Heerlijk!! jij ook Naomy? Eerste kerstdag waren we bij mijn schoonouders, lekker gegeten, cadeautjes uitgepakt en spelletjes gedaan! Tweede kerstdag gourmetten bij mijn oma, erg druk maar toch wel heel leuk! En ben zo trots op mijn mannetje, hij heeft het beide dagen supergoed uitgehouden en onwijs lief geweest
Heee Lupita. Ik zie dat Hugo bijna 1 wordt. Gaan jullie het nog vieren? Zijn er nog meer jarige babies binnenkort? Hier alles goed. Kasper heeft net tot bijna 9 uur uitgeslapen, dus ik ben blij! Vandaag vrije dag, morgen weer aan het werk! Even een vraagje voor de borstvoedingsmama's. Tot wanneer gaven jullie nachtvoedingen? Ik geef er nog steeds 1. Probeer Kasper eerst zonder voeding in slaap te krijgen als hij wakker is, maar de borst geven kost minder moeite, dus ben er misschien ook wel een beetje lui in. Zelfs als ik hem voor het slapen gaan borst + aanvullende fles geef kan hij 's nachts nog flink drinken. Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als hij gewoon zou doorslapen. Na bijna 8 maanden ben ik daar wel aan toe Dus als jullie tips hebben zijn die zeer welkom!
iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar! en ik hoop dat ook ajlaa der wens heel snel mag uitkomen!
Ikkuh hoe gaat het met jouw zwangerschap? Hoever ben je nu? Hoop inderdaad ook dat het voor Ajlaa en man een vruchtbaar jaar wordt! Roxie sorry ik heb geen idee, heb Aline maar tot 5 mnd bv gegeven En ze sliep eigenlijk vrij snel door. Ik heb haar nog een tijdje een late fles gegeven rond 11 uur half 12 en daar hield ze het dan de hele nacht mee vol. Hier gaat alles ook zijn gangetje. Heb het erg druk want we zijn net terug van een paar dagen bij mijn schoonmoeder en morgenochtend komen mijn ouders hier twee weken logeren. Dus ik ben vandaag bezig geweest met huis opruimen etc. Als alles nog goed gaat in februari ga ik nog een weekje naar nederland denk ik, zal dan voorlopig de laatste keer zijn want met 2 kleine kids gaat het niet lukken alleen! Ook weer controle gehad vandaag en alles gaat goed. Denk al wel wat harde buiken te hebben maar ze willen er nog niks aan doen, om het effect niet te verminderen als het echt nodig blijkt te zijn. En voor het geslacht moeten we nog tot 29 januari wachten, dan heb ik mijn 20 weken echo.
Hey roxie, ja vier Hugo zijn verjaardag met een paar Fam. leden en een paar vrienden, niet te groot omdat het voor Hugo dan te druk wordt. Betreffende de voeding, ik heb geen borstvoeding gegeven maar Hugo sliep ongeveer met 4 maanden door. Fles van 23.00 uur heb ik eraf gehaald toen hij vaste voeding kreeg rond 6 maanden. De nachtfles lijkt mij dus overbodig als hij al vaste voeding krijgt. Heb je al eens geprobeerd het te rekken of gewoon water geven ipv voeding? Volgens mij zei het cb bij ons dat hij vanaf 6 maanden geen nachtvoeding meer mocht... Weet allen niet of dit voor borstvoeding anders is! Succes in ieder geval!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Dat het voor iedereen een fantastisch jaar mag worden waarin al je wensen uitkomen. Ik ben vandaag officieel weer begonnen met werken, heerlijk. Het gewone leven is begonnen en ik keek er ook echt naar uit. Hebben jullie nog iets leuks gedaan met oud&nieuw? Wij zijn met vrienden naar Drenthe gegaan en hebben daar in een heel groot huis gezeten. Echt onwijs gezellig gehad maar wel chronisch slaaptekort..haha Alle kindjes mee dus het was helemaal geslaagd.
