heej luca wat een leuke ontwikkelingen allemaal bij jou! ben benieuwd wanneer jullie babymeisje gaat komen! met mij gaat het idd k*t met mn crohn' heb een ontsteking van 10 cm er zitten en mn darm zit bijna dicht zit al bijna 2 weken aan de prednison en sinds gister een ander zwaar middel erbij wat mensen zelfs krijgen die kanker(leukemie) hebben! ik ben er heel erg verdrietig van ook omdat dit andere middel een nadelig effect op de vruchtbaarheid kan hebben daarom is mijn kijk op een tweede ook erg veranderd en wil ik misschien toch wat minder lang wachten met een tweede dan dat ik gedacht had want miss is het over 2 a 3 jaar(wat ik in eerste instantie in gedachten had) weer mis met mn darmen en kan het nooit meer dus tja......... als de medicijnen aanslaan en ik dus geen operatie nodig heb denk ik dat ik na noël zijn verjaardag miss wel voor n tweede wil gaan als dat mag dus even kijken allemaal.............
Noamy jeetje wat rot allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je dan ineens over veel toekomstplannen anders moet gaan nadenken. Gaat het inmiddels al beter? Werken de medicijnen? Ikkuh hoe gaat het met jou en de zwangerschap? En met de andere dames? Ik zag dat Blondi inmiddels al een week overtijd loopt, die is er helemaal klaar mee geloof ik Dus ik zit al elke dag te spieken of er niet al babynieuws is maar helaas! Hier gaat alles zijn gangetje, ben inmiddels alweer aan de 33 weken. Het is ongelofelijk snel gegaan dit keer, echt veel sneller dan bij de eerste! Als ik me bedenk dat ik over 4 weken gewoon al zou kunnen bevallen kan ik me daar echt niets bij voorstellen. Het kamertje zijn we nog steeds mee bezig, of althans ik dan. Ben druk bezig met het maken van lakentjes, lampenkapjes ed. Echt de laatste aankleding. Nog even en dan is het helemaal af! We hebben voor Aline inmiddels haar grote bed besteld, die is dus ook in de maak en zou uiterlijk half mei geleverd moeten worden. Tegen die tijd moeten we ook weer aan de klus in haar kamer maar dat heeft gelukkig geen haast verder Al zou het wel fijn zijn als dat af kan zijn voor de bevalling, dus ik houd mijn benen nog even bij elkaar tot juni Het lekkere weer heeft eindelijk zijn intrede gedaan, dus we lopen nu al sinds vrijdag heerlijk in onze shirtjes rond. Mijn schoonmoeder is twee weken hier dus we zijn lekker veel aan de wandel, ijsjes eten op terrasjes ed. Heel vervelend Gisteren was het gewoon 25 graden! Zo raar, het slaat hier ineens om van koud en regen naar goed warm. Er is niet echt een tussentemperatuur geloof ik. Gisteren had ik het bijna te warm met een lange broek Verder eigenlijk niets te melden!
Blondie, hou je het nog vol meid? Je dochter laat op zich wachten, sterkte!! Even kort van mn foon: hier alles goed. Kasper volgende maand alweer een jaar!! Wat vliegt de tijd. Hij krijgt nog steeds borstvoeding, daar ben ik beretrots op en geeft me veel voldoening. Luca, voor jou is het einde ook bijna in zicht. Wat fijn dat je zo'n goede zwangerschap hebt gehad. En wat is de babykamer mooi geworden! Je bent weer lekker creatief bezig geweest! Ikkuh, bij jou schiet het ook op! Kijken jullie trouwens babyboom? Leuk programma!
Hee allemaal, kom me ook weer eens melden! Blondi: Zag op FB dat je bent bevallen van een mooie meid! Gefeliciteerd Luca: Bij jou schiet het ook al lekker op, zie mooie kleedjes en dekentjes voorbij komen! Erg leuk allemaal!! Roxie: Kasper ook alweer bijna een jaar! wat gaat dat hard hé? Wat heerlijk dat je nog steeds BV kunt geven zeg! Hier: Wij hebben besloten om volgende maand voor een broertje of zusje voor Nick te gaan! Nu ik alle lammetjes en jonge dieren zie rondhuppelen gaan mijn eierstokken weer rammelen
Roxie wat knap zeg nog steeds bv! En bijna zijn eerste verjaardag, leuk! Blike oh wat leuk! Een broertje of zusje voor Nick binnenkort dus! Wij zitten hier niet stil r is er altijd wel een zwanger hahaha Blondi zag op fb idd dat je bevallen bent, gefeliciteerd! Is deze bevalling wat soepeler verlopen? Ik hen bezig mrt oriëntatie op kolven. Ga toch naar weer proberen maar wil dan wel een elektrische kolf huren om het eht goed op gang te brengen. Als het weer maar half half werkt stop ik ermee. Dat gedoe met uren aan de tiet en dan nog bijvoeren heb ik wel gezien. We gan voor het genieten!
