Luca. Geniet je een beetje met he ouders? Lekker rustig aan doen. Lupita. Alvast een hele fijne verjaardag met Hugo geniet ervan. Noamy. Hoop daar jullie snel weer beter zijn met zijn allen! Leuk hoor dat Noël loopt geniet er lekker van. Igor. Alweer gewerkt heerlijk toch of viel het wel tegen? Blike. Ik hoop daar je mannetje snel weer verder gaat lopen! ajlaa. Komt helemaal goed hoor met je dit jaar 13 is een perfect getal Nou meiden hier gaat alles rustig zijn gangetje vermoeidheid gaat nu weer beter en misselijkheid heb ik soms last van meer in de avond dan komt alles eruit maar niet zo vaak. Verder vandaag combinatie test gehad zag er goed uit allemaal. Maandag hadden we ook een echo en toen was het heel druk en vandaag heel rustig en Eigenwijs En ben vandaag 13 weken dus als gaat goed hen niks te klagen.
Dank je ikkuh Ajla wat leuk dat je iets hebt laten horen Fijn dat het (onder omstandigheden)goed gaat met je! Blike oh ik ben ook met ww bezig Zinder begleiding,vind t best kostbaar maar heb t boekje van mn vriendin en tel netjes de punen Maar dat is nig best moeilijk pfffff Eeuwige strijd!
Noamy las op fb dat het eindelijk wat beter met je gaat.. hopen dat het zo blijft!! En wat goed van Noel dat hij loopt Is hij er als een speer ook vandoor zeker hihi. Blike succes met afvallen!! Vind het knap hoor! En tja nu al harde buiken helaas. Ik pak genoeg rust omdat ik niet werk nu en we houden onze gastouder nog aan tot de bevalling zodat ik niet 24/7 de zorg van mijn dochter heb en ik ook overdag rustig kan blijven zitten. Sinds ik extra magnesium slik gaat het wel stukken beter (magnesium schijnt ook te helpen tegen krampen, en dus ook tegen harde buiken). Bij aline dit niet gebruikt maar het helpt nu al beter dan die andere pillen die ik destijds kreeg! Ik heb er nog af en toe last van maar het gaat echt een stuk beter, dus ik hoop dat het zo kan blijven gaan Ajlaa fijn dat er positieve berichten van jullie kant komen! Met een beetje tijd komt het helemaal goed! Ikkuh wat super dat alles goed gaat, en al over de 12 weken heen, is toch weer een geruststelling Ik hoop dat het bij jou ook allemaal van een leien dakje mag gaan en je in juli een mooi kindje in je armen kunt sluiten! Noamy jij ook succes met afvallen! Hier verder weinig te melden, ben erg druk met mijn ouders. Ze zijn er nog tot woensdag, dan vertrekken ze 's ochtends vroeg weer. Zal het wel opeens rustig worden, we hebben al sinds half december steeds mensen over de vloer of we zijn zelf bij mensen over de vloer! Maar ook wel ff lekker, heb nog allemaal dingen die ik nog moet regelen qua administratie etc waar ik nog niet aan toe ben gekomen, dus dat kan ik dan ook mooi doen. Eind feb ben ik van plan om weer naar nederland te komen, heb daar voor de 27e een 3d echo gepland staan en ik wil ook graag naar de 9 maanden beurs. Bij Aline ben ik toen niet geweest. Maar ik moet eerst even aankijken hoe het dan met me gaat, want als ik met bedrust lig lijkt het me niet zo'n goed idee natuurlijk. Wel een extra motivatie om goed op te letten!!
luca--> ik zie dat je al op de helft bent wat super! en wanneer weet je wat het gaat worden? gaat het verder allemaal wel goed?
Ikkuh ja vandaag precies op de helft Gaat best snel, vooral de afgelopen maand is heel snel gegaan omdat we het zo druk hebben gehad. De 20 weken echo hebben we pas 29 januari, dan ben ik 22+1 wk. En mocht ze het dan weer niet zien (bij 15 weken heeft ze wel gekeken maar was niet zeker) dan heb ik voor 27 februari een 3D echo gepland staan in nederland, maar dat duurt nog wel even dus ik hoop dat ze het over 2 weken weet te vertellen Verder gaat het hier wel goed ja Ik merk dat ik harde buiken krijg als ik te actief ben geweest, maar als ik me rustig houd dan doet mijn buik dat ook Dus ik probeer dingen zo verspreid mogelijk te plannen en ga niet al te veel de deur uit zodat ik ook genoeg rust krijg. Mijn dochter kan uiteindelijk nog tot juni naar de gastouder dus dan heb ik ook 3 dagen per week verlichting. Is toch een fijn idee dat ik ook echt de mogelijkheid heb om het rustig aan te doen Zolang het goed blijft gaan ben ik blij! En hoe gaat het met jou?? Net de 12 weken over, binnenkort mag je je kleintje gaan voelen waarschijnlijk! En willen jullie het geslacht weten? Of blifjt het een verrassing?