iedereen nog de beste wensen!! mijn nieuwe jaar is wat slechter begonnen en voor noël al helemaal! die werd met de kerst al ziekjes maar dachten dat het van de prikjes kwam.... op een gegeven moment was hij gewoon al 2 dagen lang niet stil te krijgen en bleef hoge koorts houden dus ik naar een vervangende dokter virus en uitzieken 2 dagen erna weer naar de dokter n lichte oorontsteking maar doen we niks aan en uitzieken nou hij bleef maar koorts houden en ziek en alles dus was het zooooo zat omdat ik m maar vol bleef douwen met zetpillen en hij niet opknapte en toen een kuurtje gehad want de derde dokter zei dat dit idd niet langer kon en hij een dubbele oorontstking heeft!!!!!! nu zijn we gister voor de 4e keer naar de huisartsenpost geweest want weer krijste noël het uit van de pijn en bleef weer huilen bleek de antibiotica dosis veel te hoog te zijn voorgeschreven waardoor hij dus hele erge buik/maag pijn kreeg! pfffff daar word je toch helemaal niet goed van en woedend!!!!!!!! en dat terwijl ik zelf ook echt super ziek ben vanaf oud en nieuw de griep die heerst is echt n heftige ik ben nog niet beter! en heb er zelfs sinds vandaag ook nog buikgriep bij gekregen! ikkuh hoe is het met je zwangerschap!!? hoe ver ben je nu? igor vind je het fijn om weer te werken ja? je hebt heerlijk lang verlof gehad iig! luca is je famillie er al? lekker genieten! lupita wat snel is dat eerste jaar gegaan he vind je niet jouw kleine man ook al bijna 1 wat gaat hij voor een kado krijgen van jullie?
Noamy wat vervelend voor Noël en wat balen van die dokters zeg.....heel veel beterschap voor hem en ook voor jou natuurlijk. Ik heb inderdaad heerlijk gewerkt, had er ook veel zin in. Deze week gaat Jessy voor het eerst 2 dagen naar het Kdv. Volgens mij vindt hij het erg leuk daar. Even vraagje: hoe hebben jullie je kindjes brood leren eten? Hier is het alleen maar kauwen en vervolgens kokhalzen omdat hij het niet weg krijgt. Hij slikt nauwelijks iets door. Hoe lang duurt het voor ze dat in de gaten hebben?
noël had er weinig last mee met brood eten weet wel dat een vriendin van mij begon met het brood in melk te dopen en dan te geven of probeer m eerst op n korstje te laten sabbelen!
Hai allemaal, Roxie: Nachtvoedingen gaf ik tot een week of zes. Toen sliep hij al door, en ik geloof dat ik met de late voeding (2300 uur) rond een maand of 3 á 4 gestopt ben. Misschien dat je hem op een andere manier kan sussen? misschien een speentje? Luca: Jeetje, nu al harde buiken?? hopelijk gaat het niet zo als je vorige zwangerschap?? toen had je dat toch ook steeds? Naomy: Ach gos... jullie hebben wel steeds pech hé? met jullie mannetje.. hoe gaat het nu? Igor: Ik weekte het brood eerst een beetje in wat melk zodat hij het wat weg kon sabbelen, en langzamerhand ging hij steeds wat hardere stukjes nemen. Spannend zeg! Jessy voor het eerst naar het KDV! ook voor jou Hier gaat het z'n gangetje. Nick zit in een hele gezellige, vrolijke fase en zit helemaal lekker in zijn vel. Lopen wil helaas nog niet echt lukken, hij is een paar keer flink gevallen en sindsdien durft hij niet meer zo goed. Ben ook weer druk aan het dieten, het is wel nodig.... zeg maar
noël loopt!!!!!!!!!!! sinds 3 dagen! en hij doet nu niets anders meer! zo leuk om te zien en heel verbaasd dat hij al zo stevig loopt!en goed zijn evenwicht houd! ohh blike hou op schei uit over de kilo's ik ben ook weer begonnen! wil er minimaal 20 af! en jij? en wat doe je voor iets?
Naomy: Wat goed van Noël!!!! ooooh kan niet wachten tot Nick gaat lopen, die heeft het wel een paar pasjes gedaan maar is een paar keer flink gevallen en nu durft hij niet meer Ik ben vorige week begonnen met Weight Watchers! Bevalt me erg goed! ik wil er ook minimaal 20 kg af... wordt nog een hele klus Maar het gaat tot nu toe lekker!
Heeey dames!!! Ik kom ff gedag zeggen en jullie de allerbeste wensen wensen Lees nog regelmatig mee hoor! Afgelopen periode weer wat minder ivm alle drukte rondom de feestdagen! Dank jullie wel voor jullie lieve wensen en gedachten, moge ze uitkomen Ik kijk zo op tegen 2013 omdat het getal 13 me zo tegenstaat, maar erger dan 2012 kan het niet worden dus wellicht is 12 mijn ongeluksgetal Voor de geïnteresseerden een update: geen zw, geen zh bezoeken, loop al een tijdje bij de acupuncturist, ervaar dit positief en prettig, met manlief gaat t steeds beter! Gaat allemaal goed komen! Sorry dat ik verder niet inhoudelijk op jullie reageer... Groetjes