Luca. Gaat zeker snel bij je he spannend allemaal dat word dan opschieten met het kamertje de laatste dingen maar zal vast goed komen toch ziet er heel leuk uit allemaal op Facebook. Hier gaat alles rustig zijn gangetje kamertje schiet ook op een Ik moet 6 mei weer voor een echo dan krijgen we en groei echo dus ik ben benieuwd... Een Ik moet ook weer naar de verloskundige en dan hoor ik ook wat de bloedgroep van de kleine is als het positief is krijg ik een prik en dan na de bevalling Nog 1 maar ik hoop eigenlijk dat het niet nodig is ben al die prikken nu wel zat... Roxy. Leuk hoor alweer bijna een jaar gaat echt heel snel allemaal. Ik heb dat programma niet gezien weet ook eigenlijk niet op welke zender het is Haha Blike. Leuk hoor en broertje of zusje ben benieuwd hoe hij het uiteindelijk gaat vinden Luca. Hoe gaat je dochter ermee om met je zwangerschap? Krijgt ze er wel echt wat van mee?
Hey meiden!! Zo dat is alweer een tijdje geleden! Ieder keer als ik me voorneem om weer vaker te komen kletsen komt er iets tussen Hoe gaat het met iedereen?? Ik zag dat ik voor het laatst in september geweest ben. Zal ff een korte samenvatting geven van de afgelopen maanden. Helaas is in oktober mijn schoonvader onverwacht overleden aan een hartstilstand. In de periode erna werden we eigenlijk een beetje geleefd en leefden we vooral in onze eigen wereld. Daarna zijn er in de familie van de kant van mijn man wat scheidingen en heel veel gezeur geweest. Nu is er eigenlijk nog wel veel gezeur, maar ik trek me er minder van aan. Gelukkig zijn Pascal en ik nog wel bij elkaar en gaat dat allemaal goed. Oké genoeg ellende en gezeur, tijd voor goed nieuws! Pascal heeft eindelijk een fatsoenlijke baan gevonden, hij werkt nu bij de NS!! Kunnen we eindelijk weer in de toekomst kijken en als kers op de taart hebben we besloten dit jaar voor ons tweede kindje te gaan! Eindelijk, pff voor een paar maanden geleden dacht ik nog dat het financieel onmogelijk zou zijn om een tweede kindje op te kunnen voeden. Gelukkig zitten we nu in rustiger vaarwater, ondanks dat we de financiën nog niet helemaal op orde hebben weet ik zeker dat het allemaal goed komt! Sorry heb niet alles terug gelezen, het was aardig veel Ik hoop dat het met iedereen goed gaat.
Ikkuh ben bnieuwd naar jullie kamertje! Schiet bij jullie ook alweer op he, lijkt wel gisteren dat je positief testte en nu komt ie er al bijna uit hihi Saskia jeetje wat een tijd geleden idd! En jullie hebben wat moeten doorstaan zeg.. Nog gecondoleerd met je schoonvader. Gelukkig gaat het nu allemaal wat beter, en een vaste baan dat is toch wel heel prettig! Leuk dat jullie ook voor de tweede gaan zeg! Vooral omdat het al een tijdje kriebelde bij jullie. Zo zijn er opeens drie meiden die weer aan de slag gaan hihi Het is jullie allemaal gegund! Ikkuh ja Aline gaat er prima mee om, maar ik denk dat ze nog niet echt een besef heeft van wat het inhoudt. Ze weet wel dat er een baby/zusje in mama's buik zit, en als ze het bedje of de wipstoel ziet dan zegt ze ook 'zusje slapen' etc, maar of ze het nou echt begrijpt? Ze is wel dol op baby's dus ze zal het straks vast reuze interessant vinden dat zusje Ik begin wel aan het eind van mijn latijn te raken hoor! Snel geprikkeld en moe, alles gaat minder vlot natuurlijk.. Maargoed we zijn er al bijna, nog een paar weekjes! In de tussentijd zit ik ook niet stil, ben nog bezig de laatste dingen voor de babykamer te regelen en ben bezig zelf wat dingen te naaien. En ondertussen wordt aline haar grote meiden bed gebouwd en als dat af is binnen nu en twee weken moeten we in die kamer ook weer gaan klussen. Dus we hebben genoeg te doen!