luca--> nog even dan is het de 29ste schiet al op! leuk hoor zo`n 3d echo ik was erbij met een vriendin toen ze dan deed je ziet alles echt zo duidelijk! ga je als je in nl bent ook naar de 9maandenbeurs? dat is ook weer in feb. toch. hier gaat alles goed niks te klagen we hebben een nekplooimeting gehad en het was erg eigenwijs dus we hebben bijna 3 kwartier gekeken toen het gelukt was. ik ben echt aan het wachten op het voelen ben der op aan het focussen op de hoop dat ik maar IETS voel maarja... wij willen wel weten wat het word me man zei een tijdje terug nog van nou ik ben eruit hoor ik wil wel weten wat het word waarop ik meteen zei nou als je er nog niet uit was dan had ik je wel geholpen want ik wil het zowiezo weten lekker gericht shoppen en kamer opknappen. gebruik jij nu gewoon je meubeltjes van je dochter voor de 2de? of moet je nu weer alles niet kopen? hoe is het verder met iedereen?
Ikkuh haha ik moet lachen om je reactie op je man Zou ik ook gezegd hebben hoor! En ik zie dat je een banner hebt, leuk! Kan ik af en toe spieken hoever je bent Schiet ook alweer op voor jou zeg. Wachten jullie op de 20 weken echo of laten jullie nog een pretecho maken voor het geslacht? Ben wel van plan om naar de 9mnd beurs te gaan inderdaad, was in eerste instantie om die reden dat ik naar nl kwam in die periode. Ik ga denk ik op een donderdag. Kan mijn zus op Aline passen (want die neem ik echt niet mee haha) en ga ik met mijn moeder een ritje a'dam doen. Is voor ons nog een eind rijden dus we moeten ook nog even kijken of we niet beter met het ov kunnen gaan maarja dat zien we wel! Was de nekplooimeting goed verder? Voelen, dat komt vanzelf straks Als je er goed op let dan voel je geheid straks plopjes of kriebeltjes Ik hoop dat je je placenta niet voor hebt liggen, heb ik wel en daardoor voel ik beeb veel minder goed dan Aline. Nu begint het wel te komen, op een gegeven moment zjn ze natuurlijk sterk genoeg Meubeltjes gebruik ik gewoon die van mijn dochter, heb alleen een wiegje bij gekocht voor de eerste paar maanden. Dan is zij 2,5 inmiddels en dan gaat ze over op een peuterbedje en de kleine in het ledikantje Ik las dat het hartstikke hard sneeuw in nl, geniet ervan allemaal! Hier is het alleen maar regen en blubber, liever door de sneeuw dan door de regen! Verder ben ik weer actief aan het haken haha, misschien hebben jullie mijn slofjes op fb voorbij zien komen Ik heb er nu ook een aantal op bestelling staan, leuk! En het gaat nog vrij snel ook. Heb ik weer wat te doen komende week om de tijd te doden, nog 9 dagen tot mijn 20 weken echo! Ben zoo benieuwd naar het geslacht, ik denk en hoop dat het een jongen is, maar in mijn clubje zijn er inmiddels al zoveel jongens dat het statistisch gezien wel een meisje moet zijn haha, die meiden moeten toch ergens vandaan komen . Meisje zou ik ook heel leuk vinden hoor, maar mijn gevoel zegt gewoon anders. Dus dan zal ik echt even moeten wennen. We zullen zien! In ieder geval weet ik al dat ik flink in de uitverkoop ga shoppen haha Iedereen een fijn eind van het weekend!!
