Hahaha blike, gelukkig kwam je er zelf op tijd achter Wat lekker zeg dat Nick nu langer doorslaapt! Hoeveel maanden heb jij trouwens zwangerschapsverlof genomen?? Wij willen eigenlijk het eerste jaar dat ik thuis blijf, ondanks opa's en oma's die zouden willen oppassen.. maar goed zover is het nog niet en tegen die tijd gaan we pas kijken of dat mogelijk is! Vind 3 maanden gewoon veel te weinig! Mijn moeder werkt op een kdv en daar krijgen ze baby's vanaf 6 weken!!!! Dat lijkt me echt killing voor de ouders! Maar moet er wel bij zeggen dat de meeste kindjes daar ouders als advocaten/doktoren ed hebben. Igor, ik heb gewoon hele goede hoop voor jou!!!!! Maar wel weinig eigenlijk he! Gister zat ik nog te lezen over de kansen bij IVF, vind het maar tegenvallen. Er is trouwens een kliniek in Turkije, je wordt vanuit NL daar naar toe verwezen, en daar doen ze dus ook 3 eitjes terugplaatsen!!!!! Ik zou het zelf nooit aandurven. Veel te bang voor rare praktijken daar! Disney... ik wil binnenkort eigenlijk nog naar de nieuwe Lion King! Iemand al geweest?? Noamy, mijn stem is binnen!
Roxie wat een mooie echo's!! En je buikje is idd nog klein... hoe lang ben jij? Als ik zo naar de foto kijken lijk je best wel lang en heb weleens gelezen dat langere dames (1,80) niet zo snel een buikje krijgen en die ook vaak niet zo groot wordt als bij de kleinere dames... vraag me niet waarom! Is een tijdje terug!
Ajlaa, langere dames hebben vaak een even grote buik maar meer ruimte waardoor hij kleiner lijkt. Ik had wel al snel 's avonds een bolle buik, al heel vroeg. Maar bij mij duurde het ook best lang voordat je echt een zwangerschapsbuik zag. Zal eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen. Ps. Ik ben 1.76 meter en slank mocht het meetellen Igor, heftig zo'n dagje! Maar wel super dat het een mooi afscheid was nog maar 3 daagjes tot zondag, spannend hoor! Roxie, echt mooie echo's! Ook super duidelijk! Blike, lekker dat nick zo goed doorslaapt! Hopelijk is ie er al helemaal aan gewend Noamy, fijn dat je met de draagzak weg kan, en dat je je thuis niet hoeft te vervelen alleen Asun, ben even vergeten wat je had geschreven, sorry! Alles goed verder? Hier alles rustig, vandaag wel last van mijn maag. Maja mag niet klagen!
Lupita, dan zal dat het wel zijn! ik ben zelf maar 162 haha kom maar op met die foto's! vind buikfoto's altijd leuk! tijd gaat echt hard he!!!!
Ik ben ook maar 1.67 dus dat zal het niet zijn. Een vriendin die vorig jaar is bevallen is nog wat korter dan ik en die heeft in verhouding ook een kort bovenlijf. Zij had heel snel een flinke buik. En mijn vriendin die 3 dagen voorloopt schijnt ook al een beste buik te hebben, ik zie haar volgende week weer. Door de chemo's en bestralingen is ze niet helemaal volgroeid. Ze heeft ook maar een kort buikje, dus die zal ook gauw gaan opvallen!
Igor die vraag was voor Noamy Maar jij had denk ik net in de tussentijd een bericht getypt, toen ik begon met typen was noamy's bericht het laatste
zoo heb weer even bijgelezen Heb iets van 3 uur lang lopen wii'en ofzo Eenmaal begonnen kon k niet meer stoppen haha dus ik heb mijn workout weer gehad! Igor yeeeh jij kunt ook flink gaan sporten dus! Heb je ook dance central? Schijnt erg leuk te zijn Nu lekker in pyjama en vriend bakt biefstukjes, gaan we lekker opsmikkelen met pepersaus jammiee!!
