ohh blike noël heeft t ook pfffff het word al iets minder die sprongetjes ook pffff leuk keukentje luca echt een meisjes ding!!! super bij ons onder de boom ligt t al helemaal vol met kadootjes alleen voor noël pffff ach ja beter verwend dan verwaarloosd he!!!(walgelijke gooise meisjes uitspraak voor diegen die t kennen hahah) wij hebben de tuut tuut garage en zo n bus ervan voor m gekocht hij had voor sinterklaas en verjaardag al een aantal autotjes gekregen en mijn vriend was maandag met t werk naar de efteling en had ie daar ook nog wat dingen mee genomen voor de kerst! zit eigenlijk te twijfelen om die bus voor zijn volgende verjaardag te bewaren hij heeft nu zo veel en snapt r geen reet van! ikkuh hoe is het met jou!!!! voel je je al misselijk en alles? en blondi hoest met jou zwangerschap?? asun lees je nog wel eens mee? ben zeer benieuw hoe het met je gaat meis! ik zal zo even wat fotos plaatsen van het huis nog steeds niet gedaan! hahaahahaha
omg probeer wat fotos van ons huis te plaatsen en het lukt niet!!!!!!! ggggrrrrrrrrrrr keuken(beetje donkere foto) woonkamer
nog n keer noël's mega grote kamer!! en om een indruk te krijgen hoe lang het huis is!!! Bekijk bijlage 293241 zo eindelijk foto geplaatst!!!!
dank jullie wel allemaal!!! wij zijn ook erg blij met het huis! aan de ene kant voel ik me er thuis en aan de andere kant heb ik nog steeds het gevoel wanneer moet ik terug naar "huis' (het oude huis) beetje vakantie idee ofzo maar komt wel heeft even tijd nodig' zitten er ook pas even he!al voelt het wel langer!
thanks!!! gister noël weer zijn voorlopig laatste prikjes gehad zijn de kids die ze al gehad hebben er ziek van geweest? bij t cb zeiden ze dat ze tussen de 7 en 10 dagen erna ziek kunnen worden en dat is dus met de kerst...............
oh gelukkig dat nick niet ziek is geweest! hopelijk noël idd ook niet!!!! hoe groot is nick nu en hoe zwaar? noël 78 cm (kleine indo pinda he!!) en 11.4 kilo en verder dus prima allemaal!!!! gelukkig maar
oeehh wat een verschil jij ene lange slanke den en ik een kleine pinda dikkerdje! ahahahahahahaa nou het kan nog erger die van mn zwager is 4 maanden jonger dan noël en woog bij de laatste controle al 10.5 kilo en was ongeveer 75 cm
Hoi meiden. Wilde jullie even allemaal hele fijne kerstdagen wensen en een prachtig 2013. Ikkuh, voor jou wordt 2013 natuurlijk geweldig! Ajlaa, weet niet of je nog weleens meeleest, maar ik hoop voor jou dat 2013 geweldig wordt! Jij en je man hebben volgens mij zo'n rotjaar achter de rug. Ik hoop echt dat het in 2013 gaat lukken! Maak er wat moois van allemaal! Liefs Roxie