leuk hoor ikkuh en luca jullie zwanger verhalen! moet zeggen dat er in mijn omgeving weer veel zwangere zijn! ook een hoop van de tweede en zal je zeggen....het kriebelt bij mij ook echt wel maar nu nog even niet....wil graag nog even van noël genieten en heb nu pas een beetje mn draai gevonden met noël en het nieuwe huis en werk etc de verhuizing en de ziekenhuisopname van noël hebben er bij mij flink ingehakt...... zat er echtdoorheen en noël heeft ook echt persiodes gehad dat ik m wel achter het behang kon plakken!!! pff en dat met een verhuizing blllggg maar goed de rust is weer wat meer wedergekeert en ben toe aan zon! en het voorjaar!!!!!!!!!!!! ik denk als noël de 3 jaar nadert wij voor een tweede gaan..... zijn er al meer meiden bezig met een tweede? of ideeën wanneer ? leuk luca nog 9 dagen dan weet je het altijd weer spannend en super leuk om te weten!!!! hoop voor je dat je gevoel juist is anders toch wel apart dat je zo voor de gek gehouden kan worden he! en ikkuh weet je al wanneer je voor geslachtsbepaling gaat over de 9 maanden beurs gesproken... wij gaan dit jaar ook weer even! mn vriend zei(wonderbaarlijk genoeg) dat hij het vorig jaar wel gezellig vond en ook wel weer mee wilde terwijl ik met een vriendin wilde gaan omdat ik dacht dat hij er niks aan vond! dus nu gaan we met n vriendin van mij met r vriend samen en huhn kleine mannetje van 4 maanden dus gezellig met zijn zessen shoppuhhhh!!!!!!!!!
Noamy ja ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt Ik kan het me wel voorstellen dat je nu net pas je draai hebt gevonden, jullie hebben best een turbulente tijd achter de rug en het is nu eenmaal zo dat de komst van een kleintje je leven echt goed op zijn kop zet! Dan ook nog ziekenhuizen in en uit.. In de eerste weken van deze zwangerschap had ik ook af en toe nog wel een paniekmomentje van Ohjee waar zijn we aan begonnen!? Met Aline hadden we net onze draai goed gevonden, ze ging lekker naar de oppas en wij waren beiden aan het werk. Het leven kabbelde lekker voort zegmaar. Hadden nog wat grote verbouwingsprojecten staan waar we aan zouden beginnen. En als je dan weer zwanger raakt dan schopt dat natuurlijk weer een hoop door de war. Ik kan nu pas aan het eind van dit jaar evt weer aan het werk, dan staat het natuurlijk ook niet vast dat ze die baan nog hebben voor me, en grote verbouwingen zitten er nu ook niet echt in. Hoewel we moeten er 1 wel doen want we hebben veel last van vocht in huis en de as babykamer lijdt daar heel erg onder dus we moeten eerst een drain aanleggen achter het huis zodat ze muren minder vocht op gaan nemen voordat we aan de babykamer beginnen. Gelukkig heeft dat geen enorme haast want de baby slaapt de eerste maanden nog bij ons. En straks na de geboorte zit je natuurlijk ook met een 2 jarige peuter die de boel op stelten zet, maargoed daar heb ik bewust voor gekozen want dat wilde ik graag, 2 kindjes dicht op elkaar. Ik wil nog wel een derde als mijn vriend dat op den duur ook wil (die wil er nu heel stellig maar 2) maar dan wachten we wel tot deze twee allebei op school zitten. Nu heb ik niet meer zo'n last van die paniek inmiddels, het komt hoe dan ook wel weer goed al zal het best pittig zijn. Als je kindjes weer naar je lachen maakt dat alles weer goed Qua gevoel, tja heel gek maar sinds eergister denk ik opeens nee het is misschien toch een meid. Terwijl ik echt al die tijd gefixeerd was op een jongen. Achja ik probeer mijn gedachten open te houden want ik wil niet straks het gevoel hebben dat ik 'teleurgesteld' ben omdat ik me teveel op 1 geslacht heb gericht. Maargoed met zowel meisje als jongen zou ik erg blij zijn, nu ik weer aan meisjesspullen denk word ik ook alweer helemaal enthousiast haha, al dat leuke roze spul Vooral sinds ik weer ben begonnen met haken, ik heb zowel voor een meisje als een jongen zoveel leuke ideetjes! Als dit een jongen wordt ga ik de meisjesdingen gewoon alsnog maken gewoon omdat ik het zo leuk vind Inmiddels nog maar een week en 2 uur haha. Gezellig dat jullie ook weer gaan naar de beurs. Haha en wat een grap dat je vriend toch mee wil. De mijne laat ik lekker thuis, ver weg in zijn eigen land Hoe gaat het verder met iedereen? Hier ben ik sinds gister erg verkouden, keelpijn & koortserig.. Echt rot! Is lang geleden dat ik zo belabberd was zeg, dus ik hoop dat dit het dan ook is voor de rest van de winter en dat het niet nog eens terugkomt als ik straks naar nederland ga. Ik ben in ieder geval volop aan het fruit en de vitaminen haha, had allemaal plannen voor deze week en dat valt nu allemaal in het water want ik kan alleen maar zitten snotteren. Aline is ook al verkouden (heb het van haar gekregen) maar bij haar gaat het inmiddels beter, en aankomende drie dagen zit ze bij de gastouder dus hopelijk worden we los van elkaar sneller beter. Gister was ze hier thuis en ik was zo futloos dat ik haar de hele dag maar heb laten gaan, aan het eind van de dag was het echt een puinzooi! Ze had alle was van het rek getrokken en de knijpers op de grond gegooid, ze had sokken in een van mijn vazen (zo'n grote vaas op de grond) gestopt Op de bank koekjes zitten eten dus die zat onder de kruimels haha. Ze hadh aar eigen broek uitgetrokken (ze blijft hier maar broek en sokken uittrekken, weet niet wat ze daarmee heeft maar ze loopt het liefst in dr blootje rond haha) En dan nog overal zakdoeken. Het was echt te erg Gelukkig was vriendlief vroeg thuis en toen heb ik lekker een dutje kunnen doen op de bank.
