Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noamy wat goed al 5kg!

Hier was onze 20 weken echo tiptop in orde. Ons kindje is alleen wel een dwarsligger, het lag echt op een onmogelijke manier om dingen goed in beeld te krijgen dus er kwam heel wat gepor aan te pas :p Maar gelukkig hebben we kunnen zien dat we (zo goed als zeker :p want zelfs het beste beeld gaf nog geen 100% zekerheid) een tweede dochter krijgen! Heel leuk weer een meidje! Dus we gaan nu weer vol in het roze haha

2. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Wat leuk Luca!! Gefeliciteerd hoor!!

3. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey luca,

Wat leuk! Zelf al aan het idee van een tweede meid gewend?

Noamy, ja wij hebben hugo's verjaardag al gehad. Ben helaas die dag al ziek geweest en de hele week erna ook nog ;) maar Hugo heeft het volgens mij super naar zijn zin gehad en dat is het belangrijkste! Hij ging lekker vol met zijn gezicht in zijn stukje taart dus was ook erg grappig :) had een slagroomtaart besteld met een foto van hugo erop, was erg lekker en leuk!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    leuk luca weer een meisje!!! en top dat alles in orde is!
    ga je nu nog ene extra echo laten maken om er zeker van te zijn dat het een meid is?!

jammer lupita dat je ziek was maar hugo heeft er gelukkig van genoten!
    heerlijk he met die slagroomtaart!
    noël deed dat niet en heeft rustig op de achtergrond zijn slagroom taartje op zitten smullen!
    en nog heel netjes ook! alleen zijn handjes waren vies!! ahahahahhaa hij denkt dit ga ik niet verpesten maar lekker opeten! ahahha
    is hugo goed verwend?!
    wat heeft hij van jullie gekregen?

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blondi--> ik hoop dat alles toch goed zal zijn met je dochter!

luca--> wat super gefeliciteerd! leuk hoor een meid! en die chinese kalender... nah die werkt dus niet haha.
    maar fijn dat alles goed is :)

noamy--> ja heb ook al gezien dat je met 14 weken kan weten wat het word maar ik probeer nog even geduld te hebben want ik wou dan bij dr papa maar die zit helemaal vol dus ach ja...
    ik had eerst een idee dat het een meisje zou worden maar ik zit er altijd naast en me man heeft het altijd goed en die zegt een jongetje dus eigenlijk ben ik dat nu ook maar gaan denken maar ik zou het echt niet weten hoor ik zie het wel als de weken maar opschieten :D

6. Jeetje Ikkug 16 weken ook alweer! Gaat hard!

Noamy we hebben 27 februari een afspraak voor een 3D echo, dus dan laat ik het nog even nakijken ;)

Lupita wat leuk dat Hugo een fijne dag heeft gehad!

Jahoor het idee van een meisje ben ik wel aan gewend, ik weet wat ik kan verwachten hihi ;) Laat het nog even bezinken en ga de oude kleding van Aline uitzoeken, en daarna kan ik nog lekker bijshoppen :) Heb ook al leuke ideetjes voor de kamer etc dus komt helemaal goed!

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Luca fijn dat alles goed is en leuk dat het weer een meisje is:D je vriend komt straks ogen te kort met al die meiden.

Alles was goed op het cb, hij groeit goed en doet het goed. Een sterke, vrolijke alerte jongen zei ze;)

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    joehoe

het is hier echt ernstig stil zeg!
    hoe is het met alle dames?
    en met de zwangere miepen??

noël en ik zijn weer ziek....
    noël heeft vandaag ene pufje voor zijn benauwdheid gekregen
    wat een ramp om te gebruiken maar morgen weer n poging!!!!

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Tjee het is hier inderdaad erg rustig....hoe is het met iedereen?

Hier alles goed, ons mannetje is lief en vrolijk alleen op het moment 's nachts een beetje aan het spoken. Ff huilen een half uurtje, 1x per nacht, dan is het een kwestie van hem oppakken rustig laten worden en dan kan ik hem zonder problemen weer terug leggen. Wat dit is geen idee, zal wel met zijn ontwikkeling te maken hebben.

