.
Luca ik heb hem een knuffel van jou gegeven. Gelukkig gaat het al iets beterder met hem. Hij drinkt in ieder geval weer redelijk goed en daar ben ik al heel blij mee Vandaag de kerstboom opzetten, zin in!! Ik zal even in je album kijken Luca..
Fijn dat het de goede kant op gaat met de kleine man Igor! Roxie hoe is het met jullie? Kasper ook alweer bijna 7 maanden! Gaat snel zeg! Wij hebben net weer een echo gehad in het ziekenhuis en alles was goed met de kleine. De gyn heeft ook naar het geslacht gespiekt en ze kon het niet met zekerheid zeggen, maar zoals het er nu uitziet denkt ze dat we weer een meid krijgen Wilde jullie even op de hoogte brengen Voor uitsluitsel moeten we nog wel even wachten tot eind januari, dan heb ik de 20 weken echo en kunnen we het zeker weten.
jeetje igor das schrikken zeg hopelijk gaat het snel beter met jessey rot he zo n opname en ziekenhuis nacht...... ohh luca weer een meid!!! wel heel leuk lijkt me hoor 2 meiden
Noamy dat was zeker schrikken, zo zielig zo'n klein hummeltje in het ziekenhuis. Maar nu gaat het gelukkig weer de goede kant op met hem. Luca wat leuk weer een meid, gezellig!! Had je maandag ff een offday?
Noamy hoe gaat ie daar? Ik ben nog steeds benieuwd naar foto's van het huisje!! Igor ja ik had er gewoon niks mee. Er was niks goed, niets slechts.. lag natuurlijk aan mij maar het was gewoon geen gewone dag Zullen de hormonen wel geweest zijn hihi Vandaag of morgen wordt het keukentje van Aline geleverd dat ze voor kerst krijgt Een houten van kidscraft, best prijzig maar ohh zo leuk! En daar kan ze (en haar zusje straks ook ) jaaren mee vooruit! Deze is het: http://www.kidkraft.com/_media/image-cache/full-size/products/53185-11.jpg
Hi ladies!! Ik vertelde een week of twee geleden toch dat Nick door zo'n moeilijke periode ging?? Duidelijk een sprongetje, sinds hij dat heeft gehad zie je duidelijk dat hij weer een stukje verder is in de ontwikkeling. Hij snapt veel meer en heeft vorige weer zelfs zijn eerste stapjes los gezet! *trots!* Hij is weer helemaal vrolijk en supergezellig! Asun: Ik zag je pietenfoto's op het internet! Echt een superleuk initiatief! En wat een goed nieuws van je tante! heerlijk zeg Hier geen Sinterklaas gevierd, dat doen we pas als Nick het een beetje begint te snappen, rond een jaar of drie á vier. Van zijn opa en oma heeft hij trouwens wel een klein cadeautje gekregen. Igor: Ach jeetje meid, dat is schrikken... arme Jessy!! Gelukkig lees ik nu dat het alweer wat beter met hem gaat! Luca: Wat een mooi buikje krijg je alweer! en een meisje!! wat superleuk, gefeliciteerd! Wat een suuuuuperschattig keukentje!! echt mooi!
Blike wat leuk dat nick zijn sprongetje achter de rug heeft En goed dat hij nu bijna loopt! Ik heb er nooit zo erg in gehouden maar ik geloof dat Aline er op dit moment ook middenin zit, valt echt geen land mee te bezeilen al een dikke week! Zit te twijfelen om het boek aan te schaffen voor de tweede ook. Kan toch wel goed van pas komen. edit; jahoor ik zie net dat ze in de 10e en laatste sprong zit volgens oei ik groei. Zou 5 weken moeten duren dus nog 4 weken lastig kind te gaan Dan zou het daarna over moeten zijn als het goed is haha Laten we daar maar naar uitkijken dan.