het is hier echt rustig aan het worden he! luca wanneer heb je de geslachtsbepaling??!!!! nog 1 dagje werken dan weekend ben er echt aan toe! ben super moe! blike hoe gaat het met afvallen? ik ben nu met ww al 5 kilo kwijt in 3 weken! ben super blij! nog ( t liefst) 20 kilo te gaan maar met nu nopg 15 ben ik ook blij!
Dat viel mij ook al op Maar toen ik verder niet bezig was met zwanger worden/zijn keek ik ook nog nauwelijks hier. Nu ben ik weer verslaafd haha. We hebben de 20 weken echo as dinsdag, eindelijk! Ik hoop maar dat het dan te zien is, dat de kleine zich niet weer verstopt.. En wat goed van je, ga zo door met afvallen! Knap hoor! Gaat het met de rest ook goed? Ik zie Blondi ook nooit meer voorbijkomen. Ga eens spioneren hoe het met haar gaat
ja idd als je weer met zweangeren bezig bent kom je hier miss ook wat vaker maar ik zonder zwanger te zijn ook regelmatig hoor! vind het altijd wel gezellig hier met de dames! spannend dinsdag! ja goed he van het afvallen! ben ook al best trots op mezelf heb al zo veel pogingen gedaan en dan was ik er na 3 dagen alweer klaar mee en ging ik weer vreten! hoop zo dat ik in juni die andere 15 kwijt ben! lekker voor mijn verjaardag en net voor de vakantie!!!!
Luca spannend hoor wat het word ga je het ook weer vertellen aan iedereen? Nog even komt steeds dichter bij. Leuk hoor naar de 9 maanden beurs dat word shoppen Haha ik ga ook ga op de woensdag met me moeder zusje smoeder en me man in de avond naar de 9 maanden beurs alleen en op zondag naar de huishoudbeurs en dan gaat me moeder weer mee en dan me 2 szusjes Ja wat leuk joh die slofjes die je gehaakt hebt ze zijn echt schattig! Noamy. Wat goed zeg het afvallen gaat Super zo! Goed gemotiveerd blijven en het komt helemaal goed! Nekplooimeting was goed gegaan kans op downsyndroom is 1 op 3000 dus gaan niet verder na kijken En wanneer we geslachtsbepaling gaan doen weten we eigenlijk nog niet Haha hebben wel afgesproken voor de 20 weken echo. Verder nu een beetje grieperig hoest me hele ingewanden er nog uit... Sorry als ik iets vergeten ben...
Ik ben hier!!! Maar zoals gewoonlijk weer op mijn telefoon. Vandaag iets minder nieuws gehad met de groeiecho, heb er een topic over geopend. Verder gaat alles prima, het valt me lichamelijk wel zwaarder dan met D. Veel last van mijn rug en bekken maar ik geniet van de trapjes in mijn buik Ikkuh, ik vind het nog steeds super dat je zwanger bent!! Naomy, goed van je dat je al afgevallen bent! Zet hem op meid. In de zomer in bikini Luca, ik ben erg benieuwd naar dinsdag! Wat zei de geslachtskalender ook alweer? Bij mij had ie toch 2x gelijk.