Heyhey, Leuk om Al die verhalen weer te lezen! Zwangeren en weer zwanger willen worden Hier alles goed, druk met werk en af en toe gefrustreerd dat we beide zoveel werken en we nog maar net rond komen, fijn die crisis Met Hugo gaat alles goed! Denk dat ie binnenkort zelf gaat lopen, hij trekt zich in ieder geval overal aan op en loopt overal langs af. Hier nog geen wens voor een tweede, zou niet weten hoe we het zouden moeten redden momenteel en ik zie het zelf ook nog niet zitten. Wellicht dat Hugo de enige blijft maar misschien denk ik er over een jaar heel anders over! We zien het wel, alles op het gemakje Iedereen in ieder geval het beste gewenst!
Saskia. Heftig allemaal afgeholpen periode gelukkig dat het dan nu weer wat beter gaat en weer betere tijden tegemoet komen. Luca. Leuk dat aline baby's leuk vind dan zal Ze straks helemaal blij zijn als de zusje er is want dan heeft ze elke dag een baby in de buurt. Ik zal binnenkort als alles af is en hangt foto's laten zien van het kamertje. Lupita. Gelukkig gaat alles goed gewoon rustig aan doen.
zo eindelijk hier weer wat meer gekletst!!! saskia wat naar allemaal..... gelukkig nu wat rustiger en aan de slag voor de tweede! leuk en spannend! en blike jij ook! leuk hoor! ik zit nog zo in de twijfelmodus net zoal slupita zegt financieel niet dat we t heel slecht hebben maar als ik n tweede mag krijgen zou ik van 3 1/2 dag werken naar 3 dagen willen en dan moet je ook weer inleveren! en dan mn gezondheid erbij! maar dat noël niet alleen blijft en ik nog n x zwanger wil; zijn weet ik wel zeker!!!! en met de eerste wist ik immers ook niet wat het goede moment is maar voorlopig maar ff niet! ahahahaha medicijnen slaan idd wel goed aan maar ben af en toe goed ziek ervan! roxie nog even dan een eerste verjaardag vieren erg speciaal vond ik! luca voor jou nog even spannend allemaal zeg! ikkuh op naar de echo! altijd weer fijn om te zien! onze knapperd is alweer anderhalf!!! men o men wat gaat de tijd snel...... lekker cliché maar echt TE snel soms heeft alleen de laatste weekjes soms niet leuke dagen ertussen zitten hangerig huilerig en wil alleen bij papa en of mama zitten soms ontroostbaar wakker worden uit zijn middagslaapje dan duurt het echt n half uur voor ie rustig en stil is! herkaanbaar voor iemand? zouden t de kiesjes zijn die nu allemala tegelijk aan t doorkomen zijn of n sprong??!!! en oh ja ik kijk ook babyboom!!!! geweldig (jank) programma!!!!! hoe zou het met ajla gaan???
Noamy. Wat gaat dat snel zeg alweer anderhalf. Gelukkig gaat het met je medicijnen nu beter hopen dat het zo blijft. Gaan jullie nog wat leuks doen met Koninginnedag? Wij gaan lekker aan de wandel in de buurt altijd gezellig En morgen zijn me man en ik alweer 11 jaar samen gaat erg hard maar dit jaar met een mooi cadeautje :d Met ajlaa gaat het goed ze geniet heerlijk van der nieuwe huis.
ok jij spreekt haar nog regelmatig ikkuh? goed om te horen dat het goed met haar gaat! wij hebben gister met zwager schoonzus onze kids lekker over t marktje heen gewandeld hier in de buurt en naar de kinderboerderij en verder lekker thuis gehangen en lekker gegeten! hadden voor noël al een schommel gekocht bij toys xl maar gister via mp nog een leuke wip wap en glijbaan gescoord! dus die kan heerlijk in de tuin spelen want hij is zoooo graag lekker buiten! vanmiddag komt er iemand voor de tuin kijken wat het kost om de struiken eruit te laten halen! scheelt weer wat werk hoeven we alleen de schuttingen zelf te zetten! ikkuh van harte met jullie 11 jarig jubileum!!!