Weet inderdaad niet of het klopt van die buiken hoor maar zo heb ik het gehoord denk dat het ook erg afhankelijk van je bouw is. Ajlaa, gaat inderdaad snel ja! Roxie, ik weet niet wat het was, misselijk in ieder geval. Kan door maagzuur komen maar daar heb ik nooit eerder last van gehad dus weet niet hoe dat voelt Luca, ik ben jaloers! Ik wil ook een lekker rood stukje biefstuk!
hey meiden!! roxy--> wat een mooie echo`s en wat schattig he die kleine voetjes moet alleen zo lachen om het idee in de voetjes happen haha ik hou echt niet van voeten echt te erg voor woorden krijg er altijd echt de kriebels van hahah echt nog een heel klein buikje heb je he ach joh scheelt je na afloop ook weer eraf te trainen luca--> zo dus weer eindelijk wat seks in de tent haha zal nu misschien weer vaker gebeuren je hebt nog een heel schema af te gaan met het sporten zo te horen haha igor--> zeker fijn dat het zo`n mooie afscheid was... zal zeker emotioneel geweest zijn. nog even volhouden voor je en dan testennnnnnn!!!! alleen wel balen van je temp hahaha nah ik wist daar zowiezo ook niks van hoor weet ik het alvast voor als het ooit zover komt. moet je niet ookal zou je bijv. ongie worden(wat natuuuuuurlijk niet zo zal zijn) alsnog testen? noamy--> heb gestemd ik hoop dat noel vanacht beter zal slapen en je dan je rust weer even kan hebben. blike--> slimme actie haha en je hebt nog wel zo lang kunnen slapen lupita--> gaat snel he nog minder dan 100 dgn. maarre ik ben ook heel benieuwd naar je buikfoto asun--> lekker hoor eventjes een weekendje weg geniet ervan. vraag me eigenlijk af hoe het met saskia en sheltie die zijn al een tijdje niet meer geweest.... hier gaat alles rustig zijn gangetje we zouden vandaag gaan kijken voor de trouwringen maar dat gaan we toch morgen doen en ik hoop dat ze in het echt net zo mooi zijn als op i-net
Morgen ladies Pff slaapt Nick nog lekker, kan ik niet meer slapen. Hij gaat vanmiddag en komende nacht voor het eerst een nacht weg om te logeren bij mijn ouders. Mijn vriend heeft een heel groot feest van zijn werk, we gaan vanmiddag om half drie al weg en komen vannacht pas ergens weer terug. En ik zie er zóóóó vreselijk tegenop om hem straks naar mijn ouders te moeten brengen en hem daar dan achter te laten pff dat gaat straks janken worden.... Luca: jaah disney is echt fantastisch hé?!!! Aljaa: Ik heb gewoon mijn normale verlof van 16 weken opgenomen, geen extra vakantie erbij. Ben er wel pas vier weken voor mijn uitgerekende datum uit gegaan zodat ik daarna twee weken extra had, en omdat Nick ruim twee weken te vroeg is geboren heb ik die er ook nog achteraan! Lupita: Al onder de 100 dagen jeuj!!! mijlpaal! Ikkuh: aah lekker naar trouwringen kijken! heerlijk! veel plezier meid!
zo blike, jij was er idd vroeg bij! heerlijk dat nick nu lekker lang slaapt! Ik kan me erg goed voorstellen dat je er tegen op zit hoor! Ik zie dat ook bij mijn schoonzus! Mn neefje (bijna 5 mnd) is in totaal 2 keer blijven slapen bij opa en oma (met 2,5 mnd) en de laatste keer zei ze dat ze dit dus voorlopig niet meer ging doen! Toen hebben wij een paar weken terug op zaterdag avond bij hun opgepast! Vonden we natuurlijk geweldig
En idd Igor, nog heel ff!!! Zo spannend en ik hoop zo erg dat het gelukt is voor je!!!!!! Vandaag mijn vrije dag, ga es ff stofzuigen en dweilen, straks komt mijn schoonzus met mn neefje een theetje doen!