Verder moeten we 12 maart naar het ziekenhuis en dan wordt hij helemaal onderzocht omdat hij steeds zo benauwd is en veel moet hoesten. ook het pufje helpt niet echt vind ik. Na zijn rs virus in december is hij eigenlijk niet meer beter geweest. Best zielig voor ons ventje, maar zoals ik al zei hij blijft er gelukkig vrolijk onder.

Het wordt gewoon tijd dat het voorjaar wordt en in mei gaan we lekker 2 weken naar Bali samen met mijn ouders. Daar heb ik ook heel veel zin in.

Luca hoe gaat het met je zs en bij Ikkuh alles goed en Blondi?

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey dames

Noamy. Ik hoop dat jullie weer beter zijn de griepen slaan jullie echt niet over he echt balen.

Igor. Ik hoop dat het 12 maart allemaal zal mee vallen en het snel beter zal gaan met hem

Luca. Hoe is het in Nederland? Beetje genieten? Alvast veel plezier met de 3d echo.

Hier gaat alles goed was donderdag naar de 9 maandenbeurs geweest en daar al een geslachtsecho laten doen en we krijgen een jongetje:d dus vanaf nu lekker blauw shoppen. Verder hebben we de echte 20 weken echo pad over 2 weken en ik moet met 27 weken gaan na laten kijken wat voor bloedgroep de baby heeft want ik heb o-negatief dus misschien moet ik een prik ervoor ofzo.
    Verder niet veel bijzonders te vertellen.

11. Ikkuh wat leuk dat je een echo hebt laten maken daar hihi :D wilde je niet meer wachten? Leuk een jochie!

Beterschap aan alle zieke kindjes en mama's :(

Hier ook donderdag naar de beurs geweest, was de eerste keer vond het erg leuk! Verder vermaak Ik me hier prima! Woensdagavond hebben we de 3D echo, ben errug benieuwd! En morgen officieel 26 weken, dus een levensvAtbaar kindje :) weer een mijlpaal gehaald! Toevallig was er gister een juni mama bevallen met 25wk.. Kindje doet het vooralsnog wel goed gelukkig maar het blijft eng.

Blondi moet inmiddels niet zo lang meer zag ik, nog maar 6 weekjes. Wat gaat het hard he!

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank je ikkuh en wat leuk een jongen!!!
    shopse!

luca dat gaat snel zeg!

wij waren gister naar de beurs
    had een vip arrangement geworden maar die was een beetje bagger!
    stond niet goed aangegeven met parkeren dus daar begon de ellende al mee!
    noël vond er al helemaal geen reet aan weant oh wat was het druk!!! veel drukker dan vorig jaar dus heb in record tempo wat dingen geshopt en zijn weer gegaan!

13. Oh wat gek ik hoorde juist dat het vergeleken met andere jaren een stuk rustiger was! Tja ik vond het sowieso wel druk maar ik had Aline wel thuis gelaten, dat zag ik echt niet zitten haha. En gelukkig ook maar. Nu lekker op ons gemakje kunnen lopen. Tussen half vijf en zes was het wel heel rustig, toen ben ik ook alle kraampjes langs gegaan voor de gratis dingen haha

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Ik denk ook wel dat het wat rustiger was dan voorgaande jaren wat ik dan weet van de hhbeurs dan hoor .

Luca. Hoe wad je echo gegaan? Leuk hoor 3d
    Nee ik kon echt niet wachten we hebben pas volgende week de 20 weken echo dam ben ik al bijna 22 weken duurde me veel te lang haha wil nu al gericht shoppen Maarja Nog niet echt gelukt... alleen op de beurs 2 blauwe dingetjes gekocht toen.

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    nou ik was er vorig jaar ook geweest en ook op zondag en toen was het veel rustiger als dit jaar!
    standhouders gaven ook aan dat het drukker was! en ook veel gratig dingen waren er op zondag niet meer af te halen en vorig jaar wel!
    anyway.............
    volgende keer ga ik zonder kids! ahahahaa

luca waar blijve de 3d echo fotos!!!???