Saskia nog gecondoleerd met je schoonvader. Heftige tijd meid. Wel fijn dat je man nu een baan heeft. En er gaan er weer een aantal voor een 2e, leuk hoor. Veel succes allemaal met klussen Ja wat vliegt de tijd hè, niet normaal. Jessy is alweer 10 maanden, over 2 maanden groot feest. Hij kruipt de hele kamer door maar wil het liefst staan. Trekt zich ook overal aan op en loopt er dan langs, wel een beetje snel dus vrees dat hij met zijn eerste verjaardag al loopt (of dat nou zo handig is). Dinsdag 7 mei vliegen wij naar Bali met mijn ouders, ontzettend veel zin in. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat met de kleine man, maar verwacht geen grote problemen. Fijn dat het goed gaat met Ajlaa en Ikkuh voor jou schiet het ook op. En Blondi bevallen, een prachtig meisje. Geniet ervan! Luca 33 weken alweer, jeetje nog even meis. Noamy nog aan het twijfelen voor een 2e? Hoe is het verder met je, slaan de medicijnen een beetje aan? Verder geen nieuws hier.
heej igor gaat echt snel he! lekker cliché maar waar! ben benieuwd of je kleine man loopt met zijn bday noël stond ook al snel en liep overal langs maar dan echt zelf los de stapjes zetten duurt vaak toch nog even....vinden ze vaak wel eng en kiezen de meeste kindjes die ik ken en mijn eigen kind dan toch voor het zitten !!!! maarrr ieder kind is anders is miss is jessey wel snel! lekker zeg naar bali hoop dat de vlucht soepel verloopt met de kleine! alvast veel plezier ik wacht zeker nog even met een tweede! ik merk aan mijn vriend dat hij 1 soms al stressig vind en wat minder makkelijk om kan gaan met een huilende en hangerige noël ook soms erg frustrerend voor mij want zit dan met een hangerig kind en een geirriteerde vriend!!!!!!!!! dus hij zal daar eerst in moeten veranderen..... medicijnen slaan gelukkig goed aan! alle uitslagen zijn telkens goed van mn bloed dus hopelijk snel de prednison afbouwen! het is allemala niet niks ook nog even dit erbij! noël heeft ook weer wat nieuws.... hij wilt niet meer in slaap vallen in zijn bed alleen maar bij ons zijn! hij is dan helemaal overstuur als we m neerleggen en gaan zoals we altijd deden iemand ervaring mee? is dit weer n fase of wat??? heeeeel apart ook want noël wilde nooit bij ons slapen of op de bank of iets en nu wel hij valt gewoon zittend in slaap nu!!!!!!als hij maar bij ons is! hahahahha dan tillen we m zachtjes naar boven en slaapt hij wel de hele nacht (gelukkig) door in zijn eigen bed!
Hee allemaal, Saskia: Jeetje, heftige tijd zeg. Nog gecondoleerd. Wat fijn dat Pascal eindelijk weer een goede baan heeft gevonden, kan me voorstellen dat er dan echt weer even een last van je schouders valt En wat leuk dat jullie ook voor een tweede kindje gaan. Ik heb net afgelopen week mijn laatste pil geslikt en zit nu officieel in ronde 1 voor een tweede kindje. Luca: Wauw! Jij schiet ook al lekker op! Nog een paar weekjes Lupita: Dan heb je een vlotte, als hij al bijna gaat lopen! Kun je erachteraan gaan rennen haha Ikkuh: Hoe gaat het met jou? heb je de 20-weken echo al gehad? Willen jullie het geslacht ook weten? Igor: Wauw Bali!! Wat heerlijk zeg hoe ga je dat doen met de kleine? In de maxicosi? gewoon op schoot? of gewoon naast je in een stoel. Naomy: Oh wat vervelend dat Noël niet meer in zijn eigen bedje in slaap wil vallen, hopenlijk is dat een fase en wordt het snel beter! Hier gaat het allemaal z'n gangetje. Afgelopen week de laatste pil geslikt en nu dus officieel in ronde 1 voor een broertje of zusje voor Nick. We hebben ook al een zomervakantie geboekt, eind juli lekker twee weekjes naar Italië met de caravan van mijn ouders. Ben erg benieuwd hoe dat zal zijn! Superveel zin in. Denk wel dat ik iets van een tuigje mee ga nemen want Nick is nogal..... vrij... zeg maar. En blijft niet echt bij me of in het zicht
Blike hij zit bij ons op schoot, maar het vliegtuig zit nog lang niet vol dus met een beetje mazzel hebben we een stoel tussen ons in en leggen we hem daar neer. Heen hebben we een nachtvlucht dus hij zal wel het grootste gedeelte daarvan slapen (hoop ik..haha) Spannend joh gestopt met de pil, mijn schoonzusje ook die willen ook voor een 2e kindje gaan. Noamy kan me voorstellen dat je dan nog even wil wachten. Jessy zit op dit moment in de papa fase. Als ik alleen met hem ben gaat het goed maar zodra papa binnenkomt gaan gelijk die handen naar hem toe en duwt hij zich van me af en als hij bij papa is wil hij me soms zelfs geen knuffel geven...daar moest ik wel even aan wennen en vind het niet altijd even leuk alsof ik er niet meer toe doe maar dat is natuurlijk niet zo. Eigenlijk moet ik er blij mee zijn, heb ik wat meer de handen vrij na 10 maanden Noamy Jessy heeft nu soms ook dat hij alleen bij ons in slaap valt en helemaal overstuur is als je hem in bed legt en dan alleen in de avond. 9 vd 10 keer gaat het goed gelukkig, maar soms is het helemaal mis. Heeft wel met verlatingsangst te maken. Dan pakken we hem maar bij ons op die momenten. Gelukkig is het niet al te vaak en hij krijgt nu ook nog tandje nr 5 en 6 dat maakt hem ook onrustig en wat huilerig dus dan troosten we hem maar.