Noamy dat zou perfect uitkomen zo net voor de zomer! Ga ervoor! Ikkuh jahoor iedereen mag het weer weten wat het wordt Fijn dat de nekplooimeting ook in orde was. Hier ook ziek geweest de hele week, begin nu eindelijk een beetje op te knappen. Krijg zo'n hoofdpijn van al dat hoesten Blondi jee wat zal dat even schrikken zijn zeg, vooral als ze met van die enge termen gaan gooien. Ik lees ook niet zulke gweldige ervaringen van andere dames, ik hoop in ieder geval dat het voor jullie dame helemaal niks betekent! hier ook wat meer last van bekken. Als ik te actief ben loop ik 's avonds te strompelen. Maar gelukkig ben ik niet zo actief haha, ik moet natuurlijk rustig aan blijven doen ivm harde buiken. Dat gaat overigens prima zolang ik maar genoeg rust houd. Dus dat doen we Achteraf ben ik blij dat ik in december die baan niet heb gekregen, dat had nu echt teveel geweest. Ik las ook in een ander topic dat je vriend zijn baan kwijt is geraakt Ik duim voor jullie dat hij snel iets anders heeft gevonden, dat brengt nogal wat extra zorgen met zich mee. @ dinsdag; ja het begint nu toch wel spannend te worden. Gelukkig heb ik het weekend dus dan heb ik genoeg afleiding haha. Maar maandag zal wel een lange dag worden! Volgens de chinese kalender zou het een jongen moeten zijn, bij Aline had ie gelijk maar ik heb vannacht over een meisje gedroomd hihi, en de gyn had natuurlijk al haar vermoedens uitgesproken over een meisje. En begin me steeds meer te schikken in de rol van meisjesmama, dus rationeel gezien ga ik toch voor een meisje. Al zou ik een jongen ook wel echt heel erg leuk vinden. Ach ik heb voor beide genoeg leuke ideetjes!
jeetje blondi dat is even schrikken hopelijk is het niks maar laat er maar goed naar kijken! luca succes vandaag ik ben erg benieuwd! hoe laat moet je? lupita hugo is al jarig geweest denk ik?! of niet!? ikkuh dank je wel! ga ook zeker door ben nu 5,2 kilo kwijt! in nog geen maand! nog minimaal 15 te gaan! je kunt al ene geslachtsbepaling doen he! vanaf 16 weken kunnen ze het zeker wel zien! ik had met eind 16 weken de geslachtsbepaling zelf n idee?
Blondi wat schrikken, maar als je gevoel zegt dat er niks aan de hand is dan zou ik daar proberen op te vertrouwen. En bij een topic krijg je toch altijd positieve en nagatieve verhalen, het is en blijft afwachten voor je. Maar als je 5 februari te lang vindt duren zou ik gewoon weer bellen en zeggen dat je je echt zorgen maakt en heel graag eerder zou willen komen. Je kan het altijd proberen. Ik hoop echt voor je dat er helemaal niks aan de hand is, komt goed meis! Ik heb ook niet meer zo de behoefte om hier elke keer te kijken. Komt ook omdat we elkaar bijna allemaal op facebook hebben denk ik. Dus je blijft sowieso op de hoogte van elkaar. Luca ik ben heel benieuwd wat het geslacht is, veel plezier vandaag. Noamy knap hoor die 5 kg. Ga zo door. Bij mij is het juist het tegenovergestelde, ik moet zeker weer 5 kg aankomen. Ben nu nog lichter dan voor mijn zwangerschap, door alle spanning die ik in het begin in mijn lijf heb gevoeld, waardoor ik nauwelijks kon eten. En nou ben ik al niet heel dik, dus er moet echt weer wat bij. Ikkuh fijn dat bij jou alles goed gaat en beterschap!
igor jeetje ja de een is te dik en de ander te dun konden we allemaal maar gewoon in het midden zitten he! hahahaah but thx! en op fb bespreek je toch wel andere dingen als hier! daarom vind ik het hier wel leuk en gezellig kletsen! jessy word ook n grote man he zag de fotos op fb voorbij komen!
Ja Jessy wordt echt al groot, het gaat ineens heel hard. Hij kan zich op het moment niet zo heel goed alleen vermaken, dus soms ben je er wel druk mee. Ach straks kan hij weer wat en kan hij zich ook weer beter vermaken. En gelukkig gaat hij 2 dagen naar het kdv. Morgen weer naar het cb, ik ben benieuwd wat hij nu inmiddels weegt en hoe lang hij is. Mijn vriend zit deze week weer in het buitenland, dus zondag en maandag gezellig bij mijn paps en mams geweest en morgen na het cb ga ik ook weer gezellig naar mijn ouders en blijf daar dan slapen. Morgenavond met vriendinnen uit eten, daar heb ik ook zin in.