16. haha ikkuh shoppen niet gelukt? :D Nog noooooit van gehoord!

Mijn echofoto's staan in mijn album!! Het was erg leuk om te zien, ze lijkt precies op haar zus toen die net geboren was. En het is dus echt een meisje hihi. Geen twijfel mogelijk.
    Ben gewoon alweer 27 weken zwanger, zo raar! Vorige x lag ik nu in het ziekenhuis! Straks controle bij de gyn, dus ben benieuwd wat er uit de meting van de baarmoederhals komt. Als hij onder de 2,5 cm ligt moet ik volgens mij verplicht opgenomen worden :( En dan weer het hele gedoe met evacueren in het vliegtuig enzo.. Dus dat hoop ik niet, want verder gaat het eigenlijk gewoon goed. En nu hebi k nog een kind om voor te zorgen, dus dat zou gewoon echt even niet handig zijn zegmaar :p

We gaan wel vanaf nu beginnen aan de babykamer, eindelijk! Nog maar minder dan 3 maanden tot de bevalling haha dus we moeten nog opschieten. Ik hoop dat we dit weekend kunnen gaan behangen.

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Mooie foto's hoor Luca, lief!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> mooie echo foto`s! echt super om te zien he zo duidelijk :)

hoe is het verder met iedereen?

hier alles rustig zijn gangetje we hebben vorige week 20-weken echo gehad en alles zag er goed uit en goed op schema en het was weer duidelijk een jongetje :D
    we zijn ook begonnen al met zijn kamer dus dat schiet ook lekker op :)
    en ik voel hem ook al de hele dag door schoppen echt een druktemaker alleen laat hij me wel slapen want zodra ik me bed in ga is het rustig :D
    dus alles gaat lekker rustig aan zijn gangetje hier.

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    mooie fotos luca!!!

en ikkuh wat fijn dat alles goed gaat met jou een beebieboy!

20. Hey meiden, hoe gaat het hier? Het is hier niet normaal rustig haha als je bedenkt hoeveel er hier gekletst is :D

Ikkuh fijn dat het allemaal goed was, en heerlijk he om hem te voelen bewegen! Handig ook dat hij je laat slapen hihi, de mijne steekt nu steeds een voet of elleboog in mijn zij of buikwand als ik lig, niet echt lekker :) Maar ik heb niks te klagen hoor, alles gaat zo goed dit keer!

Wij zijn ook eindelijk aan het kamertje begonnen (heeft even geduurd ivm vochtproblemen) dus het wordt nu ook een beetje echt. Het wordt een zwart/wit/paars/stippen/ruitjes kamertje. Ik heb gisteren allemaal stof besteld en mijn schoonmoeder en ik gaan aan de slag om gordijnen, lakentjes, dekentjes ed te maken :) Ik wil ook nog een ledikantdeken breien maar daar moet ik nog garen voor halen haha en ik weet niet of het me gaat lukken, ik heb nog nooit zoiets gemaakt. Maar ach het houdt je bezig :D

Ik ben erg benieuwd naar ons meisje, al mag ze van mij nog wel tot iig de uitgerekende datum blijven zitten hoor, ik geniet er zoveel meer van dit keer en we hebben nog zoveel te doen! Ook Aline krijgt een groot bed, we laten voor haar een bedstee bouwen van steigerhout. Het wordt ook echt al een grote dame, gisteren al 20 maanden! Ze papegaait nu alles wat we zeggen, heel grappig. Ik kijk uit naar de zomer, dan kunnen we haar hopelijk zindelijk krijgen :) Tot nu toe zegt ze het wel wanneer ze geplast of gepoept heeft maar de link met het toilet of het potje heeft ze nog niet gelegd :p Als het straks warm is laat ik haar gewoon in een onderbroekje lopen buiten, dan merkt ze het snel genoeg ;)

Noamy ik las op fb dat het bij jou qua gezondheid wat minder gaat, is het de crohn die opspeelt? :(

Ik zag van de week dat Blondi ook al 37 weken is, dus die kan ook binnenkort weer bevallen :D Spannend!

Deel Deze Pagina