Goedemorgen meiden, hier alles nog rustig wordt inderdaad wel steeds spannender. Blike de eerste keer is altijd moeilijk, denk dat je wel even een emo momentje krijgt, maar hij is in goede handen. Succes straks. En die waterkoker...hahaha (verder zeg ik er niks over ). Lupita wat vliegt de tijd dan hè, voor je het weet heb je een kindje in je armen. Ben je misselijk, vervelend. Roxie wat is dat toch leuk, als je vriendin gelijk zwanger met je is, lekker tutten samen. Noamy ik heb gestemd op Noel. Ikkuh ja dom hè van die temperatuur maar zo logisch. Ja als ik nu een bloeding zou krijgen dan moet ik zondag alsnog testen. 1 vrouw van het forum vloeide heel erg en is toch zwanger. Oh en gaaf vandaag gaan jullie ringen kijken, ze zijn vast prachtig. Veel plezier. Luca ja gisteren samen met vriendlief wat spelletjes gedaan, ik werd er helemaal enthousiast van. Dance central heb ik nog niet, eerst deze maar eens even proberen en KungFu Panda downloaden. De spelletjes zelf zijn best duur, dus ga eens even een goedkope (illegale) site opzoeken...hahaha Ajlaa voor jou komt het ook steeds dichterbij, spannend hoor. Succes met stofzuigen. Ik heb gisteren het hele huis schoongemaakt.
haha igor, slecht hoor. blike ahh je mannetje uit logeren. komt vast goed! om de een of andere reden heb ik er geen moeite mee haar ergens te laten. tuurlijk mis ik haar wel maar kan ook echt genieten even zonder aline. al is ze nog nooit een hele nacht weggeweest. misschien zou ik dat ook wel eng vinden. maar ligt misschien ook aan het kindje. Zij vermaakt zich prima met anderen en heeft mama niet de hele tijd nodig zegmaar. ze is wel blij als ik er weer ben, dan wil ze altijd lekker kroelen vermaak je lkker en niet teveel zorgen om nick maken. die is in goede handen ajlaa succes met schoonmaken en veel plezier met de visite Igor je mag morgen al testen, jeee! Voelt het nog steeds goed? Hoop zoooooo dat het raak is!!
Lua nog een dagje langer wachten...zondag mag ik testen.....en ja het voelt nog steeds goed dus allemaal vandaag en morgen nog heel veel kaarsje opsteken en blijven duimen.... Ga vanmiddag al wel de testen kopen, want morgen heb ik daar geen tijd voor. Welke testen gebruikten jullie ook alweer?? Ik denk dat ik die van het Kruidvat eerst maar haal, die 2 voor 5 euro en dan een sixpack ofzo.....kan dan altijd later die clearblue digital nog kopen
ohja, ik had in mijn hoofd dat het zaterdag was omdat vriendlief vandaag niet werkt, het is een feestdag. Nog 2 dagen! Dat is ook al heel snel Vrijdag zitten we al op de helft en zaterdag is altijd snel voorbij
Ooooh Igor, ben zo hard aan het duimen!! Kun je nog wel slapen 's nachts? Ikkuh, probeer de kilo's ook wel een beetje in de hand te houden. Vanochtend weer 50 minuten op de crosstrainer gestaan, voel me daar heel goed bij. Groot voordeel van thuiswerken, lekker sporten in de baas z'n tijd Luca, nou vergeet ik helemaal op je vraag te reageren. Zit inderdaad op yoga, maar we houden het altijd meer bij praktijk en gaan niet zo in op de theorie. Ik denk dat jij al meer weet van chakra's dan ik Vanavond boerenkool eten, het lievelingskostje van mijn lief want hij is vandaag jarig. 31 alweer. Haha, het blijft een lekker jong ding vergeleken met mezelf!