leuk blike!! hopelijk is het na een niet al te lange klus periode raak! igor jij kent het dus ook.... wij hebben dat nooit gehad noël was altijd zoooo makkelijk met slapen en nu dit! hij heeft t ook nadat ik n grote wesp op zijn kamer had ontdekt en dood had gemaakt miss is ie daarom wel bang geworden en daarom bij ons zijn als hij in slaap valt.... het is niet altijd even makkelijk iig en pakken hem dan ook maar gewoon bij ons als hij dan slaapt leggen we hem weer in zijn bedje sochtends word hij dan ook weer huilend wakker..... weet t echt niet wat t is had t op cb al gevraagd en die zei dat hij dan niet genioeg geslapen zou kunnen hebben nahh hij slaapt de hele nacht gewoon en word tussen 7 en 8 uur sochtend wakker! miss toch maar eens langs de ha.... spannend met t vliegen!!!! hopelijk heb je n extra stoel voor m!
Noamy hier hebbn we ook een periode gehad dat Aline niet in haar eigen bed wilde slapen. Dan werd ze steeds rond 3/4u s nachts wakker helemaal overstuur en ging dan echt niet meer slapen tot ze bij ons lag. Op een gegeven moment sliep ze elke nacht bij ons en merkte ik dat ze er ook echt aan gewend raakte. Dus toen ben ik het af gaan leren. Eerst een paar keer ernaartoe, uitleggen dat ze in haar eigen bedje moest blijven. Dan ging het huilen gewoon door en pakte ik haar even op maar bleef wel met haar in haar kamer zitten. Soms viel ze dan op mij in slaap maar zodra ik haar teruglegde was het weer huilen. Nouja en paar nachten ging het zo door dat ik een paar uur ermee bezig was maar op een gegeven moment begreep ze het en sliep ze weer gewoon door. Sindsdien geen problemen meer gehad! Hier was het gewoon echt een fase van uittesten of we haar zouden komen halen als ze bleef huilen. Eerst deden we dat dan maar steeds want als je midden in de nacht met een gaar hoofd zit heb je toch sneller zoiets van nou ik neem dr wel mee. Maar ze zou er anders veel te veel aan gewend zijn geraakt en op den duur helemaal niet meer in haar eigen bed willen slapen. Dus even een lastige week, vooral ook omdat je moederhart breekt als ze je zo hoort huilen en je moet ze dan toch laten liggen, en daarna ging het weer goed. Igor klinkt heerlijk die vakantie! En Jessy is ook vlot idd! Aline heeft het eigenlijk nooit gehad dat ze bang was om te lopen. Duurde wel even voor ze echt begon zich op te trekken ed. Maar toen het eenmaal zover was liep ze binnen een paar weken en is nooit meer gaan zitten haha. Dus het is per kind verschillend Ikkuh fijn om te horen dat het met Ajlaa ook goed gaat. En met jou ook natuurlijk Hier gaat alles nog goed, de laatste loodjes komen er echt aan nu. Vandaag is vriendlief jarig dus gaan we vanavond lekker uit eten. Komende week is de gastouder met vakantie en zijn er nog 2 feestdagen tussendoor. Dan is mijn hele schema altijd in de war dus de week zal wel snel voorbij gaan. En de week erop ben ik al 37 wk! Gelukkig is het nu lekker weer hier en heb ik genoeg afleiding. Dus ik heb er wel zin in maar zit er nog niet hopeloos op te wachten. Slapen gaat ook nog gewoon goed, dat is wel echt fijn. Bij Aline sliep ik allang niet meer. Maar zolang ik me fysiek goed voel gaat het mentaal ook prima! Blike voor jullie ook weer spannend hoor!!